Riittääkö rahat elämiseen?

Anonyymi

Saatko nälkäpalkkaa? Tuskin olet ainut tässä maakunnassa. Lapua taitaa olla gheton keskiössä. Itselle kilahtaa 1203 euroa kuukaudessa ja pärjään hyvin.

21

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatko nälkäpalkkaa? Oletko ammatillisesti järjestäytyny6t? Ellet ole, älä valita.

• Anonyymi

Sen takia juuri on nämä nälkäpalkat, on lakkoiltu tes jonka sitten saan, kun ei yhdelle voi enempääkään maksaa, kun sitten pitää maksaa kaikille.
        Sattuneesta syystä en tee täysiä tunteja.

• Anonyymi

Tehkää töitä älkääkä valittako. Viljelijän palkka on 4-5 ekeä per tunti.

• Anonyymi

höpö höpö ,tukiaiset juoksee satoi tai paistoi aina jyväjemmarit valittaa oli sää mikä tahansa

• Anonyymi

Maajussithan kehuu olevansa töis 24 tuntia joka vuorokausi. Sellaiset 8760 tuntia vuares.
        Neljä euroa kertaa 8760 tuntia teköö sellaaset 35000 euroa vuares.
        Se perus minimipalkkalaane 11€ x 1850 tuntia 20350€ vuodessa. Kesäloma raha 1000€ päälle.
        Silti tämä minimipalkkalainen maksaa enemmän veroja kuin tämä neljän euron maatyöläinen.
        Töitä tekee n.kaksi kuukautta. Muokkaus, kylvö, kasvien lääkitys myrkkyruiskulla ja puinti.
        Vaikka kaksi kuukautta tekisi yötä päivää töitä, 60vrk x 24 tuntia. Töitä 1440 tuntia ja ilmoituksen mukaan tulisi 35000€ vuodessa palkkaa. 35000€ jaettuna 1440 tunnille antaa n 24€ tunti palkan. Siltikään veronmaksajaa ei löydy.

• Anonyymi

Jonkun pitäis pirellä jotten mä revi rahojani.

• Anonyymi

Otin 800e älskein norsunnahkaiseen lompsaaa verottaja ei saa latiakaan

• Anonyymi

Minä myyn kullia satasella. Tienaan illassa tonnin.

• Anonyymi

Kuka hullu veltosta maksaa ? Näet unta, herää....

• Anonyymi

Alle puolet mun eläkkeestä kk-ansio. Missähän olet töissä? KELAlla?

• Anonyymi

Iltasanomat.. valta osa Suomessa haluaa maksaa veroja ja kokevat sen hyväksi Sitten on osa harmaalla alueella esim rakennusyritykset jotka laittaa surutta omiin liiveihin.

Kyllä näitä saa lukea Marin aamupalat ja ministerien ynm.. veronkiertoa. Sekä meitin pressa 100000 kk verottomasti. Mitä isot edellä niin pienet perässä.

• Vieläkö elvistelette rahoillanne, kun Sanna nostaa bensan hintaa?

• Anonyymi

No eläkeläiset saavat vuodenvaihteessa
      8% korotuksen.Me duunarit saatiin 2%

• Anonyymi

8% tonniin on aika vähän ennemmin ottaisin 2% kolmeen ja puoleen tonniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8% tonniin on aika vähän ennemmin ottaisin 2% kolmeen ja puoleen tonniin.

mihinkä kolomeen ja puoleen ? sun palkkas on hieman yli tonnin,,eli älä unta nää

• Anonyymi

Tyyris kissa kotona, sote-menot suuremmat kuin ittellä ja ruokamenot kissillä valtavat. On siis oltava leipäjonos. Olisko tästä kierteestä ulospääsyä, eläke ei tahro riittää.

• Anonyymi

Eläkkeet nousevat ennätys paljon, joillakin ehkä jopa kymppejä. MUTTA mitä tapahtuu hinnoille? Lämmitysöljyn hinta on kolminkertaistunut, sähkö on kallistunut vielä enemmän ja nousu jatkuu hurjana. Kohta pienen talon lämmitys maksaa kymppitonnin vuodessa ja vähän isomman kaksi, kolme.

Enää ei saa neljää pakettia Presidenttiä kympillä, parhaimmillaan kaksi.
      Ruoan hi nnan nousu näyttää jatkuvan kiihtyvällä tahdilla.

Koskahan apteekit huomaavat, että ihmiset maksaa mukisematta vaikka tupla hinnan?

https://www.hs.fi/talous/art-2000009199363.html

• Anonyymi

Sähkön hinnassa on vielä paljon korottamisen varaa. Euron kilowatti ei ole yläraja.

• Anonyymi

Pitääkö jo tulla lesimähän. Hä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      86
      8109
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6198
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4691
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3216
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      43
      2763
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2651
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      55
      2402
    Aihe