Saatko nälkäpalkkaa? Tuskin olet ainut tässä maakunnassa. Lapua taitaa olla gheton keskiössä. Itselle kilahtaa 1203 euroa kuukaudessa ja pärjään hyvin.
Riittääkö rahat elämiseen?
21
844
Vastaukset
- Anonyymi
Saatko nälkäpalkkaa? Oletko ammatillisesti järjestäytyny6t? Ellet ole, älä valita.
- Anonyymi
Sen takia juuri on nämä nälkäpalkat, on lakkoiltu tes jonka sitten saan, kun ei yhdelle voi enempääkään maksaa, kun sitten pitää maksaa kaikille.
Sattuneesta syystä en tee täysiä tunteja.
- Anonyymi
Tehkää töitä älkääkä valittako. Viljelijän palkka on 4-5 ekeä per tunti.
- Anonyymi
höpö höpö ,tukiaiset juoksee satoi tai paistoi aina jyväjemmarit valittaa oli sää mikä tahansa
- Anonyymi
Maajussithan kehuu olevansa töis 24 tuntia joka vuorokausi. Sellaiset 8760 tuntia vuares.
Neljä euroa kertaa 8760 tuntia teköö sellaaset 35000 euroa vuares.
Se perus minimipalkkalaane 11€ x 1850 tuntia 20350€ vuodessa. Kesäloma raha 1000€ päälle.
Silti tämä minimipalkkalainen maksaa enemmän veroja kuin tämä neljän euron maatyöläinen.
Töitä tekee n.kaksi kuukautta. Muokkaus, kylvö, kasvien lääkitys myrkkyruiskulla ja puinti.
Vaikka kaksi kuukautta tekisi yötä päivää töitä, 60vrk x 24 tuntia. Töitä 1440 tuntia ja ilmoituksen mukaan tulisi 35000€ vuodessa palkkaa. 35000€ jaettuna 1440 tunnille antaa n 24€ tunti palkan. Siltikään veronmaksajaa ei löydy.
- Anonyymi
Jonkun pitäis pirellä jotten mä revi rahojani.
- Anonyymi
Otin 800e älskein norsunnahkaiseen lompsaaa verottaja ei saa latiakaan
- Anonyymi
Minä myyn kullia satasella. Tienaan illassa tonnin.
- Anonyymi
Kuka hullu veltosta maksaa ? Näet unta, herää....
- Anonyymi
Alle puolet mun eläkkeestä kk-ansio. Missähän olet töissä? KELAlla?
- Anonyymi
Iltasanomat.. valta osa Suomessa haluaa maksaa veroja ja kokevat sen hyväksi Sitten on osa harmaalla alueella esim rakennusyritykset jotka laittaa surutta omiin liiveihin.
Kyllä näitä saa lukea Marin aamupalat ja ministerien ynm.. veronkiertoa. Sekä meitin pressa 100000 kk verottomasti. Mitä isot edellä niin pienet perässä. Vieläkö elvistelette rahoillanne, kun Sanna nostaa bensan hintaa?
- Anonyymi
Hyvä kun nostaa, perseet penkistä ja liikkumaan jalan tai pyörällä, jos matkan pituus sen sallii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun nostaa, perseet penkistä ja liikkumaan jalan tai pyörällä, jos matkan pituus sen sallii.
Eläkeläisen on helppo polkea, kun kauppakassi on puolta kevyempi.
https://www.suomenuutiset.fi/ei-olla-edes-talvessa-ja-maksuvaikeudet-lisaantyvat-miten-kuluttajia-aiotaan-tukea/
- Anonyymi
No eläkeläiset saavat vuodenvaihteessa
8% korotuksen.Me duunarit saatiin 2%- Anonyymi
8% tonniin on aika vähän ennemmin ottaisin 2% kolmeen ja puoleen tonniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8% tonniin on aika vähän ennemmin ottaisin 2% kolmeen ja puoleen tonniin.
mihinkä kolomeen ja puoleen ? sun palkkas on hieman yli tonnin,,eli älä unta nää
- Anonyymi
Tyyris kissa kotona, sote-menot suuremmat kuin ittellä ja ruokamenot kissillä valtavat. On siis oltava leipäjonos. Olisko tästä kierteestä ulospääsyä, eläke ei tahro riittää.
- Anonyymi
Eläkkeet nousevat ennätys paljon, joillakin ehkä jopa kymppejä. MUTTA mitä tapahtuu hinnoille? Lämmitysöljyn hinta on kolminkertaistunut, sähkö on kallistunut vielä enemmän ja nousu jatkuu hurjana. Kohta pienen talon lämmitys maksaa kymppitonnin vuodessa ja vähän isomman kaksi, kolme.
Enää ei saa neljää pakettia Presidenttiä kympillä, parhaimmillaan kaksi.
Ruoan hi nnan nousu näyttää jatkuvan kiihtyvällä tahdilla.
Koskahan apteekit huomaavat, että ihmiset maksaa mukisematta vaikka tupla hinnan?
https://www.hs.fi/talous/art-2000009199363.html- Anonyymi
Sähkön hinnassa on vielä paljon korottamisen varaa. Euron kilowatti ei ole yläraja.
- Anonyymi
Pitääkö jo tulla lesimähän. Hä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868109
- 896198
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344691- 363224
- 483216
- 432763
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo552402