Energiajuomien juonti pilaa elämäni

Anonyymi

Kaverin kans kävin muutama vuosi sitten ostamassa ensimmäisen energiajuomani hänen suosituksestaan ja sen jälkeen paluuta kofeiinittomaan elämään ei ole ollut. Pikku hiljaa määrät kasvoivat ja aamuinen äidin keittämä kahvi ei enää auttanut vaan salaa pyöräilin lähikauppaan energiajuomaa ostamaan ennen koulua. Ensimmäinen vuosi meni parin tölkin päivävauhtia mutta sitten hampaaseeni ilmaantui reikä. Ensimmäinen reikä koko elämäni aikana (olin aina saanut kehuja hyvästä suuhygieniasta) ja mä päätin lopettaa energiajuomien käytön, mutta aloin olla kiukkuinen ja väsynyt jopa siinä määrin että kaverit alko kaikkoomaan :( ainut ulospääsy tilanteesta oli jatkaa energiajuomien käyttöä . Lopulta olin koko ajan täynnä tätä juomaa ja ruokaa ei yksinkertaisesti mennyt enää alas ja aloin laihtua (olin ennen normipainoinen) varmaan 2kg kuukaudessa ja nykyään olen todella laiha ja esim mun selkäranka näkyy todella hyvin ja jopa kylkiluut hieman paistaa läpi :( nyt viimeisen kuukauden mulla on ollut huimausta, yks pyörtyminen, hengästyn todella nopeasti ja tunnen itseni todella väsyneeksi mutta en saa unta.
Aina kun mua huimaa pelkään pyörtämistä ja sitä etten siitä enää herää ja silti mä vain jatkan ja jatkan energiajuomien ostoa ja kuluttamista koska en vain pysty lopettamaan. En kyl tiiä mitä mä kuvittelen hyötyväni tästä että jaan surkean tilanteeni tänne mutta ehkä toivon saavani vertaistukea

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kofeiini on myrkkyä monelle, kannattaa vaihtaa teehen ja vain kaks annosta per päivä!

      • Anonyymi

        Taitaa tuossa tapauksessa olla myöhäistä varmaan sydän jo tiensä päässä jokatapauksessa


    • Anonyymi

      Nyt mars lääkäriin kun vielä kerkeet, tuota menoo henkäiset kohta viimeisen henkäyksesi. Et kaiketikaan sitä halua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe