Moi. Oon 13v poika ja mulla on hetken aikaa ollu sellasta rintakipuu oikees rinnassa. Se on joka päiväistä ollu nyt hetken aikaa ja tosi kauan kestää ellei koko päivää. Kipu on mieto yleensä paitsi välillä pistää vähän enemmän. Minua pelottaa onko tämä jotain tosi vakavaa. Tosin äidilläni on närästys en tiedä liittyykö tämä siihen sitten. Odotan jotain vastauksia
Vastaukset 3
- Anonyymi
Moi!
Mee lääkäriin. Ootko saanu rokotuksia?
Painaako joku turvavyö siihen kohtaan muuten tai repun hihna?- Anonyymi
Ei paina ja en oo saanu rokotusta enkä ota. Rintakipu vähentynyt paljon mutta kannattaako silti mennä? Oli kanssa sellainen rintakipu karate treenin jälkeen. Tai en tiedä voiko sitä sanoa rintakivuksi se on enemmänkin sellasta painetta rinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paina ja en oo saanu rokotusta enkä ota. Rintakipu vähentynyt paljon mutta kannattaako silti mennä? Oli kanssa sellainen rintakipu karate treenin jälkeen. Tai en tiedä voiko sitä sanoa rintakivuksi se on enemmänkin sellasta painetta rinnassa.
Närästys tuntuis enemmän rintalastan kohdalla. Onko se joku lihaskipu sit?
Onko nännit kipeät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3821471- 65971
- 116925
- 91923
- 71891
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112605