Moi. Oon 13v poika ja mulla on hetken aikaa ollu sellasta rintakipuu oikees rinnassa. Se on joka päiväistä ollu nyt hetken aikaa ja tosi kauan kestää ellei koko päivää. Kipu on mieto yleensä paitsi välillä pistää vähän enemmän. Minua pelottaa onko tämä jotain tosi vakavaa. Tosin äidilläni on närästys en tiedä liittyykö tämä siihen sitten. Odotan jotain vastauksia
Vastaukset 3
- Anonyymi
Moi!
Mee lääkäriin. Ootko saanu rokotuksia?
Painaako joku turvavyö siihen kohtaan muuten tai repun hihna?- Anonyymi
Ei paina ja en oo saanu rokotusta enkä ota. Rintakipu vähentynyt paljon mutta kannattaako silti mennä? Oli kanssa sellainen rintakipu karate treenin jälkeen. Tai en tiedä voiko sitä sanoa rintakivuksi se on enemmänkin sellasta painetta rinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paina ja en oo saanu rokotusta enkä ota. Rintakipu vähentynyt paljon mutta kannattaako silti mennä? Oli kanssa sellainen rintakipu karate treenin jälkeen. Tai en tiedä voiko sitä sanoa rintakivuksi se on enemmänkin sellasta painetta rinnassa.
Närästys tuntuis enemmän rintalastan kohdalla. Onko se joku lihaskipu sit?
Onko nännit kipeät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581646Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 136938
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14764Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45529
- 45498
- 47475