rokottamattomien pitäisi hakea rokote nyt, niin selviäisitvät talvesta

Anonyymi

14

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmä talvi on tulossa, kannattaa varautua etukäteen.

• Anonyymi

Raamatussa sanotaan, että ihminen ei voi jatkaa elämänpäivää kyynärän vertaa.
      MUTTA
      jos vääryyden kuolemankautta pitää kuoleman silloin vastuu siirtyy tekijälle
      MUTTA
      ei tule pelätä normaalia kuolemaa kaikkien on kuoltava .

Usko Jeesukseen Kristukseen tie vie perille ja paha maalima jää taakse
      kaikkineen paheineen synteineen.

• Anonyymi

Mitä selität persuli?
        Voisitko kertoa kansantajuisesti.

• Anonyymi

Ei tuo satavuotta ole kovin pitkä aika maailmankaikkeuden ikään verrattuna jos vaikkapa ihminen sattuu jostakin syystää niin vanhaksi elämään.

• Anonyymi

Taitaa olla tämän ketjun aloittaja piikkihuumeiden käyttäjä, kun noin innoissaan on.

Iltalehden artikkelia ei yleensä voi kommentoida silloin, kun siinä esitetään valheellisia väittämiä ja propagandaan, niin nytkin. Nyt päästettiin asko järvinen suoltamaan propagandaa ilman mitään faktoja, lukuja, prosentteja, ketkä kuormittavat sairaaloita.

• Anonyymi

Toimittaja taitaa levitellä itse kyhäilemiensä "uutisten" linkkejä.

• Anonyymi

Delta on rokotevamma

Rokotettujen kuolemat kirjataan talvella

• Anonyymi

Kuka on todistanut että rokotteet estävät koronan leviämisen?🤔🤨🙄

• Anonyymi

Nämä foliohattu salaliittolaiset ainakin kovasti yrittää todistaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotevastaiset foliohattu salaliittolaiset eivät todista kyllä mitään muuta kuin oman tyhmyytensä.

• Anonyymi

Siitäpähän saavat kun ovat linjansa valinneet, mutta huonompi juttu kun kuormittavat terveydenhuoltoa ja aiheuttavat ylimääräisiä kustannuksia.

• Anonyymi

Koronavirusrokote tarjoaa suojaa koronavirustautia ja erityisesti sen vakavia muotoja vastaan. Suomessa käytössä olevien rokotteiden suojatehossa ei ole juurikaan eroa, ja täyden rokotussarjan antama suoja on kaikilla erinomainen.

Koronarokotteet estävät myös virusinfektiota ja viruksen erittymistä sekä tarttumista ihmisestä toiseen.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/rokotteiden-teho-koronavirusta-vastaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      365
      4020
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      193
      3715
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      631
      2934
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1640
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1510
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1449
    7. 102
      1325
    Aihe