Onko vielä tuomittu????

Anonyymi

Onko PS:en puoluejohto tuominnut Suomalaiset varoparatiisi keinottelijat veron kierrosta?. ja vaatinut näitä tuomiolle.
Sieltä saataisi lisää rahaa pakolaisten auttamiseen heidän kotimaassa.

16

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Perussuomalaiset tule milloinkaan paheksumaan saati tuomitsemaan rikkaiden veronkiertoa, vaan päin vastoin, heidän yksi suuri toive ja päämäärä tapahtui Juha Sipilän hallituksessa ja vielä jopa oppositiosta käsin ajoivat mitä äärioikeistolaista politiikkaa rikkaiden verojen vähentämisreksi ja veronkierron tekemistä tosi rikkaille mahdolliseksi hyväksymällä vakuutuskuorilla ja hallintarekistereillä (persujen mukaan) laillisen veronkieron. Sitä persut sanovat lailliseksi verosuunnitteluksi.

    • Anonyymi

      Emme tuomitse oikeistolaisia veljiämme. On tärkeämpää pitää yhtä veljien kanssa, kuin ajatella valtion etua.

    • Anonyymi

      Keskusta yrittää vierittää syyn perussuomalaisten niskaan. Miksi se Aho istuisi muuten siellä Moskovan pankissa.

    • Anonyymi

      Persut ei ole vastuussa mistään,varsinkaan omista tekemisistään.

      • Anonyymi

        Edesvastuuttomia = syyntakeettomia........


      • Anonyymi

        Älä muuta sano, "OviHautalakin" oli pyydetty oikein asiantuntijaksi veronkiertoasioissa, koska omakohtaista kokemusta oli. Ilman rangaistuksia pääsi sekin, mutta sehän onkin vihreä muiden samanhenkisten lainrikkojien kanssa.


    • Miksi se olisi heidän asiansa "tuomita" niitä ? Ei veroparatiisissa rahojensa säilyttäminen ja sen kautta sijoittaminen maailmalle, ole mitenkään tuomittavaa tai rikollista. Miksi luulet, että raha pakenee maasta . . . .

      • Anonyymi

        Vaikka ei ole rikollista toimintaa, mutta ei ole "myöskään" suomen edun mukaista. Repolan entinen johtaja Matomäki totesi että minulla on niin hyvät tulot että maksan verot suomeen enkä mihinkään veroparatiisiin. Nämä veronkiertäjät voisi toimia samoin ja ottaa oppia Matomäestä.
        Veronkierto on valtiopetokseen verrattava rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ei ole rikollista toimintaa, mutta ei ole "myöskään" suomen edun mukaista. Repolan entinen johtaja Matomäki totesi että minulla on niin hyvät tulot että maksan verot suomeen enkä mihinkään veroparatiisiin. Nämä veronkiertäjät voisi toimia samoin ja ottaa oppia Matomäestä.
        Veronkierto on valtiopetokseen verrattava rikos.

        Se mitä puhuu ja kirjoittelee, ei välttämättö kerro miten toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ei ole rikollista toimintaa, mutta ei ole "myöskään" suomen edun mukaista. Repolan entinen johtaja Matomäki totesi että minulla on niin hyvät tulot että maksan verot suomeen enkä mihinkään veroparatiisiin. Nämä veronkiertäjät voisi toimia samoin ja ottaa oppia Matomäestä.
        Veronkierto on valtiopetokseen verrattava rikos.

        Matomäellä ei taida sitten olla ulkomaista liiketoimintaa, johon on lähes välttämätöntä olla veroparatiisi-yhtiö. Laitonta se ei kuitenkaan mitenkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matomäellä ei taida sitten olla ulkomaista liiketoimintaa, johon on lähes välttämätöntä olla veroparatiisi-yhtiö. Laitonta se ei kuitenkaan mitenkään ole.

        Matomäki on isänmaata arvostava ihminen. Nämä veronkiertäjät on isänmaanpettureita. "suomeksi roskasakkia".


    • Anonyymi

      eikös se portugali pistetty säppiin ?

    • Anonyymi

      Veikko Vallin (kansanedustaja, PS) tässä juuri totesi, että verovälttely on järkevää, koska jää enemmän rahaa muuhun kulutukseen. Hän havainnollisti persuille käytännönläheisellä esimerkillä, että esim. viinakset kannattaa käydä hakemassa Virosta. Mitäpä tässä enempiä ihmettelemään.

    • Anonyymi

      Persujen puolueohjelma on otettu suoraan Putinin oppikirjasta veroja pitää vältellä ilmaston muutosta ei ole fossiilisia polttoaineita pitää suosia että venäjän kauppa käy EU pitää saada hajalle jotta europpa on heikompi mahti .

    • Anonyymi

      Paljonkohan persut on saaneet puoluetukea venäjältä Kiinasta he ainakin ovat saaneet.

    • Anonyymi

      Jokohan Niikko ja Packalen ovat maksaneet takaisin Kiinalta saaman vaalirahan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe