Onko PS:en puoluejohto tuominnut Suomalaiset varoparatiisi keinottelijat veron kierrosta?. ja vaatinut näitä tuomiolle.
Sieltä saataisi lisää rahaa pakolaisten auttamiseen heidän kotimaassa.
Onko vielä tuomittu????
16
94
Vastaukset 16
Ei Perussuomalaiset tule milloinkaan paheksumaan saati tuomitsemaan rikkaiden veronkiertoa, vaan päin vastoin, heidän yksi suuri toive ja päämäärä tapahtui Juha Sipilän hallituksessa ja vielä jopa oppositiosta käsin ajoivat mitä äärioikeistolaista politiikkaa rikkaiden verojen vähentämisreksi ja veronkierron tekemistä tosi rikkaille mahdolliseksi hyväksymällä vakuutuskuorilla ja hallintarekistereillä (persujen mukaan) laillisen veronkieron. Sitä persut sanovat lailliseksi verosuunnitteluksi.
- Anonyymi
Emme tuomitse oikeistolaisia veljiämme. On tärkeämpää pitää yhtä veljien kanssa, kuin ajatella valtion etua.
- Anonyymi
Keskusta yrittää vierittää syyn perussuomalaisten niskaan. Miksi se Aho istuisi muuten siellä Moskovan pankissa.
- Anonyymi
Persut ei ole vastuussa mistään,varsinkaan omista tekemisistään.
- Anonyymi
Edesvastuuttomia = syyntakeettomia........
- Anonyymi
Älä muuta sano, "OviHautalakin" oli pyydetty oikein asiantuntijaksi veronkiertoasioissa, koska omakohtaista kokemusta oli. Ilman rangaistuksia pääsi sekin, mutta sehän onkin vihreä muiden samanhenkisten lainrikkojien kanssa.
Miksi se olisi heidän asiansa "tuomita" niitä ? Ei veroparatiisissa rahojensa säilyttäminen ja sen kautta sijoittaminen maailmalle, ole mitenkään tuomittavaa tai rikollista. Miksi luulet, että raha pakenee maasta . . . .
- Anonyymi
Vaikka ei ole rikollista toimintaa, mutta ei ole "myöskään" suomen edun mukaista. Repolan entinen johtaja Matomäki totesi että minulla on niin hyvät tulot että maksan verot suomeen enkä mihinkään veroparatiisiin. Nämä veronkiertäjät voisi toimia samoin ja ottaa oppia Matomäestä.
Veronkierto on valtiopetokseen verrattava rikos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ei ole rikollista toimintaa, mutta ei ole "myöskään" suomen edun mukaista. Repolan entinen johtaja Matomäki totesi että minulla on niin hyvät tulot että maksan verot suomeen enkä mihinkään veroparatiisiin. Nämä veronkiertäjät voisi toimia samoin ja ottaa oppia Matomäestä.
Veronkierto on valtiopetokseen verrattava rikos.Se mitä puhuu ja kirjoittelee, ei välttämättö kerro miten toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronkierto on valtiopetokseen verrattava rikos.Matomäellä ei taida sitten olla ulkomaista liiketoimintaa, johon on lähes välttämätöntä olla veroparatiisi-yhtiö. Laitonta se ei kuitenkaan mitenkään ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matomäellä ei taida sitten olla ulkomaista liiketoimintaa, johon on lähes välttämätöntä olla veroparatiisi-yhtiö. Laitonta se ei kuitenkaan mitenkään ole.
Matomäki on isänmaata arvostava ihminen. Nämä veronkiertäjät on isänmaanpettureita. "suomeksi roskasakkia".
- Anonyymi
eikös se portugali pistetty säppiin ?
- Anonyymi
Veikko Vallin (kansanedustaja, PS) tässä juuri totesi, että verovälttely on järkevää, koska jää enemmän rahaa muuhun kulutukseen. Hän havainnollisti persuille käytännönläheisellä esimerkillä, että esim. viinakset kannattaa käydä hakemassa Virosta. Mitäpä tässä enempiä ihmettelemään.
- Anonyymi
Persujen puolueohjelma on otettu suoraan Putinin oppikirjasta veroja pitää vältellä ilmaston muutosta ei ole fossiilisia polttoaineita pitää suosia että venäjän kauppa käy EU pitää saada hajalle jotta europpa on heikompi mahti .
- Anonyymi
Paljonkohan persut on saaneet puoluetukea venäjältä Kiinasta he ainakin ovat saaneet.
- Anonyymi
Jokohan Niikko ja Packalen ovat maksaneet takaisin Kiinalta saaman vaalirahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571371- 26990
- 78869
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642- 89640
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457