Piti olla tuoreita uutisia välittävä, paikallislehtimäinen media.
Tänään 6.10.2021 tuorein uutinen on päivämäärällä 22.9.2021 korona-altistuksista vesitornissa varoittava artikkeli. Harmin paikka, tuosta olisi voinut tulla jotain.
Hetikö simahti www.hanko-nyt.fi
10
2451
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen mietiskellyt... Näin entisenä hankolaisena olen sieltäkin seurannut tapahtumia, mutta eipä sieltä paljoa seurata. Taitaa olla niin,ettei mainostajia tullut juuri lainkaan.
- Anonyymi
hankolaisten fistingistä ei ole kirjoitettu sanaakaan. ! paska media
- Anonyymi
Eikö se oikea paikka sille ole märsän rannan pusikko? 😂
- Anonyymi
juuri niin. !! typerää,että siellä on myös kommentointikenttä,kun kuitenkin sensuuri iskee,ja vain jollekin vihervassarihinttarille sopivat ilmaisut menee läpi.
- Anonyymi
Oho! Sensurointia siis. Joku demaritaustainen hommako koko aviisi on?
- Anonyymi
ilmeisesti juuri näin on. ! minullakin oli kommentti,joka ei mennyt sensuurista läpi. kyse ei siis ollut seksistä,vaan kierrätyksestä.koskien roskn rollia
- Anonyymi
Kun ei kukaan jaksa päivittää mitään niin ottakaa edes pois verkosta. Parin viikon takaiset leikkaa-liimaa uutiset lähinnä herättävät myötähäpeää.
- Anonyymi
Onko tämä sivusto päättänyt lopettaa, kun sivusto ei ole avautunut muutamaan viikkoon?
- Anonyymi
Kohta aukeaa taas, kun demarirummutus pitää aloittaa.
- Anonyymi
Juu ei ole auennut enää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671