Piti olla tuoreita uutisia välittävä, paikallislehtimäinen media.
Tänään 6.10.2021 tuorein uutinen on päivämäärällä 22.9.2021 korona-altistuksista vesitornissa varoittava artikkeli. Harmin paikka, tuosta olisi voinut tulla jotain.
Hetikö simahti www.hanko-nyt.fi
10
2355
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen mietiskellyt... Näin entisenä hankolaisena olen sieltäkin seurannut tapahtumia, mutta eipä sieltä paljoa seurata. Taitaa olla niin,ettei mainostajia tullut juuri lainkaan.
- Anonyymi
hankolaisten fistingistä ei ole kirjoitettu sanaakaan. ! paska media
- Anonyymi
Eikö se oikea paikka sille ole märsän rannan pusikko? 😂
- Anonyymi
juuri niin. !! typerää,että siellä on myös kommentointikenttä,kun kuitenkin sensuuri iskee,ja vain jollekin vihervassarihinttarille sopivat ilmaisut menee läpi.
- Anonyymi
Oho! Sensurointia siis. Joku demaritaustainen hommako koko aviisi on?
- Anonyymi
ilmeisesti juuri näin on. ! minullakin oli kommentti,joka ei mennyt sensuurista läpi. kyse ei siis ollut seksistä,vaan kierrätyksestä.koskien roskn rollia
- Anonyymi
Kun ei kukaan jaksa päivittää mitään niin ottakaa edes pois verkosta. Parin viikon takaiset leikkaa-liimaa uutiset lähinnä herättävät myötähäpeää.
- Anonyymi
Onko tämä sivusto päättänyt lopettaa, kun sivusto ei ole avautunut muutamaan viikkoon?
- Anonyymi
Kohta aukeaa taas, kun demarirummutus pitää aloittaa.
- Anonyymi
Juu ei ole auennut enää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741