sdpn hallitukselta puuttu äly.

Anonyymi

sdp lipponen vei suomen väkisin eyhyn.maatalous ajettiin alas.meijerit loppui.teurastamot loppui.jalostamot lopetti.makkaratehtaat lopetti.nyt sdpn hallitus ei ymmärrä,ruoka on lopussa suomesta.ruokaa ei ole eikä tule.ruokaa on noin 40 neljällekymmenelle hengelle 100 sadasta hengetä.nyt sähköloppumassa.polttoaine loppumassa.kohta ollaan kuin britanniassa.tapellaan huoltoaseman jonossa kuka saa polttoainetta.vc paperi loppui kaupasta.kotimainen liha viedään kiinaan ja etelä-koreaan.kaupassa ei ole kuin brasilialaista vanhaa monta viikkoa sitten teurastettua nautaa.vanhaa lammasta britanniasta.vanhaa sian lihaa saksasta,paistaessa haisee märänneelle.suomessa ei ole enää ruokaa.kauraryynit liettuasta,vehnäjauhot virosta.koska sdpn hallitus ymmärtää asioita.muuta ei sdp tee kuin aamupalaa,tammisänkyä,saunailtoja.on kassialmaa.vcssä meikkaamista.olisisiko nyt jo oikea aika vaihtaa hallitus asioita ymmärtäviin oikeisiin henkilöihin.terveisin.sdp kansanedustaja .helsinki.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
        Iisalmi
        336
        3578
      2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
        Maailman menoa
        180
        3336
      3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
        Maailman menoa
        626
        2825
      4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
        Ikävä
        81
        1535
      5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
        Maailman menoa
        338
        1452
      6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        119
        1361
      7. 99
        1277
      Aihe