Me olemme Herran valittu kansa sillä Jumala on siunannut meitä adventisteja sapatilla, Jumalan sanansaattajalla ja viisaudella.
Adventistit ovat Sapatin Herran pyhiä. Sapatin pyhitys todistaa uskomme.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jumalan valitut
4
<50
Vastaukset
Kiitos Jumalallamme! Sapatti ei ollut Jeesuksen opetuksessa keskeinen teema. Mutta messiaanisuus, odotus ILMESTYKSEN tai tulemuksen, Qumranin kääröt eteenkin Damaskoksen kirja kaiketi kuitenkin jonkin verran kehottaa asiaa miettimään?
Sunnuntai sapattihan on Ignatiuksen (APOSTOLIset Isät) esittelemä hapate, jonka tarkoitus oli vaientaa juutalaisuus seurakunnasta.
Luin eilen Damaskoksen kirjaa ja surin kun ei löydy yhtäkään vain kerran nainutta rakentamaan muuria. Vain esipiha ilman muuria näyttää mahdolliselta rakentaa?
Qumranin kääröt elävät yhä siinä missä Apostoliset Isätkin.
Kumma asia on että Einsteinin suhteellisuusteorian Eräs kulmakivi on Klemeensin kirjeessä Korinttolaisille. Eivät edes kaikki juutalaiset ole siis yksiselitteisesti Ignatioksen aikalaisia ja sunnuntaita vastaan sapattina?
Oli ilo lukea viestinne! Nämä mun jutut on vähän oudot ehkä. Qumran on alkanut kiinnostamaan mua nykypäivän todellisuuden kannalta.- Anonyymi
Onkohan ex. nimimerkki Poleemikko asialla? Ei kai adventistit ajattele näin omahyväisesti.
- Anonyymi
Sapatit kumoutuvat täysin jo sillä, että taivaassa ei ole päivää, ei yötä, ei viikkoja ei kuukausia. Yksi päivä taivaassa on tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Olisi tarpeellista jo täällä alhaalla valmistua taivaan oloihin ja tapoihin, eikä tuijottaa niitä päiviä, jotka eivät ketään tee pyhemmäksi tai pahemmaksi.
Uudessa liitossa ei ole naista, ei miestä, eikä mitään päivää, joka olisi toista parempi.
Kaikki päivät ovat Jumalan silmissä saman arvoisia ja yhtä arvokkaita ja niin niiden tulisi olla meillekin.- Anonyymi
Jes. 66:22,23 "Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua sanoo Herra"
Miten sinä tulkitset nämä tekstit ?
kysynpävaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063