Nyt on tullut väkivaltatapoista ja murhista, murhaajista kertovia kirjoja tusina markkinoille.

Anonyymi

Nyt on tullut väkivaltatapoista ja murhista, murhaajista kertovia kirjoja tusina markkinoille. Kaikissa sama puute kuin HILKAssa, on puute tärkeimmistä papereista kopiokuvina, kirjoitetaan konditionaalissa, kuten pitäisi, olisi ollut, ehkä tuli... ja samaa värssyä monesta kulmaa. Osaa poliisin paperia ei koskaan tule näihin kirjoihin. Samoin oikeus panee salaiseksi alaikäistä koskevat kohdat ja lopuksi joukossa on pelkkää tahallista moskaa, jopa valetta.

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä tämän aloituksen vitsi oli?

• Anonyymi

Suosittelen lukemaan kirjan Holgerin elämästä. Olen juuri aloittanut jatko-osan kirjoittamisen Holgerin mielenkiintoisista seikkailuista.

• Anonyymi

Ellei siinä ole kunnollista katsausta Myllymäentielle 6.6.1971 ja ajatusta Hilkan murhaajasta, se on huono kirja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei siinä ole kunnollista katsausta Myllymäentielle 6.6.1971 ja ajatusta Hilkan murhaajasta, se on huono kirja!

Jatko-osa tulee olemaan todella mielenkiintoinen ja tuo kesäkuun kuudes tulee kirjassa useammankin kerran esille, eikä vähiten siksi että se sattuu olemaan myös Ruotsin kansallispäivä.

• Anonyymi

Laita linkki mistä kirjan saa,eikös tuo holkeri ollu pan seksuaali.

• Anonyymi

Kyllä sulla on nyt mennyt "anteeksi minä juon nyt kahvia" Holkeri ja Holger sekaisin, sillä Alavuden Holger on 110% hetero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      541
      1944
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      254
      1725
    3. Tänää hetken mietin

Mikä on tehnyt susta niin epävarman ihmisen, toki ikäkin siihen jo vaikuttaa, mutta toivon, että joskus pääset siitä yli. Löydät kyllä joskus hyvän
      Ikävä
      115
      1608
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      61
      1148
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      293
      1113
    6. 72
      1018
    7. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      989
    8. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      50
      848
    Aihe