Tiettyä paniikkia havaittavissa yhteiskunnan avautuessa. Saat mitä tilaat.
Koronarokottamattomat paniikissa?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rokottamattomat elää omissa oloissaan ja hygieenisesti eivätkä rieku baareissa ym joten kukahan tämän paniikin on lopulta aiheuttanut
- Anonyymi
Ketjun aloittaja on paniikissa ja monet rokotetut, kun yhä uusia vakavia terveyden ja hengen vaarantavia haittavaikutuksia rokotteista ilmenee, tänään taas uutisoitiin yhdestä uudesta nuoriin miehiin kohdistuvista.
Itsellä ei ole ole paniikkia, lähinnä naurattaa nämä pelokkaat ihmiset, maski naamalla höyrytään paikoissa missä ei edes ole muita lähelläkään. Samaa hysteeristä porukkaa, jotka ostivat heti alussa kauppojen hyllyt tyhjiksi paskapaperista.
Levollisin mielin voi olla vain rokottamaton, muilla on todennäköisesti kehossa muhimassa piikin aiheuttamat haittavaikutukset, mitkä voi tulla ilmi vuosien päästäkin.- Anonyymi
Juu ei huolen häivää. Jäi ihmiskoerokotteet ottamatta ja terveyteen on ehtinyt panostaa tässä muiden hätiköidessä. Ihan mielenkiintoista seurata, mitä nuo synteettiset koronarokotteet tekevät ihmisille tulevina vuosina.
- Anonyymi
Eihän se mukavaa ole sairastaa koronaa mutta mielummin se kun rokote jättäisivät lapset rauhaan koska rokote saattaa olla vaarallisempi kuin itse tauti?🤨🤔🙄
- Anonyymi
Milloin saamme Sputnikin joka käy minulle.
Minullekin kävisi. Ja ilman sarkasmia.
- Anonyymi
Älkää vaan ottako rokotetta. Mukavaa, kun liikenteessäkin on pienemmät ruuhkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837