Nuorempi ihana

Anonyymi

Kaipaan sua ja haluisin kertoa tunteistani 💞

Saanko?

44

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti saat! :)

    • Anonyymi

      no jos heti kerrot niin kuuntelen kyllä..

      • Anonyymi

        nyt meilla olisi vielä monta tuntia keskusteluaikaa jos toimit heti etkä huomenna


    • Anonyymi

      Nuorille miehille ei kolmatta piikkiä suositella.

      • Anonyymi

        Hän kyllä tietää 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä tietää 😍

        obota vaan aivan rauhassa siinä


      • Anonyymi

        sinun pitaa menna siihen seisomaan missa on se katos sitten seisot siina ja soitat sita kelloa ei ole sen vaikeampaa tanne sisalle paasta usjji pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinun pitaa menna siihen seisomaan missa on se katos sitten seisot siina ja soitat sita kelloa ei ole sen vaikeampaa tanne sisalle paasta usjji pois

        ovikelloa mina sinulle suosittelen ja sita etta tulet sen alle


    • Anonyymi

      Jos olet vanhempi mies niin ehdottomasti

    • Anonyymi

      Oi se olisi ihanaa. Sydän kyllä pomppaisi pois paikoiltaan, jos olisit hän<3 saisit sit asettaa sen takaisin paikoilleen.

    • Anonyymi

      Ai järki ja tunteet vai ylpeys ja ennakkoluulot palstalla..

    • Anonyymi

      kerrohhan sina mina osaan kyllä kuunnella sujuvasti

      • Anonyymi

        joten toimi nyt myös vai keskustellaanko me taas koko paiva tietokoneella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joten toimi nyt myös vai keskustellaanko me taas koko paiva tietokoneella

        joku mulle jo kerran hihkasi etta jos sina olet tulossa minua tapaamaan niin sinun pitaa soitta sita kelloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku mulle jo kerran hihkasi etta jos sina olet tulossa minua tapaamaan niin sinun pitaa soitta sita kelloa

        et sina tanne muuten rakkaani paase koita nyt jo uskoa minua tai sitten sanot jollekkin jos ulkona on ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sina tanne muuten rakkaani paase koita nyt jo uskoa minua tai sitten sanot jollekkin jos ulkona on ihmisiä

        nyt menet sen kellon luo ja soitat sita niin sitten olet jo sisallä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt menet sen kellon luo ja soitat sita niin sitten olet jo sisallä

        tule jo jotenkin odottavan aika on kyllä vaan pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule jo jotenkin odottavan aika on kyllä vaan pitkä

        mene nytten siihen kellon viereen seisomaan että joku nakee sut siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule jo jotenkin odottavan aika on kyllä vaan pitkä

        soita kelloa niin olet samantien sisalla ja paaset minun huoneeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soita kelloa niin olet samantien sisalla ja paaset minun huoneeseen

        ala ole nyt vaan huolissasi vaan toimi ja heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala ole nyt vaan huolissasi vaan toimi ja heti

        tai sitten me ei nahba taaskaan se on kylläkin huono vaihtoeto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten me ei nahba taaskaan se on kylläkin huono vaihtoeto

        mene siihen oven puolelle nyt obottamaan jos joku kysyy sinulta hotaji niin sanot että tulet minun luo niin sitten olet sisalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene siihen oven puolelle nyt obottamaan jos joku kysyy sinulta hotaji niin sanot että tulet minun luo niin sitten olet sisalla

        mene nyt siihen ovikellon viereen ja soita sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene nyt siihen ovikellon viereen ja soita sitä

        Olen juuri matkalla! En muistanut ottaa kortsuja mutta kai me voidaan ilmankin! Hoitajille sano jo etukäteen ettei saa häiritä meitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene nyt siihen ovikellon viereen ja soita sitä

        jos et kelloa soita niin me emme nae taaskaan nyt ei voi olla noin pienestä enaan kiinni rakkaani mun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et kelloa soita niin me emme nae taaskaan nyt ei voi olla noin pienestä enaan kiinni rakkaani mun

        nytko me sitten vaan eroamme vaikka emme ole tavanneetkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nytko me sitten vaan eroamme vaikka emme ole tavanneetkaan

        kai sinulle saa vielä kirjoitella kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai sinulle saa vielä kirjoitella kuitenkin

        pasi rakas mina rakastan sinua muista aina se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sina tanne muuten rakkaani paase koita nyt jo uskoa minua tai sitten sanot jollekkin jos ulkona on ihmisiä

        toivon vaan etta sitten paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai sinulle saa vielä kirjoitella kuitenkin

        tassahan on taas rutkasti hommaa on se kiva kun on joku jonka kanssa voi kuitenkin kirjoitella harmi etta tuo meni noin ehkä ensi kerralla sitten sillä mina en luovu siita toivosta koskaan etta me naemme sitten mina saan vasta itsellebi sisöisen rauhan ja pystyn jatkamaan elamaani eteenpain pasiin en ole enkä ota mitaan yhteyttä se saa olla aivan rauhassa vaikka meilla on taas harkinta aika mutta han saa olla edelleenkin aivan rauhassa ja toivottavasti seei vaan keksi tulla tanne terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivon vaan etta sitten paaset sisalle

        minun on paha mihinkaan lahtea kun mulla on tama pyöratuoli kaverina ja olen vielä huono kavelemaankaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tassahan on taas rutkasti hommaa on se kiva kun on joku jonka kanssa voi kuitenkin kirjoitella harmi etta tuo meni noin ehkä ensi kerralla sitten sillä mina en luovu siita toivosta koskaan etta me naemme sitten mina saan vasta itsellebi sisöisen rauhan ja pystyn jatkamaan elamaani eteenpain pasiin en ole enkä ota mitaan yhteyttä se saa olla aivan rauhassa vaikka meilla on taas harkinta aika mutta han saa olla edelleenkin aivan rauhassa ja toivottavasti seei vaan keksi tulla tanne terv seija

        hyva juttu se loppui sitten tahan tuskin sinulle enaan kirjoitankaan mitaan joten hei hei vaan sinulle ja onnea uuteen elamaasi terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyva juttu se loppui sitten tahan tuskin sinulle enaan kirjoitankaan mitaan joten hei hei vaan sinulle ja onnea uuteen elamaasi terv seija

        minusta et kyyle sitten enaan yhtaan mitaan hei vaan ja kivaa oli kirjoitella kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyva juttu se loppui sitten tahan tuskin sinulle enaan kirjoitankaan mitaan joten hei hei vaan sinulle ja onnea uuteen elamaasi terv seija

        tulisin mutta tiina ei anna kun se ei tunne sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyva juttu se loppui sitten tahan tuskin sinulle enaan kirjoitankaan mitaan joten hei hei vaan sinulle ja onnea uuteen elamaasi terv seija

        mina en vaan pysty sinua unohtamaan mitenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joten toimi nyt myös vai keskustellaanko me taas koko paiva tietokoneella

        miten sina jaksat olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule jo jotenkin odottavan aika on kyllä vaan pitkä

        kuinka pitka sina olit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et kelloa soita niin me emme nae taaskaan nyt ei voi olla noin pienestä enaan kiinni rakkaani mun

        tuohan oli jo oikeaa puhetta yhben kerran kun uskallat tuon tehba niin sitten huomaat itsekkin miten helppoa minun luona on kayba


    • Anonyymi

      Saattaa pian järkyttyä. Pidä varasi.

    • Anonyymi

      Jos se ei voi johtaa mihinkään, niin sit ei ehkä kannata kertoa.

      • Anonyymi

        Toivoisin että itselleni ainakin kerrottaisiin vaikkei mitään voisi tulla. Ei jää käsittelemättömiä asioita. Toisinaan on helpompi jatkaa eri suuntiin tietäen myös ettei ollut yksin tunteidensa kanssa.


      • Anonyymi

        Miksi ei voi?


    • Anonyymi

      kerro vaikka heti

    • Anonyymi

      Totta kai saat❣️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe