Et kyllä oikein pysty yllättämään minua enää mitenkään...

Anonyymi

Ei sillä että sinun pitäisikään, mutta olen nähnyt enneunena lähestulkoon kaiken mitä on tuleva. Teen sinulle hyvän onnen loitsun joku päivä. Ei se ainakaan pahaa tee. <3

34

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Akrakadapra sen täytyy toimia... akragadapra, ala rakastaa minua..

      • Anonyymi

        Ihmisin vapaaseen tahtoon ei pidä mennä sorkkimaan, käy huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisin vapaaseen tahtoon ei pidä mennä sorkkimaan, käy huonosti.

        Vapaaseen tahtoon voi kuulua myös se, että antaa toiselle mahdollisuuden.


    • Anonyymi

      Kaveri on toveri mikä ettei

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa

    • Anonyymi

      Voit auttaa tai rukoilla toisen puolesta. Älä mene toisen ihmisen yläpuolelle. Siihen voi olla kiusaus, mutta se ei ole koskaan hyvä asia. Kaikki ovat saman arvoisia. Yleensä myös pahat voimat sotkevat ajatuksia. Jos Jumala antaa jotakin tietoa toisesta, sillä on sitten joku selvä tarkoitus. Joko kehotus rukoilla toisen puolesta tai auttaa häntä. Tsempit!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, loitsut eivät ole se juttu. Ihmiset hakevat kaikkea jännää elämäänsä, eivätkä tiedä mikä vaara siinä piilee. Voit kuvitella, että loitsut auttaa, mutta loitsuihin vastaa aina joku muu taho, kuin Jumala. Minä tiedän, kuinka paha pitää lujassa otteessaan, kun saa ihmisestä kiinni.

        Vain Jumalan rakkaus ja usko Häneen voi vapauttaa irrottautumaan pahasta. "Anna pirulle pikkusormi, niin se vie koko käden". Niin moni on houkutukseen lähtenyt mukaan. Lukekaa Raamattua ja paras versio siitä on King James Book. Siis se, mitä luterilaiset uskonpuhdistajat eivät ole silponeet. Löytyy myös suomenkielisenä versiona; apokryfinen Raamattu. Ja vaikka ihmiset ovat tehneet paljon pahaa myös kristinuskon nimissä, niin muistakaa se, ettei Raamattu ole heitä siihen kehottanut. Saatana on pesiytynyt niin ihmisiin, kuin kirkkoihinkin.

        Ainoa apu pelkoa ja turvattomuutta vastaan, sekä pelastus löytyy Jeesuksen Kristuksen kautta. Hän on omalla verellään pessyt meidän syntimme anteeksi. Aito katumus ja anteeksipyyntö niiltä, joita vastaan olemme rikkoneet, on tie Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, loitsut eivät ole se juttu. Ihmiset hakevat kaikkea jännää elämäänsä, eivätkä tiedä mikä vaara siinä piilee. Voit kuvitella, että loitsut auttaa, mutta loitsuihin vastaa aina joku muu taho, kuin Jumala. Minä tiedän, kuinka paha pitää lujassa otteessaan, kun saa ihmisestä kiinni.

        Vain Jumalan rakkaus ja usko Häneen voi vapauttaa irrottautumaan pahasta. "Anna pirulle pikkusormi, niin se vie koko käden". Niin moni on houkutukseen lähtenyt mukaan. Lukekaa Raamattua ja paras versio siitä on King James Book. Siis se, mitä luterilaiset uskonpuhdistajat eivät ole silponeet. Löytyy myös suomenkielisenä versiona; apokryfinen Raamattu. Ja vaikka ihmiset ovat tehneet paljon pahaa myös kristinuskon nimissä, niin muistakaa se, ettei Raamattu ole heitä siihen kehottanut. Saatana on pesiytynyt niin ihmisiin, kuin kirkkoihinkin.

        Ainoa apu pelkoa ja turvattomuutta vastaan, sekä pelastus löytyy Jeesuksen Kristuksen kautta. Hän on omalla verellään pessyt meidän syntimme anteeksi. Aito katumus ja anteeksipyyntö niiltä, joita vastaan olemme rikkoneet, on tie Jumalan valtakuntaan.

        Kiitos, niin totta tuo. Siksi Raamatussa kielletäänkin noituus, koska täällä maan päällä pahuuden voimilla on lupa toimia niin kauan kuin Jumala niille on luvan antanut. Eli hyvääkin tarkoittava loitsu tai selvännäköisyys tai jokin muu yliluonnollinen voima usein menee pahasti pieleen siksi, että pahat voimat puuttuvat siihen ja sotkevat sitä. Siksi siitä voi ihmisille olla enemmänkin haittaa kuin hyötyä. Sillä voidaan myös tahrata syyttömiä jne.
        Ainoa oikea tapa on juuri rukoilla Jeesuksen Kristuksen nimessä tavallisena muiden kanssa samanarvoisena ihmisenä muiden puolesta. Siinä yhteydessä voi kyllä sitten tulla Pyhänhengen voimasta erilaisia tiedonsanoja ja parantumisihmeitä jne. Se on turvallista silloin, koska siinä toinen ihminen ei asetu toisen yläpuolelle, vaan kaikki valta luovutetaan Jeesukselle Kristukselle. Pahuushan kiertää sen paikan kaukaa, missä Jeesusta palvellaan tosissaan. Kun katolisessa kirkossa tai muissa uskonnollisissa liikkeissä on tapahtunut jotakin pahaa, on ne vain toimineet tyhjinä kulisseina pahantekijöille, häiriintyneille ihmisille. Jeesusta siellä ei ole palveltu, vaan jotakin aivan muuta. Toki hyviäkin seurakuntia ja pappeja esim. katolisess kirkossa kuitenkin varmasti myös on. Voikaa hyvin!


      • Anonyymi

        En hyväksy tuollaista suvaitsemattomuutta toisten uskomuksia kohtaan, et tiedä siitä mitään, joten älä myöskään oleta asioita. Itseasiassa aistin hyvin negatiivista energiaa tässä, mikä tapahtuu usein ns. tekopyhyyden ollessa läsnä.
        P.S Älä myöskään sanele toisille mitä voivat tehdä ja mitä ei, sekään ei ole sinun vallassasi. Aloitus kuitenkin tehty hyvillä aikeilla, älä tahraa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy tuollaista suvaitsemattomuutta toisten uskomuksia kohtaan, et tiedä siitä mitään, joten älä myöskään oleta asioita. Itseasiassa aistin hyvin negatiivista energiaa tässä, mikä tapahtuu usein ns. tekopyhyyden ollessa läsnä.
        P.S Älä myöskään sanele toisille mitä voivat tehdä ja mitä ei, sekään ei ole sinun vallassasi. Aloitus kuitenkin tehty hyvillä aikeilla, älä tahraa sitä.

        Kiitos vastauksesta. Ole suuresti siunattu, ystävä! Puhutelkoon ja varjelkoon itse Jeesus Kristus meitä kaikkia. Isän, pojan ja pyhän hengen nimessä. Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Ole suuresti siunattu, ystävä! Puhutelkoon ja varjelkoon itse Jeesus Kristus meitä kaikkia. Isän, pojan ja pyhän hengen nimessä. Aamen.

        Voima olkoon kanssasi. 💆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voima olkoon kanssasi. 💆

        Hyvää syksyä myös sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää syksyä myös sinulle!

        Ole jo hiljaa babuun.


    • Anonyymi

      Siksikö mun jalka on kipsissä? 😐

      • Anonyymi

        Ihmiset on liian tottuneita muiden pahantahtoisuuteen. Pois se minusta.


      • Anonyymi

        Pikaista paranemista!


    • Anonyymi

      Kerrohan mies tullaanko puhumaan toisillemme?

      • Anonyymi

        Tottakai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai!

        Kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvotusten?

        Nii rakas ei sun pakko ole jutella kahden kesken mutta sitten unohda Se juttelu minun kanssani en odota huomiseen enkä jaksa rukoilla että jutellaan kahden kesken asiallisesti ja rauhallisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii rakas ei sun pakko ole jutella kahden kesken mutta sitten unohda Se juttelu minun kanssani en odota huomiseen enkä jaksa rukoilla että jutellaan kahden kesken asiallisesti ja rauhallisesti

        Minunko se aloite tulee tehdä? Yritä mies edes vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunko se aloite tulee tehdä? Yritä mies edes vähän.

        Ugabuga. Puhutaan puhutaan kaikiibyhes Koos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ugabuga. Puhutaan puhutaan kaikiibyhes Koos.

        Tiiäkkö

        Nuorena vanhempani antoivat porttikiellon kirjastoon, koska tuli huonoja numeroita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ugabuga. Puhutaan puhutaan kaikiibyhes Koos.

        Opettele kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvotusten?

        No, tietyn erään kanssa näin toivon vielä tapahtuvan. Vuosiin en ole nähnyt vilaustakaan. Harmi!


    • Anonyymi

      No nyt noituu kun varpaille astuu.

      Mitä myö toisille tehdään kun männee helposti vinoiluks..

      Miks näin?

      En minä tiijjä oonko minä kuus vai viis. Kymmenen,,en sitäkään tänään. Saunoin niin on sitten taas Kymmenen.

      Ei tästä muutosta tule, läjäpäin vaatteita joita vuoronperään Pidän kaikkia. Alasti silti mukavoo maata. Koko iltapäivän oon Alasti,tekis mieli männä kyllä pihallekkin ilman vaatteita mutta,,,, hullunahan ne pitee...ei puhuta alastomuudesta mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No mites tämä päättyy.. saamme toisemme vai

      • Anonyymi

        Kyllä. Mutta vasta parin vuoden päästä.


    • Anonyymi

      Kerron lemmenloitsun mutra en ota vastuuta käytöstä.
      Naisen kuukautisverta esim siteestä liotetaa nvaikkapa kahviin ja juotetaan miehelle salaa. Näin saadaan mies valtaansa. Ja eikä ole vitsi.
      Isoäitini oli tehnyt näin.

      • Anonyymi

        Se on kyllä eräänlainen riitti, jos mies on kosketuksissa naisen kuukautisvereen, siihen toki tarvitsee muutakin kuin tuon..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe