Onko viimeinen auto kyseessä?

Anonyymi

Polttomoottorikäyttöinen. Näyttää siltä, että ilmastopainostuksen ja vihreän siirtymän vauhti kiihtyy ja tulee ajatus, että kannattaako enään edes katsella bensa ja dieselautoja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eu-n-ilmastopaketti-kurittaa-autojen-paastoja-ja-on-nostamassa-bensan-hintaa-hallitus-huolissaan-talvimerenkulusta/8255948

Tällaiset ministeri Harakan viestit ovat omiaan pysäyttämään autokaupan kokonaan.
Nyt ilmastohypetyksen ja pelottelun vauhti on liian kova ja tästä maksetaan vielä kovaa hintaa.

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bensan hinnan hivuttaminen koko ajan ylöspäin on se keino ajaa polttomoottoriautoilijat niin ahtaalle, että ei enään ole varaa ajaa kuin pakkoajot. Näin se menee. Nämä kurittamiset ovat kaikki tarkoituksella aikaansaadut ei epäilystäkään.

Kaikki sattuvat samaan aikaan, elokapinan tempaukset (johdettu ulkomailta) bensan hinnan korotukset, EU, n päästöpelottelut, ministeri Harakan ulostulot autoasioissa jne.

• Anonyymi

Persut voivat perustaa vaikka julkisen rekisterin sähköautoista kieltäytyville.

• Anonyymi

No, jos sähköistyminen yleistyy liiaksi kaikessa, niin minne se ilmasto nyt tässä taas unohtui ?
      Globaalisti edelleenkin kivihiilellä tuotetaan sähköä yli 30% (tai mikä onkaan nykytilanne ), joten ei sähkön siirtäminen bensiinin korvaajaksi sitä ilmastoa miksikään muuta, sähköntuotannon haitat kasvavat kun sen kulutus kasvaa.
      Eikä akkujen koko valmistusketjun lähtien kaivoksista, akkumetallien jalostuksesta ja koko valmistusketjun kaikista vaiheista kasvaessa päästöineen ja haittoineen, lisäksi tuloksena on saatu lopuksi se vaikeasti kierrätettävä ongelmajäte akku.
      Akut ovatsamanluonteisia ympäristöhaittoja kuin energiansäästölamppu, jonka materiaalien erottalu ja uusiokäyttö on varsin vaikeaa eikä kierrätysaste ole korkea ?

Minne se ympäristö-haittatietoisuus näistä näköaloista katoaa, kun ongelman tilalle tuotetaan uusia ongelmia ?

• Anonyymi

Olen jo aiemmin sanonut että yksikään vihreä ei tule istumaan Minun autossa, ajakoot vaan niillä polkupyörillään niin maailma pelastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      548
      1979
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      255
      1766
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      62
      1157
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      294
      1123
    5. 72
      1023
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      998
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      51
      860
    Aihe