Polttomoottorikäyttöinen. Näyttää siltä, että ilmastopainostuksen ja vihreän siirtymän vauhti kiihtyy ja tulee ajatus, että kannattaako enään edes katsella bensa ja dieselautoja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eu-n-ilmastopaketti-kurittaa-autojen-paastoja-ja-on-nostamassa-bensan-hintaa-hallitus-huolissaan-talvimerenkulusta/8255948
Tällaiset ministeri Harakan viestit ovat omiaan pysäyttämään autokaupan kokonaan.
Nyt ilmastohypetyksen ja pelottelun vauhti on liian kova ja tästä maksetaan vielä kovaa hintaa.
Onko viimeinen auto kyseessä?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Bensan hinnan hivuttaminen koko ajan ylöspäin on se keino ajaa polttomoottoriautoilijat niin ahtaalle, että ei enään ole varaa ajaa kuin pakkoajot. Näin se menee. Nämä kurittamiset ovat kaikki tarkoituksella aikaansaadut ei epäilystäkään.
Kaikki sattuvat samaan aikaan, elokapinan tempaukset (johdettu ulkomailta) bensan hinnan korotukset, EU, n päästöpelottelut, ministeri Harakan ulostulot autoasioissa jne. - Anonyymi
Persut voivat perustaa vaikka julkisen rekisterin sähköautoista kieltäytyville.
- Anonyymi
No, jos sähköistyminen yleistyy liiaksi kaikessa, niin minne se ilmasto nyt tässä taas unohtui ?
Globaalisti edelleenkin kivihiilellä tuotetaan sähköä yli 30% (tai mikä onkaan nykytilanne ), joten ei sähkön siirtäminen bensiinin korvaajaksi sitä ilmastoa miksikään muuta, sähköntuotannon haitat kasvavat kun sen kulutus kasvaa.
Eikä akkujen koko valmistusketjun lähtien kaivoksista, akkumetallien jalostuksesta ja koko valmistusketjun kaikista vaiheista kasvaessa päästöineen ja haittoineen, lisäksi tuloksena on saatu lopuksi se vaikeasti kierrätettävä ongelmajäte akku.
Akut ovatsamanluonteisia ympäristöhaittoja kuin energiansäästölamppu, jonka materiaalien erottalu ja uusiokäyttö on varsin vaikeaa eikä kierrätysaste ole korkea ?
Minne se ympäristö-haittatietoisuus näistä näköaloista katoaa, kun ongelman tilalle tuotetaan uusia ongelmia ? - Anonyymi
Olen jo aiemmin sanonut että yksikään vihreä ei tule istumaan Minun autossa, ajakoot vaan niillä polkupyörillään niin maailma pelastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704