Onko viimeinen auto kyseessä?

Anonyymi

Polttomoottorikäyttöinen. Näyttää siltä, että ilmastopainostuksen ja vihreän siirtymän vauhti kiihtyy ja tulee ajatus, että kannattaako enään edes katsella bensa ja dieselautoja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eu-n-ilmastopaketti-kurittaa-autojen-paastoja-ja-on-nostamassa-bensan-hintaa-hallitus-huolissaan-talvimerenkulusta/8255948

Tällaiset ministeri Harakan viestit ovat omiaan pysäyttämään autokaupan kokonaan.
Nyt ilmastohypetyksen ja pelottelun vauhti on liian kova ja tästä maksetaan vielä kovaa hintaa.

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bensan hinnan hivuttaminen koko ajan ylöspäin on se keino ajaa polttomoottoriautoilijat niin ahtaalle, että ei enään ole varaa ajaa kuin pakkoajot. Näin se menee. Nämä kurittamiset ovat kaikki tarkoituksella aikaansaadut ei epäilystäkään.

Kaikki sattuvat samaan aikaan, elokapinan tempaukset (johdettu ulkomailta) bensan hinnan korotukset, EU, n päästöpelottelut, ministeri Harakan ulostulot autoasioissa jne.

• Anonyymi

Persut voivat perustaa vaikka julkisen rekisterin sähköautoista kieltäytyville.

• Anonyymi

No, jos sähköistyminen yleistyy liiaksi kaikessa, niin minne se ilmasto nyt tässä taas unohtui ?
      Globaalisti edelleenkin kivihiilellä tuotetaan sähköä yli 30% (tai mikä onkaan nykytilanne ), joten ei sähkön siirtäminen bensiinin korvaajaksi sitä ilmastoa miksikään muuta, sähköntuotannon haitat kasvavat kun sen kulutus kasvaa.
      Eikä akkujen koko valmistusketjun lähtien kaivoksista, akkumetallien jalostuksesta ja koko valmistusketjun kaikista vaiheista kasvaessa päästöineen ja haittoineen, lisäksi tuloksena on saatu lopuksi se vaikeasti kierrätettävä ongelmajäte akku.
      Akut ovatsamanluonteisia ympäristöhaittoja kuin energiansäästölamppu, jonka materiaalien erottalu ja uusiokäyttö on varsin vaikeaa eikä kierrätysaste ole korkea ?

Minne se ympäristö-haittatietoisuus näistä näköaloista katoaa, kun ongelman tilalle tuotetaan uusia ongelmia ?

• Anonyymi

Olen jo aiemmin sanonut että yksikään vihreä ei tule istumaan Minun autossa, ajakoot vaan niillä polkupyörillään niin maailma pelastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      170
      6183
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      922
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      836
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      789
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      221
      736
    Aihe