Rakastan katsoa sinua kun istut kakkallaaaaa.
VaaralLista on kiikaroidA
10
175
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan sitä kun kakka ei katkea ja saa saksilla pilkkoa.
- Anonyymi
Ekka kuoli kun istui kakalla suoni napsahti ja delasi.118 lähti huutokauppaan kun ei
maksanut laskuja. - Anonyymi
Nyt lippu puolitangolla ja ukko lähti kun lapualainen luoti ja hyvä niin kun se oli hengen vaarallinen tien päällä.
- Anonyymi
Oliko tämä joku tärkeä ukko mikä kupsahti?
- Anonyymi
Iso johtaja oli ja istui aina kauan pöntöllä.
- Anonyymi
Tuollaisia ukkoja ei tarvita suomessa ja hyvä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso johtaja oli ja istui aina kauan pöntöllä.
Hieno ihminen.
- Anonyymi
minuu eik kiinnosta mitä naapuri kyylää minun tekemisiä siinäpähän kyylää ja yks ihminen ny vähempi.
- Anonyymi
Kangasalla on vaarallista elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kangasalla on vaarallista elää.
Etelä-Suomen Kerrostalokyttääjät ry oli rekisteröity yhdistys, joka palkitsi kerran kuussa ansioituneen kyttääjän. Palkintona oli yleensä hopeinen ovisilmä. Kyttääjistä tehtiin myös televisiosarja, joka oli nimeltään omaperäisesti "Kyttääjät". Ohjelman juonsi Keimo Hansio ja vieraina oli esimerkiksi meediokyttääjä Sirjo Pupuli. Kyttääjillä oli myös oma, suuren suosion saavuttanut nettisivusto, jonne saattoi ilmiantaa naapurikyttääjiä ja jossa palkittavat kyttääjät julkistettiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848