Missä jumalan voima?

Anonyymi

Nyt on nähty saatanan kaikkialle ulottuva voima mutta ei jumalan voimaa?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saatanalla olisi voimaa mutta 1998 Ihmisen Pojan ilmestyksessä sanottiin. Saatanalle on nyt 3.5 vuodeksi annettu käyttöön Jumalan koko Voima. Vielä Isä sanoi : Katso että jokainen maan asukas eksyy taikuuteen. Älä kaihda yhtäkään keinoa niin tehdessäsi.

      Mutta Eräs Jumalan nimi on Govinda Intiassa ja sanotaan Kristus kukistaa antikristuksen SUUNSA HENKÄYKSELLÄ JA TULEMUKSENSA KIRKKAUDELLA.
      seuraavaksi tulee siis Mahdi ja Isa. Mutta vasta kun 100% niin toivoo tai ei yksikään. Ennen tuloa siis jokainen Mahdin odottaja tuhoutuu.
      Miksi odottaa kun asiat ovat hyvin. Kiemuraisia ovat tulemukseen liittyvät säännöt.
      Mun sydämeni on täynnä iloa Mahdin odotuksesta, vaikka kuolen ennen tulemusta. On niin paljon häneen liittyvää hyvää jo olemassa.
      Saatanan Jumalalta saama Voima sen sijaan ei kiinnosta yhtään.
      Joka päivä saa kiittää niin monesta asiasta.
      Profeetta Danielin ennakoimaa ymmärryksen lisääntymistä koko ajan lisääntyy. Tiedämme nyt esim. Intian opit 1000 vuotta eteenpäin. Mutta pitää malttaa elää ja odottaa rauhassa 1000 vuotta. Jotta näkee niiden toteutumisen.
      Salaam!

    • On toki huomioon otettava myös Intian oppi Kurusektran taistelusta ja pahojen voitosta. Alkoi 400000 vuotta kestävä Kali yoga. Pahojen hallitus. Noin 3000 eKr.

      Luoja tunnusti ristille kirottuna menemällä pahan voiman. Hän menetti oman päänsä koska oli sen kautta vannonut juutalaisille valan, jota ei kyennyt pitämään.
      Hän teki sovinnon Kristuksen kautta pahojen ja syntisten kanssa ja niin koko maailma on todellisuudessakin pahojen vallassa.

      Paha hallitus, Kali yoga kestää hyvin kauan.
      Jumala jätti hyville maailmassa hyvin vähän tehdessään sovinnon pahojen kanssa ja antauduttuaan heille.

      Kuitenkin saamme olla tyytyväisiä aina kun on rauhan hetki. Mutta kovin usein maailmassa hyviä vainotaan, jos he vaativat liikaa.

      Luoja kuoli ristillä jättäen kirkon symboliseksi ruumiikseen ja sielunsa pyhään ehtooliseen.
      Mutta ennen sitä hän sanoi: MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN TE SAATTE.
      Hän mahdollisti sen että maailmaan tulee pyydettyjä, tehtyjä jumalia. Niin onkin jumaltarustot suuria monilla uskonnoilla.

      Paha on vallassa siis vielä kauan.

    • Ja oikeasti on turha kaivata ja odottaa edes Herran päivää sillä siitä tulee pimeyden ja synkeyden päivä.

      Pitää tyytyä kulloinkin vallitseviin olosuhteisiin. Sillä kuten mainitsin jopa Imaami Mahdin odotus johtaa varmaan kuolemaan. Sellainen uskon kappale siitä on tehty.

      Ahdingossa toki saa huutaa avuksi Herran nimeä. Koraanin mukaan jokainen pahakin tekee niin vanhuudessaan kuoleman lähestyessä.

      Mielipiteitä on monia. Mun on helppo puhua tyytymisestä vallitseviin oloihin. Jostakin toisesta ei. Islam kehottaa tyytymään ennen kuin Mahdia odottamaan. Samoin Intian Karman Laki. Sekä juutalaisuus, mutta kristityille odotus takaa autuuden. Heillä on lupa odottaa.

    • Anonyymi

      jos on niin tyhmä ettei tajua talousnousun johtuvan velkarahasta niin se on voi voi 🤣

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Room. 1:16 -32
      Sillä minä en häpeä evankeliumia;
      sillä se on Jumalan voima,
      itsekullekin uskovalle pelastukseksi,
      juutalaiselle ensin,
      sitten myös kreikkalaiselle.
      Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta."
      Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
      sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
      Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
      koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
      Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
      ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
      Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
      nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
      1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
      1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
      1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
      1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
      1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
      1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Room. 16:17-20
        Mutta minä kehoitan teitä,
        veljet,
        pitämään silmällä niitä,
        jotka saavat aikaan erimielisyyttä
        ja pahennusta vastoin sitä oppia,
        jonka te olette saaneet;
        vetäytykää pois heistä.
        Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta,
        vaan omaa vatsaansa,
        ja he pettävät suloisilla sanoilla
        ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.
        Onhan teidän kuuliaisuutenne tullut kaikkien tietoon;
        sentähden minä iloitsen teistä,
        mutta minä tahtoisin teidän olevan viisaita hyvään,
        mutta taitamattomia pahaan.
        Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle.
        Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.


    • Anonyymi

      > Nyt on nähty saatanan kaikkialle ulottuva voima

      Miten?

      Itse ajattelen mm. niin, että totuus ja rakkaus on Jumalan voima.

      • Anonyymi

        Kaikkialla ihmisissä.. vain satanistit saavat maistaa voiton maljaa..


    • Nyt oleva aika on annettu saatanalle hetkeksi.
      Sitten alkaa myllerryksen jälkeen Jumalan aika .
      Nyt on vain pieni koettelemus edessä ja jo alkanut.
      Huomaatte tämän rokote piikitys pakko innon...ihan kenraaliharjoitus kuin ilmestyskirjasta pedonmerkille.
      Homma pahenee ja pimenee ,mutta ennen aamunkoittoa on pimein hetki ,ennenkuin aamu sarastaa.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, 1Aikak21:21 -28
        Mutta Daavid meni Ornanin luo,
        ja kun Ornan katsahti ylös
        ja näki Daavidin,
        lähti hän puimatantereelta
        ja kumartui Daavidin eteen kasvoilleen maahan.
        Ja Daavid sanoi Ornanille:
        "Anna minulle puimatantereen paikka,
        rakentaakseni siihen Herralle alttarin;
        täydestä hinnasta anna se minulle,
        että vitsaus taukoaisi kansasta."
        Ornan vastasi Daavidille:
        "Ota se itsellesi,
        ja herrani,
        kuningas, tehköön, mitä hyväksi näkee.
        Katso, minä annan härät polttouhriksi
        ja puimaäkeet haloiksi sekä nisut ruokauhriksi;
        kaikki minä annan."
        Mutta kuningas Daavid sanoi Ornanille:
        "Ei niin,
        vaan minä ostan ne sinulta täydestä hinnasta;
        sillä minä en ota Herralle sitä,
        mikä on sinun,
        enkä uhraa ilmaiseksi saatua polttouhria.
        Niin Daavid antoi Ornanille siitä paikasta kuudensadan sekelin painon kultaa.
        Ja Daavid rakensi sinne alttarin Herralle
        ja uhrasi polttouhreja
        ja yhteysuhreja,
        ja kun hän huusi Herraa,
        vastasi Herra tulella,
        jonka hän lähetti taivaasta polttouhrialttarille.
        Ja Herra käski enkelin pistää miekkansa tuppeen.
        Siihen aikaan kun Daavid näki,
        että Herra oli kuullut häntä jebusilaisen Ornanin puimatantereella,
        uhrasi hän siellä.

        Ja tässä paikassa on nyt muslimien kalliomoskeija


    • Anonyymi

      Hyttysellä on enemmän voimaa kuin jumalalla.
      Se kuuluu, näkyy ja vaikuttaa ympäristöönsä. Jumala ei tähän vaan kykene.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Matt. 12:22
        Silloin tuotiin hänen tykönsä riivattu mies, joka oli sokea ja mykkä, ja hän paransi hänet, niin että mykkä puhui ja näki. Ja kaikki kansa hämmästyi ja sanoi: "Eiköhän tämä ole Daavidin poika?" Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla."
        Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille:
        "Jokainen valtakunta,
        joka riitautuu itsensä kanssa,
        joutuu autioksi,
        eikä mikään kaupunki tai talo,
        joka riitautuu itsensä kanssa,
        pysy pystyssä.
        Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan,
        niin hän on riitautunut itsensä kanssa;
        kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Ja
        jos
        minä
        Beelsebulin
        voimalla
        ajan
        ulos riivaajia,
        kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos?
        Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
        Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia,
        niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
        Taikka kuinka voi kukaan tunkeutua väkevän taloon
        ja ryöstää hänen tavaroitansa,
        ellei hän ensin sido sitä väkevää?
        Vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa.
        Joka ei ole minun kanssani,
        se on minua vastaan;
        ja joka ei minun kanssani kokoa,
        se hajottaa.
        Sentähden minä sanon teille:
        jokainen synti
        ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi,
        mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
        Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan,
        niin hänelle annetaan anteeksi;
        mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan,
        niin hänelle ei anteeksi anneta,
        ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
        Joko tehkää puu hyväksi
        ja sen hedelmä hyväksi,
        tahi tehkää puu huonoksi
        ja sen hedelmä huonoksi;
        sillä hedelmästä puu tunnetaan.
        Te kyykäärmeitten sikiöt,
        kuinka te saattaisitte hyvää puhua,
        kun itse olette pahoja?
        Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää,
        ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
        Mutta minä sanon teille:
        jokaisesta turhasta sanasta,
        minkä ihmiset puhuvat,
        pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
        Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi,
        ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
        Silloin muutamat kirjanoppineista
        ja fariseuksista vastasivat hänelle sanoen:
        "Opettaja,
        me tahdomme nähdä sinulta merkin."
        Mutta hän vastasi heille ja sanoi:
        "Tämä paha
        ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä,
        mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.
        Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää
        ja kolme yötä,
        niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää
        ja kolme yötä.
        Niiniven miehet nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja tulevat sille tuomioksi; sillä he tekivät parannuksen Joonaan saarnan vaikutuksesta, ja katso, tässä on enempi kuin Joonas.
        12:42 Etelän kuningatar on heräjävä tuomiolle tämän sukupolven kanssa ja tuleva sille tuomioksi; sillä hän tuli maan ääristä kuulemaan Salomon viisautta, ja katso, tässä on enempi kuin Salomo.
        12:43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.
        12:44 Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.' Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.
        12:45 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset. Niin käy myös tälle pahalle sukupolvelle."
        12


    • Anonyymi

      > Nyt on nähty saatanan kaikkialle ulottuva voima mutta ei jumalan voimaa?

      "...minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa..."
      2 Kor. 12:9

      Jumalan heikkouskin on suurempaa kuin mikään muu mahti. Mutta, tätä voi olla vaikea ymmärtää, erityisesti jos on vihan hallitsema, eikä tunne rakkautta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe