– ponnistelut muun muassa nälänhädän kukistamiseksi palkittu aiemmin
Ennakkoveikkauksissa ovat muun muassa Valko-Venäjän oppositio ja ilmastonmuutostyö."
Vankka ehdokas YLE'n erikoistoimittaja - en nyt muista tytön nimeä - mutta vaatimuksestaan hän osallistuu jakotilaisuuteen sermin takaa.
Tänään selviää Nobelin rauhanpalkinnon saaja
9
50
Vastaukset
- Anonyymi
Esko Aho?
- Anonyymi
Minäkään en oo hyökänny kenenkään kimppuun, mutta paukasin turpaan minun kimppuun hyökännyttä, ja rauha tuli välittömästi, kun sitä rupesi kummasti nukuttamaan. Oon siis rauhan edistäjä, joten oon kelvollinen rauhan palkinnon saajaksi.
- Anonyymi
Välirauhanpalkinto? Eikä se Aho ole listalla - se olikin kassalla?
- Anonyymi
Venäjän ja Valko-Venäjän ihmisoikeuksien puolustajat ja valtion korruption paljastajat ovat vahvoilla.
- Anonyymi
Terroristijärjestö isisin tuhonneet , ja LÄHES rauhan lähi-itään aikaan saaneet TRUMP ja PUTIN,.... EI OLE MUITA VASTAAVIA TEKOJA. Se ettei kumpikaan edusta demokraatteja , ON este OIKEUDENMUKAISUULLE ja KO. Henkilöiden palkitsemiselle.
- Anonyymi
Norjassa tais vaihtua taas vasemmistovalta, siellä oli konservatiivit johdossa jonkun aikaa ja tuli järkevämpiä palkittuja.
Sosialistit ovat palkinneet mm. Eu:n rauhasta ja Obaman, joka voitonpuheessaan selitti kuinka välttämätöntä on sotia.
Eli jotain älyvapaata sieltä on taas tulossa. Ehkäpä How dare you -Greta? - Anonyymi
Suomi saa Afganistanin rauhoittamisesta Noopelin - jälkivaatimuksella.
- Anonyymi
Onko kurdien Peshmerga järjestö listoilla. He olivat tärkeitä Isisin kukistamisessa. Tosin Yhdysvaltojen avulla.
Entä Valkokypärät, jotka auttavat siviilejä kaaosmaisissa olosuhteissa pienillä resuisseilla, punaisen ristin tapaan. - Anonyymi
Puhtaasti poliittinen juutalaisten jakama palkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489