Hänen olisi pitänyt kiertää ympyrä päästääkseen kauppojen pihaan vasemmalle, koska tuli oikeaa kaistaa pitkin. Koskaan ennen en ole sattunut näkemään ympyrää oikaistavan tuolla lailla. Itse olin jo ympyrässä ja luulin hänen odottavan mutta laittoikin vilkun ja kääntyi edestäni parkkialueelle.. Ei siinä vaaraa ollut, vauhtini oli hidas, itse menossa ympyrän kiertäen parkkitaloon toiselle puolelle
Nuori tyttö liikenneympyrässä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi piti mennä hakemaan kynsilakkaa
- Anonyymi
Selitys pätevä. Perjantaipäivä ja biletys. Saat anteeksi.
- Anonyymi
Kävisit myös apteekissa, kohdallasi ehkäisy on tärkeä asia.
- Anonyymi
kellä v**** sillä valta!
Ajokortin saa v**** omistajat helpommin. - Anonyymi
".. koska tuli oikeaa kaistaa pitkin. "
Hmm. tarkoittaakohan aloittaja, että tyttö kääntyi "vastavirtaan" ympyrässä päästäkseen lyhintä matkaa kauppojen pihaan..??- Anonyymi
En minäkään ymmärtänyt, mitä aloittaja selitti.
- Anonyymi
Kyllä eli ajoi ympyrää vastavirtaan. Ympyrä on prismaan menevän ajo-sisäänkäynnin ja vastakkaiselle puolelle menevän parkkipaikan liittymän kohdalla . Katu on vain lyhyt pätkä johon pääsee kummastakin päästä ja vaan nää kaks parkkialuetta molemmin puolin.
Ympyrä on hyvä ja turvallinen jos ei aloittelijat aja vastakarvaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901