Hänen olisi pitänyt kiertää ympyrä päästääkseen kauppojen pihaan vasemmalle, koska tuli oikeaa kaistaa pitkin. Koskaan ennen en ole sattunut näkemään ympyrää oikaistavan tuolla lailla. Itse olin jo ympyrässä ja luulin hänen odottavan mutta laittoikin vilkun ja kääntyi edestäni parkkialueelle.. Ei siinä vaaraa ollut, vauhtini oli hidas, itse menossa ympyrän kiertäen parkkitaloon toiselle puolelle
Nuori tyttö liikenneympyrässä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi piti mennä hakemaan kynsilakkaa
- Anonyymi
Selitys pätevä. Perjantaipäivä ja biletys. Saat anteeksi.
- Anonyymi
Kävisit myös apteekissa, kohdallasi ehkäisy on tärkeä asia.
- Anonyymi
kellä v**** sillä valta!
Ajokortin saa v**** omistajat helpommin. - Anonyymi
".. koska tuli oikeaa kaistaa pitkin. "
Hmm. tarkoittaakohan aloittaja, että tyttö kääntyi "vastavirtaan" ympyrässä päästäkseen lyhintä matkaa kauppojen pihaan..??- Anonyymi
En minäkään ymmärtänyt, mitä aloittaja selitti.
- Anonyymi
Kyllä eli ajoi ympyrää vastavirtaan. Ympyrä on prismaan menevän ajo-sisäänkäynnin ja vastakkaiselle puolelle menevän parkkipaikan liittymän kohdalla . Katu on vain lyhyt pätkä johon pääsee kummastakin päästä ja vaan nää kaks parkkialuetta molemmin puolin.
Ympyrä on hyvä ja turvallinen jos ei aloittelijat aja vastakarvaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27110092K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165799Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695326PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824959Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot113221Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42608- 2122499
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3732125- 251991