Demarijohdosta tuli yhtäkkiä kauhean myönteisiä koronpassille. No tottakai, koska huomasivat sen käyttöön otto tullee lisäämään minun Sanna Marin ja minun Krista Kiuru valtaa ja otetta kansalaisista.
Joko alatte uskomaan tämän mistä aiemminkin olen kirjoittanut. Moni demareissa haikailee diktatuuria. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16802260/sanna-marinin-diktatuuri-ja-liittovaltio-haaveet-on-pysaytettava!
Rokotepassipakko = Demarien liike kohti diktatuuria
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En hyväksy enkä käytä palveluja jotka tuota mahdollisesti joskus vaativat. Joku tuolla kirjoittikin että 20% kansasta on noin 1 miljoona. siitä vaan. Menetätte miljoona potentiaalista asiakasta. :)
- Anonyymi
Ei olisi uskonut että demokraattisessa maassa demokraatit kannattaa diktatuuripassia, no me ei sitä tulla käyttämään, eikä korona piikkejä oteta.
- Anonyymi
Höpö höpöä taas.
Eihän Koronapassi edes ole Suomessa kovin kummoinen tuote. Perustuslaillisia ongelmia on paljon, eikä tästä syystä tällä passilla ole juurikaan mitään merkitystä.
Ei tätä oteta käyttöön ainakaan lähiaikoina, koska rajoituksia jo puretaan. Demarit eivät ole kiirehtineet koko asiaa, se on virunut useita kuukausia hallinnossa. Tämä on vain tällaista mukamas tekemistä.
Avauksesi ei pidä paikkaansa, ei ole lainkaan totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541