Demarijohdosta tuli yhtäkkiä kauhean myönteisiä koronpassille. No tottakai, koska huomasivat sen käyttöön otto tullee lisäämään minun Sanna Marin ja minun Krista Kiuru valtaa ja otetta kansalaisista.
Joko alatte uskomaan tämän mistä aiemminkin olen kirjoittanut. Moni demareissa haikailee diktatuuria. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16802260/sanna-marinin-diktatuuri-ja-liittovaltio-haaveet-on-pysaytettava!
Rokotepassipakko = Demarien liike kohti diktatuuria
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En hyväksy enkä käytä palveluja jotka tuota mahdollisesti joskus vaativat. Joku tuolla kirjoittikin että 20% kansasta on noin 1 miljoona. siitä vaan. Menetätte miljoona potentiaalista asiakasta. :)
- Anonyymi
Ei olisi uskonut että demokraattisessa maassa demokraatit kannattaa diktatuuripassia, no me ei sitä tulla käyttämään, eikä korona piikkejä oteta.
- Anonyymi
Höpö höpöä taas.
Eihän Koronapassi edes ole Suomessa kovin kummoinen tuote. Perustuslaillisia ongelmia on paljon, eikä tästä syystä tällä passilla ole juurikaan mitään merkitystä.
Ei tätä oteta käyttöön ainakaan lähiaikoina, koska rajoituksia jo puretaan. Demarit eivät ole kiirehtineet koko asiaa, se on virunut useita kuukausia hallinnossa. Tämä on vain tällaista mukamas tekemistä.
Avauksesi ei pidä paikkaansa, ei ole lainkaan totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922027Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671500YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 731140
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2341135Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.150998Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava240954Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891