Helpolla Pyhän Hengen herjaajaksi

Jeesus ja Pyhä Henki:

Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti.
Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

Saatana Paavalille:

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Huomatkaa:
"Meidän julistamaamme." SiisPaavalin ja hänen peräänsä lähteneiden opetuslasten julistamaa.

Johannes ei enää kuulunut tähän joukkoon, kun hän vuonna vuonna 47 palasi Jerusalemiin, nähdessään, mitä Saatana teki Paavalin kautta Pyhää Henkeä herjaten:

"Silloin Saul -- eli Paavali -- täynnä Pyhää Henkeä katsoi mieheen tiukasti
ja sanoi: "Sinä Paholaisen sikiö, vilpin ja petoksen pesä, sinä kaiken hyvän ja oikean vihollinen! Etkö jo lakkaa vääristämästä Herran suoria teitä!
Nyt Herra nostaa kätensä sinua vastaan. Sinä tulet sokeaksi etkä näe aurinkoa ennen kuin määrä on."

Siinä samassa noidan ylle laskeutui synkkä pimeys, ja hän asteli haparoiden sinne tänne ja etsi taluttajaa.
Kun käskynhaltija näki, mitä tapahtui, hän ihmetteli Herran opin voimaa ja uskoi.
Paavali ja Barnabas Pisidian Antiokiassa

Paavali lähti seuralaisineen Pafoksesta ja purjehti Pamfylian Pergeen.
Siellä Johannes EROSI heistä ja palasi Jerusalemiin."

Tämä on nyt täydellisesti käynyt toteen Suomi24 Anonyymiseurakunnassa.

27

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos Pyhä Henki olisi 1.adventtina 1992 Paavolan seurakunnan kirkossa toiminut näin, olisivat piispa ja kirkkoherra tulleet sokeiksi.

    • Jeesus tiesi jo silloin,kun Johanneksen opestuslapseksi valitsi, ett hän pysyy uskollisena todistajana kuolemaans saakka.

      Siksi Pyhä Henki varjeli hänet, ettei hän lähtenyt Paavalin perään, perustamaan Saatanalle seurakutia.

      Siksi hänen kautta tuli maailmalle tieto siitä, miten koko ihmiskunta oli 60 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen siirtynyt Saatanan halljntaan.

    • Kun Pyhä Henki esti Johannesta lähtemästä
      Paavalin perään, hän sai sivusta seurata,
      miten Saatana Paavali opettaessaan,.
      sai vähitellen koko ihmiskunnan omakseen.

      Ja Jumalan pojan tappaminen toi sille sen perinnön,
      joka oli jo aikojen alussa sille luvattu:
      "Tapetaan poika, niin perintö on meidän."

      Minulle Pyhä Henki paljasti tämän perinnön:

      Apostolien teoissa ja Paavalin kirjeissä on vain 25% totuutta, jonka Pyhä Henki ilmoitti Saulille, ja 75% valhetta, jotka Saatana opetti Paavalille:

      800 Raamatun jaetta totuutta
      2400 jatte valhetta.

      Näin syntyi Jumalan lähettämä Raju Eksytys.

      Kun yksikään Pyhästä Hengestä osaton ei pysty erottamaan näitä toisistaan, vaan pitää kaikkia jakeita totuutena.

      • Totuuden Henki on sellainen, joka kysyy, vaikka ei siihen vastattaisikaan:

        Mikä on Apostolien tekojen ensimmäinen jae, jossa on mukana Saatanan antama näky?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Totuuden Henki on sellainen, joka kysyy, vaikka ei siihen vastattaisikaan:

        Mikä on Apostolien tekojen ensimmäinen jae, jossa on mukana Saatanan antama näky?

        Kerro toki, ei sitä varmaan moni tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki, ei sitä varmaan moni tiedä.

        Odota kaikessa rauhassa, jos kuitenkin löytyisi sellainen, joka sen tietäisi.

        Voisitko kertoa oman käsityksesi?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Odota kaikessa rauhassa, jos kuitenkin löytyisi sellainen, joka sen tietäisi.

        Voisitko kertoa oman käsityksesi?

        En tosiaan tiedä, siksi kysyin


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tosiaan tiedä, siksi kysyin

        Vastaan, vaikka et uskoisikaan:

        Apostiolien tekojen kolme ensimmäistä jaetta jaetta paljastavat, että nämä teot ovat apostolien, eli Saatanan vallassa olevien ihmisten tekoja, jotka kertovat Saatanan näkyjä Jumalan antamina:

        "Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi."

        Näin tämä Raju Eksytys alkoi, Apt.1:3:

        Heille hän myös monin kiistattomin todistein osoitti kuolemansa jälkeen olevansa elossa. Hän näyttäytyi heille neljänkymmenen päivän aikana useasti ja puhui Jumalan valtakunnasta.

        Jeesus ei todellakaan jäänyt ruuiima neljäksikymmeneksi päiväksi maan päälle hortoilemaan, koska oli Ihmisen Poika, ja kuoli, kuten muutkin ihmisen pojat, ja oli henkänä taivaassa heti, kun oli viimeisen kerran tämän maailman ilmaa keuhkoisinsa vetänyt, ristiltä pelastamansa toisen ihmisen pojan kanssa:

        Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeesuksen omasta puhdistusmenetelmästä:

        "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät." 

        Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:

        "Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

        Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

        Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:

        "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."- - -Tuo suuri ihmisjoukko, joka kiirehti Karitsan veripesuun on se sama joukko, jonka Johannes sai nähdä Saatanan perässä matkalla kadotukseen.

        " Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Saatana on Saatana, murhaaja.
        Peto on Antikristus.
        Väärä profettta on Paavali

        Kun Jumalan tuli iskee tähän suureen joukkoon, he kurkku suorana huutavat:
        KIITOS JEESUS VERESTÄSTÄ:

        Kun muistavat Paavalinsa opetuksen:

        Se taas, jonka rakennus palaa, kärsii vahingon. Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi.

        Kunnes näkevät Saatanan hiilihanko kädessään ja hänen apulaisensa Paavalin ja Pietarin, heidän uskonsa esi-isät

        Saatana joukkoineen pääsi tuhatvuotisesta vankeudesta maan ja meren uumenista, juuri sopivasti samalla hetkellä, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin.
        Siellä se sai pitää ihmiskunnan ensimmäisen herätyskokouksen:

        "Onko Jumala todella sanonut - Ei suinkaan."- - -Jos joku ei tätä ymmärrä, toivon, että tämä Jumalan ilmoitus auttaisi ymmärtämään:

        "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni.

        Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille."


    • Jostain muistan lukeneeni tosiaan että Johanneksesta ja Irenauksesta alkanut oppilasketju vaikutti Raamatun synnyn noin v. 180 jKr. Sitä ennen oli alkuseurakunta joka suunnitteli PYHIEN kirjoitusten erilaisten tekemistä jokaisella kielellä jokaiselle heimolle.
      Pyhän Hengen avulla. Tämä käy ilmi eräistä apokryfisistä fragmenteista.
      Oli ehkä hyvä yksi koko raamattu eikä 500 erilaista heimoevankeliumia yksin Ranskassa.
      Johannes on Sanan palvelija ja Vanhin.

    • En ennen lukenut Paavalia lainkaan , koska hän kumosi lain. Mutta nykyisin luen jonkin verran ja pidän arvokkaina tuon kansojen opettajan vaikeaselkoisia ajatuksia. Monet katsovat ne Jumalan Sanaksi, mutta valittu ase voi olla valehtelu jos Herra niin tarkoitti.
      Itse katson 25% totuutta 75% profetiaa joka käy toteen vasta kaukana tulevassa satojen tuhansien vuosien kuluessa.
      En väitä että Paavali oli valehtelija, vaan toinen aseen piirre oli että hän jätti 1/3 osan salaiseksi työssään. Hän kertoi Hengen ja lihan sodasta, mutta jätti kertomatta että myös Elämä osallistuu tuohon sotaan. Henki ja liha yhdessä solmii rauhan ja taistelee Elämää vastaan.

      • Näistä Saulin ajatuksista alkoi hänen tiensä Paavaliksi:

        "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        "En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit." Tämä Paavalin kokema alemmuuden tunne, oli Saatanalle mainio hetki saada hänet omaksi apostolikseen erinomaisilla opetuksilla ja ilmestyksillä. Tässä Saul oli jo Paavalina Saatanan hengen täydellisessä vallassa, joka vielä muisteli Saulina oloa:

        "Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.

        Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
        Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani. Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee.

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."

        Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas."

        Tämä Saatanan valheen armo todella riitti Paavalille, ja se on riittänyt koko ihmiskunnalle, sillä niin tehokas on Jumalan lähettämä raju eksytys ollut. Näin opetti Pyhä Henki Saulia:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

        Ja näillä opetuksilla Saatana teki Saulista Paavalin:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."

        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen."

        "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki."

        "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Etkö ole koskaan pysähtynyt miettimään sitä, miksi sinäkin olet jäänyt osattomaksi Pyhästä Hengestä, tästä:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkaa valittujen koulutus tätä tehtävää varten:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

        Jeesuksen eläessä vihattiin valittuja hänen nimensä tähden.

        Pyhän Hengen saanutta vihataan tämän Hengen tähden.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Näistä Saulin ajatuksista alkoi hänen tiensä Paavaliksi:

        "Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        "En minä kuitenkaan katso olevani mitenkään huonompi kuin nuo mainiot apostolit." Tämä Paavalin kokema alemmuuden tunne, oli Saatanalle mainio hetki saada hänet omaksi apostolikseen erinomaisilla opetuksilla ja ilmestyksillä. Tässä Saul oli jo Paavalina Saatanan hengen täydellisessä vallassa, joka vielä muisteli Saulina oloa:

        "Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.

        Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
        Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani. Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee.

        Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."

        Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas."

        Tämä Saatanan valheen armo todella riitti Paavalille, ja se on riittänyt koko ihmiskunnalle, sillä niin tehokas on Jumalan lähettämä raju eksytys ollut. Näin opetti Pyhä Henki Saulia:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

        Ja näillä opetuksilla Saatana teki Saulista Paavalin:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."

        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen."

        "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki."

        "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Etkö ole koskaan pysähtynyt miettimään sitä, miksi sinäkin olet jäänyt osattomaksi Pyhästä Hengestä, tästä:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Tästä alkaa valittujen koulutus tätä tehtävää varten:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

        Jeesuksen eläessä vihattiin valittuja hänen nimensä tähden.

        Pyhän Hengen saanutta vihataan tämän Hengen tähden.

        Juurikin niinikkästeen!


    • Viiden vioden aikan 1987 - 1992 tapasin kyymeniä eri uskonlahkojen pappeja.
      Aina kun tilaisuus tuli, kerroin heille elämäni vaiheet, Kristuksen ilmestymisestä Pyhän Hengen ja tehtävän saamiseen.

      Kaikkien vakiovastaus oli tämä:

      "Sinä olet seonnut päästäsi, ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle."

    • Kuka tämän mahtoikaan sanoa:

      "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi.
      Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

      Häntä ei kuultu vaan hänet tapettiin.

      Koska minäkään en voi lähettäjääni suurempi, on minuakin varten Saatana palvelijansa kanssa suunnitelman tehnyt:

      Devoit
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:

      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle!

      • "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."


    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

      • Anonyymi

        Alkeellinen tekele!


    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      Pyhän hengen pihaus on vähän niin kuin aiemmin Pikku Kalle. Molemmat sopivat kaikenlaisten vitsien hahmoksi.

    • Hengen herjaukseen ei Saatanan tarvitse paljon valheen armolahjojaan antaa.

    • Tämä oli parkkiruudussa 310

    • Ylös!

    • Anonyymi

      Onneksemme, se on tehty helpoksi.

    • Anonyymi

      Helpolla Helppoheikeille.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe