Saarikivi on Jälkiviisaiden fiksuinta päätä, ja arvosteli todella tätä tulevaa aktiivimallia. Siinä se vakituinen vasuriplösökin nikotteli.
Saarikivi sanoi myös sen, että silloin Sipilän mallista tuli kova itku. Mutta nyt kun käytännössä Marin tekee samanlailla, niin onkin ihan hiljaista.
Vasemmistolle ei voi kuin nauraa, niin pellesakkia ovat.
Jälkiviisaiden Saarikivi: Vasemmistohallitus toteuttaa Sipilän keppimallin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Kun Sanna antaa keppiä, se on niin ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Sanna antaa keppiä, se on niin ihanaa.
Siitä toveri tykkää.
- Anonyymi
Vihervassurit on maskokisteja, hyväksyvät omiensa sorron!
- Anonyymi
Kyllin idiootteja.
- Anonyymi
Todella outoa.
- Anonyymi
"Vasemmisto vastusti Sipilän ”aktiivimalli kakkosta”, nyt se toteuttaa hallituksessa lähes vastaavan":
"Työnhaun uudistus kiristää työttömien valvontaa."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008317661.html - Anonyymi
Mitä harvoin ohjelmaa katsonut, on Saarikivi kiinnittänyt huomion humaaniudella ja tuomalla esille oikeasti tärkeitä asioita. Tihrusilmä alkoi heti puolustelemaan Sipilää ja veronkiertoa, kun Saarikivi nosti tämän valtaisan yhteiskuntaa tuhoavan ongelman esiin Sipilä esimerkillä. Juuri näistä pitää puhua, ja nimillä. Sipilän kaltaiset veronkiertäjät ovat pahimpia yhteiskuntaa tuhoavia laillistettuja talousrikollisia.
- Anonyymi
Oikein, että arvosteli.
- Anonyymi
Saarikiveä on mukava kuunnella. Alkuaikojen PS vastaisuuskin ropissut hänestä.
- Anonyymi
Saarikivi puhui hyvin työttömien ja pienituloisten puolesta. Heitä vainotaan ja rokotetaan nykyhallituksen toimesta eniten.
Totesi myös kuinka ökyrikkailla on verotus niin paljon kevyempää. Kuvottava Nalle Wahlrooskin oikein rehvastelee sillä kuinka vähän maksaa veroja.
Onneksi on Supercell miljonäärien tapaisia, jotka maksavat kiltisti veronsa suomeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772