Jumala kutsuu jokaista 2-3 kertaa hänen elämänsä aikana.
Tämähän on hieno asia.
Siunattua viikonloppua jokaiselle.
Jumala kutsuu ateistejakin
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei 3 - 4 kertaa tai vaikka miljardi kertaa?
Naurettavia juttuja nuo. - Anonyymi
Todellisia ateisteja ei olekaan. Sen huomaa kirjoituksista tällä palstalla. Eli he kaipaavat Jumalansa yhteyteen kun kirjoittelevat täällä. Muussa tapauksessa he eivät palloilisi täällä.
Ennemminkin näyttää siltä, että sinä et ole todellinen kristitty. Päätellen siitä, että käsky olla antamatta väärää todistusta lähimmäisesti ei selvästikään merkitse sinulle yhtään mitään.
Ja se on huvittaa ja paljastavaa miten ,monet uskovat ovat ilmeisesti aivan tietämättömiä siitä, että jotkut kokevat mielekkääksi kyseenalaistaa ja oikoa perättömiä tai suorastaan valheellisia väitteitä (mikä on syy esim. minun palstalla olooni).- Anonyymi
Michelarkangelo kirjoitti:
Ennemminkin näyttää siltä, että sinä et ole todellinen kristitty. Päätellen siitä, että käsky olla antamatta väärää todistusta lähimmäisesti ei selvästikään merkitse sinulle yhtään mitään.
Ja se on huvittaa ja paljastavaa miten ,monet uskovat ovat ilmeisesti aivan tietämättömiä siitä, että jotkut kokevat mielekkääksi kyseenalaistaa ja oikoa perättömiä tai suorastaan valheellisia väitteitä (mikä on syy esim. minun palstalla olooni).Herättää epäilyksiä, kun joku siteeraa Raamattua ja kuitenkin tunnustaa,, ettei usko Jumalaan, vaan epätoivoisesti pikkaa uskovaa siitä, että hän toimii Jumalan sanan vastaisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Herättää epäilyksiä, kun joku siteeraa Raamattua ja kuitenkin tunnustaa,, ettei usko Jumalaan, vaan epätoivoisesti pikkaa uskovaa siitä, että hän toimii Jumalan sanan vastaisesti.
"Herättää epäilyksiä, kun joku siteeraa Raamattua ja kuitenkin tunnustaa,, ettei usko Jumalaan"
Mitä epäilyksiä? Vai tuleeko uutena asiana, että jonkin opin kannattajien toimia suhteessa oppiin voi tarkastella vaikka ei itse usko opin paikkansapitävyyteen? Vähän samalla lailla kuin vaikkapa kirjan tai elokuvan sisäistä logiikkaa voi arvostella, vaikka on täysin tietoinen, että ne ovat vain keksittyä viihdettä.
"vaan epätoivoisesti pikkaa uskovaa siitä, että hän toimii Jumalan sanan vastaisesti."
Siis että minä totean ja perustelen selkeän asian, nimittäin sen, ettei joku näytä noudattavan oman uskonsa oppia, on epätoivoista pilkkaa? Et kuitenkaan kyennyt millään lailla osoittamaan, mikä huomiossani olisi väärin. Luulisi että se olisi erittäin helppoa, jos se olisi vain epätoivoista pilkkaa.
- Anonyymi
Miksi vai 2-3 kertaa?
Minua hän kutsuu päivittäin. En jaksa aina edes vastata.
Turhaa puuskutusta. - Anonyymi
Myös te ateistit olette Jumalan rakkaita lapsia, jotka Hän varusti elämään toivoen, että saisi myös teistä luotettavan lapsen perheeseensä, ikuisiksiajoiksi. Meidän on käytävä läpi tämä elämä, valiten hyvät tai pahat leiviskät, jotka näytämme Jeesukselle, tämän aikakauden loppuessa. Jumala tarjoaa pelastuksen kättään elämän aallokossa useinkin, mutta ette kuule maallisten rientojen keskellä. Hän sanoo :"Huuda minua hädänpäivänä, niin minä autan sinua, mutta sinun on kunnioitettava minua." Myös Jeesus kolkuttaa usein sydämesi ovelle. Jos haluat pelastua, pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi, niin vilpitön pyyntösi avaa Jeesukselle tien, näyttää mitä on siunattu elämä Jumalasi kanssa.
"Jos haluat pelastua, pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi, niin vilpitön pyyntösi avaa Jeesukselle tien, näyttää mitä on siunattu elämä Jumalasi kanssa."
Tuossa on yksi oleellinen sana: vilpitön. Voinhan mä pyytää Jeesusta elämäni Herraksi vaikka kuinka paljon. Mutta mä en voi tehdä sitä vilpittömästi. Jotta voisin olla vilpitön pyynnössäni, mun pitäisi ensin uskoa Jeesukseen. Ilmeisesti siis pitää jo valmiiksi uskoa Jumalaan, jotta voi uskoa Jumalaan.
- Anonyymi
Missä Raamatti sanoo, että Jumala kutsuu uskontielle vain kaksi tai kolme kertaa?
- Anonyymi
Ei ole Raamatun oppia.
- Anonyymi
Ateisti voisi kasvaa ihmisenä ja olla vilpitön läheisille.
Varmasti parantaa ilmapiiriä ja kanssakäymistä.
Kristinuskossa perusperiaatteisiin kuuluu lähimmäisten rakastaminen vilpittömällä sydämellä. Tässä on paljon kasvamista myös kristityillä.
Kyllä Jeesus edustaa hyvyyttä, pitkämielisyyttä ja armoa syntistä ihmistä kohtaan. Vapautus pahasta on yksin Jumalan työ.
Jos haluaa tietää millainen Jeesus oli voi lukea Luukkaan Evankeliumin.
Uskoontullessa kukaan kristitty ei kaipaa vanhaan elämään. - Anonyymi
Miten se on selitettävissä että ateistit sanovat uskon olevan tunnekokemuksen?
Tunteet menevät, tunteet tulevat.
No, ei se ainakaan ole kristinuskon määritelmä uskolle.
Uskokin on lahja Jumalalta.
Jos murhamies on tehnyt parannuksen ja vastannut myönteisesti Jumalan kutsuun hän on löytänyt Jeesuksen sydämeen. Hän on uudesti syntynynyt ja pahoja tekoja Jumala ei muistele. Varmasti kaverin kohdalla on uusi elämä.- Anonyymi
Eli, tuo murhamies pääsee taivaaseen, ja sellainen joka ei usko tähän kyseiseen jumalaan joutuu helvettiin, vaikka ei olisi tehnyt kenellekään mitään pahaa.
Sieltä se voi murhamies sitten nauraa pilven reunalla, kun hänen murhattu lapsi, joka ei ole ikinä kuullut Jeesuksesta kituu helvetin tulessa.
Ja tätä te kehtaatte kutsua hyvyydeksi.
- Anonyymi
Ihmisillä varmaan on murroskausia jolloin herkemmin niksahtaa, harkintakyky pettää.
Terve ihminen kyllä kestää nekin.
Uskomattoman hyvää loppuelämää kaikille. - Anonyymi
Raamattu ei opeta, että Junala kutsuisi vain kaksi tai kolme kertaa. Sellainen on valheoppia.
- Anonyymi
"Jumalan" liikkeet tapahtuu ainoastaan omassa päässä.
- Anonyymi
Miksi jumalien kutsut riippuvat ympäristöstä?
Jumalat kutsuvat sen mukaan mitä toiset ihmiset pitävät pyhänä ja tarjoavat meille.
Lestadiolailuus tarttuu lestatadiolaisista, islam tarttuu islaminuskoisista ja helluntailaisuus tarttuu helluntailaisia.
Eikö se kerro, että jumalat ovat ihmisistä lähtöisin. - Anonyymi
Jumala ei ole koskaan kutsunut monia ateisteja, joita tunnen. Hihhulit vain luulevat, että Jumala kutsuisi, mutta koska sitä ei ole olemassa, niin ei se voi ketään kutsua.
Tosi ateistin on täysin mahdotonta ruveta hihhuliksi. Ymmärrä tämä ennen kuin jatkat vammailujasi... :) - Anonyymi
Job.33:27-30 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: Minä olen tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle; hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle, palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa. Ps.69:11. 103:4
- Anonyymi
Job.33:29 Biblia (1776) Katso, nämät kaikki tekee Jumala itsekullekin kolme kertaaa. Tuodaksensa heidän sielunsa jälleen turmeluksesta ja valaistaksensa elävien valkeudella.
- Anonyymi
Ps.68:19 Sinä astuit ylös korkeuteen, otit vankeja saaliiksesi, sait ihmisiä lahjaksesi, niskoittelijatkin joutuvat asumaan Herran Jumalan tykönä.
- Anonyymi
Ef.4:7-10 Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan. Sentähden on sanottu: Hän astui ylös korkeuteen, hän otti vankeja saaliikseen, hän antoi lahjoja ihmisille. Mutta että hän astui ylös, mitä se on muuta, kuin että hän oli astunut alaskin, maan alimpiin paikoihin? Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki.
- Anonyymi
Joh.5:21-29 Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketä hän tahtoo. Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, ne saa elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itesessänä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. 1Kor.15:51.52. 1Tess.4:16-18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751738- 591698
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3321439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081259Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621107- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980