Millä tavalla elämämme on riippuvainen tai alainen salaliittojen vakutuksesta.
Salaliitto-tosiasiaa tähän.
Yhteiskunnassamme haitallisesti vaikuttavat salaliitot ja vaikutus kansalaisten elämään
4
251
Vastaukset
- Anonyymi
EU on suuri vapaamuurarien salalitto- kansallist tuhoavaa....?
ps.
Kuussa ei le käyty, 9-11 oli USAlainen salaliitto. Merkel on Hitlerin tytär, ..
"We never landed on the moon. 9/11 was an inside job.
And Angela Merkel is Hitler’s daughter – or perhaps a lizard being from outer space?"
https://www.hanser-literaturverlage.de/en/buch/angela-merkel-is-hitlers-daughter/978-3-446-26028-3/- Anonyymi
avointa fasismiahan tämä on suomen valtion taholta kansalaisia vastaan- mutta käy salaiitosta koska eihän kukaan tavis tiedä-
että:
armeija ja poliisit voi seurata jokaista shimen kansalaista ihan niin paljon kuin haluaa.
muistakaa myös että monet terroristi-iskun tehneet on olleet seurattuja....
HETKNEN.....
Siis seuratut tekee terori-iskn- eikö seurannan juuri pitäisi estää terrori-iskut.....
HETKINEN...
seuraa johtopäätös= poliisi tekeekin itse ne terrori-iskut ja nämä seurannassa olleet on vain mielenohjailulla ja joukkkiusaamisella vihaan ärsytettyjä kohdehenkilöitä, joiden jokainen vihapuhe on heti arkoistoituna medioihin samasa kun terrori-isku tapahtuu....
MIETI.......
- Anonyymi
ilmasto-salaliitto- nyt esim päästömaksut to fasismin- päästömasuilla isoraha- EU ja kapitalistiti määrää pikkuvaltiot ja pienet yritykset maksaman, ja se määrää mm. siirtymään kokonaan pois entisestä polttomoottori-autoilusta ja kaikki asiat uuteen teknologiaan- joka ei edes toimi vielä.
muistakaa että ilmasto-kriisi on vain huuhaata- höpöhöpöä- mutta koko tiede valöjastettu korruptiolla tähän plliittiisen faissmiin. - Anonyymi
vapaamuurarit vapaamuurarit vapaamuurarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3543707Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192398Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151990Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141655Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171552Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t441538Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2881498- 171324
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631136- 171058