Millä tavalla elämämme on riippuvainen tai alainen salaliittojen vakutuksesta.
Salaliitto-tosiasiaa tähän.
Yhteiskunnassamme haitallisesti vaikuttavat salaliitot ja vaikutus kansalaisten elämään
4
253
Vastaukset
- Anonyymi
EU on suuri vapaamuurarien salalitto- kansallist tuhoavaa....?
ps.
Kuussa ei le käyty, 9-11 oli USAlainen salaliitto. Merkel on Hitlerin tytär, ..
"We never landed on the moon. 9/11 was an inside job.
And Angela Merkel is Hitler’s daughter – or perhaps a lizard being from outer space?"
https://www.hanser-literaturverlage.de/en/buch/angela-merkel-is-hitlers-daughter/978-3-446-26028-3/- Anonyymi
avointa fasismiahan tämä on suomen valtion taholta kansalaisia vastaan- mutta käy salaiitosta koska eihän kukaan tavis tiedä-
että:
armeija ja poliisit voi seurata jokaista shimen kansalaista ihan niin paljon kuin haluaa.
muistakaa myös että monet terroristi-iskun tehneet on olleet seurattuja....
HETKNEN.....
Siis seuratut tekee terori-iskn- eikö seurannan juuri pitäisi estää terrori-iskut.....
HETKINEN...
seuraa johtopäätös= poliisi tekeekin itse ne terrori-iskut ja nämä seurannassa olleet on vain mielenohjailulla ja joukkkiusaamisella vihaan ärsytettyjä kohdehenkilöitä, joiden jokainen vihapuhe on heti arkoistoituna medioihin samasa kun terrori-isku tapahtuu....
MIETI.......
- Anonyymi
ilmasto-salaliitto- nyt esim päästömaksut to fasismin- päästömasuilla isoraha- EU ja kapitalistiti määrää pikkuvaltiot ja pienet yritykset maksaman, ja se määrää mm. siirtymään kokonaan pois entisestä polttomoottori-autoilusta ja kaikki asiat uuteen teknologiaan- joka ei edes toimi vielä.
muistakaa että ilmasto-kriisi on vain huuhaata- höpöhöpöä- mutta koko tiede valöjastettu korruptiolla tähän plliittiisen faissmiin. - Anonyymi
vapaamuurarit vapaamuurarit vapaamuurarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv312861- 1452732
- 1372237
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162163Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131920Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821472Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961234Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891192Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381148