Millä tavalla elämämme on riippuvainen tai alainen salaliittojen vakutuksesta.
Salaliitto-tosiasiaa tähän.
Yhteiskunnassamme haitallisesti vaikuttavat salaliitot ja vaikutus kansalaisten elämään
4
234
Vastaukset
- Anonyymi
EU on suuri vapaamuurarien salalitto- kansallist tuhoavaa....?
ps.
Kuussa ei le käyty, 9-11 oli USAlainen salaliitto. Merkel on Hitlerin tytär, ..
"We never landed on the moon. 9/11 was an inside job.
And Angela Merkel is Hitler’s daughter – or perhaps a lizard being from outer space?"
https://www.hanser-literaturverlage.de/en/buch/angela-merkel-is-hitlers-daughter/978-3-446-26028-3/- Anonyymi
avointa fasismiahan tämä on suomen valtion taholta kansalaisia vastaan- mutta käy salaiitosta koska eihän kukaan tavis tiedä-
että:
armeija ja poliisit voi seurata jokaista shimen kansalaista ihan niin paljon kuin haluaa.
muistakaa myös että monet terroristi-iskun tehneet on olleet seurattuja....
HETKNEN.....
Siis seuratut tekee terori-iskn- eikö seurannan juuri pitäisi estää terrori-iskut.....
HETKINEN...
seuraa johtopäätös= poliisi tekeekin itse ne terrori-iskut ja nämä seurannassa olleet on vain mielenohjailulla ja joukkkiusaamisella vihaan ärsytettyjä kohdehenkilöitä, joiden jokainen vihapuhe on heti arkoistoituna medioihin samasa kun terrori-isku tapahtuu....
MIETI.......
- Anonyymi
ilmasto-salaliitto- nyt esim päästömaksut to fasismin- päästömasuilla isoraha- EU ja kapitalistiti määrää pikkuvaltiot ja pienet yritykset maksaman, ja se määrää mm. siirtymään kokonaan pois entisestä polttomoottori-autoilusta ja kaikki asiat uuteen teknologiaan- joka ei edes toimi vielä.
muistakaa että ilmasto-kriisi on vain huuhaata- höpöhöpöä- mutta koko tiede valöjastettu korruptiolla tähän plliittiisen faissmiin. - Anonyymi
vapaamuurarit vapaamuurarit vapaamuurarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117