Olen menossa huomenna radalle ja en osaa sanoa pitäisikö minun olla juomatta vai ei koska minulla on käynnissä antibiootti kuuri jossa otetaan pilleri aamulla ja illalla eli 2x päivä
Apua!!!
Voiko antibiootin kanssa ottaa alkoholia
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä mieluummin antibiootti ottamatta sinä päivänä kun meet radalle ja seuraavana päivänäkin. Alkoholi heikentää antibiootin tehoa niin mene lääke ihan turhaan jos otat, eikä ne välipäivät kun et ota lääkettä haittaa kun syöt vaan kuurin loppuun.
Itse toimin noin monestikin kun lääkekuuri sattui esim pikkujoulujen ajankohdalle ja lääkäri sanoi että parin päivän katkos lääkkeen ottoon ei haittaa.
Toki saaman kuurin aikana tuota ei kannata monesti tehdä. - Anonyymi
Limu linjalla. Jos olet nainen aina kun syöt antibiotia ta penisiliä.Muista ostaa emätimen maitohabbo pakteri taput,tai supot. Niin ei tule pakteri vanginosia. Läkääri ei kerro asia.Voit tarkistaa tiedon apteeksit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923934Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441702
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1081561- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317