Vuoden kristilliseksi kirjaksi ehdolla taas kuusi teosta

Äänetys jatkuu edelleen.
Yleisö voi äänestää nettissä omaa suosikkiaan.
https://vuodenkristillinenkirja.fi/

Minä äänestin kirjaa jonka olen myös hankkinut, arvaa mikä se noista on 😃❓

144

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni tarkennus edelliseen, ehdokkaina ovat seitsemän teosta, joista yksi on Koraani!

• Oliko tuo tarkoitettu puujalkavitsiksi 😏❓

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Oliko tuo tarkoitettu puujalkavitsiksi 😏❓

Oli.

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Oliko tuo tarkoitettu puujalkavitsiksi 😏❓

Huono sellaiseksikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono sellaiseksikin.

Totta.

• Anonyymi

Mitä mahdat tarkoittaa sanalla "taas"?

• Etkö oikeesti edes tuota sanaa tunne❓
        taas = toistamiseen, uudelleen, jälleen

Oliko muuta 😁❓

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Etkö oikeesti edes tuota sanaa tunne❓
        taas = toistamiseen, uudelleen, jälleen

Oliko muuta 😁❓

Mitä tarkoitta sitä tässä yhteydessä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaa kysyä joltain lähelläsi olevalta niin hän varmaan vääntää sen sinulle rautalangasta 😁

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Sinun kannattaa kysyä joltain lähelläsi olevalta niin hän varmaan vääntää sen sinulle rautalangasta 😁

Jos sinä kirjoitat aloitukseen, että jotain tehdään "taas", niin mitä silloin tarkoitat tuolla
        "taas (=uudelleen, jälleen, toistamiseen)" sanalla tässä yhteydessä?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä kirjoitat aloitukseen, että jotain tehdään "taas", niin mitä silloin tarkoitat tuolla
        "taas (=uudelleen, jälleen, toistamiseen)" sanalla tässä yhteydessä?

Sinun tosiaan kannattaa kysyä joltain lähelläsi olevalta niin hän varmaan vääntää sen sinulle rautalangasta 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsikossa ei ole mitään vikaa. Ihan normaali tapa viestittää asia.
        Etkö voi keskustella itse aiheesta?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos!

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Sinun tosiaan kannattaa kysyä joltain lähelläsi olevalta niin hän varmaan vääntää sen sinulle rautalangasta 😁

Kuparilangasta saisi helpoimmin monimutkaisempiakin väännöksiä,
        kuten esim. kesäytyneen särjen!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuparilangasta saisi helpoimmin monimutkaisempiakin väännöksiä,
        kuten esim. kesäytyneen särjen!

Hänelle pitää kyllä olla mahdollisimman yksinkertainen 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kysytään sitten rautalankaversiona. Kuinka monta ehdokasta on ollut aikaisempina vuosina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kysytään sitten rautalankaversiona. Kuinka monta ehdokasta on ollut aikaisempina vuosina?

Jos nyt taas on kuusi niin mitä pättelet?

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Hänelle pitää kyllä olla mahdollisimman yksinkertainen 😃

Nikki "uv" ei nyt ollenkaan tajua että häntä uunotetaan hänen omalla tyylillään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikki "uv" ei nyt ollenkaan tajua että häntä uunotetaan hänen omalla tyylillään....

Sinua tässä viedään kuin mätää kukkoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, siltä vähän näyttää. Mutta ei tämä ole ensimmäinen kerta, eikä viimeinen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, siltä vähän näyttää. Mutta ei tämä ole ensimmäinen kerta, eikä viimeinen. :)

Korjaan, ei näytä. Olen itse se jota uunotetaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ai ai... nyt se hermoistui kun tajusi että sitä uunotetaan. Mutta mihin ihmeeseen se sitä mätää kukkoa oikein vie?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan, ei näytä. Olen itse se jota uunotetaan. :)

Ai nyt se ole minä jota uunotetaan. Aikaisemmin se oli anonyymi klo 12:41. Koeta nyt päättää kumpi. :)

• Anonyymi

Etkö osaa itse päätellä, että jos nyt on TAAS kuusi, niin viimeksi oli myös kuusi, vuonna 2019. Viime vuonna voittajateosta ei valittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ai ai... nyt se hermoistui kun tajusi että sitä uunotetaan. Mutta mihin ihmeeseen se sitä mätää kukkoa oikein vie?

Ota ihan iisisti vain. Olet mätä kukko vaikka kuinka selität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa itse päätellä, että jos nyt on TAAS kuusi, niin viimeksi oli myös kuusi, vuonna 2019. Viime vuonna voittajateosta ei valittu.

Vuonna 2019 niitä oli viisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt taas on kuusi. Mikä on ongelmasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt taas on kuusi. Mikä on ongelmasi?

Ei minulla mitään ongelmaa ole kunhan mainitsin. Aloittajan olisi kannattanut jättää pois ’taas’ tai vaihtoehtoisesti kertoa aloituksen tekstissä, että useampina vuosina ehdokkaina on ollut kuusi. Olisi säästynyt tarpeettomalta nälvimiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla mitään ongelmaa ole kunhan mainitsin. Aloittajan olisi kannattanut jättää pois ’taas’ tai vaihtoehtoisesti kertoa aloituksen tekstissä, että useampina vuosina ehdokkaina on ollut kuusi. Olisi säästynyt tarpeettomalta nälvimiseltä.

Taas on ihan oikea sana aloitukseen koska kuutta ei ole ensimmäsitä kertaa.
        Hellitä jo se jankutuksesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaltaisesi nälvijät saivat jo nenuunsa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Taas” nimenomaan viittaa hyvin siihen, että edelliselläkin kerralla oli kuusi ehdokasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Taas” nimenomaan viittaa hyvin siihen, että edelliselläkin kerralla oli kuusi ehdokasta.

Ei, vaan viittaa siihen, että on ollut ennenkin, eikä siis ole ensimmäinen kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas on ihan oikea sana aloitukseen koska kuutta ei ole ensimmäsitä kertaa.
        Hellitä jo se jankutuksesi!

Ensinnäkin, rauhoitu. Toisekseen, tämä on kolmas viestini tässä ketjussa, joten en jankuta.
        Kolmannekseen, aloituksessa oleva ’taas’ on turha ja ymmärrän miksi siitä asiasta tuo yksi alkoi vinoilemaan, sillä viimeksi niitä oli viisi.
        Neljanneksi, älä enää vastaa minulle, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin, rauhoitu. Toisekseen, tämä on kolmas viestini tässä ketjussa, joten en jankuta.
        Kolmannekseen, aloituksessa oleva ’taas’ on turha ja ymmärrän miksi siitä asiasta tuo yksi alkoi vinoilemaan, sillä viimeksi niitä oli viisi.

1-10 yritä hellittää koska hermosi eivät kestä jankuttamistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä näistä kuudesta teoksesta puuttui vuoden 2019 äänestyksestä?
        Liittäisitkö mukaan vielä luotettavan todisteen väitteellesi?

”1. Kadun kukka. Prostituutiosta vapauteen

2. Seitsemän kertaa seitsemän. 49 sanaa Raamatusta, kristinuskosta ja kulttuurista

3. Äidin ikävä

4. Pianomies Hillel Tokazier

5. Alkukirkon salaisuus

6. Vainotun kristityn asiamies”

evl.fi/uutishuone/tiedotearkisto/-/items/item/28602/Vuoden kristillinen kirja 2019 -kilpailun finalistit on valittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan viittaa siihen, että on ollut ennenkin, eikä siis ole ensimmäinen kerta.

Viittaa hyvin siihenkin, että edellisellä kerralla oli kuusi, mikä tuli ensimmäiseksi itselle tuosta ”taas” -sanasta mieleen ja kuusihan niitä edellisellä kerralla vuonna 2019 oli..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä linkin kuudesta v. 2019 teoksesta ei ollut mukana?
        Todistaisitko vielä jotenkin väitteesi?

evl.fi/uutishuone/tiedotearkisto/-/items/item/28602/Vuoden kristillinen kirja 2019 -kilpailun finalistit on valittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä linkin kuudesta v. 2019 teoksesta ei ollut mukana?
        Todistaisitko vielä jotenkin väitteesi?

Niin, taas on kuusi, määrä ei ole muuttunut.
        Mikä on ongelmasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ongelmasi?

Kyllä, jos nyt olisi ollut ehdolla vaikka kahdeksan, olisin sanonut NYT tai TÄLLÄ KERTAA 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä näistä kuudesta teoksesta puuttui vuoden 2019 äänestyksestä?
        Liittäisitkö mukaan vielä luotettavan todisteen väitteellesi?

”1. Kadun kukka. Prostituutiosta vapauteen

2. Seitsemän kertaa seitsemän. 49 sanaa Raamatusta, kristinuskosta ja kulttuurista

3. Äidin ikävä

4. Pianomies Hillel Tokazier

5. Alkukirkon salaisuus

6. Vainotun kristityn asiamies”

Tämän mukaan niitä on kyllä viisi.
        https://vuodenkristillinenkirja.fi/vuoden-kristillinen-kirja-2019/

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ongelmasi?

Ongelmasi on, ettet lue viestejä huolella, eli tarkista mihin vastasit ja mihin itse vastasin. En ole kritisoinut aloitusta, vain puolustanut, kyseisellä viestilläkin, kuten huomaat.
        Vastasin sille, joka väitti, että vain viisi teosta oli vuonna 2019 ja puolusti asiasta vinoillutta

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Kyllä, jos nyt olisi ollut ehdolla vaikka kahdeksan, olisin sanonut NYT tai TÄLLÄ KERTAA 😃

Oliko sinustakin ongelmaa siinä, että selkeästi puolustin sinua edellisessä viestissä linkittäen tiedon kuudesta kirjasta hänelle, joka väitti niitä olevan viisi..? Olisin voinut jättää sen tekemättäkin. Miksi kompata niitä, jotka naljailee väärille ihmisille..
        Olin ensimmäinen, joka puolusti, mutta syytetään vain turhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sinustakin ongelmaa siinä, että selkeästi puolustin sinua edellisessä viestissä linkittäen tiedon kuudesta kirjasta hänelle, joka väitti niitä olevan viisi..? Olisin voinut jättää sen tekemättäkin. Miksi kompata niitä, jotka naljailee väärille ihmisille..

Ei minulla ole mitään ongelmaa 😀 onko sinulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mitään ongelmaa 😀 onko sinulla?

Tarkoitin tuota vastausta, jolla vastasit asiattomaan viestiin, joka tuli vastaukseksi viestiini, jolla vahvistin vain kirjoja olevan kuusi, eikä viisi. Et varmaan vain lukenut viestiäni, johon hän vastasi, vaan ajattelit sen olevan vastaus sille vänkääjälle.. Asia on ok.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tuota vastausta, jolla vastasit asiattomaan viestiin, joka tuli vastaukseksi viestiini, jolla vahvistin vain kirjoja olevan kuusi, eikä viisi. Et varmaan vain lukenut viestiäni, johon hän vastasi, vaan ajattelit sen olevan vastaus sille vänkääjälle.. Asia on ok.

Juu, ei mikään ongelmaa 😃 kivaa sunnuntaipäivää sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on sinulla ja se on sinä.

• Anonyymi

Miksi meidän pitäisi olla kiinnostuneita siitä, minkä kirjan sinä olet valinnut? Mitä väliä sillä on? Miksi sinun kirjavalintasi pitäisi olla "parempi" kuin jonkun toisen?

• Kyllä minua ainakin kiinnostaa minkä kirjan sinä valitsisit 😃
        Mutta kerros miksi sinä yleensä olet tällä palstalla kun sillä ei ole mitään väliä.

• Anonyymi

Kerrotko mitä sinulle tarkoittaa änkyräkristillisyys, koska minusta tuntuu, että käytät tuota sanaa solvataksesi jotain.

• Anonyymi

Sehän ei ollut pääasia aloituksessa. Jos kertoo tai pyytää arvaamaan oman valinnan, eihän se viesti sitä, että sen tulisi olla kaikkien muidenkin valinta. Jos et ole kiinnostunut, niin jätä vain arvaamatta.

• Anonyymi

Tiedätkö, että toisten nimittely kertoo vain nimittelijän omasta typeryydestä ja avuttomuudesta kommunikoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että toisten nimittely kertoo vain nimittelijän omasta typeryydestä ja avuttomuudesta kommunikoida?

Mikset koskaan herää kun Torrea nimitellään? Tuhansia kertoja, ja uskovaiset 99 % kerroista mykkiä kuin kapakala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että toisten peloittelu helvetin ikuisella kidutuksella, jonka joutuu kokemaan vain siksi että ei usko ja jonne tuliseen pätsiin joutuvat jopa sylivauvat, koska eivät ole koskaan edes kuulleet puhuttavat mistään jumalasta, kertoo vain uhkailijan omasta typeryydestä ja avuttomuudesta kommunikoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset koskaan herää kun Torrea nimitellään? Tuhansia kertoja, ja uskovaiset 99 % kerroista mykkiä kuin kapakala.

Useita kertoja puututtu ja ylläpitoonkin oltu yhteydessä, mutta kyseisiä viestejä tulee jatkuvalla syötöllä, eikä niihin kaikkiin ole järkevää tuhlata aikaa. Vastatessa saa vain saman tasoiset haukut itselleen.

• Anonyymi

Itse näyttäydyit eniten änkyränä tässä keskustelussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo henkilöstä joka nimittelee toista PersRäyhikseksi tai puniikiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo henkilöstä joka nimittelee toista PersRäyhikseksi tai puniikiksi?

Se kertoo sitä, että joku on käyttäytyt noin ja on aatteeltaan vasemmistolainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torre itse nimittelee sinun jälkeesi eniten. Mutta tehkää toki se koska muuhun ette pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että toisten peloittelu helvetin ikuisella kidutuksella, jonka joutuu kokemaan vain siksi että ei usko ja jonne tuliseen pätsiin joutuvat jopa sylivauvat, koska eivät ole koskaan edes kuulleet puhuttavat mistään jumalasta, kertoo vain uhkailijan omasta typeryydestä ja avuttomuudesta kommunikoida?

Minkä minä sille voin, että pelkäät tekstiä joka on maailman luetuimmasta kirjasta. Oletko ajatellut, että menisit puhumaan helvettifobiastasi jollekin ammattilaiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näyttäydyit eniten änkyränä tässä keskustelussa

Tiedätkö, että toisten peloittelu helvetin ikuisella . kovalla kidutuksella, jonka joutuu kokemaan vain siksi että ei usko ja jonne tuliseen pätsiin joutuvat jopa sylivauvat, koska eivät ole koskaan edes kuulleet puhuttavat mistään jumalasta, kertoo vain uhkailijan omasta typeryydestä ja avuttomuudesta kommunikoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että toisten peloittelu helvetin ikuisella . kovalla kidutuksella, jonka joutuu kokemaan vain siksi että ei usko ja jonne tuliseen pätsiin joutuvat jopa sylivauvat, koska eivät ole koskaan edes kuulleet puhuttavat mistään jumalasta, kertoo vain uhkailijan omasta typeryydestä ja avuttomuudesta kommunikoida?

Podet helvettifobiaa. Kokemus on siis täysin omasi, käännyt ammattiauttajan puoleen.

• Anonyymi

Mitä sitten jankutat jos et pelkää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä minä sille voin, että pelkäät tekstiä joka on maailman luetuimmasta kirjasta. Oletko ajatellut, että menisit puhumaan helvettifobiastasi jollekin ammattilaiselle?

Ai sekö on sinusta vain pelkkää tekstiä jolla ei ole mitään tekemistä teidän ”haaveileman” taivaan kanssa? Onko tosiaan näin että helvettiä ei sinusta siis ole olemassakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sekö on sinusta vain pelkkää tekstiä jolla ei ole mitään tekemistä teidän ”haaveileman” taivaan kanssa? Onko tosiaan näin että helvettiä ei sinusta siis ole olemassakaan?

Pellistä on ihan omasi, älä syytä siitä muita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellistä on ihan omasi, älä syytä siitä muita!

”Pellistä” pitää olla pelkosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Pellistä” pitää olla pelkosi.

Ai sinäkö pelkäät aina ennen joulua että jos et ole ollut tarpeeksi kiltti niin et saa joululahjoja…

• Anonyymi

Miksi sitten jankutat olemattomista????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinäkö pelkäät aina ennen joulua että jos et ole ollut tarpeeksi kiltti niin et saa joululahjoja…

Sinähän siinä kitiset helvetillä pelottelusta.

• Anonyymi

Jokaisesta sanasta on ihmisen tehtävä tili tuomiopäivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisesta sanasta on ihmisen tehtävä tili tuomiopäivänä.

Jaa. Ja mitä sitten tuomiopäivän jälkeen seuraa? Voisitko kertoa mihin minunlaiset "pilkkaajat" joutuvat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Ja mitä sitten tuomiopäivän jälkeen seuraa? Voisitko kertoa mihin minunlaiset "pilkkaajat" joutuvat?

Sitä samaa, ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä samaa, ikuisesti.

Niin mitä samaa. Kerro nyt? Kun et oikein avaudu asiasta kunnolla? Ei kai nyt sentään joutuisi laulamaan virsiä ikuisesti? Ja vieläpä samoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten jankutat olemattomista????

Ai sinäkään et usko että helvetti on olemassa? Mitäs ne sinun uskonsoturisi tähän oikein sanovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinäkään et usko että helvetti on olemassa? Mitäs ne sinun uskonsoturisi tähän oikein sanovat?

Miksi edelleen jankutat? Onko elämäsi tylsää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan suoraan, että torre solvaa, nimittelee ja rääpii uskovia täällä aamusta iltaan joka päivä niin paljon, että ei ole hitustakaan halua puoustaa häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten jankutat jos et pelkää?

Kukahan jankuttaa....

• Anonyymi

Näkyjä verhon takaa on paras vaikka se ei listassa ollutkaan.

• Anonyymi

Saatanalliset säkeet-teos voittaisi, ja siksi sitä ei ole listalla mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanalliset säkeet-teos voittaisi, ja siksi sitä ei ole listalla mukana.

Kuka suomalainen sen on kirjoittanut?

• Kylläpä tästäkin aiheesta saa vaikka mitä 😃

• Anonyymi

Mutta mikä se kolminaisuusopin salaisuus nyt sitten on? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole salaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole salaisuus.

No kerro se nyt sitten 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro se nyt sitten 🤔

Etkö osaa apostolista uskontunnustusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kolminaisuusopilla ole salaisuuksia, sehän on: Isä, Poika, ja Sirkka Vennamo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kolminaisuusopilla ole salaisuuksia, sehän on: Isä, Poika, ja Sirkka Vennamo!

Noinko siellä lukee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha vitsi, ei naurata!

• Anonyymi

Äänestin n:o 6!

• Samoin minä 😃

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Samoin minä 😃

Minä äänestin tyhjää!

• Anonyymi

Paras on numero 6!

• Anonyymi

Yhdyn edelliseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdyn edelliseen.

Älä sentään...

• Anonyymi

Vielä on aikaa äänestää.

• Anonyymi

Äänestin jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Äänestin jo.

Hyvä 😁

• Anonyymi

Siitä saisi hyvän kirjan kun räyhis/u.v kirjoitukset tältä palstalta pistettäisiin kirjaan. Ja erityisen kristityn myös :D

• Sinun juttujasi Anoliini ei kukaan pysty lyömään 😄

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Sinun juttujasi Anoliini ei kukaan pysty lyömään 😄

olet kerrankin oikeassa. samaa ei voi sanoa sinun jutuistasi :D

• Anonyymi kirjoitti:

olet kerrankin oikeassa. samaa ei voi sanoa sinun jutuistasi :D

Kovasti ne aina sinua kiinnostaa, Anoliini 😁

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Kovasti ne aina sinua kiinnostaa, Anoliini 😁

Näin on. Sekoilusi millon mistäkin asiasta on kyllä ehtymätön hupivarasto.

Keep up the good work!!! :D :D

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Sekoilusi millon mistäkin asiasta on kyllä ehtymätön hupivarasto.

Keep up the good work!!! :D :D

Mikäs Antuliini se siinä taas huutelee?

• Anonyymi

Vielä on aikaa äänestää!

• Anonyymi

Pitääkö näistä saatanan satukirjoista vielä aikuisten ihmisten äänestää? Ja sitten kun näistä"parhain" on valittu, niin siitä sitten vain kaikki kahjot sitä ostamaan.

• Anonyymi

Ei sinun pidä, äänestä sinä evosatukirjoista mieleisesi.

• Anonyymi

Hyvä!

Uudistit naisen sukupuoli elimen symbolin uudestaan profiilisi.
      Hyvä palautus.
      😁

• Mitähän taas olet keksinyt 🤣❓

• Anonyymi

Kyllä, juuri hänellä.

• Anonyymi

Pitäisi lukea kaikki, ennen kuin voi päättää. En viitsi.

• Anonyymi

Ihan miten haluat 😃 referaatti kertoo jo paljon.

• Anonyymi

Äänestin myös.

• Anonyymi

Äänestin myös tyhjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestin myös tyhjää.

Olin poissa äänestyksestä.

• Anonyymi

Kuuluisa tuntematon potilas. Entistä useammille samoin tuntematon ja peljättävä kuin asiakas.

• Kävin äänestään, ääneni meni erittäin hyvälle ja armolliselle kirjalle eli Jaakko Pirttiahon kirjalle "rakkaat raajarikot".

• Oletko lukenut sen 🙂?

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Oletko lukenut sen 🙂?

Jaakko on vähän karismaattisuuteen taipuvainen.

• u.v kirjoitti:

Oletko lukenut sen 🙂?

Olen kyllä, löytyy edelleen kirjahyllystäni, kuten muitakin Jaakon kirjoja :)

• Jaakon kirja voitti yleisöäänestykseen, onneksi olkoon! 🙂

• Mitä ihmettä sinä kirjalla teet ?

• Anonyymi

Sinulta jotain pois?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulta jotain pois?

Ei tietenkään. Ihan ensimmäiseksi hankinnaksi suosittelisin kuitenkin aapista.

• Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Ei tietenkään. Ihan ensimmäiseksi hankinnaksi suosittelisin kuitenkin aapista.

Mitä sitten kitiset?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten kitiset?

Onhan tuo yhtä hassua kuin jalaton ostelisi kenkiä.

• Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Onhan tuo yhtä hassua kuin jalaton ostelisi kenkiä.

Proiteeseissa käytetään jalkineita ja aina voi ostaa myös toisille. 😊
        Joten kitinäsi pn ihan turhaa.

• u.v kirjoitti:

En osaa kyllä sanoa noista "Proiteeseista"

En osaa kyllä sanoa noista "Proiteeseista"

Kyllä sinä osaat ja jopa ymmärrät, että sanaan oli tullut vahingossa i-kirjain liikaa, eikös niin? 😄 Menit taas vähän naama nutturalle kun todostin väitteesi heppoisuuden.

• Anonyymi
        u.v kirjoitti:

Kengät kannattaa pitää kaapissa ensimmäisen 2 viikkoa, sillä myyjä sanoi että ne istuvat mukavasti vasta sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Kengät kannattaa pitää kaapissa ensimmäisen 2 viikkoa, sillä myyjä sanoi että ne istuvat mukavasti vasta sitten.

Juu, siinä tapauksessa jos ei halua liikkua kengillä vaan pelkästään istua. 😄

• u.v kirjoitti:

Kyllä sinä osaat ja jopa ymmärrät, että sanaan oli tullut vahingossa i-kirjain liikaa, eikös niin? 😄 Menit taas vähän naama nutturalle kun todostin väitteesi heppoisuuden.

" aina voi ostaa myös toisille "

No tuo on oikeastaan sinun ainoa mahdollisuus jos tuo toinen sitten vielä lukisi sinulle tuon.

" aina voi ostaa myös toisille "

No tuo on oikeastaan sinun ainoa mahdollisuus jos tuo toinen sitten vielä lukisi sinulle tuon.

Nyt kuule ylität itsesi. 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tänään vielä ehtii äänestää!

• Huovisen kirja asetettiin muiden yläpuolelle!

” Vahva voittajaehdokas”

• Anonyymi

Törkeää !

• Anonyymi kirjoitti:

Törkeää !

Selvä määräys Leppäskälle ja äänestäjille.

• Anonyymi
        KyIIäTaasNaurattaa kirjoitti:

Selvä määräys Leppäskälle ja äänestäjille.

Sitten tulee yllätyksenä kun Huovinen voittaa.😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten tulee yllätyksenä kun Huovinen voittaa.😂😂😂

Taitaa yllättää kuin talvi autoilijat. 😄

• Anonyymi

ensi sunnuntainan loppuu äänestys.

• Anonyymi

Selvä!

• Anonyymi

Äänestin jo!

• Anonyymi

Äänestin Päivi Räsästä. Äänestän aina häntä

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7400
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      49
      5541
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      60
      3070
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1588
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      200
      1427
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe