Kun esim. lukee näiden rasmuslaisten kommentteja, niin väkisin tulee mieleen, että ÄO jää alle 80.
Paljonko ns. "suvaitsevaisten" keskimääräinen ÄO mahtaa olla?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tulos minulla. Tapaan paljon suvakkeja ja heidän ystäviään. Kyllä äo on matala. Ei voi mitään, että ovat saanet matalan tason. Ollaan me muut fiksumpia.
- Anonyymi
Sama kuin somaleilla keskimäärin, eli n. 70.
- Anonyymi
onko sompuilla noinkin korkea, oon aina luullut, että se on jotain 30 luokkaa..
- Anonyymi
Nyt on löydetty nuotion vierestä koiran pää ja tassut. Loppuosa koirasta on SYÖTY. 5 koiranomistajaa on ilmoittanut että kyseessä voi olla heidän koiransa.
Ei suvakkien kannattaa pitää koiransa näkösällä. Syökööt niitä suvakkien koiria. - Anonyymi
Sinun täytyy olla huippuälykäs yksilö. Muutenhan ei ole ymmärrettävissä miten noin loistokkaan, älykkään, sisällökkään ja verbaalivirtuoottisen ajatusrakennelman olet saanutkaan aikaan. Varaudu vastaanottamaan ansaittu kirjallisuuden Nobel.
- Anonyymi
Ei yllä edes plussan puolelle. Miinuksella ja pitkällä siellä on lukemat.
- Anonyymi
Ei älykäs ihminen voi kannattaa haittamaahanmuuttoa.
- Anonyymi
Mensan testistä sain vuosikymmen sitten 138 ja oon punavihreä.
- Anonyymi
Luulin että 200......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648