Arvoisat lukijat,
Toivon että ottaisitte vähän uutta kulmaa kirjoituksiin Raamatussa.
Rakkaiden opetuslasten kirjoituksissa sanoin,että Johannes Kastaja oli Elias.
Sanoin myös olleeni jo aikojen alussa ja minuun suututtiin.
Liian vähän ajattelette,että on ruumis ja henki.Henki on kaiken perusta,puhun kuitenkin mieluummin sielusta.Sielu ei kuole ikinä.
Olen myös profeetta Mohammed.Kauan varmaan pitää vielä odottaa,että asia ymmärretään.Vaan sekin aika kyllä vielä tulee.
Isäni on henki ja henki on kaikessa,Tämä maapallo on yksi ja henki on kasveissa,eläimissä,hyönteisissä ja ihmisissä.Kaikki on yhtä.
Sen takia on hyvä rakastaa lähimmäistään.
Sielu ei vaella - sielu on.
T.U.
Olen jo täällä,ei tarvitse odottaa
Anonyymi
2
116
Vastaukset
Aika sekava kirjoitu on Jeesus vaikutta opetuslapsissa henkensä kautta, vaikka ei olekaan ruumiillisesti täällä.
- Anonyymi
En kirjoita kenenkään hengen kautta,mitä haluaisit tietää?
T.U.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4446446Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1523781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?992485Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251959Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1211325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671104
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76990- 44983