Arvoisat lukijat,
Toivon että ottaisitte vähän uutta kulmaa kirjoituksiin Raamatussa.
Rakkaiden opetuslasten kirjoituksissa sanoin,että Johannes Kastaja oli Elias.
Sanoin myös olleeni jo aikojen alussa ja minuun suututtiin.
Liian vähän ajattelette,että on ruumis ja henki.Henki on kaiken perusta,puhun kuitenkin mieluummin sielusta.Sielu ei kuole ikinä.
Olen myös profeetta Mohammed.Kauan varmaan pitää vielä odottaa,että asia ymmärretään.Vaan sekin aika kyllä vielä tulee.
Isäni on henki ja henki on kaikessa,Tämä maapallo on yksi ja henki on kasveissa,eläimissä,hyönteisissä ja ihmisissä.Kaikki on yhtä.
Sen takia on hyvä rakastaa lähimmäistään.
Sielu ei vaella - sielu on.
T.U.
Olen jo täällä,ei tarvitse odottaa
Anonyymi
2
92
Vastaukset
Aika sekava kirjoitu on Jeesus vaikutta opetuslapsissa henkensä kautta, vaikka ei olekaan ruumiillisesti täällä.
- Anonyymi
En kirjoita kenenkään hengen kautta,mitä haluaisit tietää?
T.U.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562