On yksi Jeesuksen opetus, jota kaikki erihenkiset kristittyjen lahkot noudattavatat

Se on tämä:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Tämä on sitä ekumeniaa, eli yhdessä eksyttämistä.

58

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?
      He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva.
      Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!

      Siksi Teuvo Sunikaan ei voi olla mikään poikkeus

      Devoit
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:

      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Oletko Suni profeetta?

    • Päättele itse, mitä Pyhä Henki 8.11.1988 tar koitti, kun tuli yöllä kello 03.30 minua jälleen tapaamaan. Kolme vuotta ja 3 kuukautta sen jälkeen kun oli Lappeennrannan kirkossa ilmestynyt ja ottanut opetuslapsekseen ja loittanut Pyhän Hengen opetukset.

      Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

      Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

      Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

      Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

      "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.

       Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

      Jois sinu totuus kiinnostaa, mene tänne; https://www.facebook.com/teuvo.suni/

      Se on julkinen profiili, jota kaikki voivat vapaasti lukea, eikä kenenkään tarvitse liittyä kaveriksi.
      Aloita helmikuusta 2018, niin saat tietää kaiken elämästäni ja kaiken tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.

      • Anonyymi

        Minusta Sinussa on vihaa ja raivoa.
        Missä lempeys,rakkaus?
        Sitä minä toivoisin Sinulta.
        Taidat kuitenkin loppuun asti olla ikävän jyrkkä


      • Anonyymi

        Eli itse olet nimittänyt itsesi profeetaksi.
        Ei haittaa minua,se on Sinun ongelmasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Sinussa on vihaa ja raivoa.
        Missä lempeys,rakkaus?
        Sitä minä toivoisin Sinulta.
        Taidat kuitenkin loppuun asti olla ikävän jyrkkä

        Minulla on vain yksi rakkaus ; Rakkaus totuuteen.

        Siksi en voi olla toisenlainen, kuin mitä oli lähettäjäni:

        " Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!
        Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on kolme kahta, kaksi kolmea vastaan.
        Isä joutuu vastakkain poikansa kanssa, poika isänsä, äiti tyttärensä ja tytär äitinsä, anoppi miniänsä ja miniä anoppinsa kanssa.
        Viholliset ovat oman talon väkeä."

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Paavalin lähetti Saatanana.

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.


        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli itse olet nimittänyt itsesi profeetaksi.
        Ei haittaa minua,se on Sinun ongelmasi.

        Kiitos Pyhän Hen gen herjauksestasi. Sielusi tulee muistamaan sanasi loppusijoituspaikassasi.

        Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

        Tähän liityenPyhä henki vastasi:

        Ihmisten vihasta sinä sen tiedät, että minä olen sinut lähettänyt.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kiitos Pyhän Hen gen herjauksestasi. Sielusi tulee muistamaan sanasi loppusijoituspaikassasi.

        Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

        Tähän liityenPyhä henki vastasi:

        Ihmisten vihasta sinä sen tiedät, että minä olen sinut lähettänyt.

        En kyllä ole Pyhää Henkeä herjannut,ota rauhassa.
        Etkä ikinä voi minua tuomita ,sori vaan.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kiitos Pyhän Hen gen herjauksestasi. Sielusi tulee muistamaan sanasi loppusijoituspaikassasi.

        Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

        Tähän liityenPyhä henki vastasi:

        Ihmisten vihasta sinä sen tiedät, että minä olen sinut lähettänyt.

        Ja olet kaukana profeetasta,sori vaan.
        Olet vihaa täynnä ja Sinulla on pää omassa perseessäsi näin kansanomaisesti sanottuna.
        Rakasta lähimmäistäsi !


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kiitos Pyhän Hen gen herjauksestasi. Sielusi tulee muistamaan sanasi loppusijoituspaikassasi.

        Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

        Tähän liityenPyhä henki vastasi:

        Ihmisten vihasta sinä sen tiedät, että minä olen sinut lähettänyt.

        Kun Sinua vihataan,ei se tee Sinusta profeettaa ,
        Sori vähän hymyilyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole Pyhää Henkeä herjannut,ota rauhassa.
        Etkä ikinä voi minua tuomita ,sori vaan.

        Totuuden kertominen ei ole tuomitsemista.

        Minun tehtäväni ei kenenkään ihmisen kohdalla mene tämän pitemmälle:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet kaukana profeetasta,sori vaan.
        Olet vihaa täynnä ja Sinulla on pää omassa perseessäsi näin kansanomaisesti sanottuna.
        Rakasta lähimmäistäsi !

        Kaukana todella olen tämän maailman profeetoista:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


        Kyllä sinäkin perse-evankeliumisi muistat viimeisellä tuomiolla. Siihen saakka saat rauhassa jatkaa ilosanomaasi levittäen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun Sinua vihataan,ei se tee Sinusta profeettaa ,
        Sori vähän hymyilyttää

        Jatka vaan hymyilemistäsi nauruherätykseen saakka.

        Saatana sinulle on ilmoittanut, että tämäkin on Jeesuksen valhetta:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.


    • Anonyymi

      Taidat liioitella. En ole nähnyt lahkojen tappavan, ristiinnaulitsevan ja ruoskivan profeettoja, viisaitamiehiä ja lain opettajia vielä Suomessa. Mutta muuten kyllä kristityt ovat maailman vainotuin ihmisryhmä. Mutta kyseiset teot näyttävät jo olevan Suomen ateistien märkä uni. Vankilaa on jo tarjoiltu.

      • Näitä et tietenkään ole nähnyt, koska ne ovat Paavalista alkaen rakkaita veljiäsi:

        Te olette lähtöisin Saatanasta.
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

        Murhaajien usko lähti Golgatalta, kun Jumalan Poika murhattiin, ja hänen tilalle nostettiin murhaaja Saul, josta Saatana teki itselleen Paavalin.


      • Anonyymi

        Väitätkö, että suomessa olisi muka kristityille "vankilaa jo tarjoiltu."🤣
        Vai vaaditko ettei kristityitä saa tuomita mistään rikoksistaan.🤣


      • Anonyymi

        Jehovan todistajat ovat suomessa ainoita joita on uskonsa takia vangittu.


    • MINÄ NÄIN GOLGATAN,
      Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
      Kuolema tuolle miehelle!"

      "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

      Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

      Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

      Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

      "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

       "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

      " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

      "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
       Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

      "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
      Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
       "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

      • Anonyymi

        Millaista elämää elät?
        Kohta kun tavataan,huomaat,että rakkaus on aivan toista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaista elämää elät?
        Kohta kun tavataan,huomaat,että rakkaus on aivan toista.

        En enää sellaista kuin mitä Paavalin perässä Jeesuksen nimessä ja veressä tallustelevat kristityt elävät:

        "Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        En enää sellaista kuin mitä Paavalin perässä Jeesuksen nimessä ja veressä tallustelevat kristityt elävät:

        "Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Jatkan vielä.

        Johannes eli elämää Patmoksen vankeudessa. Koska ei lähtenyt Paavalin perään.

        "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

        Minä elän samanlaista elämää omassa kodissani, ja samasta syystä.

        Täältä voit lukea kaiken elämästäni ja kaiken Rajmusta eksytyksestä,. kun aloitat alusta helmikuusta 2018.

        Tämä on julkinen profiili, joten kenenkään ei tarvitse liittyä kaveriksi ja kokea pappiensa vihaa, jos saisivat sen tietää:

        https://www.facebook.com/teuvo.suni/


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle!

      • Anonyymi

        Unohtamatta Aleksis Kiveäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamatta Aleksis Kiveäkään.

        Ja kiitos terveelle järjelle


      • "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."


      • "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        "Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."

        Mikä se on sitä väärinkäyttöä? Täällähän sitä hoetaan alituiseen, ilman minkäälaista tarkoitusta.


    • Anonyymi

      Suomen hallitus rikkoo Suomen perustuslakia uusilla rajoitteilla. Koko koronapassi rikkoo ihmisoikeuksia niin monella tasolla etten edes jaksa kirjoittaa kuinka monella tapaa se lakia rikkoo. No, esim itsemääräämisoikeus ja sananvapaus tullaan riistämään lopullisesti. Ihmiset ollaan jakamassa kuten sisällissodan aikana. Olemme todella synkkien aikojen edessä jos Suomen kansa ei nyt nouse tätä hirmuvaltaa vastaan. Pääministerimme Marin kannattaa myös julkisesti great resettiä jossa kaikkien tulot viedään nolliin ja sen jälkeen vallitsisi täysi kaaos ja ihmiset alennattaisiin kaikki orjien tasolle palvelemaan päättäjiä ja eliittiä kuin pienet muurahaiset. Haluatteko te todella tätä? Aivan järkyttävää tämä kehitys. Jopa pieniä vauvoja halutaan myrkyttää piikillä joka ei ole saanut edes myyntioikeutta ja joka on aiheuttanut esim jenkeissä yli 8000 kuolemaa CDC vaersin mukaan. Nuoria urheilijoita on kuollut tähän piikkiin. Voi vaan kuvitella mitä tämä tekee pienille vauvoille! Nyt on aika herätä!!!

      • Anonyymi

        Onko kellään kokemuksia Skoda ladattavista plugareista ?


      • Miksi kannat huolta ihmisten ruumiista, joka kuolee, vaikka ei saisi koronaakaan?

        Miksi sinäkään et kanna huolta ihmisten sieluista, jotka elävät kuoleman jälkeenkin?

        Suomen luontoa varjellaan yhdestä kurtturuususta.
        Mutta ihmisten sieluja turmelevat uskonlahkot saavat rehottaa vapaasti:

        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset,  helsteeniin insituuttilaiset, henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset,heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset -Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset,  ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, TommyHelsteen instituuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset,  yeshualaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kellään kokemuksia Skoda ladattavista plugareista ?

        Täällä ei vietetä suvi- eikä syysseuroja.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Täällä ei vietetä suvi- eikä syysseuroja.

        Saapa nähdä joko ensi kesänä päästään viettämään suviseuroja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saapa nähdä joko ensi kesänä päästään viettämään suviseuroja?

        Kyllä Saatana ne sinulle järjestää, tavalla taikka toisella.

        Ei se petä omiaan, kuten piispa Paavolan kirkossa 1. adventtina 1992.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kyllä Saatana ne sinulle järjestää, tavalla taikka toisella.

        Ei se petä omiaan, kuten piispa Paavolan kirkossa 1. adventtina 1992.

        Sulla tuulee korvien välissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla tuulee korvien välissä

        Se tuuli on Pyhän Hengen tuuli:

        "Tuuli puhaltaa missä tahtoo.
        Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee.
        Samoin on jokaisen Hengestä syntyneen laita."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Se tuuli on Pyhän Hengen tuuli:

        "Tuuli puhaltaa missä tahtoo.
        Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee.
        Samoin on jokaisen Hengestä syntyneen laita."

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Vaikka napa olisi vedetty täyteen vihan viiniä.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Vaikka napa olisi vedetty täyteen vihan viiniä.

        Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
        Sanotaan "isossa kirjassa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
        Sanotaan "isossa kirjassa."

        Saatana on antelias. Oletko antanut tämän rakkaalle papillesi:

        "Antakaa yhteysuhriteuraanne oikea reisi papille lahjaksi."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatana on antelias. Oletko antanut tämän rakkaalle papillesi:

        "Antakaa yhteysuhriteuraanne oikea reisi papille lahjaksi."

        Pitänee hankkia kaksi joulukinkkua ja viedä se oikeanpuolinen papille.


    • On myös toinen Jeesuksen opetus, jota kaikki seurakunnat noudattavat:

      Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan.
      Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?

      Seurakunta ei aja kirkoistaan pois piispoja ja pappeja, eivätkä nämäö aja ulos seurakuntalaisia.

      • Anonyymi

        Mahtuuhan sinne molemmat, kirkot muutenkin lähes tyhjän panttina.


    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

    • Anonyymi

      Kysyn: missä Teuvo on, kun ei tule vastaamaan?

      • Anonyymi

        Sekö sinun ongelmasi nyt on?


    • Anonyymi

      Tätä täytyy myös kohottaa.

    • Anonyymi

      Sekoitetaas vähän pakkaa, ettei mene vallan yhden miehen showksi.😊

    • TeuvoSunin pisti Saatanan palvelijat jäähylle.

      PyhäHenki jatkaa.

      • Anonyymi

        Parempi PyhäHenki, kuin PahaHenki.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempi PyhäHenki, kuin PahaHenki.😁

        Tuskin tuniista nämä ihmiset:

        Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
        Totuuden valheksi ja valheen totuudeksi


    • Pelastettu kaatopaikalta.

      • Anonyymi

        Kaatopaikaltahan saattaa löytyä joskus käyttökelpoista tavaraa.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti kannatti, koska sillä muutamat jaksaa vieläkin hekumoida.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kannatti, koska sillä muutamat jaksaa vieläkin hekumoida.😁

        Ei vain muutamat. koska meitä on Viimeisellä tuomiollakin kuin
        HIERKKAA MEREN RANNALLA


      • Anonyymi

        Sinun Hunksien tuijotuskin kannatti - olit täältä pois kauan - ja kiitos siitä.


    • Anonyymi

      Jokainen meistä voi lausua arvionsa Jumalasta sen mukaan, missä määrin on tullut tuntemaan Pyhän Hengen armon. Miten me kykenisimmekään ajattelemaan ja arvioimaan asioita, joita emme ole nähneet tai kuulleet tai joita emme tunne?

      Pyhät sanovat nähneensä Jumalan. On kuitenkin myös ihmisiä, jotka sanovat, ettei Jumalaa ole. On selvää, että he puhuvat näin, koska eivät ole tulleet tuntemaan Häntä. Se ei silti lainkaan tarkoita, etteikö Jumalaa ole.

      Pyhät puhuvat asioista, jotka he todellisesti näkivät ja oppivat tuntemaan. He eivät esimerkiksi sano, että ovat nähneet kilometrin mittaisen hevosen tai kymmenen kilometriä pitkän laivan, jollaisia ei ole.

      Ja luulen, että ellei Jumalaa olisi, maan päällä ei edes puhuttaisi Hänestä. Ihmiset kuitenkin haluavat elää oman tahtonsa mukaan ja sen vuoksi sanovat, ettei Jumalaa ole näin pikemminkin vain varmistaen Hänen olemassaolonsa.”

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus, että edes yksi opetus pitää.

    • Anonyymi

      Tätä he kutsuvat ykseykseksi. Yhdessä eksyttämiseksi-

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe