Laittomien lakkojen lakkosakot pitää nostaa moninkertaisiksi nykyisestä. Lain pitää toimia pelotteena ja rangaistuksien oltava suhteessa tekoon. Nyt laittoman lakon rangaistus on lähinnä rikesakon tasoa. Asia pitää korjata.
Lisäksi laittomuuden aiheuttamasta ulkopuolisten kärsimästä haitasta pitää saada korvaus. Pitää olla järjestelmä, jossa ihmiset, jotka ovat joutuneet, esimerkiksi käyttämään taksia, perumaan lomamatkansa tai vaikka joutuneet ansiomenetykseen, saavat korvausta. Ryhmäkanteen nostaminen laittoman lakon järjestäjää kohtaan pitää olla helppoa. Laittoman lakon sanktiot pitää ulottaa lakon organisoijiin asti.
Laittomien lakkojen sanktiot pitää nostaa asialliselle tasolle
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440