helluntailaiset Hammarit kirosivat ja herjasivat samalla tavalla kuin saatanan palvojat

Anonyymi

Onko helluntailaisilla ja saatanan palvojilla sama jumala?

saatanan palvojat muuttivat pitkän taistelun jälkeen vierestä pois ja meillä oli hyvä asua.

Sitten helluntailaiset Hammarit rupesivat kiroamaan ja herjaamaan minua aivan samoin kuin saatanan palvojat olivat tehneet.

saatanan palvojat eivät saaneet käännettyä puolisoani minua vastaan, mutta helluntailaiset siinä onnistuivat.

Sain kuulla helluntailaisilta Hammareilta että olen herkkä!
Samoin koulu/työpaikka kiusaamitapauksissa uhri on tekijän mukaan liian herkkä!

helluntailaiset Hammarit saivat rikottua minun avioliittoni!

8

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se avioliittojen "säätäminen", on helluntailaisuudessa vakio, monien avioliitot hajonnu nimenomaan helluntailaisuudessa, ja heidän takiaan !!

      eksytyslahko se on, vääristävät Jumalan antamat kymmenen käskyäkin, että mukamas
      avioliitto "ei Jumalasta", siis täysin raamatun-vastaista !

      itselleen koettavat haalia jäseniä, ja jos eivät onnistu, niin onnistuvat sitten ainakin monien asioiden h a j o t t a m i s e e n.

      suoraan sanoen: hirveä lahko !!

      • Anonyymi

        samoin kävi meidän perheelle, avioliitto siinä sitten särkyi, siellä ihan opetuksessa, että "puoliso valita HEIDÄN omistaan", siis järkyttävää että laittavat ihmiset kategoriaan, kenet kelpuuttavat ja kenet ei, ja suoranainen KATEUS, ettei vaan ilman heitä mene kenelläkään ainakaan hyvin !

        helluntailaisuus on hirveä lahko !

        nuoret ja kokemattomat ei vielä tiedä minkälaisia susia voi olla "uskonnon nimissä".


    • Anonyymi

      Antaa lahkolaisten touhuta keskenään ihan mikä niitä huvittaa. Kunhan eivät vaan päästä lapsia seuraamaan niitten touhuja, niin ei se niin vaarallista varmaankaan ole.

      • Anonyymi

        KESKENÄÄN saavat kyllä touhuta !

        Vaan se, että ovat monien elämää vahingoittaneet kongreettisesti, kuten talous asiat, avioliittoja ja avioeroja on heidän uhreinaan, joskus "hengellisesti" pakottamalla, tai "hengellisesti" avioeroja, "kun avioiitto ei Jumalasta" . . . ja kokemattomat joutuu näihin uhreiksi, ja seuraukset on sitä mitä on !!

        jäljet ja seuraukset kestää vielä seuraavaan sukupolveen asti, kuten tällaisten perheiden lapset !

        noh, sieltä sitten kantapään kautta, osaa ainakin sitten varoittaa, kuka jos heidän seuraansa joutuu.


    • Anonyymi

      Raamattu on uskovien Jeesuksen omien ainut ohjekirja.

      Raamatun mukaan kaikki riidat ja riita-asiat tulee sopia saman päivän aikana ennen auringon laskua.

      Hammarit eivät tähän päivään mennessä ole mitenkään pyrkineet sopimaan asiaa.

      Raamatun mukaan hulluksi haukkuja on ansainnut Helvetin tulen.
      Täysin vastaavaa herjaamista/kiroamista Hammarit minusta käyttivät.

      Raamatun mukaan kaikenlainen herjaaminen on kiellettyä.

    • Anonyymi

      Olin saanut keskivaikean aivovamman haittaluokka 10 + vasemman silmän näköhermovaurio haitta-aste 20 % molemmat samasta tapaturmasta ja pysyviä.

      hammarit aloittivat herjaten kiroamisen jo ennen tapaturmaa.
      Kun hammarit herjaten kirosivat minut tapaturman jälkeen otin asian esille Marika Hammarin kanssa.
      Marika Hammar sanoi minulle puhelimessa: sinä olet niin herkkä! Kysyin onko se synti? Ei kuulemma ole synti!
      Raamattu kehottaa meitä olemaan herkkiä kuulemaan Jumalan ääntä.

      Koulu / työpaikka kiusaamisessa kiusaajat sanovat, että uhri on herkkä tai uhri ei ymmärrä leikkiä!
      Kun nuo samat sanat sanotaan kiusaajille tulevat he fyysiesti päälle.
      Vi tt uilu ei ole koskaan leikkiä!
      hammarit eivät mitenkään kantaneet vastuutaan näissä kahdesta herjaten kiroamistilanteessa.

      Marika Hammar kertoi solussa, että hänen firmansa on ajautunut konkurssiin!
      Kaikki olimme myötätuntoisia!
      Sitten Marika kertoi, että Verottaja vaati liikoja, joten hän päätti panna firmansa konkurssiin!
      Isäni oli yksityisyrittäjä ja minä tavallinen palkollinen - minulta nytkin verottaja vie ison osan eläkkeestäni, mutta joka sentti on pakko maksaa!
      Myös Isäni joutui maksamaan kaiken mitä verottaja määräsi.

      Marika hammar! Onko verottaja HERKKÄ? tai onko siinä jotain muuta vikaa?

      Eipä tarvitse ihmetellä jos ihmsiä ei kiinnosta Seurakunnat ja niiden tilaisuudet!
      Kun Seurakunnan tilaisuuksissa saa kuulla samanlaista herjaten kiroamista kuin saatanan palvojilta , ei tuo seura silloin kiinnosta!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Efesolaiskirje:
      5:1 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,
      5:2 ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi". >> Jakeen lisätiedot
      5:3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
      5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

      Niin helluntailaiset Hammarit!
      Kun olisitte toimineet tuon Raamatun kohdan mukaan! Ei mitään ongelmia olisi ollut!
      Toisaalla Raamatussa sanotaan, jos jotain loukkausta on tapahtunut tulee asiat sopia saman päivän aikana! Ennen auringonlaskua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe