helluntailaiset Hammarit kirosivat ja herjasivat samalla tavalla kuin saatanan palvojat

Anonyymi

Onko helluntailaisilla ja saatanan palvojilla sama jumala?

saatanan palvojat muuttivat pitkän taistelun jälkeen vierestä pois ja meillä oli hyvä asua.

Sitten helluntailaiset Hammarit rupesivat kiroamaan ja herjaamaan minua aivan samoin kuin saatanan palvojat olivat tehneet.

saatanan palvojat eivät saaneet käännettyä puolisoani minua vastaan, mutta helluntailaiset siinä onnistuivat.

Sain kuulla helluntailaisilta Hammareilta että olen herkkä!
Samoin koulu/työpaikka kiusaamitapauksissa uhri on tekijän mukaan liian herkkä!

helluntailaiset Hammarit saivat rikottua minun avioliittoni!

12

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se avioliittojen "säätäminen", on helluntailaisuudessa vakio, monien avioliitot hajonnu nimenomaan helluntailaisuudessa, ja heidän takiaan !!

eksytyslahko se on, vääristävät Jumalan antamat kymmenen käskyäkin, että mukamas
      avioliitto "ei Jumalasta", siis täysin raamatun-vastaista !

itselleen koettavat haalia jäseniä, ja jos eivät onnistu, niin onnistuvat sitten ainakin monien asioiden h a j o t t a m i s e e n.

suoraan sanoen: hirveä lahko !!

• Anonyymi

samoin kävi meidän perheelle, avioliitto siinä sitten särkyi, siellä ihan opetuksessa, että "puoliso valita HEIDÄN omistaan", siis järkyttävää että laittavat ihmiset kategoriaan, kenet kelpuuttavat ja kenet ei, ja suoranainen KATEUS, ettei vaan ilman heitä mene kenelläkään ainakaan hyvin !

helluntailaisuus on hirveä lahko !

nuoret ja kokemattomat ei vielä tiedä minkälaisia susia voi olla "uskonnon nimissä".

• Anonyymi

Antaa lahkolaisten touhuta keskenään ihan mikä niitä huvittaa. Kunhan eivät vaan päästä lapsia seuraamaan niitten touhuja, niin ei se niin vaarallista varmaankaan ole.

• Anonyymi

KESKENÄÄN saavat kyllä touhuta !

Vaan se, että ovat monien elämää vahingoittaneet kongreettisesti, kuten talous asiat, avioliittoja ja avioeroja on heidän uhreinaan, joskus "hengellisesti" pakottamalla, tai "hengellisesti" avioeroja, "kun avioiitto ei Jumalasta" . . . ja kokemattomat joutuu näihin uhreiksi, ja seuraukset on sitä mitä on !!

jäljet ja seuraukset kestää vielä seuraavaan sukupolveen asti, kuten tällaisten perheiden lapset !

noh, sieltä sitten kantapään kautta, osaa ainakin sitten varoittaa, kuka jos heidän seuraansa joutuu.

• Anonyymi

Raamattu on uskovien Jeesuksen omien ainut ohjekirja.

Raamatun mukaan kaikki riidat ja riita-asiat tulee sopia saman päivän aikana ennen auringon laskua.

Hammarit eivät tähän päivään mennessä ole mitenkään pyrkineet sopimaan asiaa.

Raamatun mukaan hulluksi haukkuja on ansainnut Helvetin tulen.
      Täysin vastaavaa herjaamista/kiroamista Hammarit minusta käyttivät.

Raamatun mukaan kaikenlainen herjaaminen on kiellettyä.

• Anonyymi

Olin saanut keskivaikean aivovamman haittaluokka 10 + vasemman silmän näköhermovaurio haitta-aste 20 % molemmat samasta tapaturmasta ja pysyviä.

hammarit aloittivat herjaten kiroamisen jo ennen tapaturmaa.
      Kun hammarit herjaten kirosivat minut tapaturman jälkeen otin asian esille Marika Hammarin kanssa.
      Marika Hammar sanoi minulle puhelimessa: sinä olet niin herkkä! Kysyin onko se synti? Ei kuulemma ole synti!
      Raamattu kehottaa meitä olemaan herkkiä kuulemaan Jumalan ääntä.

Koulu / työpaikka kiusaamisessa kiusaajat sanovat, että uhri on herkkä tai uhri ei ymmärrä leikkiä!
      Kun nuo samat sanat sanotaan kiusaajille tulevat he fyysiesti päälle.
      Vi tt uilu ei ole koskaan leikkiä!
      hammarit eivät mitenkään kantaneet vastuutaan näissä kahdesta herjaten kiroamistilanteessa.

Marika Hammar kertoi solussa, että hänen firmansa on ajautunut konkurssiin!
      Kaikki olimme myötätuntoisia!
      Sitten Marika kertoi, että Verottaja vaati liikoja, joten hän päätti panna firmansa konkurssiin!
      Isäni oli yksityisyrittäjä ja minä tavallinen palkollinen - minulta nytkin verottaja vie ison osan eläkkeestäni, mutta joka sentti on pakko maksaa!
      Myös Isäni joutui maksamaan kaiken mitä verottaja määräsi.

Marika hammar! Onko verottaja HERKKÄ? tai onko siinä jotain muuta vikaa?

Eipä tarvitse ihmetellä jos ihmsiä ei kiinnosta Seurakunnat ja niiden tilaisuudet!
      Kun Seurakunnan tilaisuuksissa saa kuulla samanlaista herjaten kiroamista kuin saatanan palvojilta , ei tuo seura silloin kiinnosta!

• Anonyymi

Kun olin TYKS kävi minua katsomassa 2 Solun jäsentä. Solussa oli noin 8 jäsentä
        Elikkä suurinta osaa Solun ihmisistä ei minun saamani vammat kiinnostaneet!

Kun tulin pois TYKS ei missään Solun kokouksessa kukaan muu kuin minä rukoillut parantumista saamistani vammoista
        En saanut minä eikä minun perheeni minkäänlaista tukea Solun jäseniltä!

Sen sijaan Hammarit herjasivat minua kun minulla oli silmäni peittona Lääkärin määräämä musta silmä suoja!
        Tuon Solu jäsenet ja Hammarit tekivät!

Solussa oli Akateemisesti koulutettuja henkilöitä. Solussa oli myös 1 hoitotyön ammattilainen!
        Kukaan heistä ei mitenkään tukenut minua!

Nykyisin paljon tietoa on saatavilla Netin kautta!
        Kukaan Solun jäsenistä ei vaivautunut hakemaan netistä tietoa liittyen saamiini vammoihin!

Herjata he osasivat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olin TYKS kävi minua katsomassa 2 Solun jäsentä. Solussa oli noin 8 jäsentä
        Elikkä suurinta osaa Solun ihmisistä ei minun saamani vammat kiinnostaneet!

Kun tulin pois TYKS ei missään Solun kokouksessa kukaan muu kuin minä rukoillut parantumista saamistani vammoista
        En saanut minä eikä minun perheeni minkäänlaista tukea Solun jäseniltä!

Sen sijaan Hammarit herjasivat minua kun minulla oli silmäni peittona Lääkärin määräämä musta silmä suoja!
        Tuon Solu jäsenet ja Hammarit tekivät!

Solussa oli Akateemisesti koulutettuja henkilöitä. Solussa oli myös 1 hoitotyön ammattilainen!
        Kukaan heistä ei mitenkään tukenut minua!

Nykyisin paljon tietoa on saatavilla Netin kautta!
        Kukaan Solun jäsenistä ei vaivautunut hakemaan netistä tietoa liittyen saamiini vammoihin!

Herjata he osasivat!

saatana TOIMII AINA SAMALLA TAVALLA

saatana kävi Paratiisissa Eevan kimppuun ja viekoitteli hänet nousemaan Jumalan käskyä vastaan

Samaten nyt saatana helluntailaisten Hammareiden kautta käännyttivät
        Luterilaisessa Mikaelin Kirkossa vihityn vaimoni Johtava Diakoni Erja Viherskoski minua vastaan!

saatanan VOI AINA TORJUA RAAMATUN SANALLA KUTEN HERRAMME JEESUS KRISTUS TEKI!

Johtava Diakoni Erja Viherkoski olisi voinut sanoa Hammareille että Raamatun mukaan Mies on perheen pää ja sen mukaan toimimme!
        saatanan hyökkäys olisi tyrehtynyt siihen!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Efesolaiskirje:
      5:1 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,
      5:2 ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi". >> Jakeen lisätiedot
      5:3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
      5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

Niin helluntailaiset Hammarit!
      Kun olisitte toimineet tuon Raamatun kohdan mukaan! Ei mitään ongelmia olisi ollut!
      Toisaalla Raamatussa sanotaan, jos jotain loukkausta on tapahtunut tulee asiat sopia saman päivän aikana! Ennen auringonlaskua!

• Anonyymi

Nyt keskimmäinen poikani HIRTTI ITSENSÄ
      Pyysin Hammareita lopettamaan perheeni rikkomisen mutta sain vastaukseksi vain ivallista naurua
      Sinä olet niin herkkä!

Tein kaikkeni että perheeni pysyisi koossa ja että lapseni pärjäävät

Nyt keskimmäinen poikani on hirttänyt itsensä
      Hammarit ja muut Paattisten helluntailaiset ovat varmaan tyytyväisiä aikaan saannoksistaan!

• Anonyymi

ettei kukaan sorra veljeänsä eikä tuota hänelle vahinkoa missään asiassa, sillä Herra on kaiken tämän kostaja, niinkuin myös ennen olemme teille sanoneet ja todistaneet.

Kiitos Herra Jeesus Kristus, että olet kaiken tuon kostaja!
      Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä Amen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      291
      6357
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2009
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1225
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      167
      1141
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe