Tosiaan mun akaatti muni entiiä koska, löysin munat nimittäin ruokakupin alta, laitoin säilytyslaatikkoon, hoidin, ja nyt ne sitten kuoriutui 22-23.9.2021
Mun iloksi sieltä tuli white jadeja 1/3 ja normi ruskeita 2/3
Ja tosiaan mulla oli 2 whiteä ja tällähetkellä on 2 normi ruskea jalkaista, niin oli onneksi paritellut ennen kuolemaa niin sainpahan niitä nyt ettei tarvi ostaa,
Mutta niin asiaan, milläs hintaa poikaset kannattais myyä ku netis ei lue ja tsekkailin vähän torista millä porukka myi mutta hinta luokka oli niin laidasta laitaan että huhuh,
Auttakaa pliis! 🐌✨
Akaattikotilon munat.
1
115
Vastaukset
Ainiin ja ennenkö kukaan kysyy niin oon valmis pitämään kaikki mitä on sillä en olisi muuten laittanut kaikkia, ja koska oli ensimunat niin ei tullut hirveän montaa.
Ja niitä olisi ollut enemmän mutta kasin runtsit.🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094