Olen vain kapteeni

Anonyymi

SDP malilla. Haluatteko kuulla lisää. Kertoisin perhe ja työsuhteista kun en ole niistä kertonut.

86

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annappa tulla.

• Anonyymi

Ollaan pelkkinä korvina

• Anonyymi

Sanot minun arvuuttelevan, että onko tuo ja tuo tehnyt itse todistuksiaan. Sellaista en ole arvuutellut koskaan, sinä se arvuuttelit eilen, että olisinko itse tehnyt sen esittämäni Valion isännöitsijän käyntikortin. Vihjailet kai minun itseni tehneen todistuksiani, kun sanot ”tuskin todistuksiaan muut tekee”.

Ei minun ole tarvinnut koskaan tehdä todistuksiani, aina ne ovat olleet kiitettäviä kulloisenkin oppilaitoksen tekeminä. Jo kansakoulussa kaikilla luokilla, samoin ”rottakoulussa”, mestarikurssilla, luutnanttikurssilla, myös ”ylikessuvaiheessa” käymälläni RUK:n kurssilla - useilla noilla priimuksena. Varusmiesaliupseerikurssilta en saanut kiitettävää todistusta kun rasitteenani oli viikon putkarangaistus. Tuo vahinko korvautui kyllä puoli vuotta myöhemmin kun minusta tuli varusmieskersantti;)).

Kapiaiskersanttivaiheessani aloitin Käpylän iltaoppikoulussa tavoitteenani suorittaa keskikoulu parissa vuodessa. Pelkkiä kiitettäviä aina kaikista kokeista sain, mutta minun täytyi keskeyttää koulu jo puolen vuoden jälkeen. Kahden pienen lapsemme vuoksi vaimoni ei voinut silloin käydä työssä ja nelihenkisen perheen elättäminen oli hieman tiukkaa kersantin palkalla, joten minun täytyi mennä sivutöihin. Niissä olin sitten muutamina vuosina iltavahtimestarina urheilukentillä ja talvisin luistinradoilla.

Olenhan joskus joutunut täällä noita todistuksiani näyttämäänkin

• Anonyymi

Jaa. Vai niin. Minä kun luulin, että se keskikoulun päättötodistus olisi tullut jo puolen vuoden jälkeen, priiimuksena tietenniin.

• Anonyymi

Missäs välissä sitä akkaa ehdittiin pettämään kun noin kiirutta on pitänny priimuspaperien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs välissä sitä akkaa ehdittiin pettämään kun noin kiirutta on pitänny priimuspaperien kanssa?

Kuka petti ja ketä? Kuka jäi kiinni ja kuka ei? Mistä noita tietää? Ja kuka kenenkin lapsi on?

• Anonyymi

Miten tuo oppikoulun keskeyttämisen syy onkin nyt muuttunut tuollaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo oppikoulun keskeyttämisen syy onkin nyt muuttunut tuollaiseksi?

Kuka sitä nyt jaksaisi pelkkiä kiitettäviä kaikista aineista ja vielä koko ajan, kyllä silloin on lopetettava koulu ja mentävä sivutöihin.

• Anonyymi

Tuosta putkarangaistuksesta voisin lukea, en niinkään sen syistä, vaan ihan päiväkirjan omaisen tarinan sen vietosta. Tottahan se tuskin olisi, mutta silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sitä nyt jaksaisi pelkkiä kiitettäviä kaikista aineista ja vielä koko ajan, kyllä silloin on lopetettava koulu ja mentävä sivutöihin.

Kiitettävillä ei elä.
        Kansakoulusta suoraan Mettähallitukselle johtajaksi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta putkarangaistuksesta voisin lukea, en niinkään sen syistä, vaan ihan päiväkirjan omaisen tarinan sen vietosta. Tottahan se tuskin olisi, mutta silti.

Priimus putkassakin - viikko.

• Anonyymi

Kuinka joku JOUTUU jollain nettipalstalla näyttämään todistuksiaan? Minkä ihmeen takia? Minä en ole koskaan joutunut näyttämään millään nettipalstalla mitään todistuksiani mistään eikä ne edes kuuluisi ainakaan tämän palstan aihepiiriin.

---> .. joutunut täällä noita todistuksiani näyttämäänkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka joku JOUTUU jollain nettipalstalla näyttämään todistuksiaan? Minkä ihmeen takia? Minä en ole koskaan joutunut näyttämään millään nettipalstalla mitään todistuksiani mistään eikä ne edes kuuluisi ainakaan tämän palstan aihepiiriin.

Köpikään ei esittele todistuksiaan täällä. Joku muu sen sijaan kehuu Köpinkin hyvin muistavansa henkilökohtaisestikin. No varmaan, mutta Köpi tuskin muistaisi kyseistä nettipalstasankaria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi todisteli myös, ettei OWK ole ollut demujen PJ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kävi isot herrat ihan kädestä pitäen aamuin illoin tervehtimässä ja joskus keskellä päivääkin joutessaan kehumassa?

On se kyllä riimusten riimus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi todisteli myös, ettei OWK ole ollut demujen PJ.

Valistusupseeri oikein, muita sanoi tyhmiksi kepulaisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demariukolla vain kiitettäviä...heeeh heh...

• Anonyymi

Taitaa olla vain kerskaava helppoheikki.

• Anonyymi

Mikä kapteeni on saksan kielellä? Kapitän (ei Opel) vai hauptmann? Vai mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kapteeni on saksan kielellä? Kapitän (ei Opel) vai hauptmann? Vai mikä?

Opel Kapitänistä tuli mieleeni, ettei tuo eräs palstan helppoheikki ole käynyt kadettikoulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opel Kapitänistä tuli mieleeni, ettei tuo eräs palstan helppoheikki ole käynyt kadettikoulua.

Kaikista autoista tulee vanhana Ooppeleita.

• Anonyymi

SDP malilla?

???

• Anonyymi

Pstyyn_kuollut kehui Kapin priimus keskikoulun todistusta. Nyt selvisi ettei koko koulua ollutkaan.

• Anonyymi

Todistus oli silti Kapilla, Pystykin sitä kehui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkis vaan sen todistuksen?

• Anonyymi kirjoitti:

Pysty luuli myös että Pet Shop Boys ja Village People olivat kommunistiyhtyeitä.

• Anonyymi

Demarit poistattaa epämieluisensa.

• Anonyymi

Jo 3 saaneet itkettyä pois. Pystykin näkyi itkeneen. Näkee salasanalla valittajat.

• Anonyymi

Näytä ensin rukki-todistus.

• Anonyymi

Jos sinulla parempi RUK todistus, niin näytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla parempi RUK todistus, niin näytä.

Minä ajoin trukkia silloin kun joku palstahoopo kävi rukkia.

• Anonyymi

Millainen kapteeni oli ampujana? Osuiko tauluun, mieluummin omaan?

• Anonyymi

Huhujen mukaan aina naapurin tauluun. HO HOO, HIO HOO!

• Anonyymi

Ampumistaidoistaan en tiedä, mutta itse en tällaisella palstalla omalla nimelläni kertoisi säilyttäväni asetta yöpöydän laatikossa joitain ihmisiä varten! En omalla nimelläni enkä muutenkaan, kun tiedän kyllä, kuinka aseita säilytetään. Vitsinäkin (?) tuollainen kirjoittelu osoittaa melkoista hulluutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ampumistaidoistaan en tiedä, mutta itse en tällaisella palstalla omalla nimelläni kertoisi säilyttäväni asetta yöpöydän laatikossa joitain ihmisiä varten! En omalla nimelläni enkä muutenkaan, kun tiedän kyllä, kuinka aseita säilytetään. Vitsinäkin (?) tuollainen kirjoittelu osoittaa melkoista hulluutta!

"Vitsinäkin (?) tuollainen kirjoittelu osoittaa melkoista hulluutta!"

Paremminkin todistaa ko. henkilön hulluuden.

• Anonyymi

Tuosta ampumataidosta (taidottomuudesta) en muistakaan itsensä kehujan kertoneen mitään. Vaikka mitäpä kertomuksillaan väliä on, kun entisetkin kertomukset alkavat mennä näköjään tähän suuntaan;

"olenko minä tuollaistakin kirjoittanut?"
        Ja sitten selitystä päälle, kun uusi kertomus on ristiriidassa vanhojen sepustusten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta ampumataidosta (taidottomuudesta) en muistakaan itsensä kehujan kertoneen mitään. Vaikka mitäpä kertomuksillaan väliä on, kun entisetkin kertomukset alkavat mennä näköjään tähän suuntaan;

"olenko minä tuollaistakin kirjoittanut?"
        Ja sitten selitystä päälle, kun uusi kertomus on ristiriidassa vanhojen sepustusten kanssa.

Joskus taas valehtelee, ettei ole kirjoittanutkaan sitä minkä on kirjoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus taas valehtelee, ettei ole kirjoittanutkaan sitä minkä on kirjoittanut.

Toisinaan tekee väykät ja sanoo, ettei tarkoittanut mitä sanoi.

• Anonyymi

Pystykin saisi tulla kertomaan onko keskikoulu vai oma kerrottu lukio käytynä. Sinuakin halu simputtaa, kun olet nin vithumaisesti kirjoittanut. Kerro. Nämä aina edestään löytää kerronnat.

• Anonyymi

Lukio? Työtä vieroksuvien nuorten jatko-opinnot varsinaisen koulun jälkeen? Ei sellaisiin kaikilla ollut varaa eikä haluakaan, koulu loppui kuudenteentoista ikävuoteen. Uudempana aikana nimittäin, sitä ennen ihmiset iästäkin riippumatta kävivät jotain kiertokoulua, josko sitäkään. Uno G. alkoi kehittää onneksi kansakouluopetusta, että köyhimmätkin saivat edes jonkinlaisen peruskoulutuksen. Sen jatkumoa on peruskoulu ja nuo eriarvoistavat keskikoulut ovat taakse jäänyttä elämää. Niin kuin tuossa aiemmin mainittiinkin, eräälläkään ei ollut varaa käydä keskikouluaan loppuun, miksi sinne ylipäätään hakeutuikaan? Ei keskikouluun pääsemiseksi ainakaan tarvinnut kovin etevä olla, mutta opiskelu maksoi. Peruskouluahan aikoinaan vastustivat ainakin kepu ja kokoomus, mutta ei siitä sen enempää kuin että onneksi se koulujärjestelmä saatiin Suomeen.

ps. Eikä se lukiokaan niin paha ole;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukio? Työtä vieroksuvien nuorten jatko-opinnot varsinaisen koulun jälkeen? Ei sellaisiin kaikilla ollut varaa eikä haluakaan, koulu loppui kuudenteentoista ikävuoteen. Uudempana aikana nimittäin, sitä ennen ihmiset iästäkin riippumatta kävivät jotain kiertokoulua, josko sitäkään. Uno G. alkoi kehittää onneksi kansakouluopetusta, että köyhimmätkin saivat edes jonkinlaisen peruskoulutuksen. Sen jatkumoa on peruskoulu ja nuo eriarvoistavat keskikoulut ovat taakse jäänyttä elämää. Niin kuin tuossa aiemmin mainittiinkin, eräälläkään ei ollut varaa käydä keskikouluaan loppuun, miksi sinne ylipäätään hakeutuikaan? Ei keskikouluun pääsemiseksi ainakaan tarvinnut kovin etevä olla, mutta opiskelu maksoi. Peruskouluahan aikoinaan vastustivat ainakin kepu ja kokoomus, mutta ei siitä sen enempää kuin että onneksi se koulujärjestelmä saatiin Suomeen.

Nyt taisi jo olla puolet ikäluokasta kouluttautua yli-oppilaiksi, että kovin on yleistä.
        Saattaa olla vähän allekkin sen ? Ennen ei ollut tosiaan köyhemmillä varaa maksaa yhteiskoulua. Itse pääsin lukiosta -72, silloin ei kait kummosia lukukausimaksuja ollut enää.
        Vaikkakin maksoihan sekin kun olin ulkomaillakin osan lukio ajasta. Kotiväki maksoi pääosin, mitä nyt omaa tienestiä olikaan. Myös vaimon kotiväki olisi maksanut, ja maksoikin "vängällä" se raha sitten käytettiin muuhun perheen elantoihin, kun menimme jo 17 vuotiaina naimisiin, juuri ennen esikoisen syntymää. Vaimokin selvisi silti hyvin opinoissaan lukiossa. Silloin oli vielä hyvin monilla tiukkaa taloudellisesti, meidän kummankin kotiväki oli kuitenkin kovasti töitä tehneet ja siten varakkaita, ettei ollut puutetta mistään. Ja kun oma mottoni ollut että tulla omillaan toimeen, titenkin silloin siitä joutui lipsumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin kuin tuossa aiemmin mainittiinkin, eräälläkään ei ollut varaa käydä keskikouluaan loppuun, miksi sinne ylipäätään hakeutuikaan?"

Todistaakseen (ehkä itselleenkin) olevansa muita parempi? Sen todisteleminen kun näyttää hänelle kovin tärkeää olevan. Surkea tapaus, ei näytä pääsevän alemmuudentunteestaan ennen kuin aika jättää ja täytyy antaa viimeinen kolikko Kharonille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taisi jo olla puolet ikäluokasta kouluttautua yli-oppilaiksi, että kovin on yleistä.
        Saattaa olla vähän allekkin sen ? Ennen ei ollut tosiaan köyhemmillä varaa maksaa yhteiskoulua. Itse pääsin lukiosta -72, silloin ei kait kummosia lukukausimaksuja ollut enää.
        Vaikkakin maksoihan sekin kun olin ulkomaillakin osan lukio ajasta. Kotiväki maksoi pääosin, mitä nyt omaa tienestiä olikaan. Myös vaimon kotiväki olisi maksanut, ja maksoikin "vängällä" se raha sitten käytettiin muuhun perheen elantoihin, kun menimme jo 17 vuotiaina naimisiin, juuri ennen esikoisen syntymää. Vaimokin selvisi silti hyvin opinoissaan lukiossa. Silloin oli vielä hyvin monilla tiukkaa taloudellisesti, meidän kummankin kotiväki oli kuitenkin kovasti töitä tehneet ja siten varakkaita, ettei ollut puutetta mistään. Ja kun oma mottoni ollut että tulla omillaan toimeen, titenkin silloin siitä joutui lipsumaan.

Onpa ollut huonoa opetusta sinun lukiossasi kun kirjoitat niin surkeasti. "yli-oppilaiksi, allekkin, kait, opinoissaan, titenkin".

Tai sitten kirjoitat muunneltua totuutta ja olet käynyt vain pahaisen kansakoulun. Se sopisi paremmin tarinaasi. Tuota lukio-höpötystäsi ei usko kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa ollut huonoa opetusta sinun lukiossasi kun kirjoitat niin surkeasti. "yli-oppilaiksi, allekkin, kait, opinoissaan, titenkin".

Tai sitten kirjoitat muunneltua totuutta ja olet käynyt vain pahaisen kansakoulun. Se sopisi paremmin tarinaasi. Tuota lukio-höpötystäsi ei usko kukaan.

Ei se koulun vika ole, jos yksittäinen oppilas ei opi siinä missä 99% (summittainen heitto) oppii.
        Itse olen kyllä oppinut kirjoittamaan aika sujuvasti ilman lukioitakin ilman kirjoitusvirheitä ja joskus pilkutkin saattavat osua paikoilleen. Pilkuilla on muuten tärkeä merkitys.

Kas vaikkapa tässä klassisessa esimerkissä 1800-luvulta.
        - Siperiaan, ei armoa. Tuomarin tuomio.
        - Siperiaan ei, armoa. Syytetyn anelu.

Sellaista tällä erää, seuraavan kerran avaan palstan, kun huomaan tarvetta kertoa lisää itsestäni. Se tarve voi tulla hyvinkin pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se koulun vika ole, jos yksittäinen oppilas ei opi siinä missä 99% (summittainen heitto) oppii.
        Itse olen kyllä oppinut kirjoittamaan aika sujuvasti ilman lukioitakin ilman kirjoitusvirheitä ja joskus pilkutkin saattavat osua paikoilleen. Pilkuilla on muuten tärkeä merkitys.

Kas vaikkapa tässä klassisessa esimerkissä 1800-luvulta.
        - Siperiaan, ei armoa. Tuomarin tuomio.
        - Siperiaan ei, armoa. Syytetyn anelu.

Sellaista tällä erää, seuraavan kerran avaan palstan, kun huomaan tarvetta kertoa lisää itsestäni. Se tarve voi tulla hyvinkin pian.

Kesken iltapisutarpeitteni keksinkin tarvetta tulla pyjamassani vielä sen verran palstalle pistelehtimään ja kertomaan, että nyt jo edesmennyt Jörn Donner sanoi mainiosti. Lukeminen kannattaa aina.
        Jörn Donner oli muuten älykkö.

Ja nyt on pyjaman etumus taas märkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesken iltapisutarpeitteni keksinkin tarvetta tulla pyjamassani vielä sen verran palstalle pistelehtimään ja kertomaan, että nyt jo edesmennyt Jörn Donner sanoi mainiosti. Lukeminen kannattaa aina.
        Jörn Donner oli muuten älykkö.

Ja nyt on pyjaman etumus taas märkä.

Taidan olla jo harvinaisuus tällä palstalla siinä mielessä, että minun pyjamanikin etumuksen kastuminen täällä tiedetään. En ole pyrkinyt sitä täällä salaamaan kun en ole tehnyt niin koskaan missään sielläkään, jotka ovat olleet tätä ”areenaa” varmaan vaativampia, no, eipä minulla omakohtaisesti ole enää juuri kiinnostusta tuohon asiaan, sillä olenkohan enää edes pyjamassa v. 2023 vaaleissa - kun on jo tätä ikää, nyt saa todellakin riittää toivottavasti lopullisesti tästä aiheesta, eikä enää tänään mistään muustakaan aiheesta, valitettavasti joudun tällä erää päättämään tällaiseen ja siitä pahoitteluni asiakirjoittajille, joille toivottelen vain Hyvät Yöt!

Oho, tulipa pitkä pätkä ilman pistettä, vaikka aina kirjoitukseni ovat olleet kiitettäviä, jo kansakoulussa kaikilla luokilla, samoin ”rottakoulussa”, mestarikurssilla, luutnanttikurssilla, myös ”ylikessuvaiheessa” käymälläni RUK:n kurssilla - kaikilla noilla priimuksena. No nyt muistin pisteen. Varusmiesaliupseerikurssilta en saanut kiitettävää todistusta kun rasitteenani oli viikon putkarangaistus, jolloin aloitin lukemisen tavoitteenani suorittaa keskikoulu parissa vuodessa, pelkkiä kiitettäviä aina kaikista kokeista sain, mutta minun täytyi keskeyttää koulu jo puolen vuoden jälkeen, minun täytyi mennä sivutöihin, niissä olin sitten muutamina vuosina iltavahtimestarina urheilukentillä ja talvisin luistin kaikista töistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidan olla jo harvinaisuus tällä palstalla siinä mielessä, että minun pyjamanikin etumuksen kastuminen täällä tiedetään. En ole pyrkinyt sitä täällä salaamaan kun en ole tehnyt niin koskaan missään sielläkään, jotka ovat olleet tätä ”areenaa” varmaan vaativampia, no, eipä minulla omakohtaisesti ole enää juuri kiinnostusta tuohon asiaan, sillä olenkohan enää edes pyjamassa v. 2023 vaaleissa - kun on jo tätä ikää, nyt saa todellakin riittää toivottavasti lopullisesti tästä aiheesta, eikä enää tänään mistään muustakaan aiheesta, valitettavasti joudun tällä erää päättämään tällaiseen ja siitä pahoitteluni asiakirjoittajille, joille toivottelen vain Hyvät Yöt!

Oho, tulipa pitkä pätkä ilman pistettä, vaikka aina kirjoitukseni ovat olleet kiitettäviä, jo kansakoulussa kaikilla luokilla, samoin ”rottakoulussa”, mestarikurssilla, luutnanttikurssilla, myös ”ylikessuvaiheessa” käymälläni RUK:n kurssilla - kaikilla noilla priimuksena. No nyt muistin pisteen. Varusmiesaliupseerikurssilta en saanut kiitettävää todistusta kun rasitteenani oli viikon putkarangaistus, jolloin aloitin lukemisen tavoitteenani suorittaa keskikoulu parissa vuodessa, pelkkiä kiitettäviä aina kaikista kokeista sain, mutta minun täytyi keskeyttää koulu jo puolen vuoden jälkeen, minun täytyi mennä sivutöihin, niissä olin sitten muutamina vuosina iltavahtimestarina urheilukentillä ja talvisin luistin kaikista töistä

Jos politiikka tai jokin muu syy ei anna aihetta tänne tulooni varmaan tulee vähän pidempikin tauko täällä käymisilleni kyllä minä täällä silti esillä pysyn siitä pitävät huolen nuo jotka ovat niin tehneet jo kauan ja niin tekevät varmaan yhä kiihtyvämmin harmi vain että moni asiakirjoittaja siinä minuksi joutuu varmaan on myös niitä jotka voivat ylpeillä minuksi pääsemisestään nyt vain Hyviä Öitä ja hyviä tulevia päiviäkin tämän lukeville toivomuksella vielä jälleennäkemisellä joskaan todennäköisesti ei ihan lähiaikoina

Oho nyt unohtui pilkutkin johtuneekohan se ehkä luultavasti tavallista tuhdimmasta iltadrinkeistä joita otin kolme eiköhän tämä riitä minulta tällä erää käyn kyllä vielä ellen tänään niin huomenna vilkaisemassa avaukseni mahdollisesti tuottamaa ja jos asiallista sellaista on tullut mielelläni otan siihen kantaa.

No nyt ne pikut taas unohtui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos politiikka tai jokin muu syy ei anna aihetta tänne tulooni varmaan tulee vähän pidempikin tauko täällä käymisilleni kyllä minä täällä silti esillä pysyn siitä pitävät huolen nuo jotka ovat niin tehneet jo kauan ja niin tekevät varmaan yhä kiihtyvämmin harmi vain että moni asiakirjoittaja siinä minuksi joutuu varmaan on myös niitä jotka voivat ylpeillä minuksi pääsemisestään nyt vain Hyviä Öitä ja hyviä tulevia päiviäkin tämän lukeville toivomuksella vielä jälleennäkemisellä joskaan todennäköisesti ei ihan lähiaikoina

Oho nyt unohtui pilkutkin johtuneekohan se ehkä luultavasti tavallista tuhdimmasta iltadrinkeistä joita otin kolme eiköhän tämä riitä minulta tällä erää käyn kyllä vielä ellen tänään niin huomenna vilkaisemassa avaukseni mahdollisesti tuottamaa ja jos asiallista sellaista on tullut mielelläni otan siihen kantaa.

No nyt ne pikut taas unohtui.

Etumus ja takamus alkaa nykyisin olla jatkuvasti jo niin märkiä, etten enää täällä paljon visitoi. Mahtanenko enää jouluna päästä edes pukiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etumus ja takamus alkaa nykyisin olla jatkuvasti jo niin märkiä, etten enää täällä paljon visitoi. Mahtanenko enää jouluna päästä edes pukiksi?

Tonttu ei pääse pukiksi

• Anonyymi kirjoitti:

Tasapäistämisen sijaan tarvitaan eriarvoisuutta ja luokkaeroja.
        Yliopistokoulutus maksulliseksi. Lahjakkaat vähävaraiset voisivat sitten saada vapautuksen lukukausimaksuj
        stä.

• Anonyymi

Voi että minua nyt juilii kun tämmöisiä kirjoitatte. Minulla sentään on paras trukki ikinä ja Ingmanin virastomestarina tein mittaamattoman suuren uraauurtavan uran. Siitä kolminkertainen uraa -huuto minulle:

URAA
      URAA
      URAA
      URAA

• Anonyymi

Olisi kiva kuulla.

• Anonyymi

Toverit toverit. Täytyy meilläkin olla upseereja jos vallankumous tulee.

• Anonyymi

Heille jaetaan pistoolit ja rähinäremmi. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heille jaetaan pistoolit ja rähinäremmi. HO HOO, HO HOO!

Eräs palstalainen on kertonut (kirjoittanut palstalla) säilyttävänsä pistoolia yöpöytänsä laatikossa.

• Anonyymi

Se RUK osio oli hyvä, kerro uudestaan, kun vanhana ukkona olit varusmies kursilla..
      Se todistus siitä ehehheeh

• Anonyymi
    • Anonyymi

Anna Tulla.

• Anonyymi

Joopa se joo.

• Anonyymi

Näin on näreet.

• Anonyymi

Älä kerro !

• Anonyymi

Sipilä ei voinut kertoa kotioloistaan. Olisi paljastunut mitä sukulaisille on kähmitty valtion pussista.

• Anonyymi

Kerro tokim muttei jo kerrottua

• Anonyymi

Voi...älä enää kerro!

• Anonyymi

Kapi on alkanut kirjoittaa rekisteröidyllä nikillään kirjoituksia, jotka tarvittaessa kieltää kirjoittaneensa. Ovelaa, sen valheen takahan voi aina mennä kun hänen kirjoituksensa osoitetaan vähintäänkin naurettaviksi...

• Anonyymi

Väitti jonkun toisen kirjoittavan hänen nikillään ja kuvallaan.

• Ei ollut ne kirjoitukset minun kirjoittamia. Ei, vaikka oli profiilikuvanaankin minun aiempi profiilikuvani. Niiden kirjoittajan nikki oli kapi._, minun nikkini on kapi_

Nyt se profiilinsa on suljettu, myös hänen nimiini laittamansa kirjoituksensa ja sen myötä menivät myös vastineeni, joissa valokuvianikin esittelin.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Ei ollut ne kirjoitukset minun kirjoittamia. Ei, vaikka oli profiilikuvanaankin minun aiempi profiilikuvani. Niiden kirjoittajan nikki oli kapi._, minun nikkini on kapi_

Nyt se profiilinsa on suljettu, myös hänen nimiini laittamansa kirjoituksensa ja sen myötä menivät myös vastineeni, joissa valokuvianikin esittelin.

Valehtelet, kuinkapa muuten.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Ei ollut ne kirjoitukset minun kirjoittamia. Ei, vaikka oli profiilikuvanaankin minun aiempi profiilikuvani. Niiden kirjoittajan nikki oli kapi._, minun nikkini on kapi_

? ?

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Jos se toinen olikin aito, ja sinä epäaito, ja menit poistattaan sen aidon.
        Voi tulen palava, jos siinä niin kävi. Miten tästä nyt selvitään? Onko sulla rahaa maksaa tasoitusmaksua? Nyt tuli paha propleema jos jäikin peilikuva. Voi tuhannen...tuhannen....

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Kapi käsi RAAMATULLE, ja väität ettei ollut sinun kirjoittama.

>>kapi_
        18.10.2021 16:52
        Olen todella yllättynyt, että rokotevastaisuutta on noinkin paljon! Jopa tällä palstallakin, sellaisesta on tullut näyttöä minun edelliseen viestiini tulleissa vastauksissa.

Eivät nuo piikkipelkurit olisi päässeet ainakaan rauhanturvaajajoukkoihin. Monta piikkiä meihin lähtijöihin pistettiin jo täällä Suomessa. Erityisesti Siinaille lähtiessämme YK:n koulutuskeskuksessa Niinisalossa. Homma oli hyvin organisoitu. Minutkin istutettiin korkealle jakkaralle yläruumis ja takapakara paljaana ja kaksi hoitajaa samanaikaisesti pisti piikkinsä, toinen käsivarteen ja toinen pakaraan. Oma lääkärimme Siinailla meitä piikitti vielä lisää määräaikaisesti. Sellaista lisäpiikitystä vaille jäänyt res. luutnantti sairastui sitten vaikeasti malariaan.

En ole erityisemmin ”hengen mies”, mutta suurta arvonantoa tunnen nyt piispaamme kohtaan, joka näkyy sanoneen näin: ”Rokottamaton kantaa vastuun lähimmäisen kärsimyksestä ja kuolemasta. Jokaisen ihmisen, jolla siihen ei ole lääketieteellistä estettä, on velvollisuus ottaa koronarokote. Rokotteesta kieltäytyvä toimii itsekkäästi ja moraalittomasti”.<<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi käsi RAAMATULLE, ja väität ettei ollut sinun kirjoittama.

>>kapi_
        18.10.2021 16:52
        Olen todella yllättynyt, että rokotevastaisuutta on noinkin paljon! Jopa tällä palstallakin, sellaisesta on tullut näyttöä minun edelliseen viestiini tulleissa vastauksissa.

Eivät nuo piikkipelkurit olisi päässeet ainakaan rauhanturvaajajoukkoihin. Monta piikkiä meihin lähtijöihin pistettiin jo täällä Suomessa. Erityisesti Siinaille lähtiessämme YK:n koulutuskeskuksessa Niinisalossa. Homma oli hyvin organisoitu. Minutkin istutettiin korkealle jakkaralle yläruumis ja takapakara paljaana ja kaksi hoitajaa samanaikaisesti pisti piikkinsä, toinen käsivarteen ja toinen pakaraan. Oma lääkärimme Siinailla meitä piikitti vielä lisää määräaikaisesti. Sellaista lisäpiikitystä vaille jäänyt res. luutnantti sairastui sitten vaikeasti malariaan.

En ole erityisemmin ”hengen mies”, mutta suurta arvonantoa tunnen nyt piispaamme kohtaan, joka näkyy sanoneen näin: ”Rokottamaton kantaa vastuun lähimmäisen kärsimyksestä ja kuolemasta. Jokaisen ihmisen, jolla siihen ei ole lääketieteellistä estettä, on velvollisuus ottaa koronarokote. Rokotteesta kieltäytyvä toimii itsekkäästi ja moraalittomasti”.<<

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17157408/pohjanmaan-rokotevastaiset#comment-110645455

Ainakin siinä olet itse tai peilikuvasi !

• Minäkin yritin upseeriuralle, kun olin vartiossa ja kuullut vanhemmilta mokuilta, että kun vartiossa kusee housuihinsa saa korpin jämät, laitoin paremmaksi, annoin sen ittensä tulla housihin, haisi kyllä pahalle, ajattelin ettei se haittaa kun upseerin uraa tässä availlaan. Mutta ei tullut korpin jämiä.

• Anonyymi

Yhdeksän miehen saappaissa kulkee muuten korpraali Einari Korppi.

• Anonyymi

Kakkanpää pitää olla silläailla niittautunut, että näkee esimiehet että on sotilas pidätellyt, silloin on sotilas ainesta, kysy vaikka Kapilta, hän tietää.

• Anonyymi

Älä kerro, ethän.

• Anonyymi

Voi ei! Taas tuo itseään kehuva.

• Anonyymi

Kuka hullu samaa kertoo aina, jo 20 vuotta, Valion kersantti lähetti.

• Anonyymi

heh heh miten tuollainen kapteeniksi.

• Anonyymi

Demarit oli avain kapteeniksi. Heille antoi sielun, he lupasi että tehdään upseeriksi ilman kouluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarit oli avain kapteeniksi. Heille antoi sielun, he lupasi että tehdään upseeriksi ilman kouluja.

Näyttiköhän keskikoulun todistustaan jota Pystyyn_kuollut kehui ?
        Kun kirjautui sosialistien leiriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttiköhän keskikoulun todistustaan jota Pystyyn_kuollut kehui ?
        Kun kirjautui sosialistien leiriin.

Mitäs Pankkomajurilla on esittää? Puutorninsa sekä puinen kokardi? Torni kirpputorilta ja kokardi itseveistettynä?

• Anonyymi

Kerro kerro kuvastin....

• Anonyymi

Voi voi kerro jo!

• Anonyymi

Voi...älä kerro.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      129
      2469
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      308
      1711
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1373
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1337
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1065
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      966
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      267
      921
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      894
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      866
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      855
    Aihe