Marin saa kritiikkiä. Tyhjän saa pyytämättäkin ja lisää leikataan, mutta Sannukka saa kivasti lisää sisältöä vaalityösomeensa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fc3cbb4c-7fff-4631-a80d-87be659e5287
Ja kaikki yhdessä "🎷🎵tip tap tip tap tipetipetip tap..." 🎵
Milloin nämä ns. kulttuurialan ihmiset alkavat valveutua siitä, että 95% ns. suomalaisista rypee aivan toisen kansan - arjalaisten suomenheimojen- identiteetillä, kulttuurilla ja kulttuurihistorialla?!
Aamiaistelija meikkailee vaalityötä musiikkipiirin yhteislauleskelulla
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan Sanna hakinnut kerätä ääniä alkamalla kunnostaa Suomen taloutta ja työlllisyyttä?
Vai eikö osaa?- Anonyymi
Hän ei osaa mitään muuta kuin syödä aamiaista palkanmaksajien laskuun, meikata ja maratoonata sekä heikentää valtion taloutta (mm. vähentämällä tiede- ja kulttuurialan rahoitusta), jotta demareiden korruptiot lisääntyvät yhteiskunnassamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei osaa mitään muuta kuin syödä aamiaista palkanmaksajien laskuun, meikata ja maratoonata sekä heikentää valtion taloutta (mm. vähentämällä tiede- ja kulttuurialan rahoitusta), jotta demareiden korruptiot lisääntyvät yhteiskunnassamme.
No sen kyllä ymmärtää, jos vähentääkin kulttuurialalta. Niin vähäjärkistä selittelyä tulee mm. Museoviraston Määräsen, yliopiston Heinosen, Niemelän, Kouvolan, Aallon ym. kulttuuriparasiittien tahoilta, että on verovarojen haaskausta ylläpitää kyseisiä toisen kansan historiaa sensuroivia kulttuuriomijoita.
- Anonyymi
Aina laskeutuu syvä hiljaisuus kun pitäisi selittää miksi koiranp*skat ulisevat ja selittelevät lainanneensa sanoja toisen kansan kieleen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294