Valtio syötti ja juotti...
En voi olla ajattelematta, olivatko sunnuntaiset tapahtumat Marinin ja hallituksen epätoivoinen yritys.
Sanna Marinin illanistujaisista tuli absurdi näytelmä
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et sitten kuitenkaan ollut paikanpäällä., Sinua ei siis ollut kutsulistalla. Mutta oikein tänne siitä tilaisuudesta raportoit, selvännäkijänä vai yhdyitkö siihen katkeraan, kutsun saaneen naikkosen juttuun. Iltapivälehdet nyt maalittaa ja pölkkypersu uskoo.
Oisko nyt sittenkin ollut niin, että nuo kulut maksoi SDP;n puoluetoimisto vai ollivatko pääministerille kuuluvista kulurahoista, jollaisia pressallakin työn puolesta on...Jennin kirjallisuusillat ja pressan keimit kokoomuspojille saunailtoineen. Kilautapa sinne, jospa kertovat ettei sun tarvii menettää yöunia!- Anonyymi
Ei Jenni ollut Sannan valtion kustantamissa juomingeissa mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jenni ollut Sannan valtion kustantamissa juomingeissa mukana.
Sannalla on oikein oma valtio. Voidaanko sellaisen omistavaa naista kutsua valtionaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannalla on oikein oma valtio. Voidaanko sellaisen omistavaa naista kutsua valtionaiseksi?
Sänkykin 6500 eurolla. Vation sapuska 850 euroa kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sänkykin 6500 eurolla. Vation sapuska 850 euroa kuussa.
Kaikki kulut sentään maksoi Sannan valtio, ei Suomi.
- Anonyymi
Olisi saanut mummoillemme vaippoja noilla rahoilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi saanut mummoillemme vaippoja noilla rahoilla..
Ja vaarimme olisi sittenkin jättänyt ilman vaippoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaarimme olisi sittenkin jättänyt ilman vaippoja.
Sotaveteraani iso paha. Lotta pienempi paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silti niin pieni, että Lotta jumalanpalvelukseen olisi osallistunut. Musabileet olivat tärkeämmät.
- Anonyymi
Olen suhteellisen läheltä asiaa seurannut kun tuttava ko. bileissä oli ja kertoi tapaamisen menneen biletyksen puolelle. Vaikka asioita kaiketi oli tarkoitus käydä läpi musiikkialan ihmisten näkökulmasta. Asiat jäi vähälle ja enemmän ja vähemmän huono fiilis vierailioille jäi. Yksi kutsuttu jonka myös tunnen, sanoi "unohtaneensa" mennä, on hyvillään kun ei mennyt. Osallistujat joutui vähän huonoon valoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojeluskunta haluaa myös oman Jumalanpalveluksen,varmaan senkin vielä näemme, kuka mahtaa sitten pitää saarnan?
- Anonyymi
Paikalla olevilta sanoivat että surkea Sdp:n poliittinen tilaisuus, vaaleja simälläpitäen.
- Anonyymi
"– Vuosia sitten jossain illanvietossa Sanna Marin pyysi minua arvostelemaan itseään Twitterissä. Ajatus oli, että kun minua ei hirveästi arvostettu demareissa, minun julkinen hyökkäys nostaisi Sannan kannatusta. Mielelläni autoin. Toimi"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a8d94650-4572-47a9-a368-53bae8f7ce60
Sanna käyttää ihmisiä hyväkseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"– Vuosia sitten jossain illanvietossa Sanna Marin pyysi minua arvostelemaan itseään Twitterissä. Ajatus oli, että kun minua ei hirveästi arvostettu demareissa, minun julkinen hyökkäys nostaisi Sannan kannatusta. Mielelläni autoin. Toimi"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a8d94650-4572-47a9-a368-53bae8f7ce60
Sanna käyttää ihmisiä hyväkseen.Demarithan ovat aina käyttäneet muita ihmisiä hyväkseen. Olen havainnut asian lapsuudesta alkaen.
UKK:n fakta pätee demarivoittoiseen hallitukseen, vaikka se onkin tehty Käteisen aikana:
https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarithan ovat aina käyttäneet muita ihmisiä hyväkseen. Olen havainnut asian lapsuudesta alkaen.
UKK:n fakta pätee demarivoittoiseen hallitukseen, vaikka se onkin tehty Käteisen aikana:
https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWEDemarit on aina käyttäneet toisia naisia hyväkseen
- Anonyymi
Juuri noista yksinkertaisista, katkerista, vähä-älyisistä kommenteista selviää, että persupölhöparvi on idioottisin kommentein yllyttämässä toiaiaan vihaan. Joukkosieluiset ei muuta osaa kuin laumahaukkua. On vietetty aikaa tynnyrissä ja lopulta saatu kansi auki
- Anonyymi
Nyt ei pihistellä, sanoi Rinnekkin. Sanna haaskaa noihin turhuuksiin illanistujaisissa, saa vielä menettämiään ruokia ja viinoja -ylijäämiä käyttöönsä. Sossut on melkoisia pinnareita.
- Anonyymi
nyt ei pihistellä
- Anonyymi
Demari, käsi aina toisen taskussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4213562Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533135- 1301776
- 631749
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1061516- 611078
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261072En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321022Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39965SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul181916