Sanna Marinin illanistujaisista tuli absurdi näytelmä

Valtio syötti ja juotti...
En voi olla ajattelematta, olivatko sunnuntaiset tapahtumat Marinin ja hallituksen epätoivoinen yritys.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sitten kuitenkaan ollut paikanpäällä., Sinua ei siis ollut kutsulistalla. Mutta oikein tänne siitä tilaisuudesta raportoit, selvännäkijänä vai yhdyitkö siihen katkeraan, kutsun saaneen naikkosen juttuun. Iltapivälehdet nyt maalittaa ja pölkkypersu uskoo.

Oisko nyt sittenkin ollut niin, että nuo kulut maksoi SDP;n puoluetoimisto vai ollivatko pääministerille kuuluvista kulurahoista, jollaisia pressallakin työn puolesta on...Jennin kirjallisuusillat ja pressan keimit kokoomuspojille saunailtoineen. Kilautapa sinne, jospa kertovat ettei sun tarvii menettää yöunia!

• Anonyymi

Ei Jenni ollut Sannan valtion kustantamissa juomingeissa mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jenni ollut Sannan valtion kustantamissa juomingeissa mukana.

Sannalla on oikein oma valtio. Voidaanko sellaisen omistavaa naista kutsua valtionaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sannalla on oikein oma valtio. Voidaanko sellaisen omistavaa naista kutsua valtionaiseksi?

Sänkykin 6500 eurolla. Vation sapuska 850 euroa kuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sänkykin 6500 eurolla. Vation sapuska 850 euroa kuussa.

Kaikki kulut sentään maksoi Sannan valtio, ei Suomi.

• Anonyymi

Olisi saanut mummoillemme vaippoja noilla rahoilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi saanut mummoillemme vaippoja noilla rahoilla..

Ja vaarimme olisi sittenkin jättänyt ilman vaippoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaarimme olisi sittenkin jättänyt ilman vaippoja.

Sotaveteraani iso paha. Lotta pienempi paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei silti niin pieni, että Lotta jumalanpalvelukseen olisi osallistunut. Musabileet olivat tärkeämmät.

• Anonyymi

Olen suhteellisen läheltä asiaa seurannut kun tuttava ko. bileissä oli ja kertoi tapaamisen menneen biletyksen puolelle. Vaikka asioita kaiketi oli tarkoitus käydä läpi musiikkialan ihmisten näkökulmasta. Asiat jäi vähälle ja enemmän ja vähemmän huono fiilis vierailioille jäi. Yksi kutsuttu jonka myös tunnen, sanoi "unohtaneensa" mennä, on hyvillään kun ei mennyt. Osallistujat joutui vähän huonoon valoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suojeluskunta haluaa myös oman Jumalanpalveluksen,varmaan senkin vielä näemme, kuka mahtaa sitten pitää saarnan?

• Anonyymi

Paikalla olevilta sanoivat että surkea Sdp:n poliittinen tilaisuus, vaaleja simälläpitäen.

• Anonyymi

"– Vuosia sitten jossain illanvietossa Sanna Marin pyysi minua arvostelemaan itseään Twitterissä. Ajatus oli, että kun minua ei hirveästi arvostettu demareissa, minun julkinen hyökkäys nostaisi Sannan kannatusta. Mielelläni autoin. Toimi"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a8d94650-4572-47a9-a368-53bae8f7ce60

Sanna käyttää ihmisiä hyväkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"– Vuosia sitten jossain illanvietossa Sanna Marin pyysi minua arvostelemaan itseään Twitterissä. Ajatus oli, että kun minua ei hirveästi arvostettu demareissa, minun julkinen hyökkäys nostaisi Sannan kannatusta. Mielelläni autoin. Toimi"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a8d94650-4572-47a9-a368-53bae8f7ce60

Sanna käyttää ihmisiä hyväkseen.

Demarithan ovat aina käyttäneet muita ihmisiä hyväkseen. Olen havainnut asian lapsuudesta alkaen.

UKK:n fakta pätee demarivoittoiseen hallitukseen, vaikka se onkin tehty Käteisen aikana:
        https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarithan ovat aina käyttäneet muita ihmisiä hyväkseen. Olen havainnut asian lapsuudesta alkaen.

UKK:n fakta pätee demarivoittoiseen hallitukseen, vaikka se onkin tehty Käteisen aikana:
        https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWE

Demarit on aina käyttäneet toisia naisia hyväkseen

• Anonyymi

Juuri noista yksinkertaisista, katkerista, vähä-älyisistä kommenteista selviää, että persupölhöparvi on idioottisin kommentein yllyttämässä toiaiaan vihaan. Joukkosieluiset ei muuta osaa kuin laumahaukkua. On vietetty aikaa tynnyrissä ja lopulta saatu kansi auki

• Anonyymi

Nyt ei pihistellä, sanoi Rinnekkin. Sanna haaskaa noihin turhuuksiin illanistujaisissa, saa vielä menettämiään ruokia ja viinoja -ylijäämiä käyttöönsä. Sossut on melkoisia pinnareita.

• Anonyymi

nyt ei pihistellä

• Anonyymi

Demari, käsi aina toisen taskussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      421
      3562
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      453
      3135
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      130
      1776
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      63
      1749
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      106
      1516
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      61
      1078
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      1072
    8. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1022
    9. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      965
    10. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      181
      916
    Aihe