Auto on rutussa ja mies alkaa itse sitä korjaamaan. Nainen swaippaa yöllä mieheltään salaa noin muutaman tuhannen euron pikavipin ja käy ostamassa "uuden"auton rutatun tilalle samalla rautakaupan auto tuo uuttaa saunaa pihalle,asennuskin varmaan kuuluu hintaan. Eli väh 10-20 000euron pikkuvipin. Mainoksessa annetaan nuorille"aikuisille" erittäin huono kuva velanottamisesta,annetaan ymmärtää että kolaroitu auto tuodaan kotiin,en tosin tiedä mikä on yleinen käytäntö,annetaan ymmärtää,että jos on vähänkin kädentaitoja,sitä ruttaantunutta peltiä voi vaan alkaa hieomaan sileäksi ja sitten auto on taas kuin uusi. Vips! Ta-daaa,näin ne hommat hoituu! "Uusi"auto ja valmis saunaremppa,ei tarvinnut vähän sormea liikkauttaa.
Tililtä vaan lähtee muutama sata euroa/kk,lainan lyhennyksiin.
Pikavippi mainois-auto rutussa tsm
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244