Harvoin taidetaan kehua ketään hyvästä asiakaspalvelusta, sen sijaan moitteet voi saada helpostikin.
Itse olen aina saanut erinomaista palvelua Mäntän Instrumentariumissa sekä Veikon koneessa. Viimeksi Veikon koneessa naismyyjä oli oikein palvelun ammattilainen. Hän esitteli lukuisat kannettavat tietokoneet, kun puolisoni kanssa olimme ostoksilla.
Mäntän Instrumentariumiin en ole hirveästi rahaa kantanut, käynyt yleensä silmänpainemittauksessa vain, mutta palvelu on aina ollut ensiluokkaista.
Kiitos hyvästä palvelusta!
Kehut asiakaspalvelusta
6
1144
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaasta on. No eikö muka kellään muulla mitään hyvää?
- Anonyymi
Kaikissa liikkeissä hyvä palvelu muualla on vaan päälliköitä ja johtajia
- Anonyymi
Joo ei ainakaan engizzissä oo asiakaspalvelu kohillaan...elämäänsä kyllästyneen olosta purkkaa jauhavia kaljamahoja...en mee toistakertaa...ruokakin oli mitäänsanomatonta...vähä ku ois kengänpohjaa pureksinu...
- Anonyymi
Ja se kahvi, ei vid....se ei ees mee vitsistä.
- Anonyymi
Ei tästä kylästä hyvää pitsaa saa mistään, itse käyn Keuruulta hakemassa Hermannista, sieltä saa palamattoman, ei tule pohjasta rasva läpi ja on kokoa, kuin myös makua, suosittelen lämpimästi 👌
- Anonyymi
asiakaspalvelusta maksat myös kiskurihinnan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865