Rakas Kristitty, älä mene uudestikastajien kynsiin!

Anonyymi

Raamattu varoittaa Jeesuksen nimeä ja verta hyväksi käyttävistä uskonlahkoista,
jotka metsästävät entuudestaan kristittyjä lahkoonsa kastamalla heitä uudestaan omien oppiensa mukaiseksi jäseneksi uskonyhdistyksiinsä ja lupaamalla heille väkeviä hurmoskokemuksia, ihmeitä ja tunnusmerkkejä.

Moni herkkäuskoinen Raamattua huonosti tunteva ihminen menee siihen pyydykseen,
eikä pääse siitä helposti enää irti, sillä yhteisön kontrolli ja sisäinen paine on kova.

Mt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

108

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysy vaan tukevasti katolisen kirkon tai luterilaisen kirkon helmoissa, joissa on raiskattu kymmenniätuhansia lapsia kristillisen rakkauden varjolla. Siinä ei herkkäuskoisuuskaan auta.

      • Anonyymi

        Tai voit liittyä helluntaikirkkoon jossa koko ajan raiskataan lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voit liittyä helluntaikirkkoon jossa koko ajan raiskataan lapsia.

        nyt oli taas voimaevankelistalla väkevää faktaa, vosiko sitä jostan muualtakin lukea, mitäs luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt oli taas voimaevankelistalla väkevää faktaa, vosiko sitä jostan muualtakin lukea, mitäs luulet?

        Joo väkevää faktaa on jos yhtään on uusitia lukenuut tai sitten tätä palstaa


      • Anonyymi

        Amerikasta ne sen suuntauksen ongelmat tuli Suomeenkin, kun alkoivat täällä olevat uskovaiset veljeillä lahkolaisten kanssa ekumenian nimissä hyvää tarkoittaen, kuten se Nokian pappikin, johon se sammakkohenki karkasi heti kiinni kun alkoi veljeilemään jenkkiuskoisten kanssa ja rupesi ihmisiä kaatamaan ja kuolleita herättelemään, huonolla menestyksellä tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo väkevää faktaa on jos yhtään on uusitia lukenuut tai sitten tätä palstaa

        laita nyt yksi linkki uutiseen jossa väittämääsi kauheutta tapahtuu, olla hyvä !


    • Anonyymi

      Jos kaste on jäänyt vain kasteluksi niin mielestäni jos siltä asianomaisesta tuntuu, voi hän saattaa asian loppuun menemällä normaalille täyden upotuksen kasteelle.

      • Anonyymi

        uudelleen-kasteesta varoitan, sillä raamatussa:

        "yksi Herra, yksi usko, yksi kaste"
        Ef: 4: 5

        kaikki nämä uudelleen-kastajat on sitä vihollisen kylvämää lustetta, ja raamatussa Jeesus sanoo:
        "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: "Minä olen Kristus", ja he eksyttävät monta"
        Matt: 24: 5

        "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja
        ihmeitä, niin että eksyttävät jos mahdollista, valitutkin"
        Matt: 24: 24

        Amerikasta näitä "monta" eksyttävää lahkoa on tullut !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        uudelleen-kasteesta varoitan, sillä raamatussa:

        "yksi Herra, yksi usko, yksi kaste"
        Ef: 4: 5

        kaikki nämä uudelleen-kastajat on sitä vihollisen kylvämää lustetta, ja raamatussa Jeesus sanoo:
        "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: "Minä olen Kristus", ja he eksyttävät monta"
        Matt: 24: 5

        "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja
        ihmeitä, niin että eksyttävät jos mahdollista, valitutkin"
        Matt: 24: 24

        Amerikasta näitä "monta" eksyttävää lahkoa on tullut !!

        "Yksi kaste" tarkoittaa yhtä oikeaa kastetta.
        [Ef 4:5]
        Yksi Herra, yksi usko, yksi kaste.

        Jos on kastettu viinillä Zeuksen nimeen, niin tuskin varoitat ketään sanomalla "vain yksi kaste!"


    • Anonyymi

      Jeesus ei varoita lain alla elämisestä, päinvastoin.

      Jeesus varoittaa niistä vapaista suunnista eli uskonlahkosta.

      Matt. 7:15 "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

      2. Piet. 2:19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on."

      Ilm. 14:12 "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, JOTKA PITÄVÄT JUMALAN KÄSKYT
      ja Jeesuksen uskon"

      • Anonyymi

        Uudestikastetta lahkolaiseksi edeltää kirouksen lukeminen ääneen tietyn kaavan mukaan lapsena saatua Kristillistä kastetta vastaan. Siinä kirouksessa sanoudutaan irti lapsena saadusta Kristillisestä kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

        Toinen kaste jenkkilahkon jäseneksi tuo ihmiseen aivan toisen vieraan hengen, joka on se saatanallinen antikristuksen henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikastetta lahkolaiseksi edeltää kirouksen lukeminen ääneen tietyn kaavan mukaan lapsena saatua Kristillistä kastetta vastaan. Siinä kirouksessa sanoudutaan irti lapsena saadusta Kristillisestä kasteesta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

        Toinen kaste jenkkilahkon jäseneksi tuo ihmiseen aivan toisen vieraan hengen, joka on se saatanallinen antikristuksen henki.

        Uudestikasteessa jonkin anabaptistisen lahkon jäseneksi lapsena kasteessa saatu Pyhä Henki poistuu ihmisestä ja tilalle tulee Antikristuksen henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikasteessa jonkin anabaptistisen lahkon jäseneksi lapsena kasteessa saatu Pyhä Henki poistuu ihmisestä ja tilalle tulee Antikristuksen henki.

        Älä koskaan luovu ensirakkaudestasi, lapsen uskosta ja Kristillisestä kasteesta Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Sillä sitä ei kukaan voi koskaan toistaa eikä uusia eikä parannella , koska se on Jumalan teko, ainutkertainen ja kertaluonteinen täydellinen Jumalan teko sinun elämäsi ja sielusi liittämiseksi ikuisesti elävän Kristuksen ruumiin jäseneksi.
        Lapsena Kristittyjen kasteessa saatua esikoisoikeutta, Jeesuksen oman hengen lahjaa ja lapsen uskoa ei pidä mennä missään tilanteessa luovuttamaan pois ja vaihtamaan sitä uudestikastavien uskonlahojen uudestikasteisiin ja lupauksiin voimakkaista hurmoskokemuksista, ihmeistä ja merkeistä, kaatamiset ja muut manifestaatiot lahkokellareissa ja teltoissa, jotta toiset näkisivät ne.

        Saulin aikana Pyhän Hengen menettäminen tapahtui ,kun Saul meni kyselemään supisevilla ja mutisevilla kielellä puhuvien vainaja- ja tietäjähenkien puoleen kyselemään tulevaisuudesta.

        "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä."

        Pyhä Henki ja lahkolaisten uudestikasteen Antikristuksen henki ei ole ihmisessä yhtä aikaan ihmisen sielussa samanaikaisesti.


    • Anonyymi

      Rakkaat veronmaksajat, älkää hylätkö homokirkkoja.

    • Anonyymi

      onkohan miten painava tuo ilmastoarkku?

      onko se nyt vertauskuvaa vanhasta liitosta, varmaa se tyyppi joka höpisee koko ajan KOKO raamatun tutkimisesta osaa kertoa.

      ja väki pakenee kauhuissaan kirkosta ja rahat loppuu pikkuhiljaa.

      tiedoksi

      • Anonyymi

        Ei se painava ollut kun se lahkokellariin raahattiin. Portaissa oli kuulemma ollut haasteita


      • Anonyymi

        Tunnustukselliset kirkot kasvavat eikä ne verota

        Tiedoksi


    • Anonyymi

      Jenkkilahkot kannattaa kiertää kaukaa

      Ei synnit siitä lähde minnekään vaikka ihminen tönäistään lahkokellarissa otsasta nurin maahan selälleen ja suusta tulisi vaikka vaahtoa ja ihminen vapisee ja tärisee lattialla. Ja koko ajan hoetaan Jeesuksen nimeä ja verta.
      Matt.7:22-23

      Raamatun mukaan ihmisen kietonut perisynnin kirous poistuu vain Kristillisessä kasteessa tapahtuvassa uudestisyntymisen pesossa, jossa Jumala pesee kaiken syntisyyden kirouksen pois ihmisestä ja näin sovittaa ihmisen itsensä kanssa Kristuksen sovintoveren tähden ja antaa siitä vakuudeksi puhdistettuun sydämeen omaa uskon henkeään.

      Room.6:3 " Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? (kuolema=sovintoveri, sovitus)

      Kristillisessä kasteessa syntinen ihminen antaa sovittaa itsensä Jumalan kanssa Kristuksen sovintoveren tähden.

      • "Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan".


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan uuden liiton kaste on vain yksi Ef.4:5, "yksi kaste" hen baptisma,
      jossa yhdessä ja samassa kasteessa on läsnä Henki,vesi ja veri yhdessä.

      " Ja kolme ovat, jotka todistavat MAAN PÄÄLLÄ: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."

      Ei ole erikseen Henkikastetta, erikseen verikastetta ja erikseen vesikastetta;
      on vain yksi kaste, nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, jossa nuo kaikki Jumalan kolme persoonaa ovat läsnä tekemässä oman osuutensa uudestisyntymisen ihmeen tekemiseksi syntiselle ihmiselle.

      • Anonyymi

        Totta: "ossa yhdessä ja samassa kasteessa on läsnä Henki,vesi ja veri yhdessä."

        Pakollisessa vauvakasteessa on ollut todella yhdessä murhanhenki ja veri, joka roiskui kasteesta kieltäytyvien kaulasta. Sellaista kasteen armoa.
        Miksihän se kirous ei poistunutkaan sen veden mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta: "ossa yhdessä ja samassa kasteessa on läsnä Henki,vesi ja veri yhdessä."

        Pakollisessa vauvakasteessa on ollut todella yhdessä murhanhenki ja veri, joka roiskui kasteesta kieltäytyvien kaulasta. Sellaista kasteen armoa.
        Miksihän se kirous ei poistunutkaan sen veden mukana?

        Nimenomaan kristillisessä kasteessa ne ovat läsnä

        Tuo tappamisen ja murhaamisen henki on uudestikasteessa jossa Kristuksella ei ole sijaa.

        Tuo sairas pelle höpöttää vain vedestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan kristillisessä kasteessa ne ovat läsnä

        Tuo tappamisen ja murhaamisen henki on uudestikasteessa jossa Kristuksella ei ole sijaa.

        Tuo sairas pelle höpöttää vain vedestä

        Se on sen uudestikasteen hedelmää.

        Saatanallinen uudestikaste laittaa tuon noidan tapaamaan ja ihannoimaan väkivaltaa.
        Sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen asettaman kasteen kanssa


    • Anonyymi

      En menekään. Minulle riittää yksi kaste

      • Anonyymi

        Vaikka jotkut raivoavat naama punaisena niin silti yksi kaste riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka jotkut raivoavat naama punaisena niin silti yksi kaste riittää

        tietenkin riittää, raamatussa sekin kirjoitettu ihan selkeästi:

        "yksi Herra, yksi usko, YKSI kaste"
        Ef: 4: 5


    • Anonyymi

      Vain Jeesuksella oli valta antaa syntejä anteeksi maan päälllä, keitä hän tapasikin matkoillaan.
      (syntinen nainen, sokea mies, lapset, ristinryöväri)
      Luuk. 5:24

      Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

      Kristillisen kasteen aika alkoi helluntaina
      Jeesus palasi Henkensä kautta takaisin maan päälle helluntaina kasteessa antamaan syntejä anteeksi, niille jotka tunnustivat olevansa syntisiä, ei muille.

      • Mutta myöhemmin kun Jeesukselle annettiin kaikki valta taivaassa ja maan päällä niin tuo syntien anteeksiantamisen voima katosi?


    • Anonyymi

      Sekä Johanneksen kasteen että Kristillisen kasteen perusmerkitys on ihan sama. Syntien anteeksisaaminen.

      Johannes oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdusta alkaen.

      Johanneksella oli Jumalan valtuutus antaa synnit anteeksi kasteessa kun ihminen tunnusti syntinsä.

      Johannes Kastaja (Mark.1:1,4)
      1. Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, EVANKELIUMIN ALKU
      4 Ja näin tapahtui. Johannes Kastaja julisti autiomaassa, että ihmisten tuli kääntyä ja ottaa KASTE, jotta synnit annettaisiin heille anteeksi.

      Evankeliumi päättyi kun Jeesus antoi kastekäskyn Uuden liiton kasteesta,
      jossa synnit annetaan anteeksi niille, jotka tunnustavat olevansa syntisiä.
      (Matt.28:18-20)
      Jumala ottaa kastettavan uuden liiton jäseneksi kasteessa ja painaa siitä vakuudeksi ihmisen sieluun Pyhän Hengen sinetin, jonka vihan enkeli näkee Ihmisen Pojan päivänä, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

      • Anonyymi

        "Evankeliumi päättyi kun Jeesus antoi kastekäskyn Uuden liiton kasteesta,
        jossa synnit annetaan anteeksi niille, jotka tunnustavat olevansa syntisiä."
        (Matt.28:18-20)

        Tuon takia vauvoja on turha kastaa, sillä eivät he tunnusta mitään syntejä. Naurettaa, että kirkon tunnustus riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Evankeliumi päättyi kun Jeesus antoi kastekäskyn Uuden liiton kasteesta,
        jossa synnit annetaan anteeksi niille, jotka tunnustavat olevansa syntisiä."
        (Matt.28:18-20)

        Tuon takia vauvoja on turha kastaa, sillä eivät he tunnusta mitään syntejä. Naurettaa, että kirkon tunnustus riittäisi.

        Mutta he kasvavat


      • Ainoastaan Jumala voi antaa syntejä anteeksi ja Jeesus Jumalan avulla.


    • Anonyymi

      Minä kävin suihkussa ja pesin sen vanhankin lapsikasteen shampoolla pois.

      Ja erosin kirkosta. En enää maksa jäsenmaksua.

      • Anonyymi

        Luuletko todella, että sellainen, jota ei ole kastettu vauvana, ei voi saada syntejään anteeksi?
        Eli hukkaan meni koko kaunis seremonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko todella, että sellainen, jota ei ole kastettu vauvana, ei voi saada syntejään anteeksi?
        Eli hukkaan meni koko kaunis seremonia.

        Ei sillä ile väliä minkä ikäisenä on kastettu


    • Anonyymi

      Vanhemmilla on vastuu lapsista ja heidän pelastumisesta.

      Vanhempien vastuulla oli vanhan liiton sinetti ympärileikkaus lapselle sekä uuden liiton sinetti kaste on vanhempien ja lapsen huoltajien vastuulla viedä lahkolaisten estelyistä huolimatta lapsi Kristittyjen kasteelle, jossa Jeesus ottaa lapsen nimiinsä opetuslapsekseeen.

      Mutta se, joka ei huolehdi omaisistaan ja kaikkein lähimmistään, on kieltänyt uskonsa ja on epäuskoista pahempi.


      Älä anna eksyttä itseäsi.

      Ei siellä kaatajalahkojen lattialla ja penkkien alla mitään Jeesusta ole.
      Pölyä ja villakoiria siellä vain on.

      Raamatun mukaan Kristus on läsnä Pyhässä Kasteessa ja Herran Pyhässä Ehtoollisessa ihmisen syntiongelman takia. Siellä oikea Jeesus löytyy, ei mistään hurmoslahkojen kaatobileistä.

      Kristillisessä kasteessa saadaan syntien anteksiantamus ja uskon Henki sinetiksi Ihmisen Poan päivänä vihan enkelin kulkea ohi, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään. (Apt.2)

      Kristilliseissä kasteessa Jumala sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa Kristuksen sovintoveren tähden. Kristillisessä kasteessa syntinen ihminen kohtaa uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, ja tulee vihmontaveren tykö.

      "Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."

      "And there are three that bear witness in earth, the Spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one. " (James King)

      • Anonyymi

        Ai tuo penkkien alla konttailijakin on tullut palstalle.


    • Anonyymi

      Vanhan liiton merkki oli ympärileikkaus.

      Uuden liiton merkki on kristillinen kaste ja sen vakuudeksi kasteessa saatu Pyhän Hengen sinetti, eli veren merkki Kristukseen kastamisesta.

      1. Moos. 17:11

      Ympärileikatkaa esinahkanne liha, ja se olkoon liiton merkki meidän välillämme, minun ja teidän.

      2. Moos. 12:13 (Vrt.Kristillinen kaste)

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

      "Vihmontaveri" tarkoittaa Kristillistä kastetta.

      • Anonyymi

        "Vihmontaveri" tarkoittaa Kristillistä kastetta.

        Hes. 36:25 Profeetalliset sanat uuden liiton ajasta ja Kristillisestä kasteesta

        "Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vihmontaveri" tarkoittaa Kristillistä kastetta.

        Hes. 36:25 Profeetalliset sanat uuden liiton ajasta ja Kristillisestä kasteesta

        "Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. "

        Palvovatko luterilaiset todella kivijumalia?
        Eikös se vedenpalvonta enää riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvovatko luterilaiset todella kivijumalia?
        Eikös se vedenpalvonta enää riitä?

        kaste on kirjoitettu jo Vanhan liiton kirjoituksissa, ja niistä Apostolitkin kastetta tutki:

        "ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, OLIKO asia niin"
        Apt: 17: 11
        raamatun ajan Apostoleilla, ei mitään Uutta testamenttia ollut.

        helluntailaisuus:

        "Vielä tänäkin päivänä sama peite Vanhan liiton kirjoituksia luettavissa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvovatko luterilaiset todella kivijumalia?
        Eikös se vedenpalvonta enää riitä?

        Joo uudestikastajille ei vedenpalvonta riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaste on kirjoitettu jo Vanhan liiton kirjoituksissa, ja niistä Apostolitkin kastetta tutki:

        "ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, OLIKO asia niin"
        Apt: 17: 11
        raamatun ajan Apostoleilla, ei mitään Uutta testamenttia ollut.

        helluntailaisuus:

        "Vielä tänäkin päivänä sama peite Vanhan liiton kirjoituksia luettavissa"

        voi herrrankenkunat sinulla on varmaan jokin erikoistuminen tuohon kuinka apostolit tukivat joka päivä kastetta vanhasta liitosta !

        olet luultavasti mailman ensimmäinen sellainen erikoistukija, luultavast i olet sukua apostoleille suoraan alenevassa polvessa!

        hienoa että tällainen ihmetapaus on saatu foorumin rikastusta rikastuttamaan rikkaalla rikkaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vihmontaveri" tarkoittaa Kristillistä kastetta.

        Hes. 36:25 Profeetalliset sanat uuden liiton ajasta ja Kristillisestä kasteesta

        "Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. "

        no niin nyt on päästy jo vihmontavereen eli eihän s e ole kuin yhden kirjaimen keikautus omaan laariin ,niin a vottis, siinä s e on, kaste jälleen kerran !

        ei ihme että eräskin toimitalon myynti-ilmoitus piti sisällään huomautuksen ilmasto-ongelmasta eli suomeksi hometta.

        näin rikasta on kun tutkii kastetta ihan sieltä homeen alkuperästä päin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi herrrankenkunat sinulla on varmaan jokin erikoistuminen tuohon kuinka apostolit tukivat joka päivä kastetta vanhasta liitosta !

        olet luultavasti mailman ensimmäinen sellainen erikoistukija, luultavast i olet sukua apostoleille suoraan alenevassa polvessa!

        hienoa että tällainen ihmetapaus on saatu foorumin rikastusta rikastuttamaan rikkaalla rikkaudella.

        Voi herraisä, mitähän ne apostolit opettivat, oletko koskaan lukenut?

        Tuollainen tapaus ei rikastuta foorumia millään lailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no niin nyt on päästy jo vihmontavereen eli eihän s e ole kuin yhden kirjaimen keikautus omaan laariin ,niin a vottis, siinä s e on, kaste jälleen kerran !

        ei ihme että eräskin toimitalon myynti-ilmoitus piti sisällään huomautuksen ilmasto-ongelmasta eli suomeksi hometta.

        näin rikasta on kun tutkii kastetta ihan sieltä homeen alkuperästä päin !!

        Minäkin kuulin että on hometta kellarissa, ei vihmontakaan auttanut


    • Anonyymi

      Kaikki paska tehdään uskonvarjolla, etenkin hihhulit ovat siinä kärjessä.

    • Anonyymi

      Helluntailiikeen perustaja Charles Fox Parham sai syytteen sodomiasta.
      Sanakirjan mukaan sodomia tarkoittaa lapsiin ja eläimiin sekaantumista.

      Suomen Parham, tänne 1920-luvulla 40 helluntaiseurakuntaa perustanut Gerhard Olsen-Smildt sai 6 kk vankeustuomion ja karkotuksen Norjaan homoseksuaalisen hurjastelun vuoksi.

      Valit. 5:7 "Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa. "

      1. Tim. 5:22 "Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana."

      • Anonyymi

        Aina vaanko tuo parham-höperö jaksaa veivata tuota sairasta agendaansa?
        Menisi jo hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaanko tuo parham-höperö jaksaa veivata tuota sairasta agendaansa?
        Menisi jo hoitoon.

        "sairasta agendaa"

        sellainen on helluntailaisuuden perustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sairasta agendaa"

        sellainen on helluntailaisuuden perustus.

        Tuolla parham-hörhöllä ei ole muuta elämää, kuin parhamin ihannointi.


    • Anonyymi

      Jos ihminen sanoo jo olevansa synnitön ja uskovainen ennen kastetta, niin eihän siinä enää mitään Jeesuksia silloin tarvita.

      Jeesus kun on länsä kasteessa ja ehtoollisessa juuri ihmisen syntiongelman takia.


      1. Joh. 1:8

      Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

      • Anonyymi

        Room. 5:12

        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]

        Synnitön ihminen (esim.lapsi) ei kuolisi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 5:12

        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]

        Synnitön ihminen (esim.lapsi) ei kuolisi ollenkaan.

        ja tuon kaiken saat kuntoon vesidesillä ja jumalattoman papin muminalla kummien sääestyksellä niinkö?

        mitä jos hiukan ajattelisit asiaa vähän pintaa alempaakin, rohkeasti vain vaikka esivanhemmat eivä sitä uskaltaneetkaan.

        he pelkäsivät pappia poliisia ja kummituksia, mustaa kissaa ja riihitonttua paljon enemmän kuin Jumalaa,


      • Anonyymi

        Miksi kaikuna ponnistat kirkollisia huuruja miksi et lue Raamatusta miten siellä sanotaan,

        Kukaan ei ole uskovainen syntyessään ja peräti harvat kuolleessaankin siinä ensimmäinen fakta.
        Meillä ON syntiä heti kun teemme sitä, ei yhtään ennen vaikka kolme edellsitä polvea olisi ollut ppirtukauppiaita ja hevosvarkaita siinä toinen fakta.

        kolmas fakta on se että Raamattua ei ymmärrä enne omakohtaista jumalan Hengen uudestisynnyttävää voimaa jolloin pikkuhiljaa alkaa kirkollinenh hapatus irrrota kuin maali seinästä ja Jumalan valo pääsee valaisemaan vanhaa seinää!

        kasteella ei ole yhtään mitään tekemistä synnin olemisen tai puuttumisen kanssa, usko tulee KUULEMISEN kautta lue se nyt ensin Kirjastasi, lue myös Hebr kirjeen luku 11 ja koita löytää siitä kaste !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tuon kaiken saat kuntoon vesidesillä ja jumalattoman papin muminalla kummien sääestyksellä niinkö?

        mitä jos hiukan ajattelisit asiaa vähän pintaa alempaakin, rohkeasti vain vaikka esivanhemmat eivä sitä uskaltaneetkaan.

        he pelkäsivät pappia poliisia ja kummituksia, mustaa kissaa ja riihitonttua paljon enemmän kuin Jumalaa,

        Ja taas sama vastenmielinen sodomiasaasta puhumassa vesideseistä ja ties mistä

        Rohkeasti voi lukea Raamattua ja jotkin mikä syntiin auttaa olisiko Jeesus, mutta sellaisell nauretaan kellarissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikuna ponnistat kirkollisia huuruja miksi et lue Raamatusta miten siellä sanotaan,

        Kukaan ei ole uskovainen syntyessään ja peräti harvat kuolleessaankin siinä ensimmäinen fakta.
        Meillä ON syntiä heti kun teemme sitä, ei yhtään ennen vaikka kolme edellsitä polvea olisi ollut ppirtukauppiaita ja hevosvarkaita siinä toinen fakta.

        kolmas fakta on se että Raamattua ei ymmärrä enne omakohtaista jumalan Hengen uudestisynnyttävää voimaa jolloin pikkuhiljaa alkaa kirkollinenh hapatus irrrota kuin maali seinästä ja Jumalan valo pääsee valaisemaan vanhaa seinää!

        kasteella ei ole yhtään mitään tekemistä synnin olemisen tai puuttumisen kanssa, usko tulee KUULEMISEN kautta lue se nyt ensin Kirjastasi, lue myös Hebr kirjeen luku 11 ja koita löytää siitä kaste !

        Miksiet luo Raamattua ja Paavalia synnistä, miksi keksit noita typerä selityksiä. Uskovaisia ei olla syntyessään mutta syntisiä kyllä. Synti ei tule ihmisen jossakin ietyssä vaiheessa vaan on ihmisessä, koita se fakta tajuta !

        Seuraava faka on se ettet ymmärrä mitään kun et usko Raamatun sanaa vaam vääntelet sitä lahkojen mielen mukaan milloin mitenkin. Sitten alkaa lahkojen synnittömyysopit ja symbolikasteet karista mielestä ja näkee Kristuksen missä valo palaa niin kirkkaana että kellarinkin häikäsee

        Kasteella on tekemistä synnistä pois pääsemisen kanssa, mutta etnän sinä näitä asioita ymmärrä kun et usko Raamattua, koita lukea Jeesuksen käsky mutta älä näe siellä mitään kun pelkkä sokea sika olet.


    • Anonyymi

      Uudestikastajilla ei ole sateenkaarimessuja eikä sanoma koostu ns. sosiaalisesta evankeliumista tai seurakunta sekakansasta, jossa eivät itsekään tiedä kuka on kristitty ja kuka ei. Isossa kirkossa näin valitettavasti asiat ovat.

      • Anonyymi

        Uudestikastajista en tiedä, mutta ei vapaaseurakunnissakaan ole sateenkaarimessuja eikä siellä siunata koiria eikä homopareja.
        Raamattu kun kieltää semmoiset synninharjoittamismuodot.


      • Anonyymi

        Mutta valitettavasti uskosta vieraantuneita jäseniä on sielläkin.


    • Anonyymi

      Ihminen on alttiina kastumiselle aina kun menee sateeseen seisoskelmaan ilman svarjoa !

      kirkollisten mukaan olin märkä jo sisällä vaikka ei ollut ikinä ulkona.
      kun kerran isäkin oli märkä jo syntyessään kuulemma.

      näin hassuja kirkossa opetetaan istuvalle maksavalle ns seurakunnalle.

      • Anonyymi

        ja sitten je sanovat kuinka " lapsi hypähti kohdussa kuullessaan tervehd äänen", j asilloin kuulemma täyttyi Pyhällä Hengellä tämä syntymätön Johannes Kastaja!

        ja edelleen, " syntinen olin jo syntyessäni", eli kun se tukee vauvakasteoppia silloin sopii löytää kaikenlaista Raamatusta sikö vain !

        miksi he eivät voi tai halua tutkia mitä noissakin sanankohdissa todella sanotaan, se on ihme se !
        tiedoksi


      • Anonyymi

        Kastuminen ei liity mitenkään asiaan. Eikä märkyys. Puhut ihan sekavia! Noinhassujako helluntaikirkossa puhutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sitten je sanovat kuinka " lapsi hypähti kohdussa kuullessaan tervehd äänen", j asilloin kuulemma täyttyi Pyhällä Hengellä tämä syntymätön Johannes Kastaja!

        ja edelleen, " syntinen olin jo syntyessäni", eli kun se tukee vauvakasteoppia silloin sopii löytää kaikenlaista Raamatusta sikö vain !

        miksi he eivät voi tai halua tutkia mitä noissakin sanankohdissa todella sanotaan, se on ihme se !
        tiedoksi

        Niin se Johannes hypähti, jos Raamattua uskoo. Eikä mitään vauvakasteoppia ole olemassa eikä psalmit määitä kastetta vaan UT: opetukset.

        Puhut pelkkää pascaa. Tiedoksi.


      • Anonyymi

        raamatussa, perisynti, Adamista ja Eevasta alkaen,

        "Eeva:, "sillä hänestä tuli kaikkien elävien äiti" 1 Moos: 3: 20

        perisynti ASUU ihmisessä, > Eeva, kaikkien elävien äiti.

        Niin oli Vanhan liitonkin aikana, YKSIKÄÄN ei ollut Jumalan edessä Jumalalle kelpaava, ennen ympärileikkausta.

        kristillinen kaste on uuden liiton " KASTEEN ESIKUVA"

        "Tämä mikä tapahtui heille on esikuvallista, ja on kirjoitettu varotukseksi meille, joille
        aikakauden loppukausi on tullut"
        Kor: 10: 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa, perisynti, Adamista ja Eevasta alkaen,

        "Eeva:, "sillä hänestä tuli kaikkien elävien äiti" 1 Moos: 3: 20

        perisynti ASUU ihmisessä, > Eeva, kaikkien elävien äiti.

        Niin oli Vanhan liitonkin aikana, YKSIKÄÄN ei ollut Jumalan edessä Jumalalle kelpaava, ennen ympärileikkausta.

        kristillinen kaste on uuden liiton " KASTEEN ESIKUVA"

        "Tämä mikä tapahtui heille on esikuvallista, ja on kirjoitettu varotukseksi meille, joille
        aikakauden loppukausi on tullut"
        Kor: 10: 11

        löysit aika monta mantraa, joskin ne ovat vähän kuin ikean kaapin osat hajallaan pitkin lattiaa ja kasausohjeet hukassa !

        vähän siinä kaste hapuilee sinne tänne mutta onhan nyt vaikeat ajat ja kirkko konkurssin partaalla eli ymmärrän kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastuminen ei liity mitenkään asiaan. Eikä märkyys. Puhut ihan sekavia! Noinhassujako helluntaikirkossa puhutaan?

        en usko en tosin ole koskaan ollut helluntaikirkossa, mutta epäilen ettei siellä hassuja puhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        löysit aika monta mantraa, joskin ne ovat vähän kuin ikean kaapin osat hajallaan pitkin lattiaa ja kasausohjeet hukassa !

        vähän siinä kaste hapuilee sinne tänne mutta onhan nyt vaikeat ajat ja kirkko konkurssin partaalla eli ymmärrän kyllä!

        Raamatun totuuksia tosin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en usko en tosin ole koskaan ollut helluntaikirkossa, mutta epäilen ettei siellä hassuja puhuta.

        Niin, ei siellä Sanaa puhuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa, perisynti, Adamista ja Eevasta alkaen,

        "Eeva:, "sillä hänestä tuli kaikkien elävien äiti" 1 Moos: 3: 20

        perisynti ASUU ihmisessä, > Eeva, kaikkien elävien äiti.

        Niin oli Vanhan liitonkin aikana, YKSIKÄÄN ei ollut Jumalan edessä Jumalalle kelpaava, ennen ympärileikkausta.

        kristillinen kaste on uuden liiton " KASTEEN ESIKUVA"

        "Tämä mikä tapahtui heille on esikuvallista, ja on kirjoitettu varotukseksi meille, joille
        aikakauden loppukausi on tullut"
        Kor: 10: 11

        Kenenkähän päästä lähti tuollainen viisaus:
        "kristillinen kaste on uuden liiton " KASTEEN ESIKUVA"?????


    • Anonyymi

      Palstan älkyräkääkkä on pahan hengen vallassa ja pilkkaa tällä työkseen pyhiä asioita.

      Kristillinen kaste laspellle nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen on niin Pyhä kuin olla voi.

      Pilkkaamalla lapsen saamaa Kristillistä Pyhää Kastetta ihminen pilkkaa Isää Jumalaa, Poikaa Jeesusta ja Pyhää Henkeä.

      • Anonyymi

        Ei pilkkaa, vaan osoittaa oppinne humpuukikohtia, ja niitähän riittää !

        Baalin pappejakin Jumalan miehet pilkkasivat jos olette lukeneet !

        se on vielä ihan eri asia kuin huuhaaoppeja osoittaa olkoot ne missä poppoossa tahansa.


      • Anonyymi

        Raamattu ei tunne vauvan kasteita eli niitä on tosi hankalaa pilkata vaikka tahtoisikin!

        tiedoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pilkkaa, vaan osoittaa oppinne humpuukikohtia, ja niitähän riittää !

        Baalin pappejakin Jumalan miehet pilkkasivat jos olette lukeneet !

        se on vielä ihan eri asia kuin huuhaaoppeja osoittaa olkoot ne missä poppoossa tahansa.

        Kyllä pilkkaat, pilkkaat kistittyjä ja pilkkat Jumalan Sanaa ja sen opetuksia.. Omat humpuukisi tuot vaan tilalle.

        Raamattu tuntee kastamisen oikein hyvin ja Jeesuksen ohjeet.

        tiedoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne vauvan kasteita eli niitä on tosi hankalaa pilkata vaikka tahtoisikin!

        tiedoksi

        Raamattu ei tunne uudestaan kasteita.

        Mutta varmasti hyvä myöntää että tahtoisin pilkata muita eikä se tahdonksi jää

        tiedoksi


      • Anonyymi

        Joo vanhus tuntuu siltä olevan vieraan hengen vallassa. Sillä on aina samat jutut 😏


    • Anonyymi

      Mitä jos luterilaisen kirkon yhteyteen perustettaisiin herätysliike, jossa uskovien upotuskaste olisi käytäntönä. Ei tulisi niin paljon kirkosta eroamisia ja voitaisiin yhdistää parhaat puolet molemmista seurakuntamalleista.

      • Anonyymi

        jos et ny rupeis sillä pahvilaatikko-koulutuksella ittees viisaampia neuvoon.

        helluntailaisuuden perustajiin kuuluva William Seymour kulki pahvilaatikko päässä , kun rukoili ja puhui "herralle", että sellaista hengellistä tutkimista, sillä tavalla ne hengelliset asiat ja raamattu avautuu . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et ny rupeis sillä pahvilaatikko-koulutuksella ittees viisaampia neuvoon.

        helluntailaisuuden perustajiin kuuluva William Seymour kulki pahvilaatikko päässä , kun rukoili ja puhui "herralle", että sellaista hengellistä tutkimista, sillä tavalla ne hengelliset asiat ja raamattu avautuu . . .

        Raamattu kehottaa menemään kammioosi kun rukoilet, eli ei se hassumpi tulkinta ole!

        parempi s e on kuin ripitetyt koulutytöt nuuska huulessa, kuten luimme medioista eilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kehottaa menemään kammioosi kun rukoilet, eli ei se hassumpi tulkinta ole!

        parempi s e on kuin ripitetyt koulutytöt nuuska huulessa, kuten luimme medioista eilen.

        "ripitetyt koulutyöt"

        kuollut usko katsoo ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ripitetyt koulutyöt"

        kuollut usko katsoo ihmisiin.

        niin eli pahvilootaseymoriin, niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et ny rupeis sillä pahvilaatikko-koulutuksella ittees viisaampia neuvoon.

        helluntailaisuuden perustajiin kuuluva William Seymour kulki pahvilaatikko päässä , kun rukoili ja puhui "herralle", että sellaista hengellistä tutkimista, sillä tavalla ne hengelliset asiat ja raamattu avautuu . . .

        Onko parhamihörhö vaihtanut rienaamisen kohdetta, kun nyt nyt on aiheena joku seimoori?
        Siitähän riittäkin kirjoitettavaa taas moneksi viikoksi.


      • Anonyymi

        Hyvin ristiriitainen ajatus monellakin tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et ny rupeis sillä pahvilaatikko-koulutuksella ittees viisaampia neuvoon.

        helluntailaisuuden perustajiin kuuluva William Seymour kulki pahvilaatikko päässä , kun rukoili ja puhui "herralle", että sellaista hengellistä tutkimista, sillä tavalla ne hengelliset asiat ja raamattu avautuu . . .

        Tämmöinen on ollut, mutta järjestyi omaksi kirkkokunnakseen v-1923, toki siellä oli joitain lapsikasteen kannattajiakin. Koska olet niin viisas, niin sinulle ei varmaan tarvitse kertoa mistä herätysliikkeestä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko parhamihörhö vaihtanut rienaamisen kohdetta, kun nyt nyt on aiheena joku seimoori?
        Siitähän riittäkin kirjoitettavaa taas moneksi viikoksi.

        no, eihän se Parhami ny yksin sitä sodomiaa harjoittanut !!

        Seymour tosin sai 5 vuoden tuomion, ja karkotettiin Norjaan kärsiin vankeusrangaistustaan, Parham vapautettiin syytteistä, olihan Parhamilla "hyväveli-järjestö", niin ei saanut itse tuomiota, että semmosta.


    • Anonyymi

      tulee mieleen näistä kommenteista vanha arvuutus; mikä se on, kun "mies metsään menevi, silmä kotiin katsoo"!?

      ei sitä uskoa meinaa että ollaan vuodessa 2021 kun noita tarinoit alukee kuolleista uskoista sun muista.

      • Anonyymi

        Joo sinun tarinoistasi kyllä tulee mieleen että ei uskoisi että eletään vuotta 2021

        Mutta sitä se kuollut usko teettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinun tarinoistasi kyllä tulee mieleen että ei uskoisi että eletään vuotta 2021

        Mutta sitä se kuollut usko teettää

        mikä tarina herättää epäilyksesi vuosiluvusta, kerro salaisuutesi !


    • Anonyymi

      Rakas veronmaksaja, pysy kirkon jäsenenä.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset kieltävät syntyneensä syntisinä Adamin sukuun.

      He ovat valinneet synnittömän syntymisen Haagarin sukuun ja ovat Ismaelin rintaperillisiä.

      • Anonyymi

        on kyllä niin suurta eksytystä, "että anna mun kaikki kestää" !!

        Jeesus evankeliumissa sanoo selkeästi, "mikä lihasta on syntynyt on liha" Joh: 3: 6

        eivät helluntailaisuudessa erota edes sitä, että Jeesus "siinnyt Pyhästä Hengestä" Matt: 1: 20,

        helluntailaisuudessa mukamas syntyvät synnittömänä !!? huh, huh,
        "tekevät itsestään Jumalan veroisen" , kirjoitettu muuten raamatussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on kyllä niin suurta eksytystä, "että anna mun kaikki kestää" !!

        Jeesus evankeliumissa sanoo selkeästi, "mikä lihasta on syntynyt on liha" Joh: 3: 6

        eivät helluntailaisuudessa erota edes sitä, että Jeesus "siinnyt Pyhästä Hengestä" Matt: 1: 20,

        helluntailaisuudessa mukamas syntyvät synnittömänä !!? huh, huh,
        "tekevät itsestään Jumalan veroisen" , kirjoitettu muuten raamatussakin.

        Mistähän nuo vedenpalvojat keksivät noita valheitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän nuo vedenpalvojat keksivät noita valheitaan?

        Miksihän nuo satanistinoidan eivät usko Raamattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän nuo satanistinoidan eivät usko Raamattua?

        helluntailaisille raamattukin "valheita", ainakin ovat sen suoraan sanoneet, etteivät
        usko raamattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on kyllä niin suurta eksytystä, "että anna mun kaikki kestää" !!

        Jeesus evankeliumissa sanoo selkeästi, "mikä lihasta on syntynyt on liha" Joh: 3: 6

        eivät helluntailaisuudessa erota edes sitä, että Jeesus "siinnyt Pyhästä Hengestä" Matt: 1: 20,

        helluntailaisuudessa mukamas syntyvät synnittömänä !!? huh, huh,
        "tekevät itsestään Jumalan veroisen" , kirjoitettu muuten raamatussakin.

        älä nyt tee itsestäsi ihan naurettavaa hermannia noilla älyttömillä sepustuksilla joissa ei ole päätä eikä häntää sen enempää.

        tyhmempikin menee viisaastá jos ymmärtää olla hiljaa.


    • Anonyymi

      Kristillisistä Kirkoista eronneita harhaoppisia lahkolaisia pitää varoa ja karttaa, vaikka he esiintyvät olevansa hyvällä asialla.
      2.Kor.
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

    • Anonyymi

      jaahas sakastin beesiipi käynyt esittelemässä armolahjojaan taas kerran !

      tuollasta se on meno kun uudestisyntymättömät leikkii uskon asioilla.

      • Anonyymi

        helluntailaisten uudestisyntyminen on "hurmoskokemus", tosin raamatussa kirjoitettu,

        "vedestä ja hengestä",

        ai niin, mut ettehän te raamattuun usko, sorry, sorry . ..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe