Roskasakki pilannut

Anonyymi

jo Nesteellä normaalin tankkauksen...kun ajat tankkauspisteelle sinun on käytävä sisällä maksamassa etukäteen arvioitu polttoaineen euromäärä, ennenkuin bensahana aukeaa ja pääset aloittamaan polttoaineen oton.Polttoainetta saa vain sen verran kun olet etukäteen maksanut.Polttoaineen tulo katkeaa kun euromäärä tulee täyteen.Käteisellä ei siis voi enään maksaa.

17

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sulla rankkaa, vaihda huoltoasemaa ja lopeta vinkuminen...

• Anonyymi

Ei kai mun huoltoasemaa kuitenkaan tarvitse vaihtaa...viereinen kaista riittää automaatin puolelle?!

• Anonyymi

En minäkään ilmatteeksi antaisi bensaa, vaan siitä pitää maksaa. Järki hoi älä jätä!

• Anonyymi

Ihanko totta valopää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta valopää.

Kyllä, ajele sillä nissanillas, lerppa kulli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ajele sillä nissanillas, lerppa kulli.

Ei oo Nissania...saksalaisten laatuautolla ajelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo Nissania...saksalaisten laatuautolla ajelen.

Saksassa osata tehdä kun kaljaa, laatuautoista tietookaan🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Rosvot lisääntyy, kun kaikki kallistuu EU lahkossa!💸💸💸

• Anonyymi

Kyllä se näin on.Moraali rapistuu ja narsismi lisääntyy.

• Anonyymi

Taidat kuulua itse kyseiseen roskasakkiin ja nyt katkerana tilität, kun juoksubensat jääkin saamatta🤷‍♂️

• Anonyymi

Joo sepä se kun juoksubensan saanti loppu.Olin niin laskenu tilin riittävän loppukuun kun pummin bensat työmatkoille tässäkin kuussa.Kyllä nyt nillityttää ja on niin vaikeeta....niin vaikeeta.Nillin nillin.

• Anonyymi

Tankkaa automaatista äläkä inise

• Anonyymi

No hyvä kun sanoit.Minäpä tankkaan tästä eteenpäin automaatista ja lakkaan inisemästä.Ini ini...meinaa se ininä väkisin tulla, mutta lupaan tosissani yrittää sen lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä kun sanoit.Minäpä tankkaan tästä eteenpäin automaatista ja lakkaan inisemästä.Ini ini...meinaa se ininä väkisin tulla, mutta lupaan tosissani yrittää sen lopettaa.

Älä kirjottele tänne, kun tuntuu noin menevän pahasti tunteisiin...

• Anonyymi

en suosikkaan paikkoja jossa sama hiekka auton kuljettaja hyppää tunnin välein tuhlaamassa tunnin tienestinsä

• Anonyymi

Olen omistanut kortin n. 30 vuotta, enkä ole koskaan maksanut tankkausta kassalle. En ennen enkä jälkeen.

• Anonyymi

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34