Miksi puhelin ei soi

Anonyymi

Minulla on ollut älypuhelin kolme vuotta, mutta en sillä ole yhtään puhelua soittanut, koska olen täysin yksinäinen. Olen jo ohittanut elianajanodotteeni ja kaikki tuttavani ovat kuolleet. Kukaan ei soita eikä minulla ole ketään, jolle voisin soittaa. Puhelinta en osaa käyttää enempää kuin kytkeä virrat ja hiukan netin selailua. Puhuminen on vaivalloista kun asiaan liittyvät lihakset ilmeisesti ovt surkastuneet.

11

876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo outokumpu

• Anonyymi

Outokummussa normal.

• Anonyymi

Oletko antanut kenenkään tietää että olet olemassa?

Oletko käynyt missään ilmaisissa tapahtumissa, luennoilla, esittelykierroksilla? Siellä aina voi esittää kysymyksiä ( saat puhekykysi takaisin :) )
      Oletko koskaan ajatellut osallistua mihinkään kiinnostavaan?
      Ai, että mikään ei kiinnosta?
      Sitten oletkin parhaassa mahdollisessa asemassa, voit osallistua mihin tahaansa ja kokeilla eri aloja, taide, tiede, matkailu (virtuaali) , tekniikka (esim polkupyorän korjaus), kokkaus, jne jne jne jne

Aivan varmasti noissa tapaamisissa, ryhmissä, luokissa, kursseissa sinä voit avata sana-arkkusi ja saada äänesi kuulumaan.
      Ellet usko, kokeile!

• Anonyymi

Myy puhelin ja lakkauta liittymä. Tienaat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täyttelet vaan muutaman arpalipun ja laitat niihin osoitteesi, puhelin nron ja vielä sähköpostisi niin voit olla varma että sinua vainotaan monenlaisilla yhteydenotoilla ainakin seuraavat 10 vuotta . Saat keskustella niin paljon kun tahdot.
      "Olet meidän vanha asiakas. Hyvä kun tavoitin sinut jne .......

• Anonyymi

Alkaahan se ahdistamaan jos notkuu aamuyöllä netissä. Nuku yöllä kuten muutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaahan se ahdistamaan jos notkuu aamuyöllä netissä. Nuku yöllä kuten muutkin.

Joojoo outokumpu

• Anonyymi

Missä asutkin ? Helsinki on Asukastalot . D-asemat Kallio,Kannelmäki ja Kontula. Diakonisalitoksella toimpisteitä kaikialla.Kuin Punainen risti. Serakunta. Kaiksta saat otimintaa yksinäinen ja ystäviä. Kuin Helsinki Mission : Ystävä ysinäiselle,akivitetia. Kohtamisia.jne. Alat tutkia,selaa netti edellä maininitut paikat.Ikän katsomatta!

• Anonyymi

Käytänössä sama asia täällä itäHelsinki ! Ainoa että tietoinen valintani minulla on noin 12v. vanha samsug känny. Tietoinen valinta en liitynyt F.B. Olen sitten erisitetty oma sukunikin,outo kumma,kun ei ole somessa jnePuhelin ei todellakaan soi! Tämä korona aika 16 henkilöä menentin kuolemalle: 3 ilmoitus tuli kiirelisenä puheluna:koskien siskoni, veljeni ja suhteeni kuolemat.12 kuolemat tuli kylmänä tekstiviestinä ja 1 posti kirjeenä! Selasta se elämä on.terveisin, yksi mutsi monista Kontulasta Helsinki 94

• Anonyymi

Kun olin töissä niin soittelin aina sieltä kaikille kavereilleni tarpeellisissa asioissa.
      Kun jäin pois töistä, niin lakkasin soittelemasta omalla kustannuksellani.
      Yhteydenotot vähenivät jostakin syystä 80 %:a.
      Nyt kun puheluita on vähän niin otin oikein halvan liittymän eli 9,90€/kk.
      Se olikin liian halpa, sillä puheaika tulee täyteen jo puolen kuun aikoihin ja loput puhelut veloitetaankin minuuttimaksulla eli 10 € liittymä maksaa todellisuudessa laskun mukaan 30 €/kk, kun joudun kuitenkin soittelemaan jonkin verran mm. yhdistysasioissa. Pitää vaihtaa takaisin johonkin 15-20 €: liittymään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9317
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      58
      4833
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4531
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      56
      2851
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1566
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      44
      1254
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1232
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1164
    Aihe