Miksi puhelin ei soi

Anonyymi

Minulla on ollut älypuhelin kolme vuotta, mutta en sillä ole yhtään puhelua soittanut, koska olen täysin yksinäinen. Olen jo ohittanut elianajanodotteeni ja kaikki tuttavani ovat kuolleet. Kukaan ei soita eikä minulla ole ketään, jolle voisin soittaa. Puhelinta en osaa käyttää enempää kuin kytkeä virrat ja hiukan netin selailua. Puhuminen on vaivalloista kun asiaan liittyvät lihakset ilmeisesti ovt surkastuneet.

11

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo outokumpu

      • Anonyymi

        Outokummussa normal.


    • Anonyymi

      Oletko antanut kenenkään tietää että olet olemassa?

      Oletko käynyt missään ilmaisissa tapahtumissa, luennoilla, esittelykierroksilla? Siellä aina voi esittää kysymyksiä ( saat puhekykysi takaisin :) )
      Oletko koskaan ajatellut osallistua mihinkään kiinnostavaan?
      Ai, että mikään ei kiinnosta?
      Sitten oletkin parhaassa mahdollisessa asemassa, voit osallistua mihin tahaansa ja kokeilla eri aloja, taide, tiede, matkailu (virtuaali) , tekniikka (esim polkupyorän korjaus), kokkaus, jne jne jne jne

      Aivan varmasti noissa tapaamisissa, ryhmissä, luokissa, kursseissa sinä voit avata sana-arkkusi ja saada äänesi kuulumaan.
      Ellet usko, kokeile!

    • Anonyymi

      Myy puhelin ja lakkauta liittymä. Tienaat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täyttelet vaan muutaman arpalipun ja laitat niihin osoitteesi, puhelin nron ja vielä sähköpostisi niin voit olla varma että sinua vainotaan monenlaisilla yhteydenotoilla ainakin seuraavat 10 vuotta . Saat keskustella niin paljon kun tahdot.
      "Olet meidän vanha asiakas. Hyvä kun tavoitin sinut jne .......

      • Anonyymi

        Alkaahan se ahdistamaan jos notkuu aamuyöllä netissä. Nuku yöllä kuten muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaahan se ahdistamaan jos notkuu aamuyöllä netissä. Nuku yöllä kuten muutkin.

        Joojoo outokumpu


    • Anonyymi

      Missä asutkin ? Helsinki on Asukastalot . D-asemat Kallio,Kannelmäki ja Kontula. Diakonisalitoksella toimpisteitä kaikialla.Kuin Punainen risti. Serakunta. Kaiksta saat otimintaa yksinäinen ja ystäviä. Kuin Helsinki Mission : Ystävä ysinäiselle,akivitetia. Kohtamisia.jne. Alat tutkia,selaa netti edellä maininitut paikat.Ikän katsomatta!

    • Anonyymi

      Käytänössä sama asia täällä itäHelsinki ! Ainoa että tietoinen valintani minulla on noin 12v. vanha samsug känny. Tietoinen valinta en liitynyt F.B. Olen sitten erisitetty oma sukunikin,outo kumma,kun ei ole somessa jnePuhelin ei todellakaan soi! Tämä korona aika 16 henkilöä menentin kuolemalle: 3 ilmoitus tuli kiirelisenä puheluna:koskien siskoni, veljeni ja suhteeni kuolemat.12 kuolemat tuli kylmänä tekstiviestinä ja 1 posti kirjeenä! Selasta se elämä on.terveisin, yksi mutsi monista Kontulasta Helsinki 94

    • Anonyymi

      Kun olin töissä niin soittelin aina sieltä kaikille kavereilleni tarpeellisissa asioissa.
      Kun jäin pois töistä, niin lakkasin soittelemasta omalla kustannuksellani.
      Yhteydenotot vähenivät jostakin syystä 80 %:a.
      Nyt kun puheluita on vähän niin otin oikein halvan liittymän eli 9,90€/kk.
      Se olikin liian halpa, sillä puheaika tulee täyteen jo puolen kuun aikoihin ja loput puhelut veloitetaankin minuuttimaksulla eli 10 € liittymä maksaa todellisuudessa laskun mukaan 30 €/kk, kun joudun kuitenkin soittelemaan jonkin verran mm. yhdistysasioissa. Pitää vaihtaa takaisin johonkin 15-20 €: liittymään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe