Miksi puhelin ei soi

Anonyymi

Minulla on ollut älypuhelin kolme vuotta, mutta en sillä ole yhtään puhelua soittanut, koska olen täysin yksinäinen. Olen jo ohittanut elianajanodotteeni ja kaikki tuttavani ovat kuolleet. Kukaan ei soita eikä minulla ole ketään, jolle voisin soittaa. Puhelinta en osaa käyttää enempää kuin kytkeä virrat ja hiukan netin selailua. Puhuminen on vaivalloista kun asiaan liittyvät lihakset ilmeisesti ovt surkastuneet.

11

845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo outokumpu

• Anonyymi

Outokummussa normal.

• Anonyymi

Oletko antanut kenenkään tietää että olet olemassa?

Oletko käynyt missään ilmaisissa tapahtumissa, luennoilla, esittelykierroksilla? Siellä aina voi esittää kysymyksiä ( saat puhekykysi takaisin :) )
      Oletko koskaan ajatellut osallistua mihinkään kiinnostavaan?
      Ai, että mikään ei kiinnosta?
      Sitten oletkin parhaassa mahdollisessa asemassa, voit osallistua mihin tahaansa ja kokeilla eri aloja, taide, tiede, matkailu (virtuaali) , tekniikka (esim polkupyorän korjaus), kokkaus, jne jne jne jne

Aivan varmasti noissa tapaamisissa, ryhmissä, luokissa, kursseissa sinä voit avata sana-arkkusi ja saada äänesi kuulumaan.
      Ellet usko, kokeile!

• Anonyymi

Myy puhelin ja lakkauta liittymä. Tienaat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täyttelet vaan muutaman arpalipun ja laitat niihin osoitteesi, puhelin nron ja vielä sähköpostisi niin voit olla varma että sinua vainotaan monenlaisilla yhteydenotoilla ainakin seuraavat 10 vuotta . Saat keskustella niin paljon kun tahdot.
      "Olet meidän vanha asiakas. Hyvä kun tavoitin sinut jne .......

• Anonyymi

Alkaahan se ahdistamaan jos notkuu aamuyöllä netissä. Nuku yöllä kuten muutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaahan se ahdistamaan jos notkuu aamuyöllä netissä. Nuku yöllä kuten muutkin.

Joojoo outokumpu

• Anonyymi

Missä asutkin ? Helsinki on Asukastalot . D-asemat Kallio,Kannelmäki ja Kontula. Diakonisalitoksella toimpisteitä kaikialla.Kuin Punainen risti. Serakunta. Kaiksta saat otimintaa yksinäinen ja ystäviä. Kuin Helsinki Mission : Ystävä ysinäiselle,akivitetia. Kohtamisia.jne. Alat tutkia,selaa netti edellä maininitut paikat.Ikän katsomatta!

• Anonyymi

Käytänössä sama asia täällä itäHelsinki ! Ainoa että tietoinen valintani minulla on noin 12v. vanha samsug känny. Tietoinen valinta en liitynyt F.B. Olen sitten erisitetty oma sukunikin,outo kumma,kun ei ole somessa jnePuhelin ei todellakaan soi! Tämä korona aika 16 henkilöä menentin kuolemalle: 3 ilmoitus tuli kiirelisenä puheluna:koskien siskoni, veljeni ja suhteeni kuolemat.12 kuolemat tuli kylmänä tekstiviestinä ja 1 posti kirjeenä! Selasta se elämä on.terveisin, yksi mutsi monista Kontulasta Helsinki 94

• Anonyymi

Kun olin töissä niin soittelin aina sieltä kaikille kavereilleni tarpeellisissa asioissa.
      Kun jäin pois töistä, niin lakkasin soittelemasta omalla kustannuksellani.
      Yhteydenotot vähenivät jostakin syystä 80 %:a.
      Nyt kun puheluita on vähän niin otin oikein halvan liittymän eli 9,90€/kk.
      Se olikin liian halpa, sillä puheaika tulee täyteen jo puolen kuun aikoihin ja loput puhelut veloitetaankin minuuttimaksulla eli 10 € liittymä maksaa todellisuudessa laskun mukaan 30 €/kk, kun joudun kuitenkin soittelemaan jonkin verran mm. yhdistysasioissa. Pitää vaihtaa takaisin johonkin 15-20 €: liittymään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe