Ei ole normaalia tuntea voimakasta yhteyttä, kun ei olla lähekkäin edes. Varattukin vielä. Joskus kun olen yksin se iskee, sanaton tunne, että tunnen hänet sydämestä, rakkautta ja syvää hyväksyntää häneltä. Ja sitten ei olekaan mitään. Niin todelliselta tuntuu silti. Psykoosiin kai vaivun. Hullun rakkautta, mielipuolen suhteilua.
Vie minulta järjen tämä yhteys sinuun
88
2083
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus tuntuu siltä, mutta sillä on oma kohta sydämessä. Luultavasti ikuisesti.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? En halua alkaa hempeilemään väärän sukupuolen kanssa.
- Anonyymi
Mies olen. Hempeilijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen. Hempeilijä.
Harvinaista näin päin. Milloin näit viimeksi tuon naisen mielessäsi?
- Anonyymi
Lyrica auttaa. Vai olikse lyriikat..
- Anonyymi
Eli tykkäät hoilailla notkuissa? Ei kai se väärin oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tykkäät hoilailla notkuissa? Ei kai se väärin oo
En ollut minä vaan trolli. Melkein lopettanu nykyisin koko alkoholin käytön. Otan enää vain todella harvoin kun jokin todella hyvä syy. Juomisen ilosta en juo.
- Anonyymi
Kohta alat kuulla puhetta ja sit se on menoa.
- Anonyymi
😧🥰🥰
- Anonyymi
Niin voi käydä. Hourulaan joudun jos tämä jatkuu.
- Anonyymi
Jatkan vielä kun olen järjissäni, sillä olen vetämässä kalsarikännejä kotonani. Eipä ollut tunteista paljon hyötyä parisuhteeseen, Mee Toot ja kaikki tuli koettua.
Tuo mitä koet, on jonkun suuremman alkusoittoa. Ei liity parisuhteeseen. 20 vuoden avohoito kokemuksella voisin sanoa, että olen käynyt läpi aika monta eri vaihtoehtoa mistä tämä tunteiden siirto johtuu.
Siis olen tosissani tutkinut ja käynyt monilla kursseilla. Nyt minua kiinnostaisi vielä tuo entiteetti kurssi.
Eniten minua resonoi:
Me edelläkävijät olemme jo tehneet vaikeimman työn, mutta olet seuraavan sukupolven valotyöntekijä ja sinun seurassasi on Elohim enkeli.
Me jäämme siis eläkkeelle ja te nuoret hoidatte homman kotiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi käydä. Hourulaan joudun jos tämä jatkuu.
Toiset ovat herkempiä aistimaan ei siinä muusta ole kyse sinun toinen puoli puuttuva kaksoisliekki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ovat herkempiä aistimaan ei siinä muusta ole kyse sinun toinen puoli puuttuva kaksoisliekki.
Totta tuokin.
- Anonyymi
Mikset sä enää tuu juttelee mä vihaan sua nyt
- Anonyymi
Etkö muutenkin?
- Anonyymi
Koska vaikutit siltä, että vihaat minua. Eli ennustin asian. Nyt vihaat. Annan nyt tunteiden kuolla. Siksi välttelen vähän aikaa. Tsemppiä 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vaikutit siltä, että vihaat minua. Eli ennustin asian. Nyt vihaat. Annan nyt tunteiden kuolla. Siksi välttelen vähän aikaa. Tsemppiä 😚
Ei näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näin
Kuka puhuu ja kenelle? Putosin kyydistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka puhuu ja kenelle? Putosin kyydistä.
Niin, asioita EI hoideta näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, asioita EI hoideta näin.
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näin
Olet linnakundi, ei muuta.
- Anonyymi
Kuin järjetön mä oisin...
- Anonyymi
Niin minultakin naiselta vie järjen tämä ikävöinti. On niin voimakas yhteys ja kuinka se voi olla näin, jos ei edes kasvotusten ole puhunut toisen kanssa. Mennään psykoosiin yhdessä sitten ja tullaan hulluiksi.
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊😊😊
Oliko tuo nyt myöntyvä vastaus tuolle kutsulle?
- Anonyymi
Ihan yksinääs olet kera henkiolentojen. Tai voithan sinä naiselta kysyä mitä mieltä hän on, mut 100% veikkaus on ettei hän sua edes tunnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo nyt myöntyvä vastaus tuolle kutsulle?
Vai ilakoiko kun joku on menettämässä järkensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yksinääs olet kera henkiolentojen. Tai voithan sinä naiselta kysyä mitä mieltä hän on, mut 100% veikkaus on ettei hän sua edes tunnista.
Mahdollista on tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ilakoiko kun joku on menettämässä järkensä?
Ei kun aloittaja ja minulla sama tilanne, molemmat menettää järjen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun aloittaja ja minulla sama tilanne, molemmat menettää järjen.
Oikeasti, mulla se on lähellä. En saa nukuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minullakin. Ehkä näkeminen ruokkii sitä tunnetta. Jos ei nähtäisi ollenkaan niin voisi jopa elää ilman tätä tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih, mitä sille voisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minullakin. Ehkä näkeminen ruokkii sitä tunnetta. Jos ei nähtäisi ollenkaan niin voisi jopa elää ilman tätä tunnetta.
Mulla ei auta tuokaan. Joskus minut valtaa sanomaton ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih, mitä sille voisi tehdä?
Hän voisi puhaltaa mun sydämeni haavoihin, oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei auta tuokaan. Joskus minut valtaa sanomaton ikävä.
Ei se auta, mutta vähän helpottaisi ehkä ajan kanssa kun ei näkisi enää toista. Oletko miettinyt miksi ikävä voi olla näin voimakas tai mitä tapahtuisi jos toisen kanssa pääsisi puhumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se auta, mutta vähän helpottaisi ehkä ajan kanssa kun ei näkisi enää toista. Oletko miettinyt miksi ikävä voi olla näin voimakas tai mitä tapahtuisi jos toisen kanssa pääsisi puhumaan?
Olen ajatellut. Ei se puhuminen ratkaise vielä mitään. Merkit kiinnostuksesta laittaa tunteet roihuun ja torjunta tuo tuskaa. En tiedä mitä se voisi olla hänen kanssaan. Luultavasti täyttymys, koska erilläänkin tunteet ovat jotain valtavan syvää. Tai sitten nää on henkimaailman juttuja tai päänsisäistä mielenvikaisuutta. Tässä rupeaa olemaan jo itsekin huolissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut. Ei se puhuminen ratkaise vielä mitään. Merkit kiinnostuksesta laittaa tunteet roihuun ja torjunta tuo tuskaa. En tiedä mitä se voisi olla hänen kanssaan. Luultavasti täyttymys, koska erilläänkin tunteet ovat jotain valtavan syvää. Tai sitten nää on henkimaailman juttuja tai päänsisäistä mielenvikaisuutta. Tässä rupeaa olemaan jo itsekin huolissaan.
Ei se ratkaise, mutta voisi saada helpotusta tähän tilanteeseen. Epätietoisuus se tässä vaivaa meitä molempia ja siihen yhdistetyt ajatukset. Sitten yhdistettynä sellainen luonne mikä haluaa tietää kaiken. En minä kenenkä tahansa kanssa tunne näin ja mieti sitä jos molemmat tuntee samalla tavalla. Mitä tässä odotetaan? Jotain ihmettäkö tapahtuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ihan vaan rakastumista. Olen kuullut että niin käy ihmisille joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ratkaise, mutta voisi saada helpotusta tähän tilanteeseen. Epätietoisuus se tässä vaivaa meitä molempia ja siihen yhdistetyt ajatukset. Sitten yhdistettynä sellainen luonne mikä haluaa tietää kaiken. En minä kenenkä tahansa kanssa tunne näin ja mieti sitä jos molemmat tuntee samalla tavalla. Mitä tässä odotetaan? Jotain ihmettäkö tapahtuvan.
Sitä ihmettä se varmaan roihahtaa kunnolla, jos saa tuulta ehkä se just pelottaa, kun sen tietää yrittää väistellä kuitenkin ehkä edessä jokatapauksesa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ihmettä se varmaan roihahtaa kunnolla, jos saa tuulta ehkä se just pelottaa, kun sen tietää yrittää väistellä kuitenkin ehkä edessä jokatapauksesa...
En yhtään epäile etteikö roihahtaisi. Se olisi menoa sitten. Tilanne on vaikea ymmärrän sen sinunkin kannalta. Ja molempia pelottaa se. Mutta eikö se olisi helpompi vain saada selvyys kaikelle? Sitten olisi helpompi olla sen tunteen kanssa.
- Anonyymi
Joku jättää pysyvän jäljen kaikkeen. Ei varattu ole immuuni rakastumaan, Näin vain kävi itselleni - sivusta
- Anonyymi
Varmaan tämä on varhaisen hulluuden esiaste. On ehkä jo aina myöntää se itselleen.
- Anonyymi
Onkohan se sitten sulle hyväksi? Sun aika mennä eteenpäin? Haluat kuitenkin mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se sitten sulle hyväksi? Sun aika mennä eteenpäin? Haluat kuitenkin mennä
Mennä? Minne mennä? En halua eteenpäin, eikä se ole mahdollistakaan. Paikoillaan olen polkenut vuosia ja vuosia.
- Anonyymi
Kumpi teistä on se varattu osapuoli?
- Anonyymi
Vai molemmat?
- Anonyymi
Onko tää tunteellisten ihmisten ongelma, ja niitten, jotka tuntee vahvasti?
- Anonyymi
niin kauan siina ei ole mielestani ongelmaa kunnes jatat minut taas siina on asian suurin ongelma mielestani
- Anonyymi
Herkkien ja tunteellisten. Semmoisten kellä on sydän paikallaan <3
- Anonyymi
Minä en saa miestä mielestäni enkä sydämestäni millään. Vaikka kohdattaisiin ihan vain ohimennen sanomatta mitään niin jokin kahden välinen sanaton yhteys ja niin syvä lämpö tuntuu luissa ja ytimissä. Molemmat vain välitämme ja luulen että tiedämme sen, sanomattakin. Ei tarvita edes sanoja vaikka haluttaisiin ne joskus varmasti kuulla vielä. Ollaan vain ja ymmärretään toisiamme. Kauniita hetkiä.
- Anonyymi
Niin, kohtaamisten jälkeen tulee usein tuo ilmiö mullakin. Pelkään, että olen sekoamassa lopullisesti, sillä niin syvälle tunteet menee. Kohtaaminen voi olla mitätöntä sinänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kohtaamisten jälkeen tulee usein tuo ilmiö mullakin. Pelkään, että olen sekoamassa lopullisesti, sillä niin syvälle tunteet menee. Kohtaaminen voi olla mitätöntä sinänsä.
pista se ovikello nytten paahansa ja tule sitten kun sita uskallat soittaa
- Anonyymi
En tartte miestä, pidän vain naisimmeisistä! T. Mies
- Anonyymi
Meillä mitään ole. Oot niin umpihankala tyyppi, että en ite kuvittele enää yhtään mitään. Omat on tosiaan kuvitelmas jos jollain on.
- Anonyymi
Ei miesten tarvi tänne kommentoida.
- Anonyymi
Pelkäätte että te sekoatte, niin te sekoattekin.
- Anonyymi
Jos olisimme kaksin, sekoaisin mielelläni. Kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisimme kaksin, sekoaisin mielelläni. Kai.
Mikä estää?
- Anonyymi
Oujeah, rakastan elävääJumalaa. En noita saatanan enkeleitä.
- Anonyymi
Ehkä voisi olla armollista ja parempi, että elelis täysin vintti pimeänä. Jos olis niin sekasin, ettei tajua maailman menosta enää mitään. Ehkä niin olisi parempi.
- Anonyymi
Miksi koet noin?
- Anonyymi
Missä te olette tavanneet?
- Anonyymi
Kaupassa muutama päivä sitten törmäsin kolme kertaa sellaiseen 50 tummaan mieheen.
- Anonyymi
siina se onkin pitkä pahina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siina se onkin pitkä pahina
ei mikaan muu ole pahinta kuin se etta me ei vaan koskaan nahba
- Anonyymi
Jos viime näkemä on mennyt sanattomasti niin sitten saattaa olla lähellä.
- Anonyymi
Mikä niin on lähellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niin on lähellä?
Aloitus. Ja täydennysteksti tähän päälle. Olemme enemmän kaukana kuin lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niin on lähellä?
pasi onko meiban valit taas ok ainakin vahan aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pasi onko meiban valit taas ok ainakin vahan aikaan
nyt rupean tekemaan muuta joten palataan taas
- Anonyymi
Rakkaus on tärkeä ja melko harvinainenkin asia ihmisen elämässä. Kannattaa ap olla yhteyksissä ihastukseesi, jos tunteet ovat molemminpuoliset niin kyllä yhdessäolonne voisi olla hyvä juttu, vaikka olisikin nyt varattu/varattuja.
- Anonyymi
Kai ne taitaa molemminpuoliset olla? Mut ei kumpikaan uskalla ottaa sitä ensi askelta vaikka kummallakin on paha olla. Hulluja taidetaan olla molemmat.
- Anonyymi
Vai onko jääräpää, pässinpää paremmin kuvaavat sanat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko jääräpää, pässinpää paremmin kuvaavat sanat?
Veit sanat suusta :) mä olen se jäärä sit :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne taitaa molemminpuoliset olla? Mut ei kumpikaan uskalla ottaa sitä ensi askelta vaikka kummallakin on paha olla. Hulluja taidetaan olla molemmat.
Siltä vaikuttaa🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei ole ottanut ensimmäistäkään askelta? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei ole ottanut ensimmäistäkään askelta? Sivusta
Ei ole ottanut. Mitään ei ole tapahtunut. Katseita puolin ja toisin vain. Sanatonta yhteyttä vaan on kokoajan. Tuntuu luissa ja ytimissä. Ikävää, surua ja ahdistusta, kun ei toista näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ottanut. Mitään ei ole tapahtunut. Katseita puolin ja toisin vain. Sanatonta yhteyttä vaan on kokoajan. Tuntuu luissa ja ytimissä. Ikävää, surua ja ahdistusta, kun ei toista näe.
Sinäpä sen mies sanoitkin ja tiivistit tuon meidän tilanteen aika hyvin pakettiin. Voi että tykkään katsella sinua olethan aika komea pakkaus :) ja tuo sanaton yhteys.. ja halu nähdä. Ensiaskel vain puuttuu ja siinä olisi jo valmiiksi niin paljon jännitettä, että olisi varmasti ihan mielenkiintoista kohdata toinen.
- Anonyymi
Joko ne perunat kiehu?
- Anonyymi
Kiva, jos sanot aina, kun lähdet
Ja sanot, milloin palaat
- Anonyymi
Se on sitä oikeaa rakkautta! Ei muuta sen tietää siitä kun luulee, että on seonnut, kun ei saa mielestänsä mitenkään!
- Anonyymi
Kauanko olet hänet tuntenut?
- Anonyymi
Samankaltainen tunne minulla naisella. Hulluutta mutta se hulluus on laantunut, asioita tapahtunut mutta se ei ole poistunut kaikesta järkeilystä huolimatta. Yhteys on edellen vahva mutta ne tunteet hiipui toiselta tai kielsi ne kokonaan. Onneksi ei olla nähty pitkiin aikoihin voisi roihahtaa taas ja voiko sitä enään jarruttaa. Tiedä sitten miksi vastasin koska tänä ei ollut minulle..
- Anonyymi
Olet todennäköisesti kohdannut kaksoisliekin. Sitä ei saa mielestä pois, tuskin koskaan? Olen kohdannut omani. Tämä on raastavaa.
- Anonyymi
Missä kohtasit miehen?
- Anonyymi
Etkö muista, että erosin? Etkö muista, kun kerroin ostaneeni oman asunnon?
Ajattelin sinua (Häntä) tänään kahdesti. Kuumasti, intohimolla, rakkaudella ja lämmöllä. Näimme fantasiassani kotonasi (siellä, mikä sinulla vielä on, jos et ole sitä myynyt). Halasimme, kun kysyin saanko halata pitkän tauon jälkeen. Siitä se lähti kuuma, kostea, rakkaudellinen ja hyvin intohimoinen hetki kanssasi. Se lämpö ja syvä yhteys, mitä koimme yhdessä, oli vielä suurempi kokemus kuin muu hyvänolon ilotulitus. Valitettavasti vain fantasiaa, mutta niin järjettömän todentuntuista myös fyysisesti. 😳
Kenenkään muun kanssa fantasia ei ole tuntunut koskaan todelta. Rakastuminenko sen tekee? Mitä, jos kumpikin kokee sen samaan aikaan eri paikoissa?. Voiko niin olla? Ehkä ei, mutta paljon voimaa, lämpöä ja hyvää oloa nuo hetket ainakin tuo. - Anonyymi
Kävelet vastaani tai näen sinut nopeasti arjen askareissa. Tuntuu kuinka sydämeni pysähtyisi samalla onnesta pakahtuu ja surusta hajoaa. Ikävä iskee silloin, kun puhumme nauran, koska saan kokea sinut, mutta en voi sanoa mitään. Olet mies jonka ei pitänyt tulla elämään, mutta olet mies jonka tarvitsen ainiaaksi elämään.
- Anonyymi
Ei kai elämässä ole muutenkaan mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151