Profetia joka ei petä.

Anonyymi

Taas katsoin sen rabin kirjoituksia, ja huomasin hänen avanneen erään Ilmestyskirjan profetian sisältöä.
Kamalaa mitä on tulossa, mutta Jumalan profetiat eivät petä.

Kummasti nuo Ilmestyskirjan profetiat avautuu juutalaisille rabeille.

185

4362

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kirjoitusta tarkoitat?

• Anonyymi

Nuo rabit tuntee kaikki pyhät kirjoitukset ja Ramaatun kuin omat taskunsa, ei ihme että tuntee paremmin kuin tavallinen tallaaja.

• Anonyymi

Nehän opettelee niitä lapsesta asti joten eiköhän tiedä.

• Anonyymi

Nuo rabit tuntee kaikki pyhät kirjoitukset ja Ramaatun kuin omat taskunsa, ei ihme että tuntee paremmin kuin tavallinen tallaaja.

Siis Talmudin,ei Raamattua.
        Rabit ovat kuin Islamin imaamit.
        Ne ei kuulu tänne Kristuksen maille !
        Meillä on Raamattu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän opettelee niitä lapsesta asti joten eiköhän tiedä.

Talmudia,ei Raamattua!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä myös hyvin selitetty

https://www.youtube.com/watch?v=8OUVzpr8Ktk&t=2123s

Kyllä on tyyppi pahasti harhassa. Eräs nykyajan eksyttäjistä.

• Anonyymi

Totta totisesti vakuuttavaa selitystä.

• Anonyymi

Tootta totisesti kakt housuun:)) Juutalainen rabbi lukee talmudia,ei Raamattua!

• Anonyymi

Onko tuo rabbi kirjoittanut selityskirjoja. Jos on niin tilaan heti ainakin Ilmestyskirjan selityksen.

• Anonyymi

Etsin netistä sen kirjoja, mutta en löytänyt. Tietääkö joku onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsin netistä sen kirjoja, mutta en löytänyt. Tietääkö joku onko?

Käsittääkseni on useita kirjoja kirjoittanut, mutta juutalaisnimellään. En tiedä sitä nimeä, mutta joku tuttu muisteli häneltä tulleen useita kirjoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni on useita kirjoja kirjoittanut, mutta juutalaisnimellään. En tiedä sitä nimeä, mutta joku tuttu muisteli häneltä tulleen useita kirjoja.

Soita jollekin sinne seurakuntaan ja kysy mikä tuon nimi on tai sen kirjojen nimi.

• Anonyymi

Tuosta tullessa palavasta vuoresta on ollut vaikka mitä tulkintaa mutta ensi kerran luen jotain uskottavan tuntuista. Joku Suomen juutalainen on selvästi tuo selittäjä.

• Anonyymi

Ei kai sitä enää kukaan epäilekään, juutalainen mikä juutalainen, ja hyvin oppinut sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sitä enää kukaan epäilekään, juutalainen mikä juutalainen, ja hyvin oppinut sellainen.

Luepa sen rabin blogikirjoituksia niin et voi muuta kuin ihmetellä. Se näkyy tosiaan tuntevan sanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa sen rabin blogikirjoituksia niin et voi muuta kuin ihmetellä. Se näkyy tosiaan tuntevan sanaa.

Luin varmaan kymmenkunta ja pakko myöntää että tuntee sanaa ja osaa tuoda sen selkokielellä esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin varmaan kymmenkunta ja pakko myöntää että tuntee sanaa ja osaa tuoda sen selkokielellä esiin.

Sama täällä ja eikun jatkoon.

• Anonyymi

Paljon uutta tietoa olen saanut noista blogikirjoituksista.Tuntuu tietävän mistä puhuu.

• Anonyymi

Ilm 8:8 ...silloin heitettiin mereen kuin suuri, tulessa palava vuori...
      Se toteutuu vihan aikana jolloin taivaalta syöksyy asteroidi Välimeren, pedon valtakunnan alueelle.

• Anonyymi

Onko kaupungin nimi Betlehem profetia, sillä se tarkoittaa "Leivän talo", ja siellähän syntyi Elämän Leipä, Jeesus Messias.

• Anonyymi

Tuossahan on valtava profetia. Kuka tuon tiesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan on valtava profetia. Kuka tuon tiesi.

Taitaa olla itse rabbi asialla sillä hän tietää kaikenlaista hienosäätöä juutalaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla itse rabbi asialla sillä hän tietää kaikenlaista hienosäätöä juutalaisuudesta.

Sitä minäkin hieman ajattelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin hieman ajattelin.

Hän ei ole rabbi, mutta on kyllä hyvin syvällinen Raamatun tuntija. Tiedän varmasti, sillä kuulun samaan seurakuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole rabbi, mutta on kyllä hyvin syvällinen Raamatun tuntija. Tiedän varmasti, sillä kuulun samaan seurakuntaan.

Kiitos tiedosta, tuntuu uskottavalta.

• Anonyymi

Oli rappi tai rippi mutta laatujätkä on.

• Anonyymi

Juutalaisuus ei kanna,ei rabit ei Islamin muhammed.
      Ainut KRISTUS !
      KRISTUS ON TIE,VALO JA TOTUUS!

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä ei juutalaisuus kanna, mutta Messiaanisilla on näkyy olevan paljon ymmärrystä eri asioiden merkityksiin, joita länsimainen sitä kulttuuria ja tapoja tuntematon ei käsitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä ei juutalaisuus kanna, mutta Messiaanisilla on näkyy olevan paljon ymmärrystä eri asioiden merkityksiin, joita länsimainen sitä kulttuuria ja tapoja tuntematon ei käsitä.

No siinnä se ymmärryksen salaisuus varmaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamatta kielitaitoa nimenomaan Vanhan Testamentin heprean.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamatta kielitaitoa nimenomaan Vanhan Testamentin heprean.

osaakohan tuo hepreaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

osaakohan tuo hepreaa

Näyttää osaavan koska sanoo mitä joku on hepreassa. Sitä taitoa ei näillä palstoilla juuri löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää osaavan koska sanoo mitä joku on hepreassa. Sitä taitoa ei näillä palstoilla juuri löydy.

Täällä joskus joku vetoaa kreikan kieleen, mutta Raamatun tärkein kieli on vanha heprea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä joskus joku vetoaa kreikan kieleen, mutta Raamatun tärkein kieli on vanha heprea.

Onko se jotenkin erilaista kuin nykyheprea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se jotenkin erilaista kuin nykyheprea?

On hyvinkin erilaista näin olen lukenut.

• Anonyymi

Kansojen meri ja vuori kokeellinen koronapiikki?

• Anonyymi

Jaa taas rokotevastainen höyry kirjoittaa.

• Anonyymi

Tämä ei ole palsta rokotuksille vaan profetioiden selityksille.

• Anonyymi
      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Esa Heiska on aivan tavallinen puhuja, ei mikään profeetta.

• Anonyymi

Kuinka tuo helluntailainen ymmärtää noita Raamatun profetioita, onko hänellä pappiskoulutus?

• Anonyymi

Hän on pappi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on pappi.

Onko hän tuo seurakunnan pastori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän tuo seurakunnan pastori.

Ei ole tiedän koska olen samassa seurakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tiedän koska olen samassa seurakunnassa.

Mikä hän sitten on jos ei ole pastori?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hän sitten on jos ei ole pastori?

Näkyy olevan opettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyy olevan opettaja.

Taitaa olla vieraileva puhuja, asuu vakinaisesti Israelissa. Tai näin oletan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla vieraileva puhuja, asuu vakinaisesti Israelissa. Tai näin oletan.

Selvästi näin on hänen kohdallaan.

• Anonyymi

Luulen hänen asuvan Suomessa.

• Anonyymi

Soittakaa Kangasalan Helluntaiseurakuntaan ja kysykää.

• Anonyymi

Ei ole numeroa mihin soittaa.

• Anonyymi

Kyllä numero löytyy heidän tiedoistaan, ei kyllä tuon "rabin" numeroa.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen tyyppi kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen tyyppi kaiken kaikkiaan.

Tunnen erään sieltä seurakunnasta ja voin kysellä häneltä tuosta "rabista".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen erään sieltä seurakunnasta ja voin kysellä häneltä tuosta "rabista".

Lähetin hänelle sähköpostia ja odottelen vastausta mikä on "Rabbimme" miehiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetin hänelle sähköpostia ja odottelen vastausta mikä on "Rabbimme" miehiään.

Sain tänään tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain tänään tietoa.

Kerro mitä sait.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mitä sait.

Voinhan kertoa jotain.
        Kovan koulun käynyt kaveri sairauksia ja vaikka mitä vastusta mutta uskossa pysynyt. Ei ole joka tuulen vietävä ja ollut lähetystyössä. Ei rakasta ensimmäisiä sijaa seurakunnassa, mutta tuntee Raamattua ja oheiskirjallisuutta todella syvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinhan kertoa jotain.
        Kovan koulun käynyt kaveri sairauksia ja vaikka mitä vastusta mutta uskossa pysynyt. Ei ole joka tuulen vietävä ja ollut lähetystyössä. Ei rakasta ensimmäisiä sijaa seurakunnassa, mutta tuntee Raamattua ja oheiskirjallisuutta todella syvästi.

Siltä vaikutta kun katsoin hänen videonsa psalmista 9.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinhan kertoa jotain.

Onko hän lääkäri koulutukseltaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinhan kertoa jotain.

jaahas, odottelinkin milloinkahan uusi tukholman profetian profeettaveijari saapuu näyttämölle!

• Anonyymi

Juup, k-telin sunlights hittisikermä oli hieno. Kun ei ole mitään uutta auringon alla. Sehän on tuolla jossain aika korkealla se aurinko https://youtu.be/CXdZiaAy7tE

• Anonyymi

Kyllä uskovaiset ja muslimit on vajakkeja. Uskovat johonkin allahiin ja pyllistelevät monta kertaa päivässä ja pierevät

• Anonyymi

Sais tuo blogisti tulla tänne itse kirjoittelemaan, kyllä tänne sopii yksi täysijärkinenkin minun lisäksi.

• Anonyymi

Onneksemme ne rabit osaavat vain avata vain Ilmestyskirjan, minåkin osaan, sen sisältämien 7 sinetin avaaminen onkin sitten eri juttu,
      Oletko kysynyt heiltä, oletteko avanneet ne?
      Avaajaa tuskin haluat nuolla, niinkui erabbeja?

• Anonyymi

Vain Karitsa sai avata sinetit joten älä horaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Karitsa sai avata sinetit joten älä horaja.

Juuri niin, vai karitsa vain voi avata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, vai karitsa vain voi avata.

Siis kenestä puhutaan kun puhutaan karitsasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenestä puhutaan kun puhutaan karitsasta.

Karitsa on Jeesus Kristus, joka ristiin naulittiin Golgatalla meidän syntiemme vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karitsa on Jeesus Kristus, joka ristiin naulittiin Golgatalla meidän syntiemme vuoksi.

Tuo on tosi uskovaisen kirjoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on tosi uskovaisen kirjoitusta.

Pyhä Henki avaa kenelle haluaa, ei sitä ihmiset itse voi avata.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä laulu ja hyvät sanat mutta ei liity aiheeseen.

Pyhän Hengen tulta ja virtaa ; se kuuluu väkevästi aloituksenkin sanomaan profetian avautumisesta. Anokaa , niin teille annetaan.

13 Ota esikuvaksi ne terveelliset sanat, jotka olet minulta kuullut, uskossa ja rakkaudessa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        14 Säilytä se hyvä, mikä sinulle on uskottu, Pyhän Hengen kautta, joka meissä asuu.

1. Korinttolaiskirje 14

1 Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa.
        2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
        3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.
        4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.
        5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
        6 Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
        7 Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
        8 Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
        9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
        10 Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä.
        11 Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
        12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
        13 Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää.
        14 Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
        15 Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.

• Anonyymi

Olen lukenut hänen blogejaan ja todennut kaverin olevan aika selvillä Raamatusta ja kaikenlaisesta siihen liittyvästä.

• Anonyymi

Tuo "rabbi" on saatava Turun Evankeliumintalolle puhumaan. Heiskaan horinoita on kuultu jo liikaakin.

• Anonyymi

Voisiko se olla myös merenalainen tuliuvuori, kuten tonga, jonka purkaus oli jopa 10 megatonnin luokkaa ja Japaniin pudotetut ydinpommit oli vain pieniä pamauksia sen rinnalla,

• Anonyymi

Ei 'Raamatun mukaan voi olla tulivuori kun ne ei lennä taivaasta maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 'Raamatun mukaan voi olla tulivuori kun ne ei lennä taivaasta maahan.

Kyllä se vaikuttaa olevan joku avaruuden tuhooja.

• Anonyymi

Tutkikaa tarkemmin niin huomaatte itse monta asiaa. Blogi avaa silmiä.

• Anonyymi

mistä tuo blogisti oikein tietonsa hankkii. On niin monipuoliset.

• Anonyymi

Se on varmaan melko paljon kouluja käynyt jätkä. Olen nyt lukenut hänen kirjoituksiaan ja hämmästyin paljon. Kyllä kirjoitukset avautuu kuten Norvannollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan melko paljon kouluja käynyt jätkä. Olen nyt lukenut hänen kirjoituksiaan ja hämmästyin paljon. Kyllä kirjoitukset avautuu kuten Norvannollakin.

toinen norvis aivan selvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toinen norvis aivan selvästi

On kuitenkin aika eri tyylinen, olisiko juutalainen.

• Kun Jumala näytti puolan paavin kuoleman niin se alkoi savulla ja vuorella joka lähti lopulta pyörimään ja vyörymään alas.
      Samoin paljon muutakin asiaa tuli näyssä kuten paljastui että vatikaani on täynnä saastaa iljettävää Jumalan herjausta kun esiintyy Pyhänä kolminaisuutena .
      Täysin kelvotonta on sen hedelmä mutta suuri vuori oli tuossa näyssä jossa olin itsekkin mukana tarkkailijana ja kyselin kun en ymmärtänyt kaikkea.

• Anonyymi

Kenelle näytti, sinulle vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Kenelle näytti, sinulle vai?

Kyllä.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Kyllä.

Voitko kertoa mitä muuta näytti, kiinnostaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa mitä muuta näytti, kiinnostaisi.

Useita asioita 22v aikana.Saatan joskus aukaista kaikki.
        Esim bamin maanjäristys..paavi ja sen järjestelmän iljetys.... tsunami se kuuluisa jonka Jumalan enkeli teki ..
        Ihan viimeiseen näkyyn joka koskee Jeesuksen paluuta ja se puheella ja näyllä näytettiin olevan todella todella lähellä.
        On myös muuta ja tärkeää asiaa Kristityille kun aikoinaan Jeesus sanoi minulle eräiden juhlien jälkeen...Lähde kävelylle ja minä lähdin .Kävely tunnin aikana Kuningas lasketti sydämmeen voimakkaasti asioita mitä Hän tekee Kristittyjen keskuudessa ja voin sanoa että nämä ns kirkot ja lahkot sivuutettiin aika lahjakkaasti.
        Mutta en tiedä onko tämä foorumi paras paikka sille mutta muissa uskovien foorumeissa kuitenkin voisi sen avata.
        Niin nämä Jumalan ilmoitukset on tulleet sen näyn jälkeen jossa Jeesus kuljetti minut kauniille kauniille vihreälle rinneniitylle jossa valo oli kaunista ja siellä oli Herran lampaat joista Herra antoi valvomistehtävän ja suojaamisen ja valheiden estämisen ja sitä on tullu tehtyä kuten myös kiviaidan reunassa oli kenties kuution kasa vanhoja pergamentteja sinetöitynä eli ilmoituksia ja niitä olen kirjoittanut.Se on eri asia onko kukaan lukenut mutta nyt tuntuu että on aika lähellä kertoa kaikki.
        Se on noussut vahvasti esille.
        Sen sanon että taistelu on ollut järkyttävän kovaa saatanaa vastaan sen jälkeen kun tehtävän sain.
        Olen myös hävinnyt maallisesti paljon ja välillä kaiken.
        Toki sen osasin aavistaa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Useita asioita 22v aikana.Saatan joskus aukaista kaikki.
        Esim bamin maanjäristys..paavi ja sen järjestelmän iljetys.... tsunami se kuuluisa jonka Jumalan enkeli teki ..
        Ihan viimeiseen näkyyn joka koskee Jeesuksen paluuta ja se puheella ja näyllä näytettiin olevan todella todella lähellä.
        On myös muuta ja tärkeää asiaa Kristityille kun aikoinaan Jeesus sanoi minulle eräiden juhlien jälkeen...Lähde kävelylle ja minä lähdin .Kävely tunnin aikana Kuningas lasketti sydämmeen voimakkaasti asioita mitä Hän tekee Kristittyjen keskuudessa ja voin sanoa että nämä ns kirkot ja lahkot sivuutettiin aika lahjakkaasti.
        Mutta en tiedä onko tämä foorumi paras paikka sille mutta muissa uskovien foorumeissa kuitenkin voisi sen avata.
        Niin nämä Jumalan ilmoitukset on tulleet sen näyn jälkeen jossa Jeesus kuljetti minut kauniille kauniille vihreälle rinneniitylle jossa valo oli kaunista ja siellä oli Herran lampaat joista Herra antoi valvomistehtävän ja suojaamisen ja valheiden estämisen ja sitä on tullu tehtyä kuten myös kiviaidan reunassa oli kenties kuution kasa vanhoja pergamentteja sinetöitynä eli ilmoituksia ja niitä olen kirjoittanut.Se on eri asia onko kukaan lukenut mutta nyt tuntuu että on aika lähellä kertoa kaikki.
        Se on noussut vahvasti esille.
        Sen sanon että taistelu on ollut järkyttävän kovaa saatanaa vastaan sen jälkeen kun tehtävän sain.
        Olen myös hävinnyt maallisesti paljon ja välillä kaiken.
        Toki sen osasin aavistaa.

Et ole mitään muuta kuin sekaisin. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole mitään muuta kuin sekaisin. :(

Kommenttisi osoittaa suurta epäempaatisuutta ja tietyn tasoinen epäempaattisuus viittaa puolestaan tieteen valossa persoonallisuushäiriöön.

• Anonyymi rakkikoiria riittää niin ei helmiä sioille tällä palstalla.

• Anonyymi

Ja saisiko saman suomeksi. Vai oletko jo niin sekaisin että et osaa kirjoittaa? :D

• Riittää kun tuon mitä kirjoitin uskovat ymmärtävät.

• Anonyymi

No kyllähän sekopäät ymmärtävät toisiaan.

Muta eikö teitä kiinnosta se että meille muille te näytätte aika sekopäiltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisaat ymmärtävät Jumalan Sanan.
        En tarkoita maallista viisautta, vaan Jumalan antamaa.
        Meta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä kiinnostaa enemmän iankaikkinen elämä Taivaassa kuin jonkin ihmisen mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa kerrotaan , että Jeesus tuli pelastamaan synnin eli väärän elämäntien kulkijat.
        Kaikki teemme syntiä, mutta Jeesuksen tiellä ei hullukaan eksy. Elämä on liian pitkä matka kulkea väärää polkua. Liian monet sen vanhana vasta ymmärtävät, mutta eivät silloinkaan turhaan. Iankaikkinen kallis koti Herramme luona on tärkein aarteemme. Raamatun neljännessä käskyssä sanotaan myös, että kunnioita isääsi ja äisiäsi , että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä . Se on iso siunaus jo saada maanpäällinen elämä elää oikein ja iloita Herran antamassa menestyksessä. Moni rippilapsi on saanut johdattaa vanhempansakin oikealle tielle. Rakkaus perheissä kasvaa kunnioituksessa ja kunnioitus rakkauden ilmapiirissä.
        " Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niin kuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta. " ( Johanneksen ensimmäinen kirje 3: 7 - 10 )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa kerrotaan , että Jeesus tuli pelastamaan synnin eli väärän elämäntien kulkijat.
        Kaikki teemme syntiä, mutta Jeesuksen tiellä ei hullukaan eksy. Elämä on liian pitkä matka kulkea väärää polkua. Liian monet sen vanhana vasta ymmärtävät, mutta eivät silloinkaan turhaan. Iankaikkinen kallis koti Herramme luona on tärkein aarteemme. Raamatun neljännessä käskyssä sanotaan myös, että kunnioita isääsi ja äisiäsi , että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä . Se on iso siunaus jo saada maanpäällinen elämä elää oikein ja iloita Herran antamassa menestyksessä. Moni rippilapsi on saanut johdattaa vanhempansakin oikealle tielle. Rakkaus perheissä kasvaa kunnioituksessa ja kunnioitus rakkauden ilmapiirissä.
        " Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niin kuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta. " ( Johanneksen ensimmäinen kirje 3: 7 - 10 )

Oikein hyvin kirjoitit.

• Anonyymi

Putinihan on jo uhkaillut ydinaseilla.

• Anonyymi

Se mitä Jumala sanoo, pitää aina paikkansa.

• Anonyymi

Eikös tuo palava vuori tule avaruudesta, eikä le ihmisten aseita.

• Anonyymi

Aika mielenkiintoista.

• Anonyymi

Jos Jumala ilmoittaa jotain niin se pitää.

• Anonyymi

Kamalaa tapahtuu Ilmestyskirjan tapahtumat ovat tapahtumassa.

• Anonyymi

Ainakin punainen hevonen eli toinen sinetti on näköjään menossa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin punainen hevonen eli toinen sinetti on näköjään menossa,

No siitä ei ole enää epäilystäkään, ihan hirvittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siitä ei ole enää epäilystäkään, ihan hirvittää.

Vain tyhmä ei ymmärrä missä ajassa mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain tyhmä ei ymmärrä missä ajassa mennään.

Viimeisiä aikoja eletään, Jeesuksen paluu on tosi lähellä.

• Anonyymi

JUMALAN antamat profetiat pitää aina paikkansa.

• Anonyymi

Ja myöskin Jarmon! Luotettavaakin luotettavamman oloinen nykyinen ATEISTI!!!!111!!!

• Anonyymi

Niin ja milloin tuo tulessa palava vuori putoaa maan päälle?

• Anonyymi

Entä se palava soihtu josta Ilmestyskirja puhuu.

• Anonyymi

Tarkoittaako nuo juuri nyt Ukrainassa ammuttavia ammuksia.

• Anonyymi

Minun mielestä ei tarkoita.

• Anonyymi

"Rabbi" on palstalla, kysykää häneltä.

• Anonyymi

Millä palstalla hän on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä palstalla hän on?

Sillä missä kerrotaan Hänen kirjoituksestaan.

• Anonyymi

Nyt tarvitaan heti jotain joka tuntee Raamattua.

• Anonyymi

Eipä täällä näytä muita olevan kuin tuo "rabbi" joka tuntee Raamattua.

• Anonyymi

Tuttavani kertoi minua kysellyn.

Ukrainassa ammuttavat ammukset eivät ole tuo "tulessa palava vuori".

Eero N.

• Anonyymi

Suurkiitos selvennöksestä. Ei noita asioita tavallinen ymmärrä.

• Anonyymi

Mitä se vuori sitten tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se vuori sitten tarkoittaa?

Ilmeisesti jokin meteori, mutta ei mikään ihmisen aikaansaannos.
        EeroN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti jokin meteori, mutta ei mikään ihmisen aikaansaannos.
        EeroN.

Tuo tuntuu paljon järkevämmältä kuin atomipommi jota yleensä sen selitetään olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tuntuu paljon järkevämmältä kuin atomipommi jota yleensä sen selitetään olevan.

Aika ihmeellisesti Raamattu kertoo tulevaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ihmeellisesti Raamattu kertoo tulevaisuudesta.

Kyllä todella kertoo, mutta harva sitä ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä todella kertoo, mutta harva sitä ymmärtää.

Siksi on tärkeää kuunnella Raamatun opettajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi on tärkeää kuunnella Raamatun opettajia.

Pitäisikö mennä Kangasalalle kuuntelemaan kun ei näy olevan paikallisilla ymmärrystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö mennä Kangasalalle kuuntelemaan kun ei näy olevan paikallisilla ymmärrystä.

Katso netistä siellä nämä opettaa, tuo "rabbikin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso netistä siellä nämä opettaa, tuo "rabbikin".

Missä hän siellä opettaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä hän siellä opettaa?

Näkyy olevan sarja Psalmeista, ei näköjään mikään profeetta ole vaan Raamatun opettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyy olevan sarja Psalmeista, ei näköjään mikään profeetta ole vaan Raamatun opettaja.

Ei ole ilmestynyt viime keskiviikon luentoa, miksihän vaikka heidän ohjelmassaan oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ilmestynyt viime keskiviikon luentoa, miksihän vaikka heidän ohjelmassaan oli?

Voisiko sinne soittaa ja kysyä missä vika?

• Anonyymi

Se opetus siirtyi tiistaille 29.3.-22 klo.11:00

• Anonyymi

Työssäkäyvä ei pysty päivällä katsomaan. Tuleeko se näkymään sen seurakunnan sivuilla myöhemmin.

• Anonyymi

Katsoin tänään sen Kangasalan helluntaiseurakunnan sivuilta, ja oli tosi kuuntelemisen arvoinen.

• Anonyymi

minäkin katsoin ja täytyy katsoa ne aiemmatkin, oli meinaan niin hyvä.

• Anonyymi

Katsoin kun selitti Psalmia 11 ja siinnä Psalmissahan vaikuttaa olevan tosi paljon profetiaa.

• Anonyymi

Muutkin Psalmit näkyy löytyvän ainakin osa. Aika mielenkiintoista settiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutkin Psalmit näkyy löytyvän ainakin osa. Aika mielenkiintoista settiä.

Onkin todella selvää opetusta josta maallikkokon ymmärtää.

• Anonyymi

Siinnä Psalmissahan on näkyy paljon profetiaa, en tiennytkään.

• Anonyymi

Minä kuuntelin muitakin hänen selityksiä Psalmeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kuuntelin muitakin hänen selityksiä Psalmeista.

Ovat todella mielenkiintoisia, olen kuunnellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat todella mielenkiintoisia, olen kuunnellut.

Minä olen kuunnellut kaikki jotka netistä löytyy. Kyllä on sanoma Jumalalta. Olen myös tallentanut ne itselle.

• Anonyymi

Näkyy olevan kyseessä henkilö joka tuntee muutakin, kuin mitä yleisesti opetetaan.
      Obadja

• Anonyymi

Sieltä avaruudestahan on tutkijoiden mukaan lähestymässä maata joku valtava möhkäle.

• Anonyymi

Siitähän on täällä aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän on täällä aloitus.

Siis missä on aloitus vinkkaaatko vähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis missä on aloitus vinkkaaatko vähän?

En minkään löytänyt.

• Anonyymi

On se tuo aloitus.

• Anonyymi

Piti kirjoittaa, se on tämä aloitus, juuri tämä.

• Anonyymi

Olisiko tuo tulessa palava vuori se Venäjän uusi ohjus?

• Anonyymi

Eiköhän se ole joku meteori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole joku meteori.

Eihä se muu voi olla.

• Anonyymi

Siitä on ilmoitettu tarkka vuosi ja päivä en vain muista mutta kuuntelin yhden puheen.

• Anonyymi

Mistä sen puheen löytää, onko sulla linkkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen puheen löytää, onko sulla linkkiä?

Ei ole se oli TV seiskassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Seiskan arkistosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä siitä on profetia ja alkaa n. 1.10 minuutin jälkeen. Mutta, kuten heidän kaikki rukousohjelmat, kannattaa kuunnella alusta saakka. Siis myös kaikki TV7:n rukousohjelmat ovat koko ajan opetusta rukouksen lisäksi ja tärkeintä rukousopetusta myös oppia rukoilemaan. Olen kuunnellut aikoinaan tuon suorassa lähetyksessä ja pian putosi Venäjälle myös meteoriitti. Ajattelin sen ehkä jo siinä olleen, kun samaan aikaan, vaikka ne suurkatastrofit ei tulleetkaan. Kuuntelin tuon nyt ja oleellista, mitä en enää muistanut , että tuon katastrofin jälkeen pian Jeesus noutaa omansa kotiin ja alkaa karitsan häät. Jäljelle jääneille alkaa kovat ajat. Nyt profetioidaan paljon , että Jeesus ilmestyy pian, niin miten pian on tuo katastrofi? Anjam Sahaukat "Pyhä Henki tänään" TV7 taannoin profetoi niin , että ei neljääkään vuotta, kun nähdään merkittävää.
        https://www.tv7.fi/arkki/anokaa-uskossa/paavo-jarvisen-esirukousohjelma_p26937/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä siitä on profetia ja alkaa n. 1.10 minuutin jälkeen. Mutta, kuten heidän kaikki rukousohjelmat, kannattaa kuunnella alusta saakka. Siis myös kaikki TV7:n rukousohjelmat ovat koko ajan opetusta rukouksen lisäksi ja tärkeintä rukousopetusta myös oppia rukoilemaan. Olen kuunnellut aikoinaan tuon suorassa lähetyksessä ja pian putosi Venäjälle myös meteoriitti. Ajattelin sen ehkä jo siinä olleen, kun samaan aikaan, vaikka ne suurkatastrofit ei tulleetkaan. Kuuntelin tuon nyt ja oleellista, mitä en enää muistanut , että tuon katastrofin jälkeen pian Jeesus noutaa omansa kotiin ja alkaa karitsan häät. Jäljelle jääneille alkaa kovat ajat. Nyt profetioidaan paljon , että Jeesus ilmestyy pian, niin miten pian on tuo katastrofi? Anjam Sahaukat "Pyhä Henki tänään" TV7 taannoin profetoi niin , että ei neljääkään vuotta, kun nähdään merkittävää.
        https://www.tv7.fi/arkki/anokaa-uskossa/paavo-jarvisen-esirukousohjelma_p26937/

Kiitos sinulle linkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle linkistä.

Ei ollut uskottava juttu.

• Anonyymi

Jumalan antamat profetiat eivät petä, ihmisten pettävät.

• Anonyymi

Juuri noin se asia on. Jos Jumala sanoo tekevänsä jotain, se toteutuu.

• Anonyymi

Olisiko tuo tulena palava vuori niitä hyprsoonisia ammuksia?

• Anonyymi

Ei tuossa blogissa niin sanota. Taitaa paremminkin olla joku meteori.

• Anonyymi

Ei ole helppoa Suomella odotettavissa.

• Anonyymi

Jumalan ilmoitukset pitää aina paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan ilmoitukset pitää aina paikkansa.

Raamatun Sana pitää paikkansa. Ihanaa , kun nyt löytyy näitä todistuksia ja raamatunselityksiä itse kullakin arjen uskosta. Juuri siinä arjessa elämme uskomme todeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=3zFs0J0rqCc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun Sana pitää paikkansa. Ihanaa , kun nyt löytyy näitä todistuksia ja raamatunselityksiä itse kullakin arjen uskosta. Juuri siinä arjessa elämme uskomme todeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=3zFs0J0rqCc

Raamatuntuntijat ovat aarre uskoville, sillä he tuovat Jeesuksen yhä selvemmin esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatuntuntijat ovat aarre uskoville, sillä he tuovat Jeesuksen yhä selvemmin esiin.

Tällä palstalla vihataan todellista Jumalan Sanaa. Jos jonkin huomataan ymmärtävän Raamattua, niin puskii, kimppuun heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla vihataan todellista Jumalan Sanaa. Jos jonkin huomataan ymmärtävän Raamattua, niin puskii, kimppuun heti.

Se näkyy olevan käytäntö.

• Anonyymi

Raamattu on täynnä profetiaa, joka ei petä. Salaisuutta on vielä paljon , mitä ei ihminen ymmärrä. Jumala niitä itse lukijalle avaa Pyhässä Hengessä.

Aika on paha nyt. Pelkästään lapset saavat kiroilla vapaasti ja julkisilla paikoilla. Toistavat nettipelien rumia sanoja ymmärtämättömyyttään. Pahempia lasten sielulle on nettipelien karmeat opetukset. Nämä tulee näkyville lasten käytöshäiriöinä ja kiroiluina ja siinä myös tulee esille lasten varjelemattomuus ja vanhempiensa vastuun ymmärrys. Yhteiskunta ei varjele ja vanhemmat on estettyinä sidottuja työvelvoitteisiin ym. Myös nykyvanhemmille suotiin vapaan tv:n opettama kaikenlainen suvaitsevaisuuteen kääntyminen eli heidänkään vanhemmille ei suotu aikaa varjella lapsiaan pahalta. Kansamme on hyväksynyt tällaisen ulkomailta tulevan peliviidakon antaman opetuksen lapsilleen. Suurin osa aikuisista ja varsinkaan isovanhemmista ei edes tiedä , mitä ne sisältävät - "...katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus...".
      Ef. 4
      29 Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
      30 Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
      31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
      32 Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

ef.5
      6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
      7 Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
      8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
      9 -sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
      10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
      11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
      12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
      13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
      14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
      15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
      16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.

Vaikka aika on paha , Herra kuulee rukoukset ja vastaa ajallaan ja tavallaan.

• Anonyymi

Kirjoitat aika järkeviä, totta vie.

• Anonyymi

Eikös Ilmestyskirja kuvaa noita termobarisia aseita tuossa kohtaa vai onko blokin kirjoittaja sittenkin oikeassa

• Anonyymi

Kyllä se siltä näyttää.

• Anonyymi

Mitä sanoo asiasta "rabbimme" onko kyse termobarisista.

• Anonyymi

En tiedä mitä hän sanoo, mutta minä uskon kyse olevan ydinaseista.

• Anonyymi

Toivottavasti blogin kirjoittaja tulisi kirjoittelemaan myös tänne. Korkeintaan joku narsisti voi vastustaa.

• Anonyymi

Täällä niitä narskuja riittää joka sormelle, olen huomannut.

• Anonyymi

Sitä bloggaajaa ei paljo näytä kiinnostavan räksyttäjät. Voisi kumota niiden väitteet hetkessä, mutta ei näy välittävän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä bloggaajaa ei paljo näytä kiinnostavan räksyttäjät. Voisi kumota niiden väitteet hetkessä, mutta ei näy välittävän.

Taitaa liikkua enemmän Raamatullisella kuin arvailuun tasolla.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      627
      5462
    2. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3457
    3. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1891
    4. Martinan kootut selitykset ketju virallinen

Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1406
    5. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      114
      1366
    6. Voitko mies vähän valaista

mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?
      Ikävä
      119
      1280
    7. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      57
      1054
    8. Mara kisoissa ensiapuun

Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      961
    9. Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä

😁 Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      878
    Aihe