Suomessa on kourallinen intoa puhkuvia aktiivisia seksuaalivähemmistöjen oikeuksien vastustajaa. Aitouskovia ovat käytännössä ihan kaikki. Prosentuaalisesti merkittävä osa heitä on myös koronarokotusten vastustajia. Onko asioilla muuta yhteistä nimittäjää kuin ko. henkilöiden pohjaton typeryys?
Kourallinen vastustajia
148
648
Vastaukset
- Anonyymi
jos vähemmistöjä nostetaan esiin niin nostetaan sitten kaikkia vähemmistöjä 🤣
- Anonyymi
Ai että enemmistö kuuluu vähemmistöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että enemmistö kuuluu vähemmistöön.
Joskus, tutustu elämään.
Juu, samaa kööriä ovat suureksi osaksi.
- Anonyymi
Duunariluokka on vanhollista piilofasisti joukkoa!
😁- Anonyymi
Ja kepulaiset, Persut....
- Anonyymi
Turha tarjota pohjatonta typeryyttä tähän. Höyrähtäneisyyttä nimittäin esiintyy jonkin verran erään Gaussin käyrän keskivaiheillakin eli sellaisten joukossa, jotka saattavat toimia esimerkiksi postinjakajina ihan menestyksekkäästi.
- Anonyymi
Mitä "seksuaalivähemmistöjen oikeuksia"?
Tarkoitatko setalahkolössin ajamia homojen etuoikeuksia?- Anonyymi
Voisitko kertoa mitä etuoikeuksia homppeleilla on vrt muihin? Saat ihan listata tulemaan? Eli mitä mitä he saavat siis tehdä mitä muut eivät saa tehdä?
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa mitä etuoikeuksia homppeleilla on vrt muihin? Saat ihan listata tulemaan? Eli mitä mitä he saavat siis tehdä mitä muut eivät saa tehdä?
Muilla ei ole sitä oikeutta kuin homoilla, tehdä... Niin mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa mitä etuoikeuksia homppeleilla on vrt muihin? Saat ihan listata tulemaan? Eli mitä mitä he saavat siis tehdä mitä muut eivät saa tehdä?
Etuoikeudet usein mainitaan mutta koskaan niitä ei sitten pyydettäessä yksilöidä. Kun ei voida.
-a-teisti- Anonyymi kirjoitti:
Etuoikeudet usein mainitaan mutta koskaan niitä ei sitten pyydettäessä yksilöidä. Kun ei voida.
-a-teisti-Juu ei. Ei ikinä. 😒
- Anonyymi
No setalössi aiheuttaa homoseksuaaleille suunnatonta vahinkoa kun johdattelevat homoseksuaaleja tassuttelemaan kohti kadotusta, vastakkainasettelua Jumalan tahtoa kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
No setalössi aiheuttaa homoseksuaaleille suunnatonta vahinkoa kun johdattelevat homoseksuaaleja tassuttelemaan kohti kadotusta, vastakkainasettelua Jumalan tahtoa kohtaan.
Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä.
"Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä."
Kiitos!
On tosiaan tärkeää, että totuuskin tulee joskus julki - homoseksuaalien puolustaminen kun on niin tärkeä asia. Sillä on suunnaton merkitys, että myös heitä johdatellaan taivaaseen eikä setalössin ym. tavoin kohti kadotusta kitumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No setalössi aiheuttaa homoseksuaaleille suunnatonta vahinkoa kun johdattelevat homoseksuaaleja tassuttelemaan kohti kadotusta, vastakkainasettelua Jumalan tahtoa kohtaan.
Ei unohdeta kuitenkaan, että Helvetissäkin heterot ovat se ylivoimainen enemmistö. Mikään ei oikeastaan muutu väestöryhmien keskinäisten suhteiden osalta paitsi, että aitouskovat loistavat poissaolollaan, se muutama prosentti meistä.
-a-teisti- Anonyymi kirjoitti:
"Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä."
Kiitos!
On tosiaan tärkeää, että totuuskin tulee joskus julki - homoseksuaalien puolustaminen kun on niin tärkeä asia. Sillä on suunnaton merkitys, että myös heitä johdatellaan taivaaseen eikä setalössin ym. tavoin kohti kadotusta kitumaan.Totuus sinulle on siis osoittaa halveksuntaa.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Muilla ei ole sitä oikeutta kuin homoilla, tehdä... Niin mitä
KIINTIÖT niin homoille, lesboille, feminteille, muunsukupuolisille jne friikeille siinä määrin, että normaalit ihmiset saadaan näyttämään friikeiltä. Tämä on ajan henki, kun epänomaalista tehdään normaalia ja normaalista epänormaalia! Kyseessähän ei ole tasa-arvosta, vaan normaaliuden kieltämisestä. Ennenkuin kukaan ehtii vastata, sanottakoon, että kukin saa tietysti mielessään olla miten friikki haluaa, mutta ketään ei saa pakottaa hyväksymään sellaisia hirvityksen näköisiä friikkejä.
Anonyymi kirjoitti:
KIINTIÖT niin homoille, lesboille, feminteille, muunsukupuolisille jne friikeille siinä määrin, että normaalit ihmiset saadaan näyttämään friikeiltä. Tämä on ajan henki, kun epänomaalista tehdään normaalia ja normaalista epänormaalia! Kyseessähän ei ole tasa-arvosta, vaan normaaliuden kieltämisestä. Ennenkuin kukaan ehtii vastata, sanottakoon, että kukin saa tietysti mielessään olla miten friikki haluaa, mutta ketään ei saa pakottaa hyväksymään sellaisia hirvityksen näköisiä friikkejä.
Mitkä ihmeen kiintiöit? Suomessa edetään, kun on esittää parempi CV kuin muilla on.
Sinun höpötystä on kyllä vaikea ymmärtää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei unohdeta kuitenkaan, että Helvetissäkin heterot ovat se ylivoimainen enemmistö. Mikään ei oikeastaan muutu väestöryhmien keskinäisten suhteiden osalta paitsi, että aitouskovat loistavat poissaolollaan, se muutama prosentti meistä.
-a-teisti-"Ei unohdeta kuitenkaan, että Helvetissäkin heterot ovat se ylivoimainen enemmistö. "
Totta tuo - mutta heitä saamme vapaasti evankelioida. Homoseksuaaleja vaan täytyy erikseen meidän uskovien suojella, että saisivat vapaasti oikeaa julistusta Jumalan tahdosta. - Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Mitkä ihmeen kiintiöit? Suomessa edetään, kun on esittää parempi CV kuin muilla on.
Sinun höpötystä on kyllä vaikea ymmärtää.Miten voit olla noin pihalla asioista? Et edes kiintiöistä muka tiedä, vaikka niitä näkee selvästi eri paikoissa ja vaatimuksia niistä. Intersektuaalinen feminismi-ajattelu tukee niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei unohdeta kuitenkaan, että Helvetissäkin heterot ovat se ylivoimainen enemmistö. "
Totta tuo - mutta heitä saamme vapaasti evankelioida. Homoseksuaaleja vaan täytyy erikseen meidän uskovien suojella, että saisivat vapaasti oikeaa julistusta Jumalan tahdosta.Suhteellisesti homoja on helvetissä ylivoimaisesti enemmän koska Jumala hylkää heidät on elämän aikana omiin himoihinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä."
Kiitos!
On tosiaan tärkeää, että totuuskin tulee joskus julki - homoseksuaalien puolustaminen kun on niin tärkeä asia. Sillä on suunnaton merkitys, että myös heitä johdatellaan taivaaseen eikä setalössin ym. tavoin kohti kadotusta kitumaan.Kun hihhulia sanoo hihhuliksi niin se on hihhuleista hirvittävä loukkaus. Siitä jaksetetaan valittaa jatkuvasti. Palsta on täynnä näitä kirjoituksia. Mutta puhutaan siis vertauksilla. Jos on jäniksen näköinen, loikkii kuin jänis, popsii porkkanaa kuin jänis ja lisääntyy kuin jänis, niin eikö se silloin ole jänis? Eikö hihhuli ole siis hihhuli?
Joka tapauksessa se mikä asiassa on ihmeellistä on se, että miksi hihhulit sitten eivät voi ymmärtää sitä asiaa, että homppeleista he käyttävät loukkaavaa kieltä. Tätä mieltä ovat siis homot itse. Eikö siis homojen sanalla ole mitään painoarvoa? Eivätkö he saa itse sanoa että kun hihhulit leimaavat heitä, niin se ei ole "kivaa"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIINTIÖT niin homoille, lesboille, feminteille, muunsukupuolisille jne friikeille siinä määrin, että normaalit ihmiset saadaan näyttämään friikeiltä. Tämä on ajan henki, kun epänomaalista tehdään normaalia ja normaalista epänormaalia! Kyseessähän ei ole tasa-arvosta, vaan normaaliuden kieltämisestä. Ennenkuin kukaan ehtii vastata, sanottakoon, että kukin saa tietysti mielessään olla miten friikki haluaa, mutta ketään ei saa pakottaa hyväksymään sellaisia hirvityksen näköisiä friikkejä.
Niin missä ammatissa tai virkanimityksessä on muka "homokiintiöt"? Voisitko mainita muutaman esimerkin? Tai yksikin riittää...
PS. Juu tiedän. Tähän ei tule yhtäkään vastausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä ammatissa tai virkanimityksessä on muka "homokiintiöt"? Voisitko mainita muutaman esimerkin? Tai yksikin riittää...
PS. Juu tiedän. Tähän ei tule yhtäkään vastausta.No ainakin julkisessa TV:ssä näyttää olevan homokiintiö. Jokaiseen ohjelmaa täytyy saada homo tai lesbo keikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin julkisessa TV:ssä näyttää olevan homokiintiö. Jokaiseen ohjelmaa täytyy saada homo tai lesbo keikkumaan.
Niin kuin missä? Voisitko mainita näitä ohjelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin missä? Voisitko mainita näitä ohjelmia?
Kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin missä? Voisitko mainita näitä ohjelmia?
Kaikissa ohjelmissa mitä mediasta tulee, niin lähes jokaisessa on kiintiöhomo tai -lesbo keikkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa ohjelmissa mitä mediasta tulee, niin lähes jokaisessa on kiintiöhomo tai -lesbo keikkumassa.
Niin mainitse nyt joku ohjelma ja kuka on ohjelman homo? Kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä."
Kiitos!
On tosiaan tärkeää, että totuuskin tulee joskus julki - homoseksuaalien puolustaminen kun on niin tärkeä asia. Sillä on suunnaton merkitys, että myös heitä johdatellaan taivaaseen eikä setalössin ym. tavoin kohti kadotusta kitumaan.Jospa vaan rauhassa odottelet että ne pelastusta kaipaavat homot ottavat itse sinuun yhteyttä.
Sillä välin voisin tosin lähettää ovellesi vapaa-ajattelijoiden edustajan keskustelemaan kanssasi siitä miten sinut saisi pelastettua omalta typeryydeltäsi. Suurina humanisteina he eivät mielellään antaisi edes sinun kuolla tietämättömänä typeryksenä, vaan he haluaisivat valistaa sinua elämän totuuksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mainitse nyt joku ohjelma ja kuka on ohjelman homo? Kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"?
Niin minne jäi vastaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisesti homoja on helvetissä ylivoimaisesti enemmän koska Jumala hylkää heidät on elämän aikana omiin himoihinsa.
"Suhteellisesti homoja on helvetissä ylivoimaisesti enemmän"
Helvetti eli Gehenna Raamatussa tarkoittaa kaatopaikkaa Jerusalemin eteläpuolella, jossa poltettiin mm roskia ja siksi siellä paloi tuli. Ei tarvinnut joka kertaa sytyttää. Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa ohjelmissa mitä mediasta tulee, niin lähes jokaisessa on kiintiöhomo tai -lesbo keikkumassa.
Onko paras kiintiö, että kaikki ovat heteroja?
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisesti homoja on helvetissä ylivoimaisesti enemmän koska Jumala hylkää heidät on elämän aikana omiin himoihinsa.
Mitä ihmettä? Esimerkiksi minulla ei ole himoja, joten miten Jumala on hylännyt himoihini?
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit olla noin pihalla asioista? Et edes kiintiöistä muka tiedä, vaikka niitä näkee selvästi eri paikoissa ja vaatimuksia niistä. Intersektuaalinen feminismi-ajattelu tukee niitä
Vaikka sinä jotain näet, niin homot ovat samalla viivalla kuin muutkin. Suomessa edesauttaa kielitaito.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Vaikka sinä jotain näet, niin homot ovat samalla viivalla kuin muutkin. Suomessa edesauttaa kielitaito.
OIet kouluttamaton toIIo.
Ja että siellä ei kukaan työssä edes käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin julkisessa TV:ssä näyttää olevan homokiintiö. Jokaiseen ohjelmaa täytyy saada homo tai lesbo keikkumaan.
Ja sinusta kenelläkään homolla ei ole ansioita ja pätevyyttää rooliinsa TV:ssä vaan kaikki heistä siellä armosta ja kiintiöitynä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa ohjelmissa mitä mediasta tulee, niin lähes jokaisessa on kiintiöhomo tai -lesbo keikkumassa.
Homoissa on paljon taiteellisia ihmisiä, esiintyjiä, viihdyttäjiä. Olisi kumma jos heitä ei olisi viihdeohjelmissa. Ihan omilla ansioilla. Pitäisikö hyvä esiintyjä jättää palkkaamatta homouden takia?
- Anonyymi
Jeesuskin hyväksyy sinun homeotesi.
Rohkeasti vain ulos kaapista 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei unohdeta kuitenkaan, että Helvetissäkin heterot ovat se ylivoimainen enemmistö. "
Totta tuo - mutta heitä saamme vapaasti evankelioida. Homoseksuaaleja vaan täytyy erikseen meidän uskovien suojella, että saisivat vapaasti oikeaa julistusta Jumalan tahdosta."Homoseksuaaleja vaan täytyy erikseen meidän uskovien suojella,"
Että ihan erikseen suojelua. Teillä on siis kiintiöt käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisesti homoja on helvetissä ylivoimaisesti enemmän koska Jumala hylkää heidät on elämän aikana omiin himoihinsa.
Kyllä bi-seksuaalit vielä homot määrässä päihittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minne jäi vastaus?
Edelleen odotetaan sitä vastausta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinusta kenelläkään homolla ei ole ansioita ja pätevyyttää rooliinsa TV:ssä vaan kaikki heistä siellä armosta ja kiintiöitynä?
Kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"???
Haloaa...ei kukaan hihhuleista osaa vastata tähän yhtään mitään...? Eli kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"?
Kun te täällä yhtenä rintamana vakuutatte että homoja valitaan "kiintiöpaikkojen" mukaan tällöön. Niin ketä näitä nyt sitten on? Ynnä missä ohjelmissa he esiintyvät? - Anonyymi
Antaisit nyt kuolleen ihmisen levätä rauhassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisit nyt kuolleen ihmisen levätä rauhassa!
Todiste kuoIemasta🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todiste kuoIemasta🤔
Tiesin kuka henkilö oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloaa...ei kukaan hihhuleista osaa vastata tähän yhtään mitään...? Eli kuka esim YLEn TV-uutisissa on homo? Tai kuka YLEn ajankohtaisohjelmien toimittajista on valittu "homona"?
Kun te täällä yhtenä rintamana vakuutatte että homoja valitaan "kiintiöpaikkojen" mukaan tällöön. Niin ketä näitä nyt sitten on? Ynnä missä ohjelmissa he esiintyvät?Eipä näy vastausta. No ei se ollut mikään yllätys. Tämä nyt on nähty jo monta kertaa. Kun hihhuli kohtaa kiusallisen kysymyksen niin hän panee päänsä pensaaseen...
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä.
Hänkin on hetero Jumalan tahdosta!
Alunperin bii
😁 Anonyymi kirjoitti:
Todiste kuoIemasta🤔
Hän vain. Katosi.
Viimeinen toiminta oli väärä profeetta, jota hän mainosti monta vuotta. 2017 kaikki kaatui. Hän katosi.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Hän vain. Katosi.
Viimeinen toiminta oli väärä profeetta, jota hän mainosti monta vuotta. 2017 kaikki kaatui. Hän katosi.Niin yleensä "katoaa" kun kuolee. Se oli muuten keväällä 2018.
Anonyymi kirjoitti:
KIINTIÖT niin homoille, lesboille, feminteille, muunsukupuolisille jne friikeille siinä määrin, että normaalit ihmiset saadaan näyttämään friikeiltä. Tämä on ajan henki, kun epänomaalista tehdään normaalia ja normaalista epänormaalia! Kyseessähän ei ole tasa-arvosta, vaan normaaliuden kieltämisestä. Ennenkuin kukaan ehtii vastata, sanottakoon, että kukin saa tietysti mielessään olla miten friikki haluaa, mutta ketään ei saa pakottaa hyväksymään sellaisia hirvityksen näköisiä friikkejä.
Miten siis toimit, kun et hyväksy jotakuta ihmistä?
Anonyymi kirjoitti:
"Ei unohdeta kuitenkaan, että Helvetissäkin heterot ovat se ylivoimainen enemmistö. "
Totta tuo - mutta heitä saamme vapaasti evankelioida. Homoseksuaaleja vaan täytyy erikseen meidän uskovien suojella, että saisivat vapaasti oikeaa julistusta Jumalan tahdosta.Homot tuntuvatkin olevan niin kiinnostuneita suojelustanne, että eivät koske siihen pitkällä tikullakaan. 😏
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin missä? Voisitko mainita näitä ohjelmia?
Ihmisen homous ilmenee lähinnä vain fiktiivisissä sarjoissa ja leffoissa. Näissä on nykyään eräänlaiset homo- ja etenkin lesbokiintiöt, ja samansukupuolisten välisiä suhteita on selvästi enemmän kuin ihmisissä keskimäärin.
Toisaalta viihdeteollisuus oli aiemmin lakaissut homot täysin maton alle koko historiansa ajan, joten tällainen ylillyönti voidaan ymmärtää sitä kautta.Anonyymi kirjoitti:
Homoissa on paljon taiteellisia ihmisiä, esiintyjiä, viihdyttäjiä. Olisi kumma jos heitä ei olisi viihdeohjelmissa. Ihan omilla ansioilla. Pitäisikö hyvä esiintyjä jättää palkkaamatta homouden takia?
>Pitäisikö hyvä esiintyjä jättää palkkaamatta homouden takia?
AlfaTV noudattanee tätä periaatetta mahdollisimman pitkälle. 🤔Anonyymi kirjoitti:
Antaisit nyt kuolleen ihmisen levätä rauhassa!
Nekrofiili ei voi antaa. 🙄
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Miten siis toimit, kun et hyväksy jotakuta ihmistä?
Varmaan samoin kuin sinä toimit niitä kohtaan joita et hyväksy. Eli alkaa nimitellä ja solvata heitä ja yrittää tehdä heistä vajaaälyisiä.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
>Pitäisikö hyvä esiintyjä jättää palkkaamatta homouden takia?
AlfaTV noudattanee tätä periaatetta mahdollisimman pitkälle. 🤔Miten niin?
Anonyymi kirjoitti:
Niin yleensä "katoaa" kun kuolee. Se oli muuten keväällä 2018.
Mutta pertsaa ei näkynyt enää 2017 aikana kuin noin kuukauden ajan. Kuolemasta en ollut kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä."
Kiitos!
On tosiaan tärkeää, että totuuskin tulee joskus julki - homoseksuaalien puolustaminen kun on niin tärkeä asia. Sillä on suunnaton merkitys, että myös heitä johdatellaan taivaaseen eikä setalössin ym. tavoin kohti kadotusta kitumaan.Pitäähän sullekin olla jotain seuraa siellä kadotuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kylläpä osaat käyttää halveksivaa kieltä."
Kiitos!
On tosiaan tärkeää, että totuuskin tulee joskus julki - homoseksuaalien puolustaminen kun on niin tärkeä asia. Sillä on suunnaton merkitys, että myös heitä johdatellaan taivaaseen eikä setalössin ym. tavoin kohti kadotusta kitumaan.Raamatussa arvostetaan halveksittuja ihmisiä, jotka joutuvat nöyrtymään uskonnollisten vaatimusten ja pilkan edessä... ehkä he oikeasti ovatkin Rakkaampia kuin tekopyhät itse itsensä ylentäneet halveksijansa :)
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Mutta pertsaa ei näkynyt enää 2017 aikana kuin noin kuukauden ajan. Kuolemasta en ollut kuullut.
Kyllä hän vielä postaili 2018 puolella. Ei tosin tällä palstalla.
"Kuolemasta en ollut kuullut."
Varmaan siksi, koska et tiennyt kuka hän oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteellisesti homoja on helvetissä ylivoimaisesti enemmän koska Jumala hylkää heidät on elämän aikana omiin himoihinsa.
Jos suomessa olisi koko väkiluvusta alle prosentin verran oikeasti homoseksuaalisia ihmisiä, miten saat heistä ylivoimaisen enemmistön ja miksi heidän pitäisi joutua himojensa vuoksi eri paikkaan kuin muut himoissaan hekumoijat?
Jos miehen ja naisen välisessä avioliitossa ei tunne himoa puolisoaan kohtaan, on aika nopeasti entinen aviovaimo/mies.
Himoissaan hekumoinnin voidaan arvioida ehkä eniten koettelevan juuri miehen ja naisen välisessä avioliitossa olevia, jotka yrittävät noudattaa Raamattua kaikessa elämässään. - Anonyymi
Ei kuulu sinulle hänen nimensä, vaikka kuollut onkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän vielä postaili 2018 puolella. Ei tosin tällä palstalla.
"Kuolemasta en ollut kuullut."
Varmaan siksi, koska et tiennyt kuka hän oli.No en seurannut häntä mitenkään.
Paha sai palkkansa. Väärä profetia oli hänelle henki ja elämä.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
No en seurannut häntä mitenkään.
Paha sai palkkansa. Väärä profetia oli hänelle henki ja elämä.torre5, huomaatko, kukaan ei uskoa, ei arvosta eikä kuuntele sinunlaista roskapostittajaa. Oletko jo hakenut apua someriippuvuuteesi ja muihin ongelmiisi?
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
No en seurannut häntä mitenkään.
Paha sai palkkansa. Väärä profetia oli hänelle henki ja elämä.Himoitset edelleen Pertsaa, joka oli kuin kaksoisolentosj.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sinulle hänen nimensä, vaikka kuollut onkin.
Eli ei ole siis kuollut. Todisteet puuttuvat.
- Anonyymi
Ne ei saa itse enään vedettyä tarpeeksi vaikuttavia säväreitä siitä helvetin kärytyksestä.
Yhteiskunta, ihmiset ja ajat on jo lahkojen sisälläkin muuttuneet niin, että omien porukoiden piirissä kärsimyksellä äkseeraamiselle ei ole enään tarpeeksi pelkäävää yleisöä.
Nuoriso äänestää jaloillaan.
Suurten ikäluokkien vanhojen partojen on pitänyt löytää kärsimyksensä perusteeksi elämässä uusi vihollinen talon ulkopuolelta.
Ja sitä taistelua sitten riittääkin kun jokaisella sopivasti tulkitulla Raamatun jakeella tai kohdalla voi aina kutakin muita kohtaan aloittamaansa sotaa itselleen perustella ja oikeuttaa.
Aika meidät heiltä pelastaa.
Koitetaan pitää heidän sotansa taisteluiden vauriot muulle yhteiskunnalle ja yksittäisille ihmisille mahdollisimman pieninä.
Jospa me hieman vartioisimme heitä ja kulkisimme rinnalla turvaten, kunnes rauhallinen taistelun loppu heillekkin taivaanrannassa kajastaa. - Anonyymi
"Suomessa on kourallinen intoa puhkuvia aktiivisia seksuaalivähemmistöjen oikeuksien vastustajaa. Aitouskovia ovat käytännössä ihan kaikki. "
Et voi enempää väärässä olla!
Aitouskovat olemme ainoita homoseksuaalien puolustajia, kun julistamme Jumalan Sanan totuuden mukaisesti emmekä liberaalien ym. tavoin johdata homoseksuaaleja kohti kadotusta tassuttamaan. - Anonyymi
Näyttää nyt siltä, että Päivi Räsänen on niitä harvoja uskovia, jotka yhä puolustavat homoseksuaaleja, että he eivät kadotukseen joutuisi.
Koko muu maailma, ainakin ateistien, liberaalien ja setalaisten porukka ajaa homoseksuaaleja kohti kadotusta, tuskaa ja hammasten kiristelyä. Tämä kadotuksessa kituvien homoseksuaalien hammasten kiristely näyttää ilmaisevan sitä suorastaan tuskallista vihaa mitä tuntevat näitä ihmisiä kohtaan jotka poliittisesta vallanhimosta heitä kadotuksen kauhuihin johdattivat. - Anonyymi
Tuo on kyllä väärä tieto, että on kourallinen homoseksuaalien vastustajia. Kyllä ateisteja, kulttuuriväkeä, liberaaleja ja kirkon liberaaleja teologeja on runsain mitoin jotka vastustavat homoseksuaaleja ja käyttävät heitä vallanhimossaan hyväksi, kun johdattavat homoseksuaaleja Jumalaa vastaan ja tätä kautta helvettiin kitumaan ja hampaitaan näille sitten kiristelemään.
- Anonyymi
Miksi jumalasi ei sitten tee itse mitään homoille vaan pistää sinunlaiset latvakakkoset asialle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jumalasi ei sitten tee itse mitään homoille vaan pistää sinunlaiset latvakakkoset asialle?
"Miksi jumalasi ei sitten tee itse mitään homoille vaan pistää sinunlaiset latvakakkoset asialle?"
Koska Jumala haluaa pelastaa vain harvat ja valitut homoseksuaaleista - muut joutaa pikemminkin kadotukseen menemään ja siellä kitumaan. Anonyymi kirjoitti:
"Miksi jumalasi ei sitten tee itse mitään homoille vaan pistää sinunlaiset latvakakkoset asialle?"
Koska Jumala haluaa pelastaa vain harvat ja valitut homoseksuaaleista - muut joutaa pikemminkin kadotukseen menemään ja siellä kitumaan.Sinulla on liikaa mielikuvitusta. Se syö sinua.
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi jumalasi ei sitten tee itse mitään homoille vaan pistää sinunlaiset latvakakkoset asialle?"
Koska Jumala haluaa pelastaa vain harvat ja valitut homoseksuaaleista - muut joutaa pikemminkin kadotukseen menemään ja siellä kitumaan.Miksi Jumala erityisesti haluaa pelastaa vain harvat ja valitut? Siksikö että Hän on sadistinen hirviö? Juuri näin.
- Anonyymi
Keksit tosiaan asioita.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
En minä mitään keksinyt, vaan eräs toinen niin kirjoitti.
Keksit tosiaan asioita.
- Anonyymi
Aito uskovaiset ovat eläviä esimerkkejä siitä mihin väärin käytetty nuoruus johtaa.
- Anonyymi
Ei näitä sinullakaan hyvin menevän. 😏
- Anonyymi
Kourissa on kuitenkin erilaista. Kuin pentissä tai aulikissa.
- Anonyymi
Totuus on toisenlainen, näitä vähemmistöjen oikeuksien puolustajia on pieni mutta erittäin äänekäs vähemmistö, ei enemmistä. Yhteiskunta nyt vain on tullut sellaiseksi, ettei oikeata mielipidettä uskalleta sanoa. Jokainen on kysyttäessä suvaitsevainen kun ei muutakaan uskalla sanoa olipa omassa mielessään mitä mieltä hyvänsä.
- Anonyymi
Miksi tämä homojen vastaisuus ei sitten näy vaaleissa? Miksi ei valita sellaista eduskuntaa, joka kieltäisi homoavioliitot? Määräisin homouden rikolliseksi puuhaksi, josta saisi pitkän vankilatuomion? Tai että edes homous määriteltäisiin sairaudeksi, kuten tällä palstalla toistuvasti tapahtuu?
Miksi teidän hihhuleiden alulle panemat kansalaisaloitteet eivät saavuta kuin murto-osan niistä nimistä, joita vaaditaan että esitys etenisi eduskuntaan? Miksi taas toisen puolen kansalaisaloitteet saavat tarvittavan nimimäärän hysin nopeasti ja etenevät näin ollen aina eduskuntaan saakka?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7479
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7233 - Anonyymi
"Totuus on toisenlainen, näitä vähemmistöjen oikeuksien puolustajia on pieni mutta erittäin äänekäs vähemmistö, ei enemmistä."
Tärkeimmät homoseksuaalien puolustajat ovat tietenkin Jeesukseen uskovat, koska tämä puolustaminen on meillä Jeesuksen käsky.
Enemmistö sitten pyrkii johdattamaan heitä kadotukseen kitumaan ja hampaita kiristelemään näille liberaaleille ja ateisteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä homojen vastaisuus ei sitten näy vaaleissa? Miksi ei valita sellaista eduskuntaa, joka kieltäisi homoavioliitot? Määräisin homouden rikolliseksi puuhaksi, josta saisi pitkän vankilatuomion? Tai että edes homous määriteltäisiin sairaudeksi, kuten tällä palstalla toistuvasti tapahtuu?
Miksi teidän hihhuleiden alulle panemat kansalaisaloitteet eivät saavuta kuin murto-osan niistä nimistä, joita vaaditaan että esitys etenisi eduskuntaan? Miksi taas toisen puolen kansalaisaloitteet saavat tarvittavan nimimäärän hysin nopeasti ja etenevät näin ollen aina eduskuntaan saakka?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7479
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7233"Miksi teidän hihhuleiden alulle panemat kansalaisaloitteet eivät saavuta kuin murto-osan niistä nimistä, joita vaaditaan että esitys etenisi eduskuntaan? "
Jumala ei toimi minkään ihme eduskunnan kautta, vaan Jumala toimii suoraan ihmiseen päin. Kukin on oma yksilönsä ja Jumala sitten pelastaa vain valitut. Muitten kohtalo on sitten kituminen kadotuksessa ja hampaiden kiristely maallisille ihmisille, jotka johdattivat heidät kadotukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Totuus on toisenlainen, näitä vähemmistöjen oikeuksien puolustajia on pieni mutta erittäin äänekäs vähemmistö, ei enemmistä."
Tärkeimmät homoseksuaalien puolustajat ovat tietenkin Jeesukseen uskovat, koska tämä puolustaminen on meillä Jeesuksen käsky.
Enemmistö sitten pyrkii johdattamaan heitä kadotukseen kitumaan ja hampaita kiristelemään näille liberaaleille ja ateisteille.Ai jaha. Nytkö se onkin sitten taas vähemmistö kun teitä hihhuleita onkin? Äsken se oli vielä enemmistö:
"Totuus on toisenlainen, näitä vähemmistöjen oikeuksien puolustajia on pieni mutta erittäin äänekäs vähemmistö, ei enemmistä."
Miten se nyt taas kerran kääntyikin näin päin? Ettekö te hihhulit voisi nyt edes joskus, edes yhden kerran, pysyä siinä mitä olette sanoneet? Teill tulee aina hirveä kiire kääntää kuppi toisin päin kun huomaatte ampuneenne itseänne taas kerran jalkaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaha. Nytkö se onkin sitten taas vähemmistö kun teitä hihhuleita onkin? Äsken se oli vielä enemmistö:
"Totuus on toisenlainen, näitä vähemmistöjen oikeuksien puolustajia on pieni mutta erittäin äänekäs vähemmistö, ei enemmistä."
Miten se nyt taas kerran kääntyikin näin päin? Ettekö te hihhulit voisi nyt edes joskus, edes yhden kerran, pysyä siinä mitä olette sanoneet? Teill tulee aina hirveä kiire kääntää kuppi toisin päin kun huomaatte ampuneenne itseänne taas kerran jalkaan...""Totuus on toisenlainen, näitä vähemmistöjen oikeuksien puolustajia on pieni mutta erittäin äänekäs vähemmistö, ei enemmistä."
Miten se nyt taas kerran kääntyikin näin päin? Ettekö te hihhulit voisi nyt edes joskus, edes yhden kerran, pysyä siinä mitä olette sanoneet?"
Koko ajan olemme myös homoseksuaaleja evankelioineet oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa Jeesuksessa Kristuksessa.
Vihamiehet ovat sitten toista sulle kertoneet ja näköjään sinä olet mennyt uskomaan valheen. He käyttävät vain homoseksuaaleja hyväkseen vallanhimossaan ja samalla johdattavat homoseksuaaleja kadotukseen pilvin pimein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi teidän hihhuleiden alulle panemat kansalaisaloitteet eivät saavuta kuin murto-osan niistä nimistä, joita vaaditaan että esitys etenisi eduskuntaan? "
Jumala ei toimi minkään ihme eduskunnan kautta, vaan Jumala toimii suoraan ihmiseen päin. Kukin on oma yksilönsä ja Jumala sitten pelastaa vain valitut. Muitten kohtalo on sitten kituminen kadotuksessa ja hampaiden kiristely maallisille ihmisille, jotka johdattivat heidät kadotukseen.No kuule jos näin kerran on, että jumalanne päättää suoraan ihmiseen päin, niin miksi ihmeessä te hihhulit sitten tämä tästä kokoonnnutte eduskuntatalon eteen vaatimaan teidän mukaisia päätöksiä? Viimeinen puolen vuoden aikana näin on tapahtunut kahdesti ja kummallakin kerralla juttu liittyi tavalla tai toisella Päivi Räsäseen.
Miksi tälläkin palstalla yhdessä vaaditte että kaikkien tosi-uskovaisten tulee rukoilla sen puolesta että homot eivät pääse avioon? Miksi jumalanne ei kuullut teitä? Ettekö reppanat osaa edes rukoilla oikein? Miksi teidän piti järjestää "toinen kierros" asian ympäriltä? Ettekö te uskoneet että jumalanne nyt ei vaan kuule teidän rukouksia?
Tai miksi teillä on jopa järjestö "aito avioliitto" jos kerran te uskotte että jumala kyllä järjestää asiat ja määrää kuka pääsee taivaaseen? Jos kerran jumalanne toimii suoraan ihmiseen päin? Miksi sinäkin - tai kukaan muukaan hihhuli - kirjoitellee tänne, jos kerran jumalannen toimii ihmiseen päin?
PS. Mistä ihmeestä näitä oikein tulee??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule jos näin kerran on, että jumalanne päättää suoraan ihmiseen päin, niin miksi ihmeessä te hihhulit sitten tämä tästä kokoonnnutte eduskuntatalon eteen vaatimaan teidän mukaisia päätöksiä? Viimeinen puolen vuoden aikana näin on tapahtunut kahdesti ja kummallakin kerralla juttu liittyi tavalla tai toisella Päivi Räsäseen.
Miksi tälläkin palstalla yhdessä vaaditte että kaikkien tosi-uskovaisten tulee rukoilla sen puolesta että homot eivät pääse avioon? Miksi jumalanne ei kuullut teitä? Ettekö reppanat osaa edes rukoilla oikein? Miksi teidän piti järjestää "toinen kierros" asian ympäriltä? Ettekö te uskoneet että jumalanne nyt ei vaan kuule teidän rukouksia?
Tai miksi teillä on jopa järjestö "aito avioliitto" jos kerran te uskotte että jumala kyllä järjestää asiat ja määrää kuka pääsee taivaaseen? Jos kerran jumalanne toimii suoraan ihmiseen päin? Miksi sinäkin - tai kukaan muukaan hihhuli - kirjoitellee tänne, jos kerran jumalannen toimii ihmiseen päin?
PS. Mistä ihmeestä näitä oikein tulee???” Miksi tälläkin palstalla yhdessä vaaditte että kaikkien tosi-uskovaisten tulee rukoilla sen puolesta että homot eivät pääse avioon?”
Oliko näyttöä edes tälle väitteellesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Miksi tälläkin palstalla yhdessä vaaditte että kaikkien tosi-uskovaisten tulee rukoilla sen puolesta että homot eivät pääse avioon?”
Oliko näyttöä edes tälle väitteellesi?Eikös silloin kun uudesta avioliittolaista eduskunnassa äänestettiin masinoitu tällaista rukouskampanjaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Miksi tälläkin palstalla yhdessä vaaditte että kaikkien tosi-uskovaisten tulee rukoilla sen puolesta että homot eivät pääse avioon?”
Oliko näyttöä edes tälle väitteellesi?No kuule tuosta löytyy muutama porras ylöspäin tämmöinen teksti:
"Koko ajan olemme myös homoseksuaaleja evankelioineet oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa Jeesuksessa Kristuksessa. "
Mitäs muuta tuo on kuin sitä mistä kirjoitin? Niin ja jos haluat löytyy lisää, niin mene nyt palstalla taaksepäin tuohon hetkeen, niin sieltä kyllä näitä rukoustoitotuksia löytyy. Ynnä että muistatjan sinä että samaan aikaan "livenä" eduskuntatalon edessä hihhuliporukka yhdessä rukoili että aloite ei menisi läpi.
Tässä vastustajien mielipiteitä, jotka olivat rukoilemassa lakia vastaan. Taustalta löytyy myös rukoksen ääniä ja samalla sanotaan että mennään kohti helvettiä. Kysyä sopii että miten sinun elämäsi on huonontunut tuon lain myötä:
https://www.youtube.com/watch?v=b4m-mjdd2gg
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-puolueet-aanestivat-tasa-arvoinen-avioliittolaki-lapi/4564640#gs.dtcp3v
Tuolta löytyy myös eduskunnassa asiasta käytyä keskustelua:
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/sivut/trip.aspx?triptype=ValtiopaivaAsiakirjat&docid=PTK 12/2014 ke p 1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös silloin kun uudesta avioliittolaista eduskunnassa äänestettiin masinoitu tällaista rukouskampanjaa?
Kyllä. Se näkyy ja kuuluu esim videoilla joita tuohon aikaan filmattiin eduskuntatalon edessä. Sielläkin oli oma jenginsä rukoilemassa lakiesitystä vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=b4m-mjdd2gg
Mutta hihhulit haluavat nyt unohtaa asian, kun se ei tuottanut tulosta. Josta seuraa seuraavat vaihtoehtot. Eli valitse näistä:
1) Jumalaa ei ole olemassa
2) Jumala on mutta hän on sitä mieltä että homot ja heidän liittonsa ovat ok
3) Jumala on mutta hihhulit reppanat eivät osaa rukoilla oikein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Se näkyy ja kuuluu esim videoilla joita tuohon aikaan filmattiin eduskuntatalon edessä. Sielläkin oli oma jenginsä rukoilemassa lakiesitystä vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=b4m-mjdd2gg
Mutta hihhulit haluavat nyt unohtaa asian, kun se ei tuottanut tulosta. Josta seuraa seuraavat vaihtoehtot. Eli valitse näistä:
1) Jumalaa ei ole olemassa
2) Jumala on mutta hän on sitä mieltä että homot ja heidän liittonsa ovat ok
3) Jumala on mutta hihhulit reppanat eivät osaa rukoilla oikeinTämä jäi pois. Ihan rukousrintama oli perustettu...
https://www.youtube.com/watch?v=PLubheMHIWk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule tuosta löytyy muutama porras ylöspäin tämmöinen teksti:
"Koko ajan olemme myös homoseksuaaleja evankelioineet oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa Jeesuksessa Kristuksessa. "
Mitäs muuta tuo on kuin sitä mistä kirjoitin? Niin ja jos haluat löytyy lisää, niin mene nyt palstalla taaksepäin tuohon hetkeen, niin sieltä kyllä näitä rukoustoitotuksia löytyy. Ynnä että muistatjan sinä että samaan aikaan "livenä" eduskuntatalon edessä hihhuliporukka yhdessä rukoili että aloite ei menisi läpi.
Tässä vastustajien mielipiteitä, jotka olivat rukoilemassa lakia vastaan. Taustalta löytyy myös rukoksen ääniä ja samalla sanotaan että mennään kohti helvettiä. Kysyä sopii että miten sinun elämäsi on huonontunut tuon lain myötä:
https://www.youtube.com/watch?v=b4m-mjdd2gg
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-puolueet-aanestivat-tasa-arvoinen-avioliittolaki-lapi/4564640#gs.dtcp3v
Tuolta löytyy myös eduskunnassa asiasta käytyä keskustelua:
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/sivut/trip.aspx?triptype=ValtiopaivaAsiakirjat&docid=PTK 12/2014 ke p 1No minne jäi vastaus? Miksi vaikenit?
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi teidän hihhuleiden alulle panemat kansalaisaloitteet eivät saavuta kuin murto-osan niistä nimistä, joita vaaditaan että esitys etenisi eduskuntaan? "
Jumala ei toimi minkään ihme eduskunnan kautta, vaan Jumala toimii suoraan ihmiseen päin. Kukin on oma yksilönsä ja Jumala sitten pelastaa vain valitut. Muitten kohtalo on sitten kituminen kadotuksessa ja hampaiden kiristely maallisille ihmisille, jotka johdattivat heidät kadotukseen.Raamatussa Jumala kyllä suorastaan rakasti kollektiivisia rangaistuksia. Niin se mieli muuttuu. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
” Miksi tälläkin palstalla yhdessä vaaditte että kaikkien tosi-uskovaisten tulee rukoilla sen puolesta että homot eivät pääse avioon?”
Oliko näyttöä edes tälle väitteellesi?Näyttöä löytyy ylen määrin sen ajan viesteistä. Monta vuottahan tässä on ehtinyt kulua siitä kun eduskunta viimeksi homojen oikeuksista äänesti. Kukaan sulle ala vuotta 2017 vanhempia keskusteluja kaivaa,
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Raamatussa Jumala kyllä suorastaan rakasti kollektiivisia rangaistuksia. Niin se mieli muuttuu. 🤔
Ajatushan voi edelleen hyvin, erilaiset katastrofit ja muut ikävät asiat, kuten tämä koronakin tulkitaan usein kollektiivisiksi rangaistuksiksi meille ihmisille. Tämä selittää toki tarmokkaiden kulkutautimyönteisten kantoja, jumalansa valtakunnan eteenhän he vain tekevät työtänsä... 😂
-a-teisti-
- Anonyymi
Kuin muuten sinne oikeuteen pääsee?
- Anonyymi
Niin miksiköhän vähemmistöt käyttäytyvät suvaitsemattomasti enemmistöä kohtaan?
Onko pohjalla pohjaton typeryys kenties?- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Miten sinua kohtaan on käyttäydytty?
Minua nimitellään kaikin tavoin.Sinä täällä soIvaat uskovia jatkuvasti.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Miten sinua kohtaan on käyttäydytty?
Minua nimitellään kaikin tavoin.Suvaitsemattomasti käyttäytyvät vähemmistöt eivät kustanna jälkeläisiä seksuaaliahdisteluidensa uhreille, mutta on otsaa vaatia sellaisia itselleen.
Anonyymi kirjoitti:
Suvaitsemattomasti käyttäytyvät vähemmistöt eivät kustanna jälkeläisiä seksuaaliahdisteluidensa uhreille, mutta on otsaa vaatia sellaisia itselleen.
Tarkoittaa sanoa, että sekä miehen ja naisen, että kahden samaa sukupuolta olevien perheisiin voi antaa adoptiolapsia tai lapsia muilla tavoin.
- Anonyymi
Ei siitä ole pitkäaika kun homoutta pidettiin mielisairautena. 1970 luvulla vielä pidettiin sairautena. Nykyisin saa terveen paperit.
- Anonyymi
Niin ja pidetään yhä edelleen tämän palstan hihhuleiden joukossa sairautena. Tämän tästä täällä joku hehkuttaa että homous on sairaus, vaikka se on samanlainen ominaisuus kuin esimerkiksi vasenkätisyys. Eipä silti kyllähän vasenkätisyyttäkin, vielä 1900-luvun alussa, pidettiin sairautena.
Plus että osa palstalla on sitä mieltä, että homous on rikollista. Siinä mielessä tämä hihhuliporukka haluaisi ottaa mallia maista, joissa homot viedään vankilaan tai jopa tapetaan. Isiksen porukkahan tiputteli homoja talon katoilta.Muutenkin osa hihhuleista jakaa samat arvot äärimuslimien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja pidetään yhä edelleen tämän palstan hihhuleiden joukossa sairautena. Tämän tästä täällä joku hehkuttaa että homous on sairaus, vaikka se on samanlainen ominaisuus kuin esimerkiksi vasenkätisyys. Eipä silti kyllähän vasenkätisyyttäkin, vielä 1900-luvun alussa, pidettiin sairautena.
Plus että osa palstalla on sitä mieltä, että homous on rikollista. Siinä mielessä tämä hihhuliporukka haluaisi ottaa mallia maista, joissa homot viedään vankilaan tai jopa tapetaan. Isiksen porukkahan tiputteli homoja talon katoilta.Muutenkin osa hihhuleista jakaa samat arvot äärimuslimien kanssa.Bi-seksuaalisuus olisi normaalia mutta nykyisissä kulttuureissa melkein kaikki pakon edessä elävät heteroina.
😁 Anonyymi kirjoitti:
Niin ja pidetään yhä edelleen tämän palstan hihhuleiden joukossa sairautena. Tämän tästä täällä joku hehkuttaa että homous on sairaus, vaikka se on samanlainen ominaisuus kuin esimerkiksi vasenkätisyys. Eipä silti kyllähän vasenkätisyyttäkin, vielä 1900-luvun alussa, pidettiin sairautena.
Plus että osa palstalla on sitä mieltä, että homous on rikollista. Siinä mielessä tämä hihhuliporukka haluaisi ottaa mallia maista, joissa homot viedään vankilaan tai jopa tapetaan. Isiksen porukkahan tiputteli homoja talon katoilta.Muutenkin osa hihhuleista jakaa samat arvot äärimuslimien kanssa.Homot hirteen ja sitten roviolle. Tätä on uskovaisuus.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Homot hirteen ja sitten roviolle. Tätä on uskovaisuus.
Tuo on tosiaan omia kirjoituksiasi tänne feikkiprofiilillasi jolla yrität vain luoda eripuraa ja keinon solvataksesi uskovia.
Vaikutat häiriintyneeltä. Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tosiaan omia kirjoituksiasi tänne feikkiprofiilillasi jolla yrität vain luoda eripuraa ja keinon solvataksesi uskovia.
Vaikutat häiriintyneeltä.Et tunne minua. Teen muistiinpanoja, otan ylös vaikka mitä, ettei pääse unohtumaan.
Kun Aitoavioliitto ry jylläsi, niin kuuli kaikenlaista. Yksi pariskunta, että he ovat saaneet lapsenlapsia, mutta jos homot saavat mennä avioliittoon, niin heillä ei enää ole lapsenlapsia.
Mitä järkeä on olla uskova?- Anonyymi
Äärikonservatiivit täällä siinä ja alati herjaa ja tuomitsee muita. Pahansuopia kuiskuttelevia keskinäistä pahuutta täynnä.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Jokatapauksessa voitin taudin. Olin päättäväinen.
Sinull ei mitään tauteja ole ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Sinull ei mitään tauteja ole ollut.
Voi kun olisit nähnyt!
Kaikki saattoi lähteä mieheni työpaikalta. Jälkeenpäin kuultiin, että siellä oli kolme saanut koronatartunnan.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Voi kun olisit nähnyt!
Kaikki saattoi lähteä mieheni työpaikalta. Jälkeenpäin kuultiin, että siellä oli kolme saanut koronatartunnan.Heh, hyvää tarinankerrontaa.
Ja ”miehesi”.
😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 Anonyymi kirjoitti:
Heh, hyvää tarinankerrontaa.
Ja ”miehesi”.
😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹Olen huono keksimään.
Mutta Torreviejassa 85 000 asukasta ja 45 kuollutta.
Kouvolan seutu enemmän asukkaita ja 22 kuollutta.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Olen huono keksimään.
Mutta Torreviejassa 85 000 asukasta ja 45 kuollutta.
Kouvolan seutu enemmän asukkaita ja 22 kuollutta.Hyvä että myönnät ettei sinulla mitään koronaa ollut.
👍 Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että myönnät ettei sinulla mitään koronaa ollut.
👍Tai se kaksi kertaa. Toisella kerralla tiesi miten se menee. Oli vuosi sitten.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Tai se kaksi kertaa. Toisella kerralla tiesi miten se menee. Oli vuosi sitten.
Ei ole ollut tosiaan kertaakaan sinulla.
Näin se menee. Totuus tulee esiin. - Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Jokatapauksessa voitin taudin. Olin päättäväinen.
Tarkoitatko, että ne jotka kuolivat koronaan eivät olleet tarpeeksi päättäväisiä taudin nujertamiseen?
- Anonyymi
Pidättekö kourimisesta?
https://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/txt/108-01.htm - Anonyymi
Oikeuteni juoda 6 litraa kahveja vuorokaudessa niin lie uhattuna.
- Anonyymi
Takaluston höylintä on täysin yksityisasia. Julmaahan se on loppujen lopuksi.
- Anonyymi
Tiukempaa tavaraa eukollani, etupillu löystynyt liikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukempaa tavaraa eukollani, etupillu löystynyt liikaa!
Turre antaa sinulle.
- Anonyymi
Revenneen höttöisen oloisen vanukkaan.😝
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402