Törkeydet Veijosta vastaan huipussaan

Anonyymi

TÖRKEYDET VEIJOSTA VASTAAN HUIPUSSAAN

"Veijosen ehkä "paksuin" valheoppi on, että hän väittää näin:

"JÄITKÖ YLÖSOTOSTA? "Niinkuin 40 vuotta julistin, seurakunta lähti yläilmoihin Karitsan häihin kohta sen jälkeen kun Jerusalemin valerauha Antikristus mukana ollen oli vahvistettu. Jos jäit vihan aikaan, luovuta heti elämäsi Kristukselle..."

HV: "Paksuin valheoppi" on se mikä opetuksessani on olennaisinta ja toteutuu muutaman vuoden sisällä. Kuinka monet jäävätkään rannalle ruikuttamaan!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella törkeätä

      • Anonyymi

        Siis veijosen touhuja tarkoitat ja valheita


    • Anonyymi

      MAASSA EI HALUTA OLEVAN YHTÄÄN PROFEETTAA

      Ei tarvitse mennä jumalattomien keskusteluryhmiin vaan ns. uskovienkin ryhmissä tulee vastaan sama vastustus: Et sinä eikä kukaan muukaan voi eikä saa olla oikea profeetta!

      Tosiasia kuitenkin on, että Suomessa on profeettoja ja minä olen heistä merkittävin. Turha väheksyä jo toteutuneita profetioitani ja korkeatasoista profeetallista kirjallisuuttani. Asia ei muutu miksikään, vaikkei kukaan haluaisi niitä lukea, vaikka tärkeimmät kirjat ovat ilmaisjakeluna sivuillani. Mitään tietämättömät eivät varmasti luekaan, koska he haluavat olla tietämättömiä pimeän käsityksensä ulkopuolisista asioista. HV http://wwnet.fi/users/veijone

      KOMMENTTI

      Daniel Elkama: Harri, sinä olet Suomen suurin profeetta yhdessä Petri Paavolan kanssa.


      YSTÄVÄNI JOUKO PIHO

      Kari Hokkanen: No Harri, onko Jouko Piho mielestäsi oikea profeetta?
      Kimmo Lähde: Jouko Piho on kaikista höpöin näissä profetioissaan. On saanut mm profetian: Hänestä tulee Suomen presidentti. Eräässä haastattelussa kysyttiin, moniko profetioistaan on toteutunut? Joutui vastaamaan: Ei yksikään.
      Harri Veijonen: En pidä Joukoa oikeana profeettana, mutta otin hänet mukaan teokseeni "Suomen profeetat ja profetiat", koska hänellä on yritystä ja hän pitää kirjaa kaiken maailman ihmisprofetioista. Piholla arvostan eniten hänen Israel-kirjojaan, http://www.jouko-piho.fi/427816952/category/1342142/verkkokauppa Harhaopistaankin huolimatta pidän Joukoa kaverinani.
      24. 9. 2021 Jouko itse kirjoitti otsikolla "Olen profeetta - en ole profeetta". Jumala ei ole vielä vihinnyt eli voidellut minua profeetaksi ja antanut minulle sen merkiksi lahjan tehdä ihmetekoja, jotka vahvistaisivat Jumalan minulle antaman sanoman oikeellisuuden.


      MITÄÄN TIETÄMÄTTÖMÄT SUURIA EKSYTTÄJIÄ

      40 vuotta olen selittänyt asioita niin että luulin jo vihdoin päässeemme Isä yksin tietää ja milloin tahansa oppineista mitään tietämättömistä. Mutta tietämättömät vain korottavat ääntään kun ylösotto lähenee. He ovat suureksi taakaksi lopun totuuden opettajille.

      Muistan kun Lauritsalassa kirkon nuori kirjoitti minua vastaan lehdessä, että Jeesus voi tulla tänään tai 500 vuoden kuluttua. Tuollaiset mitään tietämättömät eivät ole vähän eikä edes paljon erehtyviä vaan suuria eksyttäjiä! On sentään olemassa sukupolvi joka ei katoa kuin myös tuhatvuotislaskelma ja 1335 päivää. Niiden yksityiskohdissa on voitu erehtyä, mutta erehtyjä ei ole pieninkään eksyttäjä. Sanoisin kovasti mitään tietämättömille, ellei minun kävisi heitä sääliksi. Valitettavasti en enää jaksa jauhaa alkeita lopun ajan totuuksista. He jotka seuraavat nettisivujani ovat jo pitkällä lopun profetian ymmärtämisessä. HV http://wwnet.fi/users/veijone

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe