Ota koronarokote: videolla piispa ja vapaa-ajattelija

#samaamieltärokotteesta. Kävin piispan juttusilla, ja todettiin että ollaan ihan samaa mieltä ainakin yhdestä asiasta. Linkit (evl- ja va-versio, jos joku ei halua levittää väärän puljun linkkiä):

https://www.youtube.com/watch?v=gnZZQUFh21Y
https://youtu.be/lym2FdgIdoA

Muistattehan, että kuollut kirkostaerottaja on tehoton kirkostaerottaja!

36

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt olen samaa mieltä Laajasalon kanssa

        "rokottamaton ihminen toimii tieteenvastaisesti ja osoittaa ymmärtämättömyyttä.
        ”Mutta paljon vakavampaa on se, että rokotteesta kieltäytyvä ihminen toimii itsekkäästi, moraalittomasti eikä välitä toisten ihmisten kärsimyksestä tai kuolemasta”, Laajasalo kirjoittaa tekstissään.
        Laajasalon mukaan rokottamattoman tekemä valinta ei ole pelkästään yksilön vapautta, vaan osa yhteisön vastuuta. Rokottamaton ei tee päätöksiä ainoastaan omasta terveydestään, elämästään ja vapaudestaan – vaan kaikkien muidenkin terveydestä, elämästä ja vapaudesta."

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008341522.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen samaa mieltä Laajasalon kanssa

        "rokottamaton ihminen toimii tieteenvastaisesti ja osoittaa ymmärtämättömyyttä.
        ”Mutta paljon vakavampaa on se, että rokotteesta kieltäytyvä ihminen toimii itsekkäästi, moraalittomasti eikä välitä toisten ihmisten kärsimyksestä tai kuolemasta”, Laajasalo kirjoittaa tekstissään.
        Laajasalon mukaan rokottamattoman tekemä valinta ei ole pelkästään yksilön vapautta, vaan osa yhteisön vastuuta. Rokottamaton ei tee päätöksiä ainoastaan omasta terveydestään, elämästään ja vapaudestaan – vaan kaikkien muidenkin terveydestä, elämästä ja vapaudesta."

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008341522.html

        'Hieman' huvittavaa, kun Laajasdalo syyttää muita tieteenvastaisuudesta, kun oma idologia on puhdasta soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen samaa mieltä Laajasalon kanssa

        "rokottamaton ihminen toimii tieteenvastaisesti ja osoittaa ymmärtämättömyyttä.
        ”Mutta paljon vakavampaa on se, että rokotteesta kieltäytyvä ihminen toimii itsekkäästi, moraalittomasti eikä välitä toisten ihmisten kärsimyksestä tai kuolemasta”, Laajasalo kirjoittaa tekstissään.
        Laajasalon mukaan rokottamattoman tekemä valinta ei ole pelkästään yksilön vapautta, vaan osa yhteisön vastuuta. Rokottamaton ei tee päätöksiä ainoastaan omasta terveydestään, elämästään ja vapaudestaan – vaan kaikkien muidenkin terveydestä, elämästä ja vapaudesta."

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008341522.html

        Rokotetotalitarismia pukkaa….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotetotalitarismia pukkaa….

        Jos et ymmärrä miksi ottaa rokotetta, ei sille mitään mahda. Mutta miksi mainostaa ymmärtämättömyyttäsi?


    • Anonyymi

      Miten muhamettilaiset ja vapaa-ajattelijat? Onko yhteistä, muuta kuin kristinuskon vastustus?

      • Anonyymi

        Perehdy itse asiaan, jos kykenet?


    • Anonyymi

      Hyvä video, oikea asia, erityiskiitos yhteistyöstä.

    • Anonyymi

      Ja nyt ovat jotkut, totta kai, suuttuneet piispan rokotekannanotosta ja kirkosta eroamiseen on tullut kohtuullinen PIIKKI tälle päivälle.

      • Anonyymi

        ”Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin….”


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Piispa saa leikkiä jyrähtämistä, ei,silti unohdu sviitti, samppanja eikä pitkävartiset ruusut.


      • Anonyymi

        Voi Teemu! Ethän ole tekopyhä tuomitessasi muita?
        Vrt.
        Hovioikeus korotti piispa Teemu Laajasalon tuomiota tuottamuksellisesta kirjanpitorikoksesta – julkinen riepottelu ei riittänyt kohtuullistamisperusteeksi.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276555


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Teemu! Ethän ole tekopyhä tuomitessasi muita?
        Vrt.
        Hovioikeus korotti piispa Teemu Laajasalon tuomiota tuottamuksellisesta kirjanpitorikoksesta – julkinen riepottelu ei riittänyt kohtuullistamisperusteeksi.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276555

        pahantahtoiset😈👿👹 rokottamattomat saa tuomita


    • Anonyymi

      Hienoa!
      Kirkko ja vapaa-ajattelijat ovat löytäneet toisensa!

    • Anonyymi

      Rippiskoulun käynyt ja rokotettu sekä nauttii kansalaisluottamusta...

    • Anonyymi

      Rippiskoulun käynyt ja rokotettu sekä nauttii kansalaisluottamusta….

    • Anonyymi

      Rokotepakko - pakoterokko
      Rokotepassi - pakoterossi
      Rokotuspaikka - pakotusroikka
      Koronapulina - puronakolina
      Koronahöpinä - hörönäkopina
      Koronarokotus - roronakokotus
      Rokotushöpinä - hökötysropina
      Koronarokote - roronakokote
      Koronalässutys - lärönäkossutus
      Rokotuskammo - kakotusrommo
      Koronalätina - lärönäkotina
      Koronamaski - maronakoski
      Maskilässytys - läskimassutus
      Rokoteloppu - lokoteroppu
      Rokotuskauhu - kakotusrouhu
      Koronapiikki - pironakookki
      Rokotususko - ukotusrosko
      Koronaloppu - loronakoppu
      ...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä on valtiokirkko se näkyy piispan kannanotoista ...

    • Anonyymi

      Piispa Teemu Laajasalo kyrisee HS:ssa: "Rokottamaton päättää kaikkien terveydestä, elämästä ja vapaudesta".
      "Rokottamaton ihminen toimii tieteenvastaisesti ja osoittaa ymmärtämättömyyttä. Mutta paljon vakavampaa on se, että rokotteesta kieltäytyvä ihminen toimii itsekkäästi, moraalittomasti eikä välitä toisten ihmisten kärsimyksestä tai kuolemasta”.
      https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/piispa-teemu-laajasalo-kritisoi-rokotteista-kieltaytyvia-itsekkyydesta-joka-johtaa-lahimmaisten-karsimykseen-ja-kuolemaan#383ce79e
      Siinä on rokotuspelkureilla vähän mietittävää!

    • Anonyymi

      eikö jumala autakaan 🤣

      • Anonyymi

        Minulle on sanottu, että Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itseään😇


    • Anonyymi

      Piispa on rohkea mies!!

      • Anonyymi

        Hyvä vaan❗Meidän kaikkien pitää taistella pahoja asioita, kuten vaarallisia viruksia😈vastaan👍👌👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan❗Meidän kaikkien pitää taistella pahoja asioita, kuten vaarallisia viruksia😈vastaan👍👌👏

        Jeps, ja nimenomaan kirkon joittenkin mieliin tunkemaa höpöhöpövirusta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps, ja nimenomaan kirkon joittenkin mieliin tunkemaa höpöhöpövirusta vastaan.

        Hui, viesti rinnakkaistodellisuudesta😨😱👽😦😎😂 Vai onko Suomessa vielä korpia, jossa eletään "Jumalan selän takana"🏡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui, viesti rinnakkaistodellisuudesta😨😱👽😦😎😂 Vai onko Suomessa vielä korpia, jossa eletään "Jumalan selän takana"🏡

        Jumaloletuksen pimittämiä aivoja löytyy vielä aivan liian paljon.


    • Anonyymi

      Pesunmasa on tutkija. Älkää kertoko minkäikäinen se toinen on, älkää.

    • Anonyymi

      Olisi melkoisen ikävä maa jos kirkko ei periaatteesta voisi tukea mitään mitä vapaa-ajattelijat tukevat, eivätkä vapaa-ajattelijat kannattaa mitään mitä kirkko kannattaa. Onneksi näin ei ole.

      • Anonyymi

        Jep. Totta puhelet!


    • Anonyymi

      Koronarokotuksesta voisi tulla sellainen maan pakollinen tapa. Esim. viikossa voisi pakkorokottaa jokaisen kauppareissulla. Ei pääse kauppaan, jos ei ota piikkiä pyllyyn. Poliisit tai varusmiehet valvoisivat toimenpiteitä.

      • Anonyymi

        'Hieman' väsähtänyt trollaus.


    • Anonyymi

      Kai kirkkoon sentään pääsee vaikka vastustaa rokotuksia eikä ota koronapiikkejä?

      • Anonyymi

        Koronarokotepassi voimaan myös kirkkoihin. Kirkossakäyminen ei ole välttämätöntä.


    • Anonyymi

      Päääsee, pääsee, …

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe