TIE TAIVAASEEN alkaa ainoastaan tästä:

Jeesus sanoi:
Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' M
Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja Jeesus antoi kaksoiskäskyn ja siinä on ydin.
      RAKASTAKAA.
      Uudessa liitossa kaikki kulkee kahden käskyn läpi ja Rakkaus ei tee pahaa vaan hyvää.

      • Missä hengessä sinä rakastat, et ainakakaan Totuuden Hengessä, vaan samassa hengessä kuin Saatanalle heitetty Paavali:

        Näin opetti Pyhä Henki Saulia:

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.

        Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.
        Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

        Näillä opetuksilla Saatana teki Saulista Paavalin:

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia."

        "Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen."

        "Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki."

        "Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia. "

        Jos Saatana olisi saanut minut omakseen, olisin maan päällisessä helvetissä, kun 130 erihenkiselle uskonlahkolle öpitäisi olla sitä, mitä he eniten haluavat.


    • "Herra ilmestyy omiensa avuksi. Kuin salaman hän sinkoaa nuolensa. Herra Jumala puhaltaa pasuunaan, hän kiitää etelästä polttavassa myrskyssä."

      Vuodet kuluivat.28. 2. 1983 pääsin täysin palvelleena sotilaseläkkeelle. Aloin heti toteuttaa eläkepäivien haavetta, aloittaen valokuvaajana Ruukissa. Pääsin muotokuvillani myöskin Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.Asuimme tuolloin jo omassa kodissa, jonka olin perheelleni rakentanut, ja johon olimme muuttaneet 3 vuotta aikaisemmin. Enkä Jumalalla enää päätäni vaivannut.

      Mutta Jumalapa alkoikin toteuttaa omaa suunnitelmaansa kesällä 1985.

       Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

      Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456. Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. 

      Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta.Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut.

      Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat: RAAMATTU ON TOTTA.

       Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala, jota olin jo 40 vuotta vihannut.

      Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. 

      Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini.
      Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

      Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on  tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

      "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

      Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan.
      Tämä meni kirkkaasti edelle.
      Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin.
      Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita.
      Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.
      Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään.

      "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

      Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan.

      • Anonyymi

        "Kuin salama hän nuolee siskonsa...-
        Hyi


    • Anonyymi

      Tie taivaaseen.... Kilauta Elon Muskille.

    • Sinä kirjoitat ,mutta ymmärrys sinulta puuttuu kokonaisuudesta ja se lähtee ihan alusta.

    • Paavalin kirjoitus on aivan johdonmukaista jopa ihmismäisine virheineen .
      Samoin toisetkin julistajat heti alussa olivat todellisen myllerryksen edessä eikä kaikki mennyt helposti ,kuten meidän on nyt helppo neuvoa kun he olivat ne ,jotka kulkivat alussa.
      Nuo kaikki asiat vaan vahvistavat sitä ,että todellisia tapahtumia ,jopa ymmärryksen puutteineen ,kuten kaste asiasta voi nähdä...kysymyksiä ,joissa vielä ei ollut täydellistä ymmärrystä.

      • Se johtuu Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä.

        Jolla sinutkin saatiin uskomaan valheeseen eikä totuuteen.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Se johtuu Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä.

        Jolla sinutkin saatiin uskomaan valheeseen eikä totuuteen.

        Jumala.. tirsk..
        Kas kun ei menninkäinen tai saunatonttu.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Se johtuu Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä.

        Jolla sinutkin saatiin uskomaan valheeseen eikä totuuteen.

        Minä uskon ja luotan Totuuteen ja siinä pysyn.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Minä uskon ja luotan Totuuteen ja siinä pysyn.

        Kukapa näistä ei uskoisi ja siinä pysyisi?


        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.


    • MrHyvis

      Minä en kuulu mihinkään poppooseen vaan uskon Jeesukseen Kristukseen.Siinä kaikki.

      • Niin tekevät kaikki kristityt.

        Eikä sinua, eikä ketään saa edes miettimään tätä Jeesuksen ilmoitusta:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Paavalikin profetoi Saatanan sylissä istuen:

        Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?

        Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
        eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

        Jokaisen valitun edessä on ahdas portti ja ahdas ovi:

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        Vain harvat löytävät sen.

        Pappien mielestä ahdas ovi on kirkon ovi ja portti hautausmaan portti. Ei pääsyt ovesta sisälle palstan herjaajakaan:

        Tässä Saatana sovitti entisen ystäväni, ensiksi Devoutiksi, sitten Devoitiksi, sitten Kukkahattutädiksi, ja sadaksi muuksi, sitten hoitomieheksi ja lopulta sopivaksi Saatanalle heitettäväksi.

        Kun Länsituuli tuli, ja Matkalainen matkaan lähti.

        "Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

        Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisäänKun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:

        "Devoit
        5.9.2008 23:25
        kysyn. kirjoitti:
        Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Niin tekevät kaikki kristityt.

        Eikä sinua, eikä ketään saa edes miettimään tätä Jeesuksen ilmoitusta:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Paavalikin profetoi Saatanan sylissä istuen:

        Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa?

        Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
        eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

        Jokaisen valitun edessä on ahdas portti ja ahdas ovi:

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        Vain harvat löytävät sen.

        Pappien mielestä ahdas ovi on kirkon ovi ja portti hautausmaan portti. Ei pääsyt ovesta sisälle palstan herjaajakaan:

        Tässä Saatana sovitti entisen ystäväni, ensiksi Devoutiksi, sitten Devoitiksi, sitten Kukkahattutädiksi, ja sadaksi muuksi, sitten hoitomieheksi ja lopulta sopivaksi Saatanalle heitettäväksi.

        Kun Länsituuli tuli, ja Matkalainen matkaan lähti.

        "Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

        Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisäänKun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:

        "Devoit
        5.9.2008 23:25
        kysyn. kirjoitti:
        Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

        Omalta kohdalta voin sanoa ,että olen puhunut Kristuksen kanssa ja tiedän asiani ja myös sen ,että tehtävää riittää loppuun saakka.
        Olen myös monta kertaa ollut taistelussa saatanaa vastaan ,joka kyllä ilmoittaa itsensä tempuillaan Kristuksen omille .
        Tiedän kyllä ,mitä on meneillään ja mitä tapahtuu ja se ,että Kristuksen paluun päivä lähenee vauhdilla ja se on näyllä ja puheella ilmoitettu.
        Saatana pyörittää nyt maailmaa ja Suomeakin.
        Covid rokote ja sen hallinto on jo esimakua pedonmerkistä.
        Korona passi kertoo jo siitä järjestelmästä ,joka on kuin tuleva pedon järjestelmän valtakunta.
        Se määrää nyt kevyesti ,mutta tuo on saatanaa jo.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Omalta kohdalta voin sanoa ,että olen puhunut Kristuksen kanssa ja tiedän asiani ja myös sen ,että tehtävää riittää loppuun saakka.
        Olen myös monta kertaa ollut taistelussa saatanaa vastaan ,joka kyllä ilmoittaa itsensä tempuillaan Kristuksen omille .
        Tiedän kyllä ,mitä on meneillään ja mitä tapahtuu ja se ,että Kristuksen paluun päivä lähenee vauhdilla ja se on näyllä ja puheella ilmoitettu.
        Saatana pyörittää nyt maailmaa ja Suomeakin.
        Covid rokote ja sen hallinto on jo esimakua pedonmerkistä.
        Korona passi kertoo jo siitä järjestelmästä ,joka on kuin tuleva pedon järjestelmän valtakunta.
        Se määrää nyt kevyesti ,mutta tuo on saatanaa jo.

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina.

        He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina.

        He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Sinä et tajua asiasta yhtään mitään eli olet pihalla ja rajusti.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Sinä et tajua asiasta yhtään mitään eli olet pihalla ja rajusti.

        Olen taivaan esikartanon suurella pihalla.

        Täällä Raamatun erämaassa tämä suuri piiri pyörii:

        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Olen taivaan esikartanon suurella pihalla.

        Täällä Raamatun erämaassa tämä suuri piiri pyörii:

        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.

        Tuo "kalleimman veren sisaret" kiinnostaisi minua.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Olen taivaan esikartanon suurella pihalla.

        Täällä Raamatun erämaassa tämä suuri piiri pyörii:

        adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.

        Ei kai tuossa listassa ole Teuvon itsensä keksimiä lahkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "kalleimman veren sisaret" kiinnostaisi minua.

        No niinpä tietenkin, sinulla lienee vl menneisyys?


    • Anonyymi

      Hetki totuudelle.

      • Anonyymi

        Totuus ei sovi näille "jeesuksenomien" palstoille.


    • Anonyymi

      Jeesus olikin patologinen valehtelija. Ei siis kätkenyt leiviskäänsä vaan käytti lahjakkuuttaan hyödykseen.
      Mutta jollainhan sen oli tietysti tienattava soppaa itselleen ja poikaystävilleen.

      • Anonyymi

        Kyllä jeesus olisi suomessakin pidätetty irtolaisuudesta, vielä viime vuosisadalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jeesus olisi suomessakin pidätetty irtolaisuudesta, vielä viime vuosisadalla.

        Näin Wikipedia kertoo asiasta.
        "Irtolaislaki (17.1.1936/57) oli Suomessa vuonna 1936 säädetty ja vuosina 1937–1986 voimassa ollut laki, joka koski irtolaisten hoitoa ja valvontaa yhteiskunnassa."
        Luultavaa siis on, että laki olisi puuttunut 13 nuoren miehen joutilaana maleksimiseen, ja kerjäämällä elantonsa hankkimiseen.


    • Anonyymi

      22.10-21 lämpötila täällä Paavolassa 0 ° heikkoa lumisadetta.

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Tulin katsomaan, onko kapealla polulla kulkijoita.

      Ei ollut.

      • Anonyymi

        Kaita tie on vaivalloinen,
        siksi moni hylkää sen.
        Parempi on käydä toista,
        joukon kanssa nauraen.


    • Pelastettu kaatopaikalta.

    • Pyhä Henki nostaa totuutta.

      • Anonyymi

        Eikö noussut ensimmäisellä yrityksellä, kun piti kahdesti nostaa?


    • Pyhä Henki nostaa totuutta.

      • Anonyymi

        Olisiko sittenkin jollain muullakin osuutta asiaan?


    • Anonyymi

      "Jumala erotti valon pimeydestä, 5ja hän nimitti valon päiväksi, ja pimeyden hän nimitti yöksi."

      • Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Minkä porton luona sinä lompakko ja sydän avoinna hengellisiä halujasi tyydytät?


      • Anonyymi
        PyhäHenki kirjoitti:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

        Minkä porton luona sinä lompakko ja sydän avoinna hengellisiä halujasi tyydytät?

        Visa korttia olen käyttänyt ja ja mitä haluihin tulee, niin en välitä noista hengellisistä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visa korttia olen käyttänyt ja ja mitä haluihin tulee, niin en välitä noista hengellisistä,

        Visa kortilla saa tyydytettyä monenlaisia haluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visa kortilla saa tyydytettyä monenlaisia haluja.

        Koronapassia vaaditaan nykyään monessa paikassa.


    • Tämä oli parkkiruudussa 248

    • Ylös!

    • Anonyymi

      Onko tie talvella samanlainen?

    • Anonyymi

      Itse olen 53 v. Oon nähnyt nyt ihmistyyppejä tarpeeksi tajutakseni että taivaan tyypit ovat kuin enkelit taivaassa. Heidän persoona muuttuu aivan toiseksi. Ei todellakaan kiinnosta nähdä taivaassa yhtäkään tyyppiä joka on tämän maailman asukki yhä. Nämä maailman lapset ovat kaikki arvottomia, ellei muutosta tapahdu persoonassa enkeliksi niin taidan jättää taivasmatkat väliin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe