Asiakkaan nykyisten ja tulevien (myös tiedostamattomien) tarpeiden ymmärtäminen ja yrityksen tarjoaman muokkaaminen niihin sopivaksi on ollut Suomessakin ensimmäisen markkinointikurssin peruskamaa ainakin 40 vuotta.
Franklyn Partnersin heikolla suomenkielellä ja poukkoilevalla ajatuksenjuoksulla kirjoitettu asiakaskeskeisyyden merkitystä esiintuova mainos 16.10.2021 on surkuhupaisa esimerkki markkinoinnin tilasta Suomessa 2020-luvulla. Jos konsulttiyrityksen ajattelun ja kommunikoinnin taso on näin heikkoa, kannattaa yritysten edetä omillaan arkijärkeään hyödyntämällä.
Franklyn Partners, asiakaskeskeisyys ja HS Vison mainos
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3673987Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091433- 941297
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651094Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14927Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58907Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12877- 38870
- 65861
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60859