Asiakkaan nykyisten ja tulevien (myös tiedostamattomien) tarpeiden ymmärtäminen ja yrityksen tarjoaman muokkaaminen niihin sopivaksi on ollut Suomessakin ensimmäisen markkinointikurssin peruskamaa ainakin 40 vuotta.
Franklyn Partnersin heikolla suomenkielellä ja poukkoilevalla ajatuksenjuoksulla kirjoitettu asiakaskeskeisyyden merkitystä esiintuova mainos 16.10.2021 on surkuhupaisa esimerkki markkinoinnin tilasta Suomessa 2020-luvulla. Jos konsulttiyrityksen ajattelun ja kommunikoinnin taso on näin heikkoa, kannattaa yritysten edetä omillaan arkijärkeään hyödyntämällä.
Franklyn Partners, asiakaskeskeisyys ja HS Vison mainos
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076