Asiakkaan nykyisten ja tulevien (myös tiedostamattomien) tarpeiden ymmärtäminen ja yrityksen tarjoaman muokkaaminen niihin sopivaksi on ollut Suomessakin ensimmäisen markkinointikurssin peruskamaa ainakin 40 vuotta.
Franklyn Partnersin heikolla suomenkielellä ja poukkoilevalla ajatuksenjuoksulla kirjoitettu asiakaskeskeisyyden merkitystä esiintuova mainos 16.10.2021 on surkuhupaisa esimerkki markkinoinnin tilasta Suomessa 2020-luvulla. Jos konsulttiyrityksen ajattelun ja kommunikoinnin taso on näin heikkoa, kannattaa yritysten edetä omillaan arkijärkeään hyödyntämällä.
Franklyn Partners, asiakaskeskeisyys ja HS Vison mainos
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911385
Asiallinen lähestyminen
Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk1511096En tiedä..
Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse83945Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."
Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll15837- 76783
Ai jaa sinä oletkin ahnas
Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.107718Vedalainen metafysiikka
Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli290716- 62713
Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?
Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?40713En oikeastaan usko että sinä tai kukaan
Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt44682