GOLGATA - KOSTON PÄIVÄ

Pyhä Henki on kirjannut sen näin:

Voi minua! Minun on käynyt niin kuin käy hedelmänkorjuun jälkeen ja viininkorjuuajan mentyä: ei löydy enää rypäleitä syötäväksi, ei viikunoita, vaikka kuinka etsin.

Oikeamieliset ovat kadonneet maasta, yhtään rehellistä ei ole ihmisten joukossa. Ihmiset vaanivat tilaisuutta veritekoihin, metsästävät toinen toistaan verkkoihinsa.

He tekevät taitavasti pahaa. Virkamies vaatii lahjuksia, tuomari tuomitsee maksun mukaan, mahtimies puhuu omaan pussiinsa. Yhtä köyttä he kaikki vetävät.

Papit tekivät yhä enemmän syntiä minua vastaan, sitä mukaa kuin heidän joukkonsa kasvoi. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.

Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas. Jerusalem! Koston päivä on tulossa, tähystäjäsi ovat sen ilmoittaneet. Kaikki on kaaosta ja sekasortoa!

Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.

Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä.

Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani kuulee minua!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MINÄ NÄIN GOLGATAN

      Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
      Kuolema tuolle miehelle!"

      "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

      Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

      Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

      Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

      "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

       "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

      " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

      "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
       Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

      "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
      Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
       "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!- - -Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeesuksen omasta puhdistusmenetelmästä:

      "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät." 

      Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:

      "Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"

      Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."

      Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:

      "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."

    • Kyllä oli Saatanalla kiire tämän piilottamisessa.

      • 30 minuttia, 30 herjausta ja tämä oli piilossa.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        30 minuttia, 30 herjausta ja tämä oli piilossa.

        Kiire on Paakkosella ollut.

        Kun tarkistin aloituksia, niin 1 minuutti per aloitus.

        30 minuutta niin totuus oli piilossa,


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kiire on Paakkosella ollut.

        Kun tarkistin aloituksia, niin 1 minuutti per aloitus.

        30 minuutta niin totuus oli piilossa,

        8:lla sivulla oli menossa.


    • Anonyymi

      Noinko pahalla mallilla on asiat?

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Ylös ulos ja lenkille!

    • Anonyymi

      Vieläkin kohti taivasta!

    • Kaukaa tätäkin hain.

    • Pelastettu kaatopaikalta.

    • Pyhä Henki nostaa totuutta.

    • Anonyymi

      "Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni ensimmäinen päivä."

    • Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
      Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
       "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
       Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
       Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
      Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

      Minkä porton luona sinä lompakko ja sydän avoinna hengellisiä halujasi tyydytät?

    • TeuvoSuni

      Tämä oli parkkiruudussa 315

    • Ylös!

    • Ylös!

    • Anonyymi

      Se on joka päivä.

    • Anonyymi

      Tämäkin päivä on koston päivä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe