Jokainen saa tehdä niinkuin itse haluaa. Mutta miksi monet antavat käyttää itseään ilmaiseksi, aivan kuin pillu olisi ilmaista? En anna ilmaiseksi kenellekään. Olen valmis ihan kaikkeen jota poijat haluaa. Hintani on sama kuin terveessä noitien. Minut saa vuokrata pidemmäksikin aikaa, mutta vähintään 5 tuntia 👩🍳
Tavaramarkkinat !!
18
1076
Vastaukset
- Anonyymi
No kerro
- Anonyymi
Toki! Mutta sulla pitää olla vähintään 1080 euroa jos haluut saada multa, maksathan? (3,6 €/ minuutti ja vähintään viiden tunnin velotus! Saat ihan kaikkea mitä olet ikinä halunnutkin!! Jooko ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki! Mutta sulla pitää olla vähintään 1080 euroa jos haluut saada multa, maksathan? (3,6 €/ minuutti ja vähintään viiden tunnin velotus! Saat ihan kaikkea mitä olet ikinä halunnutkin!! Jooko ??
Onko sulla antaa vaihtorahaa takaisin toisesta tonnin setelistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla antaa vaihtorahaa takaisin toisesta tonnin setelistä?
Saat tietenkin rahasta takaisin, en vaadi senttiäkään ylimääräistä
- Anonyymi
Mä oon samaa mieltä et kunnon korvaus pitää saada!! Hyviä asiakkaita on vaikea löytää ja usein pyydetään vielä alennusta!!! 200 euroa kerta voi tuntua kalliilta mutta se voi olla usein koko päivän saldo! Siksi myös minua saa vuokrata vähintään viideksi tunniksi kerralla, maksu etukäteen! Hintani on myös suurinpiirtein sama kuin sinulla, television noitien luokkaa 🙋♀️
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro
Kerron mielelläni mutta onko sinulla varaa vuokrata minut viideksi tunniksi??
- Anonyymi
jos 200 e päivä siinä täytyy tehä töitäki eikä vaan maata
- Anonyymi
Jospa se kullikaan ei sit olis ilmaista. Sormihan siul ekax menis suuhun ja sit vasta pyllyysi. Sit ehkä toistepäin ja oksentaisit.
- Anonyymi
Multa et tuu saamaan rahallakaan!!!!
- Anonyymi
Maksan 500 jos nainen on savuton ja nätti.
- Anonyymi
Aloituksessa on pointti! Jos kaksi ihmistä kohtaa vaikka netissä ja sopivat asiat usean keskustelun jälkeen, niin kyllä sen naisen on saatava jokin korvaus. Esim.se vajaan sadan euron osuus hotellista joka on pakollinwn. Siis vaikka kyse on pelkästä. kaveriseksistä ei maksullisuudesta sinäänsä.
- Anonyymi
Tulee vielä aika et sentti kyr..ä maksaa enämpi ko kilokultaa 😂
- Anonyymi
Sitä odotellessa. Sitten ollaan rikkaita.
- Anonyymi
Missä päin olet?
- Anonyymi
En kerro ellet maksa.
- Anonyymi
luuletko että kalu on ilmaista sulle 5e cm
- Anonyymi
luuletko että kalu on ilmainen se ja sun värkkis kuuluu yhteen luonnostaan
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091