Lidlin Harvest Basket perunamuusi on maultaan parasta Suomen markkinoilla

Anonyymi

olevista perunamuusijauheista. Se oli tänään lauantaitarjouksena Suomen Lidleissä hintaan 2 euroa 2 pakettia. Yhdessä paketissa on 5 annospussia.

20

11507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä näin on! ei ole mummon muuseilla mitään jakoja! Tänäänkin uli tehtyä uunimakkaran kanssa

• Anonyymi

Et taida osaa tehdä itse oikeista potuista
      Lopen perunasta pito tai Matilda tuli aikoinaan paras muussi
      Nykyään aika mauttomia kaikki perunat

• Anonyymi

Osaan tehdä potuista muusia mutta mulla on tällä hetkellä muutakin tehtävää arjessani eli ostan Lidlistä Harvest Basket muusijauhetta johon lisään voiklöntin joka tekee gutaa makuhermoille. Olen kokeillut muitakin pussimuuseja mutta todennut että Lidlin Harvest Basket paraslaatuista maultaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan tehdä potuista muusia mutta mulla on tällä hetkellä muutakin tehtävää arjessani eli ostan Lidlistä Harvest Basket muusijauhetta johon lisään voiklöntin joka tekee gutaa makuhermoille. Olen kokeillut muitakin pussimuuseja mutta todennut että Lidlin Harvest Basket paraslaatuista maultaan.

Näin on.

• Anonyymi

Pitää kokeilla!

• Anonyymi

Lidlin muusi on pskaa, siihen lisäksi joutuu sekoittamaan maitoa, ei ole enää halpaa ja jonka säilyvys on rajallista.

Felix muusi on parasta, mutta sitä on mainostettu mamuilla, siksi S-kaupan X-txra muusi, halpaa, tosi hyvää, eikä tarvii maitoa.

• Anonyymi

S-kaupan x-tra muusijauhe maistuu tunkkaiselta verrattuna Lidlin Harvest Basket muusijauheeseen jota ostan verrattuani kaikkia Suomen vähittäiskaupoissa myynnissä olevia muusijauheita.

• Anonyymi

voiko hieromasauvalla muusata perunoita?

• Anonyymi

Sisältää myös lisäaineita, joita eivät terveillä aisteilla varustetut, suostu suuhunsa pistämään.

• Anonyymi

Et ole lukenut susällysluetteloa. Lidlin muusi on siitä hyvä, ettei siihen ole lisätty suolaa.

• Anonyymi

Folio.
      Kampaaja hermostuu (älä nyt hermostu, ) kun kysyy suositusta värin sävy Kärsämäki.
      Kuuma ja kylmän opiskeluajan rikki syöte työ puhelimet

• Anonyymi

Se on tehty jauhetuista kissoista! B'on abeti't

• Anonyymi

Kerran oli tuossa Lidlin perunamuusi jauheessa mustia pieniä papanoita,liekö ollu hiirestä kotoisin ? ,Jäi kyllä syömättä.
      Hollannissakohan oli pakattu ,ei viittiny palauttaa,matkaa lähimpään Lidliin mulla yli 70 km,bensaan olis menny jo monta kertaa muusipaketin hinta, joten heitin sisällön vain biojätteisiin ,paketin ja pussin uuniin.

• Anonyymi

Ei enää lidlin muussia. Sain vatsakivut ja turvotusta. Ei ole mikään muu muussi tätä tehnyt. Toinen kerta ja nyt ei enää tätä meillä tehdä. Kotimaisuus kunniaan,oman maan perunat parhaita.

• Anonyymi

Hyvä tieto. Jos joskus jostakin syystä aion harkita perunamuusin tekemistä valmiista pussijauhosta, niin ei tarvine kaikkia kokeilla.

• Anonyymi

Kun joukkoon lirautan omaa virtsaani siis

• Anonyymi

Itse tee peruna muusin omista perunoista muusaan hyvin tasaiseksi laitan kerma maitoa sekaan ja voi nokareen tulee tosi maukasta teen myös peruna piirakoita lapsen lapseni herkkua muna voin kera kyllä passaa herkutella voilla voideltuna ja haudutettua nam nam

• Anonyymi

Lidlin perunamuusi on valmistettu Saksassa, perunat on kasvatettu Romaniassa tai Bulgariassa.

• Anonyymi

Pussimuusit roskaa,,kokoperunoista ei te kauempaa ja tuloo hyvää

• Anonyymi

Kaikki tehdasprosessoidut mukamuussitekeleet on silkkaa "muovia" ja makukin on sen mukaista. Ei maistu ollenkaan aidolta. Lisäksi niissä on vain murto-osa aidon perunan sisältämistä vitamiineista ja mineraaleista, sekä resistenssistä tärkkelyksestä. Laiska ja saamaton ihminen ostaa prosessoitua "ruokaa" ja sitten itkee, kun on masu pipi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe