olevista perunamuusijauheista. Se oli tänään lauantaitarjouksena Suomen Lidleissä hintaan 2 euroa 2 pakettia. Yhdessä paketissa on 5 annospussia.
Lidlin Harvest Basket perunamuusi on maultaan parasta Suomen markkinoilla
19
10730
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin on! ei ole mummon muuseilla mitään jakoja! Tänäänkin uli tehtyä uunimakkaran kanssa
- Anonyymi
Et taida osaa tehdä itse oikeista potuista
Lopen perunasta pito tai Matilda tuli aikoinaan paras muussi
Nykyään aika mauttomia kaikki perunat- Anonyymi
Osaan tehdä potuista muusia mutta mulla on tällä hetkellä muutakin tehtävää arjessani eli ostan Lidlistä Harvest Basket muusijauhetta johon lisään voiklöntin joka tekee gutaa makuhermoille. Olen kokeillut muitakin pussimuuseja mutta todennut että Lidlin Harvest Basket paraslaatuista maultaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan tehdä potuista muusia mutta mulla on tällä hetkellä muutakin tehtävää arjessani eli ostan Lidlistä Harvest Basket muusijauhetta johon lisään voiklöntin joka tekee gutaa makuhermoille. Olen kokeillut muitakin pussimuuseja mutta todennut että Lidlin Harvest Basket paraslaatuista maultaan.
Näin on.
- Anonyymi
Pitää kokeilla!
- Anonyymi
Lidlin muusi on pskaa, siihen lisäksi joutuu sekoittamaan maitoa, ei ole enää halpaa ja jonka säilyvys on rajallista.
Felix muusi on parasta, mutta sitä on mainostettu mamuilla, siksi S-kaupan X-txra muusi, halpaa, tosi hyvää, eikä tarvii maitoa.- Anonyymi
S-kaupan x-tra muusijauhe maistuu tunkkaiselta verrattuna Lidlin Harvest Basket muusijauheeseen jota ostan verrattuani kaikkia Suomen vähittäiskaupoissa myynnissä olevia muusijauheita.
- Anonyymi
voiko hieromasauvalla muusata perunoita?
- Anonyymi
Sisältää myös lisäaineita, joita eivät terveillä aisteilla varustetut, suostu suuhunsa pistämään.
- Anonyymi
Et ole lukenut susällysluetteloa. Lidlin muusi on siitä hyvä, ettei siihen ole lisätty suolaa.
- Anonyymi
Folio.
Kampaaja hermostuu (älä nyt hermostu, ) kun kysyy suositusta värin sävy Kärsämäki.
Kuuma ja kylmän opiskeluajan rikki syöte työ puhelimet - Anonyymi
Se on tehty jauhetuista kissoista! B'on abeti't
- Anonyymi
Kerran oli tuossa Lidlin perunamuusi jauheessa mustia pieniä papanoita,liekö ollu hiirestä kotoisin ? ,Jäi kyllä syömättä.
Hollannissakohan oli pakattu ,ei viittiny palauttaa,matkaa lähimpään Lidliin mulla yli 70 km,bensaan olis menny jo monta kertaa muusipaketin hinta, joten heitin sisällön vain biojätteisiin ,paketin ja pussin uuniin. - Anonyymi
Ei enää lidlin muussia. Sain vatsakivut ja turvotusta. Ei ole mikään muu muussi tätä tehnyt. Toinen kerta ja nyt ei enää tätä meillä tehdä. Kotimaisuus kunniaan,oman maan perunat parhaita.
- Anonyymi
Hyvä tieto. Jos joskus jostakin syystä aion harkita perunamuusin tekemistä valmiista pussijauhosta, niin ei tarvine kaikkia kokeilla.
- Anonyymi
Kun joukkoon lirautan omaa virtsaani siis
- Anonyymi
Lidlin perunamuusi on valmistettu Saksassa, perunat on kasvatettu Romaniassa tai Bulgariassa.
- Anonyymi
Pussimuusit roskaa,,kokoperunoista ei te kauempaa ja tuloo hyvää
- Anonyymi
Kaikki tehdasprosessoidut mukamuussitekeleet on silkkaa "muovia" ja makukin on sen mukaista. Ei maistu ollenkaan aidolta. Lisäksi niissä on vain murto-osa aidon perunan sisältämistä vitamiineista ja mineraaleista, sekä resistenssistä tärkkelyksestä. Laiska ja saamaton ihminen ostaa prosessoitua "ruokaa" ja sitten itkee, kun on masu pipi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767