RAAMATUN ERÄMAA

RAAMATUN ERÄMAA

On tämä maailma, johon Jumala johdatti esiäidin ja isän käärmeen johdatettaviksi.

"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?

Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

Kun Jumala valitsi maailmasta ensimmäisen kansan omaksi kansakseen, ja Mooseksen, sekä hänen veljensä Aaronin papiksi, johdattamaan valittua kansaa tässä erämaassa.

He automaattisesti valitsivat tuon viisaan käärmeen heitä johdattamaan. 40 vuotta he vaelsivat, kunnes Jumala antoi heille taivaasta todellista MANNAA:

"Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

Mutta kun käärmeen johdolla pärjännyt kansa tajusi, ettei tämä ole alkuunkaan heidän johtajansa, käärmeen veroinen, kun tuli haukkumaan heitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi. He olivat yksimielisesti samaa mieltä:

"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Hän on perillinen, tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

Poika tapettiin ja niin saivat edelleen jatkaa erämaavaellustaan tämän maailman perillisen johdattamina.

Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.

Käärme vaihdettiin käärmeen tehokkaaseen tappovälineeseen kuoleman Ristiin.
Mooseksen laki sai väistyä Uuden kristittyjen perustuslain ja sen asetuksen tieltä:

KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

Siksi Johannes ilmoitti tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

9

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se  on tämä maailma, johon kaikki ihmiset Paratiisin herätyskokouksen seurauksena syntyvät, vailla minkäänlaista tieto todellisesta Jmalasta.
      Tähän synnyin minäkin, ja 8 vuotiaana aloin vihata Jumalaa

Miten minä Teuvo Martti Suni pystyin 48 vuotiaaksi asti noudattamaan tätä Jeesuksen tärkeintä pelastuskäskyä, vaikka en tästä mitään tiennyt:

"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

Jos en olisi jo äitini kohdussa tullut pelastukseen valituksi, en varmasti olisi pystynyt tuotakaan käskyä noudattamaan.

Mutta Jumala onkin ihmistä ovelampi, kun salli minun syntyä aviottomana köyhän äidin esikoisena, kärsimään häpeää ja tuskaa.
      Joka alkoi 8-vuotiaana, kun olimme palanneet evakosta Ylämaalle Leinon kylään, lähelle rajan taakse jäänyttä papan ja äidin kotia.Kesällä pyhäkoulussa sain kuulla, ettei taivaassa ole ketään isätöntä.

Se oli hyvä asia isättömyyden tuskasta kärsivälle pojalle. Mutta sitten tuli kylvää vettä suoraan niskaan, kun tuo Isä kostaa vanhempien pahoja tekoja monen sukupolven päähän.Ja minä olin juuri tuo koston kohde. Siitä hetkestä aloin vihata Jumalaa, ja se sai sinettinsä heti kun koulu alkoi.

Olin jo ajatuksissani pitkään toivonut, ettei kukaan ikinä kysyisi minulta isän nimeä, koska en ilman itkua olisi voinut vastata:

Minulla ei ole isää. Eikä sitä Somerolla kysyttykään.Mutta kun toinen kouluvuosi alkoi heti ensimmäiseksi opettaja kysyi kaikilta isän nimeä.

Hädissäni vastasin papan nimen, jolloin koko luokka purskahti nauramaan ja minä itkemään.

Kun esikoistyttäremme syntyi vammaisena ja on koko elämänsä liikkunut pyörätuolin kanssa, minä itkin ja huusin Jumalalle:

Olisit kostanut minulle vaikka millä tavalla, mutta miksi tälle pienelle lapselle! Meni todella vuosia, ennen kuin ymmärsin, mikä , Jumalan suunnitelma tässäkin takana oli. Sillä tämä sama toistuu jokaisen vammaisena syntyneen kohdalla:

Opetuslapset kysyivät häneltä: "Rabbi, kuka on tehnyt sen synnin, jonka vuoksi hän on syntynyt sokeana? Hän itsekö vai hänen vanhempansa?"

Jeesus vastasi: "Ei hän eivätkä hänen vanhempansa. Niin on tapahtunut, jotta Jumalan teot tulisivat hänessä julki."

Kesästä 1945 kesään 1985 oli kulunut 40 vuotta Jumalaa vihaten, joten mikään uskonsuunta ei saanut sydämessäni sijaa, joten myös tämä toinen tärkeä Jeesuksen ilmoitus toteutui elokuun 11. päivänä 1985 siihen Ylöstempaukseen"

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Käsittämätön oli tämäkin Jumalan suunnitelma, kun minä häntä vihaten tietämättäni rakastinkin hänen Poikaansa Jeesusta Kristusta.

• Anonyymi

Varsin pahahan se kaikkivaltias tuppaa olemaan.

• Suotta ei Saatanaa sanota tämän maailman jumalaksi.

Tarjosihan se tätä maailmaa Jeesuksellekin, mutta hän ei tarjouksen tarttunut:

Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat ja sanoi:
        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon.
        Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
        Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Tiedätkö sinä, etkä kumartavat tuota Petoa, Antikristusta, edelleen?

Oletko sinäkin kumartamassa?

• Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

Suotta ei Saatanaa sanota tämän maailman jumalaksi.

Tarjosihan se tätä maailmaa Jeesuksellekin, mutta hän ei tarjouksen tarttunut:

Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat ja sanoi:
        "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon.
        Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
        Jeesus vastasi: "On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Tiedätkö sinä, etkä kumartavat tuota Petoa, Antikristusta, edelleen?

Oletko sinäkin kumartamassa?

Minä en kuvia kumarra.

• Kuka muistaa tällaista: "Erämaahan eksyin kerran"

• Anonyymi

Huomenta!

• Anonyymi

Alussa loi Teuvo aloituksen.

• Anonyymi

Onko se erämaa vielä talvellakin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe