Niin näinhän täällä on kerrottu. No mitä sieltä sitten tulee? Tulee "Tanssi kanssain" jossa artisti esiintyy ja ihmiset tanssivat tanssipaikoilla. Tulee "Syksyn sävel" joka on laulukisa. Tulee "Jussin kalajutut", jossa käydään kalassa.
Tulee "Kaasujalka" jossa esitellään autoja, niiden omistajia. Tulee "Soiva postikortti" jossa vieraana lauluartisti. Tulee "Jukka Laasonen show" jossa on koomikko kertoo juttuja ja jossa on vieraita. Tulee "Mayn keittiö" jossa tehdään ruokaa.
Tulee...mutta hetkinen...eikös nämä ohjelmat ole jo moneen kertaan nähtyjä muilta kanavilta? Kuten "Lauantaitanssit", "Syksyn sävel", "Eränkävijät", "Top Gear", "Elämäni biisi", "Tanhupallo oma ohjelma", "Villen keittiö" yms yms yms.
Ihmeelliseksi asian tekee se, että kun näitä ohjelmia on tullut ja tulee muilta kanavilta, niin ne ovat olleet huonoja. Mutta nyt kun niitä tulee - kopioituna - Alfalta, niin ne ovatkin yhtäkkiä aivan huippuohjelmia. Mitähän tästä voisi päätellä....
Hyviä ohjelmia Alfalta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Esität vain omia mielipiteitäsi. Ja ilmeisesti alfa on kanava joka toimii, koska teit pekuilu- aloituksen sitä vastaan.
Katsojaluvut ei kuiteskaan nousseet toivomallamme tavalla prosentista ylöspäin.
Ihan hyvä kun tanssin alkeita opetetaan persujen peräkammarin pojille, josko joskus vielä jonkun näkövammasen saisi iskettyä.
Itse ehdotan Alfalle Åke Blomqvitsin tanssikurssia.- Anonyymi
Laita viimeisin mittaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viimeisin mittaus!
Kerro toki miksi Syksyn Sävelen tuloksissa ei kerrottu kuinka monta ääntä kukin esittäjä oli saanut? Miksi tämä tieto salattiin katselijoilta? Olisko syynä se, että äänetysmäärät jäivät niin pieniksi, että niitä ei kehdattu kertoa julkisuuteen...
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki miksi Syksyn Sävelen tuloksissa ei kerrottu kuinka monta ääntä kukin esittäjä oli saanut? Miksi tämä tieto salattiin katselijoilta? Olisko syynä se, että äänetysmäärät jäivät niin pieniksi, että niitä ei kehdattu kertoa julkisuuteen...
Alfalla on paljon samaa kuin valtamedian ohjelmissa kautta aikojen.
Omistajat ovat lähinnä eläkeikää. Eli kaikki on väsynyttä.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Alfalla on paljon samaa kuin valtamedian ohjelmissa kautta aikojen.
Omistajat ovat lähinnä eläkeikää. Eli kaikki on väsynyttä.torre5, huomaatko, kukaan ei uskoa, ei arvosta eikä kuuntele sinunlaista roskapostittajaa. Oletko jo hakenut apua someriippuvuuteesi ja muihin ongelmiisi?
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Alfalla on paljon samaa kuin valtamedian ohjelmissa kautta aikojen.
Omistajat ovat lähinnä eläkeikää. Eli kaikki on väsynyttä.Näytät 94-vuotiaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
torre5, huomaatko, kukaan ei uskoa, ei arvosta eikä kuuntele sinunlaista roskapostittajaa. Oletko jo hakenut apua someriippuvuuteesi ja muihin ongelmiisi?
Se yksi toIIohan jätti sen ja nyt postailee vanhoja kuvia epätoivoissaan.
- Anonyymi
...noista kaikista tiedä...mutta nämä Jussin kalajutut; jos kala osaisi huutaa ihmiskorvin kuultavasti, olisi kyseessä mitä ilmeisimmin pahimmanlaatuinen eläinrääkkäys joka poikisi oikeusjuttuja, tuomioita ja rangaistuksia...ruuaksi ja ravinnoksi pyynti on ok, mutta tuollaista kuiville kiskomista vain huvin vuoksi ja sitten takaisin heittoa on vähän vaikeampi hyväksyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419