Hyviä ohjelmia Alfalta

Anonyymi

Niin näinhän täällä on kerrottu. No mitä sieltä sitten tulee? Tulee "Tanssi kanssain" jossa artisti esiintyy ja ihmiset tanssivat tanssipaikoilla. Tulee "Syksyn sävel" joka on laulukisa. Tulee "Jussin kalajutut", jossa käydään kalassa.

Tulee "Kaasujalka" jossa esitellään autoja, niiden omistajia. Tulee "Soiva postikortti" jossa vieraana lauluartisti. Tulee "Jukka Laasonen show" jossa on koomikko kertoo juttuja ja jossa on vieraita. Tulee "Mayn keittiö" jossa tehdään ruokaa.

Tulee...mutta hetkinen...eikös nämä ohjelmat ole jo moneen kertaan nähtyjä muilta kanavilta? Kuten "Lauantaitanssit", "Syksyn sävel", "Eränkävijät", "Top Gear", "Elämäni biisi", "Tanhupallo oma ohjelma", "Villen keittiö" yms yms yms.

Ihmeelliseksi asian tekee se, että kun näitä ohjelmia on tullut ja tulee muilta kanavilta, niin ne ovat olleet huonoja. Mutta nyt kun niitä tulee - kopioituna - Alfalta, niin ne ovatkin yhtäkkiä aivan huippuohjelmia. Mitähän tästä voisi päätellä....

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esität vain omia mielipiteitäsi. Ja ilmeisesti alfa on kanava joka toimii, koska teit pekuilu- aloituksen sitä vastaan.

    • Katsojaluvut ei kuiteskaan nousseet toivomallamme tavalla prosentista ylöspäin.

      Ihan hyvä kun tanssin alkeita opetetaan persujen peräkammarin pojille, josko joskus vielä jonkun näkövammasen saisi iskettyä.

      Itse ehdotan Alfalle Åke Blomqvitsin tanssikurssia.

      • Anonyymi

        Laita viimeisin mittaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viimeisin mittaus!

        Kerro toki miksi Syksyn Sävelen tuloksissa ei kerrottu kuinka monta ääntä kukin esittäjä oli saanut? Miksi tämä tieto salattiin katselijoilta? Olisko syynä se, että äänetysmäärät jäivät niin pieniksi, että niitä ei kehdattu kertoa julkisuuteen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miksi Syksyn Sävelen tuloksissa ei kerrottu kuinka monta ääntä kukin esittäjä oli saanut? Miksi tämä tieto salattiin katselijoilta? Olisko syynä se, että äänetysmäärät jäivät niin pieniksi, että niitä ei kehdattu kertoa julkisuuteen...

        Alfalla on paljon samaa kuin valtamedian ohjelmissa kautta aikojen.

        Omistajat ovat lähinnä eläkeikää. Eli kaikki on väsynyttä.


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Alfalla on paljon samaa kuin valtamedian ohjelmissa kautta aikojen.

        Omistajat ovat lähinnä eläkeikää. Eli kaikki on väsynyttä.

        torre5, huomaatko, kukaan ei uskoa, ei arvosta eikä kuuntele sinunlaista roskapostittajaa. Oletko jo hakenut apua someriippuvuuteesi ja muihin ongelmiisi?


      • Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

        Alfalla on paljon samaa kuin valtamedian ohjelmissa kautta aikojen.

        Omistajat ovat lähinnä eläkeikää. Eli kaikki on väsynyttä.

        Näytät 94-vuotiaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        torre5, huomaatko, kukaan ei uskoa, ei arvosta eikä kuuntele sinunlaista roskapostittajaa. Oletko jo hakenut apua someriippuvuuteesi ja muihin ongelmiisi?

        Se yksi toIIohan jätti sen ja nyt postailee vanhoja kuvia epätoivoissaan.


    • Anonyymi

      ...noista kaikista tiedä...mutta nämä Jussin kalajutut; jos kala osaisi huutaa ihmiskorvin kuultavasti, olisi kyseessä mitä ilmeisimmin pahimmanlaatuinen eläinrääkkäys joka poikisi oikeusjuttuja, tuomioita ja rangaistuksia...ruuaksi ja ravinnoksi pyynti on ok, mutta tuollaista kuiville kiskomista vain huvin vuoksi ja sitten takaisin heittoa on vähän vaikeampi hyväksyä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe